Nou, waardevol topic dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Kinley het volgende:
Ze klonk aardig en vertrouwd en de naam matched met de adres waar ze woont. ik zeg doen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Kinley het volgende:
Ze klonk aardig en vertrouwd en de naam matched met de adres waar ze woont. ik zeg doen.
als jij het wil doen dan doe je het maar maak dan achteraf geen topic van meisje steelt mijn geld op marktplaatsquote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Kinley het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Kinley het volgende:
Ik heb het verkeerd uitgelegd.
Ik moet 350 euro vooruitbetalen en als ik de toestel binnen heb andere helft! + 50 euro extra voor het halen en dat zij er moet staan.. ik heb alles en alles leek echt en heb dr zelfs op facebook!
Nou dan moet het wel echt zijn he!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Kinley het volgende:
Ik heb het verkeerd uitgelegd.
Ik moet 350 euro vooruitbetalen en als ik de toestel binnen heb andere helft! + 50 euro extra voor het halen en dat zij er moet staan.. ik heb alles en alles leek echt en heb dr zelfs op facebook!
Een hoop risico? Mwa, TS brengt gewoon vrijwillig zijn geld weg naar 1 of andere Nigeriaan. Vrij zekere zaak dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:52 schreef Av- het volgende:
Je loopt een hoop risico enkel voor de eerste willen zijn.
Gecondoleerd met jezelf!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:00 schreef Kinley het volgende:
Hoop niet dat een mod er een slotje op zet! Zaterdag zal ik of een foto sturen van de iphone, of mezelf ophangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |