abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131487848
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131487912
Fijn nieuws joyce, dat mag gevierd worden :Y
pi_131487922
Fijn joyce!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131487967
Fijn nieuws is fijn. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_131488330
*O* voor fijn nieuws.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_131488402
Fijn Joycie, drink er maar lekker samen een wijntje op! Ik hoop dat het je ook de geruststelling geeft waar je naar op zoek was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_131488421
Joyce, wat een fijn nieuws. Proost alvast! Hopelijk lukt het ook om het nu los te laten :)
  maandag 23 september 2013 @ 19:51:58 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131489674
Goed nieuws Joycie! :Y

En sorry Isa, het was een hele normale vraag, hoewel, mijn stekels wat op gingen staan door de ;( pi. :@ Ik had het bij mijn antwoord moeten laten, maar de vraag kwam zo mooi 'on cue' nav iets anders dat ik de verleiding even niet kon weerstaan.

On-topic dan maar heb ik vandaag zo lekker gegeten uit mijn nog niet vaak gebruikte stoompan, peultjes en worteltjes, echt heerlijk! :9
pi_131490275
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Goed nieuws Joycie! :Y

En sorry Isa, het was een hele normale vraag, hoewel, mijn stekels wat op gingen staan door de ;( pi. :@ Ik had het bij mijn antwoord moeten laten, maar de vraag kwam zo mooi 'on cue' nav iets anders dat ik de verleiding even niet kon weerstaan.

On-topic dan maar heb ik vandaag zo lekker gegeten uit mijn nog niet vaak gebruikte stoompan, peultjes en worteltjes, echt heerlijk! :9
Het werd een beetje 'jump on the bandwagon' om de vraag te ridiculiseren 8-)

Wat voor stoompannetje heb je dan? Ik heb zo'n stoommandje, maar gebruik het echt nooit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 23 september 2013 @ 20:14:57 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131490640
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het werd een beetje 'jump on the bandwagon' om de vraag te ridiculiseren 8-)

Wat voor stoompannetje heb je dan? Ik heb zo'n stoommandje, maar gebruik het echt nooit.
Een stapelding van de marskramer met een onderpan en twee stoompannen erop. Water erin en gaan. Worteltjes in de middelste pan en peultjes in de bovenste. :9
pi_131490684
Wat is het verschil dan precies? Blijven er meer vitamines in (heb ik weleens gehoord)?
  maandag 23 september 2013 @ 20:17:30 #13
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_131490759
Blijft ook veel mooier van kleur allemaal, en dat eet dan weer lekkerder!
Prrrrr
pi_131492122
He, ik heb net gegeten, was écht een gewone voldoende maaltijd, maar sinds het op is knort mijn maag. Heb ik al de hele dag, had nog trek na mijn ontbijt, nog trek na mijn lunch. Weet niet goed wat ik moet doen want het is echt vermoeiend! Ik kan wel een stuk fruit nemen ofzo, maar ik vrees dat dat de trek alsnog niet gaat stillen.
pi_131492355
*O* *O* Joycie *O* *O*
Spoilers!
  maandag 23 september 2013 @ 21:29:05 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131494035
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:15 schreef Zeester het volgende:
Wat is het verschil dan precies? Blijven er meer vitamines in (heb ik weleens gehoord)?
Ja, je verliest minder aan het kookvocht idd en het ziet er wat florissanter uit. :+
pi_131494806
Wat fijn Joyce *O* :*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131501337
Wat fijn, Joycie!

En goed dat jullie het over stoompannen hebben. Ik denk telkens als ik dat ding (achter een hoop andere dingen in mijn keukenkastje) tegenkom: oh ja, die heb ik ook.

Binnenkort maar weer eens gebruiken dus. :)
  dinsdag 24 september 2013 @ 07:48:07 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131503230
Ik heb mijn eten van gisteren voor het eerst eens echt in calorieteller gegooid en ik zit toch nog wel wat laag.

Dit was gisteren:
Brinta
Roggebrood, mandarijn
3 boterhammen, kipfilet en komkommer, geitenkaas
Kwark m bessen
Boontjes, peultjes, puree, vis, verse vijg
4 blokjes extra pure chocola 86%

(Zonder de chocola kwam dit op 1481kcal uit)

Vandaag kom ik op 999 kcal uit zonder avondeten (stamppot andijvie) en een avond T. Dat wordt wrsch een appel oid.

Lijstje
O: Brinta m chia
T: Roggebrood m kaas, mandarijn
L: 4 boterhammen, 2 m kipfilet en komkommer, 2 m geitenkaas
T: Kwark m bessen
D: Stamppot andijvie m spekjes
T: Appel
pi_131503233
3 donuts erbij *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131503271
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb mijn eten van gisteren voor het eerst eens echt in calorieteller gegooid en ik zit toch nog wel wat laag.

Dit was gisteren:
Brinta
Roggebrood, mandarijn
3 boterhammen, kipfilet en komkommer, geitenkaas
Kwark m bessen
Boontjes, peultjes, puree, vis, verse vijg
4 blokjes extra pure chocola 86%

(Zonder de chocola kwam dit op 1481kcal uit)

Vandaag kom ik op 999 kcal uit zonder avondeten (stamppot andijvie) en een avond T. Dat wordt wrsch een appel oid.

Lijstje
O: Brinta m chia
T: Roggebrood m kaas, mandarijn
L: 4 boterhammen, 2 m kipfilet en komkommer, 2 m geitenkaas
T: Kwark m bessen
D: Stamppot andijvie m spekjes
T: Appel
Witvis is heel mager, misschien daarom lag gisteren? Een keertje wat minder is niet zo erg toch?

Stamppot met spekjes is wat rijker dus afh van wat je opschept vanavond kom je vast wel weer goed uit.
Kwak
pi_131503285
Wij hebben in de nieuwe keuken een stoomoven *O*
Ik ben zo benieuwd hoe dat bevalt, ik hoor er heel enthousiaste verhalen over van mensen die er een hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:09:14 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131503353
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Witvis is heel mager, misschien daarom lag gisteren? Een keertje wat minder is niet zo erg toch?

Stamppot met spekjes is wat rijker dus afh van wat je opschept vanavond kom je vast wel weer goed uit.
Klopt wel kwak, maar ik had er twee stukjes van, want de kinderen bliefden liever vissticks en de kabeljauw was toch al ontdooit. ;)
Maar wat minder geeft niet, maar het moet niet dagelijks zo zijn. Vandaar een boterham extra vandaag. Ik had nl al wel het idee dat ik wat laag zat de laatste dagen en het loopt vaak beter als ik net ietsje meer eet. ;)
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:22:40 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131504227
Ik heb net mijn diet queen maar totale digibeet collega aan Fatsecret geholpen. :D Lekker met z'n tweeën zitten prutsen. _O-
Het ideale is dat het ding wereldwijd is, ze gaat volgende week naar de US omdat haar moeder geopereerd moet worden, dus ze kan daar gewoon in 1 moeite door gaan met invullen. *O*

(Ik noem haar de diet queen omdat ze vrijwel alle dieten wel eens geprobeerd heeft en ze er ook enorm goed in is. Op gewicht blijven daarentegen krijgt ze niet voor elkaar. Gelukkig voor haar weet ze altijd wel de rem weer op tijd te pakken, dus geen jojo die steeds wat zwaarder wordt, maar goed, jojo-en blijft natuurlijk sws niet goed.)
pi_131504243
Nu pas op werk want de buren hadden gisteravond vrienden op bezoek ;(. Van de buren zelf geen last gehad wel van de vrouwelijke vrienden met luide keeltjes die hard schreeuwen om 2 uur 's nachts ; (
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')