Welke zinloze vrijetijdsbestedingen ga jij allemaal doen om de dag door te komen?quote:
Kleren wassen en zometeen ga ik een aflevering van Jericho kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke zinloze vrijetijdsbestedingen ga jij allemaal doen om de dag door te komen?
Zou mezelf van kant maken...quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleren wassen en zometeen ga ik een aflevering van Jericho kijken.
Interessant he
Nutteloze dagbesteding. Ik zou gek worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij wast je kleren nooit, bah.
En stel je niet aan man.
Ik doe al jaren nuttige dingen, een paar weken nutteloos zijn is wel lekker. En je wordt niet zo snel gek hoor, zeker niet van een paar weken niksen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nutteloze dagbesteding. Ik zou gek worden.
Je kunt naast zinvolle dingen doen nog vaak zat je kleding wassen meid.
Amazing.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe al jaren nuttige dingen, een paar weken nutteloos zijn is wel lekker. En je wordt niet zo snel gek hoor, zeker niet van een paar weken niksen.
Ik ben een paar weken geleden ontslagen, vandaar nu even aan het niksen. Mijn vakantie is wat langer geworden dan gepland.quote:
Luie donder. Ik zou een dag later alweer werk hebben. Belmiep om iets geks te noemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken geleden ontslagen, vandaar nu even aan het niksen. Mijn vakantie is wat langer geworden dan gepland.
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Luie donder. Ik zou een dag later alweer werk hebben. Belmiep om iets geks te noemen.
Hahahahaha...
Neuh. Mijn positie nu bevalt me prima.quote:
Ik heb wel elk jaar vrij genomen, maar ik ben al jaren niet meer weggeweest in de vakantie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Mijn positie nu bevalt me prima.
Al 6 jaar geen echte vakantie gehad. Geef er ook niks om.
3 weken met je reet op een wit strand liggen vind ik sowieso niks.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel elk jaar vrij genomen, maar ik ben al jaren niet meer weggeweest in de vakantie.
Dat deed ik vroeger wel (toen ik nog jong was), zou ik nu ook geen zin meer in hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
3 weken met je reet op een wit strand liggen vind ik sowieso niks.
Ik ga liever 4x p/j een weekendje weg naar een leuke hoofdstad.
Heb je nu ook zon mooi verrimpeld lederen tasje huid?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger wel (toen ik nog jong was), zou ik nu ook geen zin meer in hebben.
Nee, van 2 weken per jaar in de zon krijg je dat niet he?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je nu ook zon mooi verrimpeld lederen tasje huid?
Je gaat me niet vertellen dat je thuis aangekomen in de kelder duikt tot de winter begint.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, van 2 weken per jaar in de zon krijg je dat niet he?
Nee maar als ik thuis kwam ging ik niet weer hele dagen in de zon liggen, maar werkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je thuis aangekomen in de kelder duikt tot de winter begint.
Memories... right?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Schuif 'em erin was beter geweest vind ik.
Sja... ik ga niet weer beginnen.quote:
Nope. Maar heb eerder wel aan je gedacht. Dat wuifde je weg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
Oh jij hebt hetzelfde probleem en begint er maar niet meer aan?
My loss dus waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nope. Maar heb eerder wel aan je gedacht. Dat wuifde je weg.
Valt me nog mee dat je niet een bepaald linkje post nu.quote:
We moeten allemaal eten.quote:
nee zoietsquote:
Schnitzelreepjes met boontjes en taugéquote:
Nou ja Tem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:45 schreef Tem het volgende:
Corrie wil niet daten maar gelijk keihard pompen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja Tem.
Ik ben niet bij de brandweer.
Als hij maar niet te snel spuit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Als ie maar wel een dikke slang heeft he?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kop hem niet in vanwege de kinderen
een kinderarmpje vind ze leuk, een dikke kinderarm vind ze leukleukquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:00 schreef Tem het volgende:
Een kinderarmpje vindt Corrie ook geen probleem.
Behalve het haar van Ali B en de hilariteit van Ton Kas.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Misverstand, ik vind bijna niks leuk.
Zo ongeveer ja. Verder zeg ik meestal 'bah' of 'stom'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve het haar van Ali B en de hilariteit van Ton Kas.
Jij met je tactiek altijd. Ik heb helemaal geen tactiek. Ik lul maar wat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
Heb je een stoomcursus kast gekregen gisteren met je nieuwe tactiek?
Zie ik ook aan jequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Die had ik moeten zien aankomen natuurlijk.Maar nee, teveel werk. Bedoel gewoon te zeggen dat ik doorgaans vrolijk ben en dingen leuk vind.
Ja ik lach veel. Als ik er niet zo bij zou hinniken zou dat leuk zijn. Maar ik kan soms echt blij worden van kleine dingen. Zit ik met een big smile op de fiets naar alle mensen te lachen die ik tegenkom. Als je me dan zou vragen waarom ik vrolijk ben kan ik dat niet eens goed verwoorden. Gewoon omdat ofzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie ik ook aan jeJe lacht heel veel en zo.
Dat vind ik dan ook leuk.
Wanneer heb ik dat gezegd? Het klopt wel namelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef Tem het volgende:
Je moet lachen als je in je kist ligt, zei een vrolijke Frans ooit tegen mij.
Nee ik ben niet vrolijk hoor. Zit altijd te piekeren en te stressen. Maar ja, verandert toch niet meer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik vind jou ook een vrolijk persoon hoor.
Oh nee ik had hem gewoon in mijn tas gelaten, heb ik tenminste een pen bij me. Straks even kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Karina had je trouwens gezien dat die pen een uitroltekst heeft van een tassenmuseum?
Allemaal goede dingen!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee ik had hem gewoon in mijn tas gelaten, heb ik tenminste een pen bij me. Straks even kijken.
En wat denk je, ik kreeg controle in de trein! Ik zei nog tegen die vent: eindelijk een keer controle, maar hij reageerde niet
Plus ik ben toch maar naar de wc gegaan in de trein, was wel een beetje vies, maar ik hield het niet meer.
Ja makkelijk zelfs. Dus die trein is precies de goede om te nemen, dan heb ik de laatste bus altijd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Allemaal goede dingen!
En je had je bus ook nog gehaald las ik.
Als jij nou even onthoudt hoe laat we dan bij Henk weg moeten dan hoor ik vanzelf wanneer ik op moet staan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja makkelijk zelfs. Dus die trein is precies de goede om te nemen, dan heb ik de laatste bus altijd.
Ik had de bril wel eerst even afgeveegd, gelukkig was er wel wc-papier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Tem het volgende:
Corrie met d'r gezouten zeiksluiter op zo een smerig treinpleetje.
Uh ja daar moet ik even over nadenkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als jij nou even onthoudt hoe laat we dan bij Henk weg moeten dan hoor ik vanzelf wanneer ik op moet staan.
Op die leeftijd? Dat zou wel een wonder zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Shit, is ze misschien toch nog zwanger geworden.
Karina is wat, 40 ofzo? Kan nog makkelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Op die leeftijd? Dat zou wel een wonder zijn.
He wat, ben je ziek Tem?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
Oke, genoeg Corrie-bashing voor vandaag.
Ligt er aan hoe ver de deuren zo weer open worden gezet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
wtf!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
Dus jij kijkt alles 1x en dan nooit meer?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Die films heb ik altijd allemaal al gezien. Jammer.
Sommige films kijk ik wel vaker. Maar meestal niet omdat ik het niet leuk vind als ik de clou al weet. Dan zit ik te kijken en denk ik steeds: oh ja nu doet ie dit of nu gaat het dat doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij kijkt alles 1x en dan nooit meer?
Welke?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer er zijn er wel een paar die ik misschien wel 10x of vaker heb gezien.
De film die ik het vaakst heb gezien is Saturday Night Feverquote:
ja maar Jericho is onwijs saaiquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
De film die ik het vaakst heb gezien is Saturday Night Fever![]()
Ja en van die oude die je later terugkijkt, dan weet je het niet zo goed meer.
topshow trouwensquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Schnitzelreepjes met boontjes en taugé
Voor 4 personen
- 150 gr. spercieboontjes
- 75 gr. tauge
- 4 ongepaneerde schnitzels (100 gr. p/st.)
- kerriepoeder
- peper en zout
- 2 el. olie
- 4 el. ketjap manis
Voorbereiding: Maak de spercieboontjes en de tauge schoon. Snij de schnitzels in reepjes van ca. 2 cm dik.
Bereiding: Bestrooi de schnitzelreepjes met het kerriepoeder, peper en zout. Verhit de olie in een grote pan of wok. Bak de reepjes rondom bruin. Schenk de ketjap in de pan en laat de reepjes nog even gaar worden.
Neem de reepjes uit de pan.
Bak de sperzieboontjes in het braadvocht ca. 5 minuten. Voeg de tauge en de reepjes toe en laat het gerecht door en door warm worden.
Tadaaaaa!
Je kunt veel zeggen over SNF maar saai? Nee dat niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar Jericho is onwijs saai
ga nu maar Failing Skies downloaden alvast
winningquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen over SNF maar saai? Nee dat niet.
Ja moet ik nog doen, maar ik kijk toch eerst Jericho af.
Dat is die dokter uit ER.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee als je jezelf doet is dat meestal een prive aangelegenheid, dat snap ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Maar dan laat ik het HIER niet merken he? Als ik het zelf doe.
Pfffff we zijn er weer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee als je jezelf doet is dat meestal een prive aangelegenheid, dat snap ik
Ze kan het wel filmen en hier posten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee als je jezelf doet is dat meestal een prive aangelegenheid, dat snap ik
Aha.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Karina is wat, 40 ofzo? Kan nog makkelijk.
Herkennen jullie dat?quote:Gebaseerd op uw ervaring met FOK.nl, hoe waarschijnlijk is het dat u FOK.nl aanbeveelt bij een vriend, familielid of collega?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Ik had gisteren al gestemd maar had moeite met de volgende vraag.
[..]
Herkennen jullie dat?
ik begin pas moeite te krijgen als ze vragen of ik er ook opzitquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Ik had gisteren al gestemd maar had moeite met de volgende vraag.
[..]
Herkennen jullie dat?
staattie volgende keer ineens met zijn dronken hoofd naast je te sjoelenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]Ja wat moet je daar nou invullen. Ik kreeg laatst al een schrikmoment toen mijn neefje FOK! liet vallen (ging over die cookiesmededeling).
Hehequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
staattie volgende keer ineens met zijn dronken hoofd naast je te sjoelen
Hij moest eens weten wat voor een icoon zijn oude tante is op fok.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]Ja wat moet je daar nou invullen. Ik kreeg laatst al een schrikmoment toen mijn neefje FOK! liet vallen (ging over die cookiesmededeling).
Liever niet zeg. Kijk heb je het al. Schaamte.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij moest eens weten wat voor een icoon zijn oude tante is op fok.
quote:
quote:Vertrouwde kwaliteit voor een aangename prijs. Betrouwbaar, snel en comfortabel. Zodat u onafhankelijk thuis kunt blijven wonen. Dat is Tante Corrie, ouderwets goed & altijd dichtbij!
koken is makkelijkquote:
netjesquote:
In theorie weet ik het allemaal wel hoor, maar ja, je moet het ook doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
koken is makkelijk
hier je recepten halen:
http://www.brutsellog.nl/
zijn heel lekkere, simpele snelle gerechtjes
quote:Betaalgemak
Tante Corrie biedt verschillende betaalmogelijkheden. U betaalt contact, via pin of na ontvangst van een factuur.
ja zo zou je het best kunnen noemenquote:
Chinees tafellaken: Onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:01 schreef Peunage het volgende:
rok v/a ¤ 5,50
plooirok v/a ¤ 7,50
badjas ¤ 9,00 eigen risco
altijd dichtbij dude!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog vlakbij ook zie ik. Even opgeslagen onder favorieten als ik een feestje ga houden
ik heb iig verlorenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wie had er met sjoelen gewonnen gister?
Dit doe je gewoon expres he?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Takaiki had gewonnen.
En was ik nog vergeten te vermelden, ik was boven sp3c geeindigd
Okquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat was per ongeluk, beginners luck
Teveel gedronken dus?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat was per ongeluk, beginners luck
Nou en?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
En was ik nog vergeten te vermelden, ik was boven sp3c geeindigd
Niks, staat ook niets in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou weer mee?
Omdat ik het pas voor de 2e keer deed he? maar er zit vooruitgang in, vorige keer was ik laatste.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoezo beginners luck dan? Het is sp3c maar.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ben ik een keer beter dan iemand, krijg je dat weer.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat ik het pas voor de 2e keer deed he? maar er zit vooruitgang in, vorige keer was ik laatste.
Ze leggen die bakken gewoon op een tafel. En dan sjoelen maar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit een cafe met een sjoelbak gezien. Meestal darts of pool.
Sp3c heeft beginners luck. Corrie was dronken en werd nogal hitsig, dus toen kroop ze bovenop Sp3c.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoezo beginners luck dan? Het is sp3c maar.
Ik ken het alleen van verjaardagen vroeger.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit een cafe met een sjoelbak gezien. Meestal darts of pool.
Ja, lijkt me lastig als iemand ze vast moet houden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze leggen die bakken gewoon op een tafel. En dan sjoelen maar.
Ach man, het kon toch zijn dat ze er altijd lagen of zo. Klier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, lijkt me lastig als iemand ze vast moet houden.
Verjaardagen en in het dorpshuisquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van verjaardagen vroeger.
goede tijdenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Sp3c heeft beginners luck. Corrie was dronken en werd nogal hitsig, dus toen kroop ze bovenop Sp3c.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man, het kon toch zijn dat ze er altijd lagen of zo. Klier.
Namen jullie sjoelbakken mee?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ken ik het alleen van schoolreisjes van vroeger
met de trekschuit op pad zekerquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ken ik het alleen van schoolreisjes van vroeger
Nee want ik word zeeziek hequote:
Nou jullie hebben het altijd over bosjes, maar wij hebben wel een keer een juf en meester gesnapt die ergens op de hei lagen te klooienquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je daar nog een spannend verhaal over?
Laten we het hier op houden... Er werden een boel gleuven volgeschoven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je daar nog een spannend verhaal over?
Vertel dan joh.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou jullie hebben het altijd over bosjes, maar wij hebben wel een keer een juf en meester gesnapt die ergens op de hei lagen te klooien
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Nou jullie hebben het altijd over bosjes, maar wij hebben wel een keer een juf en meester gesnapt die ergens op de hei lagen te klooien
Nou dat was het eigenlijkquote:
Rijdende rechter is op TV.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut vergeten. Zeg het dan effe jongen.
En toen kregen jullie maar gelijk les over de bloemetjes en bijtjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat was het eigenlijkWe deden een speurtocht op de hei ergens en op een gegeven moment zagen we de juf en de meester liggen en niet om te zonnen
Nee snel kleren goed doen en dan net doen alsof er niks aan de hand was natuurlijk. Maar wij waren niet gek.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:26 schreef Latert het volgende:
[..]
En toen kregen jullie maar gelijk les over de bloemetjes en bijtjes.
Jammer genoeg hadden jullie nog geen mobieltjes om het te filmen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee snel kleren goed doen en dan net doen alsof er niks aan de hand was natuurlijk. Maar wij waren niet gek.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Jammer genoeg hadden jullie nog geen mobieltjes om het te filmen.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op de Havo was er wel een lerares frans van wie het gerucht ging dat er een amateurfilmpje op internet circuleerde, maar bewijs heb ik nooit gezien
Heb je ook nog vuige schoolfeestverhalen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee snel kleren goed doen en dan net doen alsof er niks aan de hand was natuurlijk. Maar wij waren niet gek.
Niet echt. Verder dan een knokpartij kwam het niet meestal. De school was wel vrij 'modern', roken en zuipen kon gewoon op die feesten. En blowen zelfs dacht ik. Maar ik was toen pas 15/16 en nog heel braaf.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je ook nog vuige schoolfeestverhalen?
Dus Corrie was geen Whorrie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt. Verder dan een knokpartij kwam het niet meestal. De school was wel vrij 'modern', roken en zuipen kon gewoon op die feesten. En blowen zelfs dacht ik. Maar ik was toen pas 15/16 en nog heel braaf.
En toen je 17 was ging je helemaal los?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt. Verder dan een knokpartij kwam het niet meestal. De school was wel vrij 'modern', roken en zuipen kon gewoon op die feesten. En blowen zelfs dacht ik. Maar ik was toen pas 15/16 en nog heel braaf.
Drank mocht nooit op mijn middelbare school. Dus ging iedereen indrinken in het naastgelegen parkje voor een schoolfeest. Was soms leuker dan het feest zelf.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen niet nee. Niet echt.quote:
17/18 begon het jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
En toen je 17 was ging je helemaal los?
Zoals je ziet had ik het direct al gevraagd!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef sp3c het volgende:
doe anders goede verhalen van vanaf je 17de dan trek ik alvast mijn broek uit
knap werkquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals je ziet had ik het direct al gevraagd!
alleen dansen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik weet nog wel een feestje op het werk, toen was ik 19? Ik dansen met een collega. Blijkbaar zag het er nogal suggestief uit of zo: de volgende dag belde zijn vrouw kei-boos op en schelden door de telefoonGodverdomme slet, blabla.
Niks blabla, details.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik weet nog wel een feestje op het werk, toen was ik 19? Ik dansen met een collega. Blijkbaar zag het er nogal suggestief uit of zo: de volgende dag belde zijn vrouw kei-boos op en schelden door de telefoonGodverdomme slet, blabla.
3/10quote:
Oh dat vergat ik nog ja, die was een jaar of 15 ouder dan ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
Maar als die man een jaloerse vrouw had was hij vast geen 21....
Uiterst goede opmerking.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
Wat een pedo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat vergat ik nog ja, die was een jaar of 15 ouder dan ik.
Vroeger trouwde men nog rond die leeftijd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
Dat is wel leuk om die weer te zien, lekker of niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ga volgende week weer naar mijn oude basisschool. Misschien kom ik nog leuke juffen tegen
Ik hoop dat die school niet in Deventer ligt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef sp3c het volgende:
oeh dat wil ik ook altijd nog doen
gewoon ff gluren
Vorig jaar een hoop leuke juffen tegengekomen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om die weer te zien, lekker of niet.
Ik denk dat ik 18 of 19 was. Geen 17.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht 17. Want die grens ligt namelijk strak op 18. Heb ik gehoord.
worse stillquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik hoop dat die school niet in Deventer ligt.
Die juffen die ik in de onderbouw had zijn allemaal rond de 132.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ga volgende week weer naar mijn oude basisschool. Misschien kom ik nog leuke juffen tegen
Basisschool he.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die juffen die ik in de onderbouw had zijn allemaal rond de 132.
Beetje puntige neus hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Juf Minke is zeker niet verkeerd.
Vorig jaar waren er nog 2 (1 juf+1 meester) waar ik nog lk les van heb gehad. Allemaal van Corrie+ leeftijd uiteraard.quote:
leeftijd is onbelangrijk jongen, kijk maar naar mijn verhaaltjequote:Op dinsdag 24 september 2013 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er nog 2 (1 juf+1 meester) waar ik nog lk les van heb gehad. Allemaal van Corrie+ leeftijd uiteraard.
nee en als ik op dr trouwjurk af moet gaan is het ook een stuk minder gristelijk daar tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Juf Minke is zeker niet verkeerd.
enige bekende naam die ik zie op de lijst en dat was vroeger toch echt een (vervelende) manquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er nog 2 (1 juf+1 meester) waar ik nog lk les van heb gehad. Allemaal van Corrie+ leeftijd uiteraard.
was geen hele sterke combinatie neequote:Op dinsdag 24 september 2013 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sp3c en de school met den bijbel
Die foto's zijn net groot genoeg om een avatar van te maken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Het is alleen niet zo'n goede site voor de Adjes van deze wereld.
Leraren zeker niet bij de voornaam noemen ook?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
was geen hele sterke combinatie nee
Er zijn ook plaatjes met den kinderen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Mochten wij ook nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Leraren zeker niet bij de voornaam noemen ook?
voor de adjes voldoed het prima denk ik maar voor de rest van de wereld zou er misschien wel een passwordje op mogen hier en daarquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |