abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131491907
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Kursor het volgende:
Eigenlijk nog geen vertrouwen, argwanend steeds maar wc-papier kijken en ik ga er ook niet vanuit dat de test van MvM morgenochtend positief is :@
Dat wc-papier kijken doe ik ook nog hoor. En soms is er dan een vinger zichtbaar en dan schrik ik me dood omdat ik in de vlugheid denk dat ik weer bloed zie. :@

Stom hè die onzekerheid. -O- Dat we allemaal maar snel getrappel voelen van binnen zodat we ons niet meer zoveel zorgen hoeven te maken. :)
  maandag 23 september 2013 @ 20:45:23 #82
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131491959
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dat wc-papier kijken doe ik ook nog hoor. En soms is er dan een vinger zichtbaar en dan schrik ik me dood omdat ik in de vlugheid denk dat ik weer bloed zie. :@

Stom hè die onzekerheid. -O- Dat we allemaal maar snel getrappel voelen van binnen zodat we ons niet meer zoveel zorgen hoeven te maken. :)
Herkenbaar, incl. schrik door vinger :')
Oude (on)bekende.
pi_131492184
Bah Marel. :(

En tegelijk ikina goede echo, Jeuj!

Wel dubbel weer allemaal.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131492214
Ah nee Marel wat naar.
Sterkte
pi_131492362
Ikina wat fijn, een goede echo *O*

Hier alles goed. Geen klachten, soms vraag ik me af of ik wel echt zwanger ben oO<
Woensdag de combinatietest, spannend!
pi_131492890
Marel sterkte :*

Ikina gefeliciteerd.

Llm heel veel succes en niet te snel bevallen dames, want ik wil nog niet de top 10 in... ( maar het is niet aardig van me dat jullie dan maar moeten wachten)

Vanmiddag wezen fietsen ruim 40 km, conditie is wel flink afgenomen, kwam met moeite de bultjes op. Benieuwd hoe het morgen met de spierpijn is.
pi_131493476
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Haha inderdaad!
Ben ook heel benieuwd hoe t met Babbel en Musique is. Hopelijk is geen nieuws goed nieuws.

Omg Sethiwe daar zeg je wat :o nummer 10 hier. :X
pi_131493521
ikina een goede echo *O*
kursor jij hebt gewoon morgen een knalpositieve test bij mvm
pi_131493538
En ik gok dat ik weer niet op nr 1 kom te staan. maar he ik heb nu wel ruim de top 10 gehaald *O*
pi_131493655
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

*boks* :')

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
Even iets heel anders. Zijn er meer moeders die een tweede zwagerschap zo anders ervaren de eerste? Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben: ben veel drukken door de zorg voor peuter en omdat ik me ook minder beroerd voel dan de vorige keer word ik ook gewoon minder geconfronteerd met het feit dat ik zwanger ben. Voel me hier een beetje schuldig over... :@ Ik vind dat ook dit kindje tijdens de zwangerschap mijn aandacht verdient...
Kan er nog niet echt over meepraten, aangezien ik nog maar zo kort zwanger ben. Maar als je je de vorige keer zoveel beroerder voelde, was dat dan niet vanzelf ook 'negatieve' aandacht voor je zwangerschap?

Hmm, krijg het niet goed onder woorden. Wat ik wil zeggen is dat je je sowieso niet schuldig om zoiets hoeft te voelen, en waardoor het vorige keer ook nog eens extra veel aandacht kreeg, was deels een minder positieve reden. Dus dan hoef je je al helemaal niet schuldig te voelen (wat sowieso al niet nodig was) dan je er nu minder mee bezig bent.

Het klinkt op de een of andere manier minder positief dan ik bedoel :') :+
pi_131493879
Marel wat naar voor je! :* sterkte de komende tijd
  maandag 23 september 2013 @ 21:36:20 #92
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131494432
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*boks* :')

[..]

