SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het werd een beetje 'jump on the bandwagon' om de vraag te ridiculiserenquote:Op maandag 23 september 2013 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Goed nieuws Joycie!
En sorry Isa, het was een hele normale vraag, hoewel, mijn stekels wat op gingen staan door depi.
Ik had het bij mijn antwoord moeten laten, maar de vraag kwam zo mooi 'on cue' nav iets anders dat ik de verleiding even niet kon weerstaan.
On-topic dan maar heb ik vandaag zo lekker gegeten uit mijn nog niet vaak gebruikte stoompan, peultjes en worteltjes, echt heerlijk!
Een stapelding van de marskramer met een onderpan en twee stoompannen erop. Water erin en gaan. Worteltjes in de middelste pan en peultjes in de bovenste.quote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het werd een beetje 'jump on the bandwagon' om de vraag te ridiculiseren![]()
Wat voor stoompannetje heb je dan? Ik heb zo'n stoommandje, maar gebruik het echt nooit.
Ja, je verliest minder aan het kookvocht idd en het ziet er wat florissanter uit.quote:Op maandag 23 september 2013 20:15 schreef Zeester het volgende:
Wat is het verschil dan precies? Blijven er meer vitamines in (heb ik weleens gehoord)?
Witvis is heel mager, misschien daarom lag gisteren? Een keertje wat minder is niet zo erg toch?quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb mijn eten van gisteren voor het eerst eens echt in calorieteller gegooid en ik zit toch nog wel wat laag.
Dit was gisteren:
Brinta
Roggebrood, mandarijn
3 boterhammen, kipfilet en komkommer, geitenkaas
Kwark m bessen
Boontjes, peultjes, puree, vis, verse vijg
4 blokjes extra pure chocola 86%
(Zonder de chocola kwam dit op 1481kcal uit)
Vandaag kom ik op 999 kcal uit zonder avondeten (stamppot andijvie) en een avond T. Dat wordt wrsch een appel oid.
Lijstje
O: Brinta m chia
T: Roggebrood m kaas, mandarijn
L: 4 boterhammen, 2 m kipfilet en komkommer, 2 m geitenkaas
T: Kwark m bessen
D: Stamppot andijvie m spekjes
T: Appel
Klopt wel kwak, maar ik had er twee stukjes van, want de kinderen bliefden liever vissticks en de kabeljauw was toch al ontdooit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Witvis is heel mager, misschien daarom lag gisteren? Een keertje wat minder is niet zo erg toch?
Stamppot met spekjes is wat rijker dus afh van wat je opschept vanavond kom je vast wel weer goed uit.
Persoonlijke toespraak? Waar studeer jij af...? Ik heb zowel voor mn BSc als voor m'n MSc geen toespraak gehad hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Thanks!
Stiekem kijk ik er een beetje tegen op. Voor mij hoeft zo'n persoonlijke toespraak etc niet zo nodig.
Da's meestal ongeveer 45 sconden per persoon, tenminste zo was het bij mij, zat je met 50 afstudeerders op een tribune, niemand had er zin in, in de zaal zitten alleen maar ouders en opa's en die luisteren alleen naar de speech voor de persoon waar ze voor komen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Thanks!
Stiekem kijk ik er een beetje tegen op. Voor mij hoeft zo'n persoonlijke toespraak etc niet zo nodig.
Wij zitten met hoog uit 3 personenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's meestal ongeveer 45 sconden per persoon, tenminste zo was het bij mij, zat je met 50 afstudeerders op een tribune, niemand had er zin in, in de zaal zitten alleen maar ouders en opa's en die luisteren alleen naar de speech voor de persoon waar ze voor komen.
(ja, het klinkt lomp, but nobody cares, en in sommige gevallen is dat best fijn)
En daarom ga ik voor een balie uitreiking. Bij ons doen ze ook bewust 6 mensen per keer van 1.5 uur en kan daar niet zo goed tegen. Plus dat ik 200 km verderop woon tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Thanks!
Ik heb het gevoel dat die optie voor een master moeilijker aan te vinken isquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
En daarom ga ik voor een balie uitreiking. Bij ons doen ze ook bewust 6 mensen per keer van 1.5 uur en kan daar niet zo goed tegen. Plus dat ik 200 km verderop woon tegenwoordig.
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook best leuk hoor, diploma-uitreiking, vooral vanwege het excuus om er een gezellige speciale dag van te maken
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou mijn vader laten speechen. Dan is die optie de eerstvolgende diploma-uitreiking afgeschaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |