quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Kinley het volgende:
Hallo!
Ik heb via Marktplaats iemand gevonden die donderdagnacht gaat staan bij de Apple in Duitsland. Nu heeft ze mij haar rijbewijs, adres, id kaart foto en telefoonnummer gestuurd.
Ze wil dat ik 350 euro overmaak en daarbijb elooft ze dat ik daarna de iphone krijgt toegestuurd en vrijdagvond de track and trace krijg. Is dit vertrouwd mensen? Wat kan ik doen als ze niks meer van zich laat horen?
Hier verderquote:
TS heeft al een pakketje zonder iPhone ontvangen inmiddels. We wachten nu op de antwoorden op:quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:16 schreef Unmountable het volgende:
Tevens; niet doen. Die cijfers / namen zijn heel makkelijk te fotosjoepen.
Dus TS heeft het wel degelijk gedaan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS heeft al een pakketje zonder iPhone ontvangen inmiddels. We wachten nu op de antwoorden op:
- Wat zat er dan wel in?
- Is de overige 350 euro aan de postbode betaald?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:14 schreef Crutch het volgende:
Iemand in Duitsland een iPhone laten halen??
Wat is deze?
Of het was een ander pakketje dat toevallig op dezelfde dag binnen kwam.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS heeft al een pakketje zonder iPhone ontvangen inmiddels. We wachten nu op de antwoorden op:
- Wat zat er dan wel in?
Ja dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:19 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Of het was een ander pakketje dat toevallig op dezelfde dag binnen kwam.
Waarschijnlijk zoietsquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Wat zat er dan wel in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet wel, want van die iphone had hij immers geen track&trace..quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:19 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Of het was een ander pakketje dat toevallig op dezelfde dag binnen kwam.
Dat was een ander pakje toch? Waar wel een Track & Trace van was?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Wat zat er dan wel in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |