quote:Op zondag 26 januari 2014 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je gaat zeker binnenkort weer bakken?
Bij de pipo's waren ze nu een euro of vier geloof ik. Daarvoor ga ik de moeite doen om het ergens te bestellen en vervolgens weken te wachten op levering niet doen... Als ik meer dingen nodig heb, dan misschien wel, maar voor zoiets kleins, nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:47 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Misschien een tip, want ik vind Pipoos prijzig in dat spul... heb zelf ook een setje sneeuwvlokken, en die was iig nog geen 2 Euro:
http://www.buyincoins.com/item/5157.html
Wat heeft dat te maken met dit topic? Dit topic gaat om het decoreren van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:35 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie eens in Rotterdam-Centrum is nabij de Bijenkorf en NH Hotel daar heb je al een tijdje [urlhttp://www.tentothreebakery.com/]10 to 3 bakery.[/url] Heerlijke cup-cakes en zelfs mini-cakes.
jeempie ze hebben veganistische glutenvrije suikervrije cupcakesquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:35 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie eens in Rotterdam-Centrum is nabij de Bijenkorf en NH Hotel daar heb je al een tijdje 10 to 3 bakery. Heerlijke cup-cakes en zelfs mini-cakes.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jeempie ze hebben veganistische glutenvrije suikervrije cupcakes
dat klinkt wel erg oneetbaar
Ja!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jeempie ze hebben veganistische glutenvrije suikervrije cupcakes
dat klinkt wel erg oneetbaar
ja dat!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja!Eet dan gewoon geen cupcake, zou ik zeggen.
Die hebben ze bij mugs en muffins in Tilburg ook ongeveer: melk, suiker, gluten en eivrij, geloof ik... Smaken prima en als je allergisch bent, mag je nooit ergens iets lekkers. Dan is dit alleen maar fijn hoor.quote:
ja maar er staat alleen wat er niet in zit. wat zit er dan wel in? want misschien is iemand daar dan weer allergisch voorquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die hebben ze bij mugs en muffins in Tilburg ook ongeveer: melk, suiker, gluten en eivrij, geloof ik... Smaken prima en als je allergisch bent, mag je nooit ergens iets lekkers. Dan is dit alleen maar fijn hoor.
Vaak wordt er bijvoorbeeld gebruik gemaakt van amandelmeel of rijstbloem in plaats van gewone tarwebloem en kokosmelk in plaats van zuivel. Kan heel lekker zijn hoor!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar er staat alleen wat er niet in zit. wat zit er dan wel in? want misschien is iemand daar dan weer allergisch voor
ik geloof je direct, maar dan zouden ze wel iets smakelijker kunnen omschrijven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Vaak wordt er bijvoorbeeld gebruik gemaakt van amandelmeel of rijstbloem in plaats van gewone tarwebloem en kokosmelk in plaats van zuivel. Kan heel lekker zijn hoor!
Het is dan ook niet voor jou als je normale cupcakes kunt eten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik geloof je direct, maar dan zouden ze wel iets smakelijker kunnen omschrijven.
het nodigt mij niet echt uit om het te proberen
Kokosmelk, maar ook amandelmelk, soja, rijstmelk of hazelnootmelk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Vaak wordt er bijvoorbeeld gebruik gemaakt van amandelmeel of rijstbloem in plaats van gewone tarwebloem en kokosmelk in plaats van zuivel. Kan heel lekker zijn hoor!
Hier ben ik het niet mee eens hoor. Die dingen smaken prima en zijn echt niet alleen maar een slappe vervanging voor een gewone cupcake.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor jou als je normale cupcakes kunt eten.
Ik kan je vertellen dat als je een ukkie hebt dat inderdaad geen gluten, ei en melk mag, zomaar een cupcake kopen een feest kan zijn. Heck, dat is het ook voor een veertigjarigequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja!Eet dan gewoon geen cupcake, zou ik zeggen.
Dat zijn afbeeldingen waarbij je de kleuren fondant apart uitsnijdt en in elkaar 'puzzelt' zodat het maar 1 fondantlaag hoog is in plaats van te stapelen en je daardoor laag op laag op laag krijgt. Een paar voorbeeldjes van mijn puzzelplaatjes:quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:32 schreef Tinuviel het volgende:
Spuuglokje wat zijn die puzzelplaatjes dan precies?
Ik heb precies dezelfde favorieten! Hoewel... mijn eindtaart van de PME masters was mijn allerlievelingste. Ook al was ie totaal anders dan dit soort werk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:01 schreef Gaoxing het volgende:
Ik denk dat die Barbapapataart nog steeds m'n all-time favoriet van je is, Spuug. En de Minecrafttaart, natuurlijk.
Worthless without pics natuurlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde favorieten! Hoewel... mijn eindtaart van de PME masters was mijn allerlievelingste. Ook al was ie totaal anders dan dit soort werk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |