Ze bezorgen maar 1x daags.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef Antal het volgende:
Tis nog lang geen 4 uur dus het KAN nog !
lol, dat zegt bij voorbaat al genoegquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was het aangetekend en verzekerd verzonden.... zonder T&T
dat is niet helemaal waar, ik heb tnt hier wel eens 2x aan de deur gehad, 1x in de ochtend en 1x in de late middagquote:
selectvracht ofzo? dan kan het zomaar een dag extra duren, die zijn niet zo optijd is mijn ervaring..quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:26 schreef flipsen het volgende:
Misschien was het via een andere bezorgdienst, dus dan is er nog hoop
goede les voor 350 euro.quote:
Het is, zeker voor een knul van 16, waarschijnlijk een les die duur genoeg is om nooit meer te vergeten.quote:
De allereerste post in zn eerste topic zei al niet doen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is, zeker voor een knul van 16, waarschijnlijk een les die duur genoeg is om nooit meer te vergeten.
Had al gedaan voordat topic opende, alle opmerkingen waren te laat. Kwaad al geschiedquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De allereerste post in zn eerste topic zei al niet doen...
Ja klopt, maar soms moeten ze gewoon hun fouten maken....quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De allereerste post in zn eerste topic zei al niet doen...
't is nog geen 5 uurquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef spoorrails het volgende:
Ben bang dat TS zich verhangen heeft.
Dat zou tie doen.
4 toch?quote:
Dat is het ook nog nietquote:
Klopt, nog een minuut tot de ontknoping...quote:
Welquote:
1 seconde eerder was beter geweestquote:
Geen geld meer voor de busquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:59 schreef Antal het volgende:
Of TS zit huilend op de fiets op weg naar huis
Te bedenken of het zou uitmaken als hij de overige 350 ook overmaakt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:59 schreef Antal het volgende:
Of TS zit huilend op de fiets op weg naar huis
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Te bedenken of het zou uitmaken als hij de overige 350 ook overmaakt?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Te bedenken of het zou uitmaken als hij de overige 350 ook overmaakt?
De Idildo voor zn moeder, ook uit duitsland.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De Idildo voor zn moeder, ook uit duitsland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop