quote:Op maandag 23 september 2013 20:55 schreef Mark het volgende:
Wat van wie?
It's savage and it's cruel and it shines like destruction
Comes in like the flood and it seems like religion
It's noble and it's brutal, it distorts and deranges
And it drenches you up and you're left like a zombie
Welke band?quote:were an English alternative rock band formed in 1985 by former
members Daniel Ash (vocals, guitar and saxophone), David J (bass guitar and vocals) and Kevin Haskins (drums and synthesisers) after the group split in 1983. Ash and Haskins had recorded and performed in another band, Tones on Tail, between 1982 and 1984
cafca +1quote:
Och, als je een beetje kunt rijmen.....quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:55 schreef Mark het volgende:
Ziet er bekend uit, maar kan er geen naampje bij bedenken
quote:were an English experimental rock band, formed in early 1976 in Camberwell, London by multi-instrumentalists Charles Bullen (guitar, clarinet, viola, vocals, tapes), Charles Hayward (drums, keyboards, vocals, tapes) and Gareth Williams (keyboard, guitar, bass, vocals, tapes).
Inderdaadquote:
bartrid + 1quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:07 schreef bartrid het volgende:
Charles Manson, Stooges en the damned.
quote:The album is a collection of punk covers of bands including Minor Threat, T.S.O.L., D.R.I. and The Stooges
Dat mocht ie willenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jannes - Wij Vieren het Leven
ach vooruit dan maar, hier is een punt. Undisputed attitude heet ie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, van Slayer. Titel is me alleen ontschoten.
Oh ja, dat was 'm!quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
ach vooruit dan maar, hier is een punt. Undisputed attitude heet ie.
Wat van wie?quote:A third album,, was released on November 2, 2004 (election day in the United States), and contains covers of anti-war songs.
Gecheckt, is goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:25 schreef Mark het volgende:
Dan zet ik mijn geld op eMotive van A Perfect Circle
Dank voor het waarnemen, Bartrid!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:25 schreef Mark het volgende:
Dan zet ik mijn geld op eMotive van A Perfect Circle
Sak Noel, en het heet eigenlijk Loca Peoplequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:40 schreef bartrid het volgende:
What the fuck, maar van wie dat is geen idee.
Oh ja, da's waar ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sak Noel, en het heet eigenlijk Loca People
quote:
quote:The cover is a picture of two men passing each other on Berwick Street in London's Soho. The two men are London DJ Sean Rowley and album producer Owen Morris.[18] The location was chosen because the street was a popular location for record shops at the time
Oasis - Whats the story (morning glory)quote:
JessedeK +1quote:Op woensdag 25 september 2013 11:26 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Oasis - Whats the story (morning glory)
quote:
Dan een gokje op 'Behind A Painted Smile"...quote:Op woensdag 25 september 2013 13:33 schreef brooklyndodger het volgende:
Iets van de Isley Brothers ieder geval. Geweldig nummer
ja Mark +1quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Ken dus allebei de nummers niet...
En dan toch een puntquote:Op woensdag 25 september 2013 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Ken dus allebei de nummers niet...
Sinead O'Connor - I am streched on your grave?quote:Op donderdag 26 september 2013 00:00 schreef Mark het volgende:
Deze kennen jullie vast wel
Wat van wie?
if your hands were in mine
I'd be sure we'd not sever
my apple tree my brightness
it's time we were together
for I smell of the earth
and am worn by the weather
quote:About half of the songs released were cover versions, often of 1960s and 1970s psychedelic and folk acts.
quote:Ze maken vooral een mix van techno en rave met een vleugje hardcore house
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De gynaecoloog van moeder Hazes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Johny Jordaan?
Ik geloof niet dat de bassist van Zeppelin er iets mee te maken hadquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:26 schreef Homdeck het volgende:
liefde in de naaaacht. john paul jones heette hij toch?
Blogman + 1quote:
NoobieDoobieDoo +1quote:
iggy + 1quote:
quote:was a British electronica and hip hop band that was responsible for creating the song "
" that was in a Mitsubishi TV advertisement, as well as the films Lizzie McGuire, Zoolander and Kangaroo Jack; and "
", which was used in Budweiser commercials. Both tracks of which came from
second album, The Antidote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nu weg; antwoord in spoiler
quote:
Idem.quote:
LA the Voices over Gordonquote:Op maandag 30 september 2013 14:06 schreef bukgeit het volgende:
Wie zij dit in 2012 over wie?
"Alleen misten we's stem, eigenlijk de beste van ons allemaal, vooral in de koortjes. Dat is eigenlijk nooit meer helemaal goed gekomen."
Piet Dekker van Doe Maarquote:Op maandag 30 september 2013 14:06 schreef bukgeit het volgende:
Wie zij dit in 2012 over wie?
"Alleen misten we's stem, eigenlijk de beste van ons allemaal, vooral in de koortjes. Dat is eigenlijk nooit meer helemaal goed gekomen."
Volgens Google idd niet over Piet Dekker. Ook geen Joost Belinfantequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:19 schreef bukgeit het volgende:
Ernst Jansz zei het, maar niet over Piet Dekker. Of zit ik er naast?
Klopt! MethodMich +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door methodmich op 03-10-2013 17:58:53 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Ik werp me maar even op als puntengever:quote:
Wat van wie?quote:As cold as the void of the night,
The dark's surrounding me.
She leaves me there every time,
As alone as I can be.
And I drift with the thought of her eyes.
She's all that I can see,
But I will go on.
Every long night,
Every whisper,
Every song that never saw it coming,
And she says it's oh so right.
IE inderdaad, maar vooruitquote:
quote:
Ha grappig, ik zat afgelopen dinsdag bij een optreden van het Avalanche Quartet, pas bij het 2e nummer zag ik wie de zanger wasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Welke 'vreemde eend' van wie is tijdens de uitvoering van deze song in deze video te horen?
Heb ik n.a.v. mijn vraag gisteren gelezen, ik pas dus even...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De vader van welke bekende zanger/gitarist zat in de Tornados?
Opgezocht, wist ik niet. Weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De vader van welke bekende zanger/gitarist zat in de Tornados?
Als je maar weet dat z'n vader Bellamy heet...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:59 schreef brooklyndodger het volgende:
Dat is toch de vader van die zanger van muse. Mathew ballamy()?
quote:'s origination dates from a 1976 Sex Pistols gig at the Lesser Free Trade Hall in Manchester, England.
was one of the many young music fans present, along with Mark E. Smith of The Fall as well as original members of the bands Joy Division, The Smiths, and Buzzcocks.
Simply Red, denk. Die liep daar ook rond.quote:
ja, geholpen heeft het niet qua muziek..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef belsen het volgende:
[..]
Simply Red, denk. Die liep daar ook rond.
Ginger nut.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
ja, geholpen heeft het niet qua muziek..
Sorry, dacht dat deze creatieve expressie wel zou kunnen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem even achter een linkje gezet, anders krijgen we ruzie met onze vrienden van google.
Van mij wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat deze creatieve expressie wel zou kunnen...
quote:
quote:
Ohja diequote:
Euh... Rechts op de foto...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef belsen het volgende:
Toch wel tof.
Overigens met een piepjonge Paul Weller links op de getoonde foto.
En met mijn werk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem even achter een linkje gezet, anders krijgen we ruzie met onze vrienden van google.
quote:
Deze muzikanten zijn zowat West Ham, ze hebben zelfs het clublied als single uitgebracht...quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:30 schreef bartrid het volgende:
De enige west ham muzikanten die ik ken is Iron Maiden.
quote:
quote:a Manchester City fan, will be reading the classified football results live on air.
Heeft Ian Brown weer ruzie met de rest gemaakt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:21 schreef bartrid het volgende:
Zanger van een legendarische Manchester band, en het enige overgebleven originele lid.
niet Ian Brown. Er is een boek aan de ex bandleden van deze heer gewijd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft Ian Brown weer ruzie met de rest gemaakt?
quote:Wheels turning around
Into alien grounds
Pass through different times
quote:
Dat was de missende in mijn rijtje.. Die dus niet.quote:
Pipster +1quote:
Er zit geen Neerlands talent tussen.quote:gokje op Eric Corton, Rob de Nijs en Adele.
Is 1 Adèle?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:57 schreef pipster het volgende:
Yup is een reeks van NPR, zitten ook best leuke optredens tussen.
Artiest
1 Adele
2 Macklemore en Ryan Lewis
3 Wilco
4 Billy Bragg
Concertreeks
5 ?
Daar past het woordje 'kast' helemaal niet in..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:15 schreef pipster het volgende:
1 Wilco
2 Billy Bragg
3 Macklemore en Ryan Lewis
4 Adele
Concertreeks
5 T _ _ _ D _ _ _ Concerts
quote:
Tracklist van een album. Welk album en van wie?quote:Tracklist:
01 – Save Us
02 – Alligator
03 – On My Way To Work
04 – Queenie Eye