Kan er nog niet echt over meepraten, aangezien ik nog maar zo kort zwanger ben. Maar als je je de vorige keer zoveel beroerder voelde, was dat dan niet vanzelf ook 'negatieve' aandacht voor je zwangerschap?

Hmm, krijg het niet goed onder woorden. Wat ik wil zeggen is dat je je sowieso niet schuldig om zoiets hoeft te voelen, en waardoor het vorige keer ook nog eens extra veel aandacht kreeg, was deels een minder positieve reden. Dus dan hoef je je al helemaal niet schuldig te voelen (wat sowieso al niet nodig was) dan je er nu minder mee bezig bent.

Het klinkt op de een of andere manier minder positief dan ik bedoel :') :+
Snap wel wat je bedoeld, denk ik ;) Mis gewoon het rustig stilstaan bij het feit dat ik zwanger ben, het gezwijmel enzo. 's avonds in bed probeer ik daar wel bewust bij stil te staan, maar vaak val ik in slaap zodra mijn hoofd het kussen raakt :')
Oude (on)bekende.
pi_131495894
Ah nee Marel...wat verdrietig. Sterkte!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_131496119
Mevr_mus Dat doe je toch niet bewust?! Je hebt het gewoon druk,je hebt immers nu al een kindje rondlopen!
Bij een eerste zwangerschap ben je nog alleen met je partner en heb je daar automatisch meer de tijd voor.
Nu moet je die tijd misschien gewoon wat bewuster inplannen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_131496277
Marel... Sterkte :*
pi_131497099
Mvr mus heel herkenbaar hoor. Ik sta ook niet zo stil bij deze zwangerschap. De vorige was veel intenser daar was alles nieuw.
pi_131497233
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
Even iets heel anders. Zijn er meer moeders die een tweede zwagerschap zo anders ervaren de eerste? Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben: ben veel drukken door de zorg voor peuter en omdat ik me ook minder beroerd voel dan de vorige keer word ik ook gewoon minder geconfronteerd met het feit dat ik zwanger ben. Voel me hier een beetje schuldig over... :@ Ik vind dat ook dit kindje tijdens de zwangerschap mijn aandacht verdient...
Yup. Ik ben nu over de helft en ik heb geen flauw idee waar die eerste 20 weken zijn gebleven. (Die eerste twaalf weken krópen voorbij toen ik erin zat, maar ik kan het me nu niet eens meer voorstellen :o ) soms vergeet ik het ook gewoon :@ dan kijk ik naar beneden en denk 'mens, trek je buik eens in, je wordt zo dik' :')
pi_131498207
Knuf voor marel :*

Ik ben sinds vandaag misselijk ;(
En mvm is geweest en t was ok. (Vind t wel moeilijk te posten na nieuws van marel)
Tralalalaaa
  maandag 23 september 2013 @ 22:51:48 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131498248
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef WupWup het volgende:

[..]

Yup. Ik ben nu over de helft en ik heb geen flauw idee waar die eerste 20 weken zijn gebleven. (Die eerste twaalf weken krópen voorbij toen ik erin zat, maar ik kan het me nu niet eens meer voorstellen :o ) soms vergeet ik het ook gewoon :@ dan kijk ik naar beneden en denk 'mens, trek je buik eens in, je wordt zo dik' :')
Herkenbaar, dat laatste :').
En wc papier checken van Nikki ook trouwens. Met 19 weken nog :@.

Marel :*.
KuikenGuppy
pi_131500605
Marel wat klote zeg! :*, sterkte.

Nu in Parijs, kapot!! Veel te veel gelopen maar wel leuk!
als ik weer meer energie heb weer een langere post!

Slaap lekker dames :*
♥ J & S
pi_131503004
Hier ook onzeker, ik voel me nu al twee dagen niet zo lekker, inclusief af en toe een beetje buikpijn, en dan ga ik het liefste gewoon de hele dag in bed liggen :@ En idd wc papier checken :Y Ik hoop gewoon dat ik de baby heel snel ga voelen, want ik denk dat ik alleen maar gestresst word als ik een Angelsounds ga gebruiken.
pi_131503060
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef WupWup het volgende:

[..]

+1 en ben nu al 37 weken geweest... :7 je hebt gewoon veel minder tijd er bij stil te staan en alles gaat veel harder door. Zelfs nu 'vergeet' ik het nog weleens bijna, terwijl je m'n buik niet kunt missen hoor :P
Maar het werkelijke besef is er pas weer als beeb er is denk ik.

En ik meld me!
pi_131503107
Ik mag mij ook melden 37wk vandaag *O*
  dinsdag 24 september 2013 @ 07:30:05 #104
386633 Adnap
I love Life !
pi_131503124
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:28 schreef ferrari_rood het volgende:
*ontlukt* YEAH FR !! Die zijn binnen !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:22:03 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131503429
Jaaa FR! Mijlpaal *O* Je bent gewoon llm nu!
pi_131503431
Jeuj F_R!!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:27:00 #107
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131503486
Dat is wel een dansje waard FR *O*
Oude (on)bekende.
pi_131503503
Woohoo F R! Met recht een mijlpaal *O*

Ik vind mijn uitgerekende datum wel mooi voor verse beebs ;)
pi_131503607
Fijn dat je een goede echo hebt gehad, Nikki! Wat ziet dat er toch mooi uit, zo'n minimensje O+

Marel, we zaten hier zo te hopen op goed nieuws.. Dikke kus voor jou!

Ikina gelukkig ook een goede echo!

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
En mvm is geweest en t was ok. (Vind t wel moeilijk te posten na nieuws van marel)
Dat is heel begrijpelijk maar je mag ook echt blij zijn voor jezelf! Ik ben ook blij voor jou *O*

FR week een week erbij! *O*

Een dikke knuffel voor alle dames die ergens onzeker over zijn :*

Nobono ik hoop dat jullie een mooie echo hebben vandaag!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_131503644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Geweldig! _O_
pi_131503650
Ik was ook wel opgelucht om een dikke tweede streep te zien! Maar voel me dan zo lullig dat te verkondigen na zo'n verdrietig bericht.

Succes vandaag nobono!
Tralalalaaa
pi_131503674
Even een *O* voor alle goede echo's en mijlpalen.
Marell wat verdrietig dat het zo is gelopen :* Hopelijk zien we je hier snel terug.

Verder gaat het hier zo snel, ik kan niet alles volgen. Mijn voornemen is wel om als ik verlof heb en echt de tijd dat ik dan alles heeel goed ga volgen. ;)
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:48:32 #113
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131503724
*O* F_R *O* llm O+

Spewey ik doe mijn best _O-
Sinds gisteravond pijnlijker en regelmatigere voor?dingesen.

Mja zegt niet zo veel helaas :')
pi_131503831
Marel :* wat ontzettend rot.

En FR 37 weken!! super!
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:57:14 #115
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131503862
FR meldplicht *O*
KuikenGuppy
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:59:14 #116
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131503894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
*O* F_R *O* llm O+

Spewey ik doe mijn best _O-
Sinds gisteravond pijnlijker en regelmatigere voor?dingesen.

Mja zegt niet zo veel helaas :')
En de MMD zijn begonnen. Wat hadden we afgesproken? }:| :P
pi_131504448
FR, toch de 37 weken gehaald! Vraag niet hoe, maar het is je gelukt :*.

TAP, fijn dat de MvM-test een dikke streep had. Toch weer spannend hè.

Mijn MvM-test heb ik op de valreep kunnen verplaatsen naar morgenavond...m'n vader belde vanaf z'n werk dat 'ie wat bij ons op moest komen halen...slechte timing...precies gelijk met de afspraak met de informatrice. Heb haar gelukkig kunnen bellen en de afspraak op de valreep kunnen verplaatsen. Was wel weer even kortsluiting zeg...flinke stress! (Mama, jij niet huilen O+)
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:11:46 #118
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131505250
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:59 schreef GotC het volgende:

[..]

En de MMD zijn begonnen. Wat hadden we afgesproken? }:| :P
idd }:| nou ja gelijk maar de kinderstoel geshopt :+

Marel wat verdrietig :* sterkte
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:37:07 #119
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131505962
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:11 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

idd }:| nou ja gelijk maar de kinderstoel geshopt :+

Marel wat verdrietig :* sterkte
Kijk, nuttige bezigheid! :D Wij gaan straks naar de Prenatal om een Familyfix te halen.

Kursor, fijn dat je het hebt kunnen verzetten naar morgen :)
pi_131506100
Ik kom even een dansje doen voor de 37 weken van FR. Die heb je mooi in the pocket, super!
pi_131506390
even een vraagje.
Ik heb al 2 dagen een raar gevoel in mijn hoofd..alsof er een strakke muts ofzo overheen is getrokken. daarnaast voelt mijn buik ook heel ongemakkelijk (kan t niet anders uitleggen) en is soms keihard. En ik ben moe, maar dat komt waarschijnlijk van slecht slapen.
Nu willen man en moeder dat ik de vk bel, maar dan zou ik moeten aangeven dat het spoed is want geen spreekuur. Zelf vindt ik t niet echt spoed want ik voel de baby nog heel goed.
Wat zouden jullie doen?
pi_131506454
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
even een vraagje.
Ik heb al 2 dagen een raar gevoel in mijn hoofd..alsof er een strakke muts ofzo overheen is getrokken. daarnaast voelt mijn buik ook heel ongemakkelijk (kan t niet anders uitleggen) en is soms keihard. En ik ben moe, maar dat komt waarschijnlijk van slecht slapen.
Nu willen man en moeder dat ik de vk bel, maar dan zou ik moeten aangeven dat het spoed is want geen spreekuur. Zelf vindt ik t niet echt spoed want ik voel de baby nog heel goed.
Wat zouden jullie doen?
Ik vind het wel spoed Bla. Toen ik die klachten had was m'n bloeddruk veel te hoog. Ik heb toen ook gebeld en de vk kwam toen meteen bij me thuis langs om de bloeddruk op te meten.

Voelt je buik ook aan of er een strakke band om heen zit?
pi_131506496
nee dat niet..hij voelt gewoon alsof hij te vol en te zwaar is, ja klinkt raar. En ik heb het wel vaker gehad..maar gisteravond was het echt heel vervelend..wist me er geen houding van te geven
pi_131506511
Bla, daar zou ik wel voor bellen en wel meteen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:55:59 #125
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131506520
Zou gelijk bellen Bla!
pi_131506538
oke, dan ga ik toch maar even bellen, thnx
pi_131506668
^O^
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:03:12 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131506695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goed zo :*
pi_131506828
FR LLM, wat goed! *O*

Bubs, wie weet?

Marel :*
Home is where the O+ is...
pi_131506878
Bla wat zei de vk?
Bubsel nog voorwerk? Of zet het door?
pi_131507016
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goed zo!

FR 37 weken! Jippie!!
pi_131507935
quote:
even een vraagje.
...
Wat zouden jullie doen?
Weet je, het maakt niet zoveel uit of het wel of geen spoed is. Je hebt klachten, je twijfelt (want je vraagt het na), dús je moet bellen. De verloskundige beoordeelt wel of ze je nu moet zien of dat het kan wachten. Voel je niet bezwaard!
pi_131508049
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef marel88 het volgende:

[..]

Ik weet al wie ik bedoelde, het was Ymme:

[..]

Voor jou is het dus misschien al dichtbij Ymme, ben je er rustig onder?
Ja hoor, ook al duurt wachten lang.
:)

Ik ga nu eens bijlezen dan.
Man heeft nu 3 weken vakantie en we zijn met de laatste dingen bezig. Elke dag verzin ik wel weer wat :D
pi_131508124
quote:
even een vraagje.
Wat zouden jullie doen?
Heb je al gebeld?
Deze klachten klinken anders serieus en je belt nooit om niets, als jij je zorgen maakt is dat reden genoeg alleen al!
pi_131508641
ik heb gebeld en mocht direct langskomen. Ze hebben me helemaal gecontroleerd omdat ze zwangerschapsvergifitiging wilden uit sluiten. Dat was het gelukkig niet. geen eiwitten in urine, bloeddruk goed en ook ijzers was goed.

Wel heb ik het advies gekregen een paar dagen rust te nemen. En een lijstje met symptomen waarbij ik direct moet bellen.
Naja volgens mij is het zo dat als ik me nu ziekmeld ik verplicht 6 wkn vantevoren met verlof moet..dat zou maandag zijn. Dus ik heb dit verhaal zojuist aan mijn leidinggevende gemaild en gezegd dat hij er slim aan doet om dringende zaken naar voor te halen omdat ik neit kan garanderen dat ik het op deze manier nog 2 weken volhou.

pff tegenvaller!
thnx voor de adviezen qua bellen in elk geval. vindt het moeilijk in te schatten wanneer iets spoed is
pi_131509443
Fijn dat alles goed was, en beter een keer te veel, dan een keer te weinig bellen hoor!

FR 37 weken, een super mijlpaal! *O*

Hier is ook zo goed als alles klaar voor le bebe! Ga nog wel even wat kleertjes strijken, dat heb ik nog steeds niet gedaan... ;(
pi_131510265
Hier ook wat stress gehad...op mijn werk was ik dozen aan het afstapelen en toen kwam er een naar beneden storten..precies op mijn buik. Niet eens echt hard ofzo want was een lichte doos, maar het deed wel ff pijn in mijn buik. En sindsdien de kleine man niet meer gevoeld. Dat was zo'n 2 uur geleden. Dus ik was net aan het twijfelen of ik de vk moest bellen, maar nu is meneer weer wakker hoor :O

Ik zag nog slecht nieuws voor marel :( sterkte...

En 37 weken voor FR, dat is wel een jompel waard *O*

En verder wat regelmatiger voorwerk bij bubseltje, wie weet alvast een begin?? ;)
pi_131510353
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:13 schreef angelatje het volgende:
Hier ook wat stress gehad...op mijn werk was ik dozen aan het afstapelen en toen kwam er een naar beneden storten..precies op mijn buik. Niet eens echt hard ofzo want was een lichte doos, maar het deed wel ff pijn in mijn buik. En sindsdien de kleine man niet meer gevoeld. Dat was zo'n 2 uur geleden. Dus ik was net aan het twijfelen of ik de vk moest bellen, maar nu is meneer weer wakker hoor :O

Ik zag nog slecht nieuws voor marel :( sterkte...

En 37 weken voor FR, dat is wel een jompel waard *O*

En verder wat regelmatiger voorwerk bij bubseltje, wie weet alvast een begin?? ;)
Bellen! Ondanks dat je hem voelt. Bij een stoot in de buik kan er een klein scheurtje in een bloedvat van de placenta komen, waardoor je bloed met je kind uitwisselt. Kleine kans, maar moet wel altijd even onderzocht worden.
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:18:35 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131510430
Bla, gelukkig dat het geen zwangerschapsvergiftiging is :) Lastig he, die periode vlak voor je zwangerschapsverlof? Vooral als je plannen hebt om door te werken tot 4 weken voor uitgerekende datum. Je wil het beste voor je kindje (en jezelf), maar tegelijkertijd is dat eerder stoppen niet wat je voor ogen hield.
Slim dat je je werkgever gelijk hebt gemaild ^O^
En dat inschatten wb spoed, ook herkenbaar. Ik denk dat je wat Wup zegt aan moet houden: Bij twijfel (sowieso als het je gezondheid betreft), liever bellen. Dan kan een vk bepalen of het spoed is of niet. :)

Angelatje, bellen ook! Je weet niet wat zo'n doos heeft gedaan, ondanks dat je je mini voelt. Ook als je bv valt oid, altijd laten controleren.

Ik verveel me. En heb geen nesteldrang. ;( /luxeprobleem
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:25:19 #140
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131510643
Fijn dat alles goed was :*

Het is voorwerk untill proven otherwise ;)
We zullen wel zien Ik ben er klaar voor :+
pi_131510814
O-) Zou het dan eindelijk Bubs?
pi_131511021
Gebeld...mag om 17.45 even langs de vk, dus wordt vervolgd...
pi_131511393
Bla, schrikken! Hopelijk kan je werk er een mouw aan passen. Zou je het erg vinden om eerder met verlof te gaan?

En angela ook al zo schrikken! Hopelijk goed nieuws straks :) Ik moet wel zeggen dat ik blij ben met mijn kantoorbaantje. Ik zou er nu echt niet aan moeten denken hele dagen te moeten staan of sjouwen :X
pi_131511425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:18 schreef GotC het volgende:
Bla, gelukkig dat het geen zwangerschapsvergiftiging is :) Lastig he, die periode vlak voor je zwangerschapsverlof? Vooral als je plannen hebt om door te werken tot 4 weken voor uitgerekende datum. Je wil het beste voor je kindje (en jezelf), maar tegelijkertijd is dat eerder stoppen niet wat je voor ogen hield.
Slim dat je je werkgever gelijk hebt gemaild ^O^
En dat inschatten wb spoed, ook herkenbaar. Ik denk dat je wat Wup zegt aan moet houden: Bij twijfel (sowieso als het je gezondheid betreft), liever bellen. Dan kan een vk bepalen of het spoed is of niet. :)

ja vindt het lastiger als ik had gedacht. Ook omdat ik mijn eerste zwangerschap als uitgangspunt gebruik steeds..en daar ging ik 4 weken vantevoren met verlof, werkte ik fulltime en had ik een beste reistijd en dat ging allemaal prima.
En het vervelendste vindt ik gewoon dat ik het lastig vindt om aan te geven dat het niet zo lekker gaat en als iemand me vraagt hoe het gaat ik het lastig vindt om niet te gaan huilen :@ en dat is zo niks voor mij!
Maargoed..eens kijken hoe de reactie op mijn mail is..mischien kunnen we wel iets regelen qua thuiswerken ofzo.

en angelaatje..wat de andere ook al zeggen, toch even bellen. Vriendin van me had iets soortgelijks en moest ook even langskomen van de vk voor de zekerheid. fijn dat je gebeld hebt :)

En gotc, geen leuke series meer liggen ofzo?
pi_131511472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:46 schreef Dot. het volgende:
Bla, schrikken! Hopelijk kan je werk er een mouw aan passen. Zou je het erg vinden om eerder met verlof te gaan?

als je me dat vorige week had gevraagd had ik ja gezegd. Maar nu zou ik graag eerder met verlof gaan, ik trek t zo niet nog 2 weken ben ik bang. En ik wil absoluut niet in huilen uitbartsen voor mijn mannelijke colega's :D
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:02:11 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131511945
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ja vindt het lastiger als ik had gedacht. Ook omdat ik mijn eerste zwangerschap als uitgangspunt gebruik steeds..en daar ging ik 4 weken vantevoren met verlof, werkte ik fulltime en had ik een beste reistijd en dat ging allemaal prima.
En het vervelendste vindt ik gewoon dat ik het lastig vindt om aan te geven dat het niet zo lekker gaat en als iemand me vraagt hoe het gaat ik het lastig vindt om niet te gaan huilen :@ en dat is zo niks voor mij!
Maargoed..eens kijken hoe de reactie op mijn mail is..mischien kunnen we wel iets regelen qua thuiswerken ofzo.

en angelaatje..wat de andere ook al zeggen, toch even bellen. Vriendin van me had iets soortgelijks en moest ook even langskomen van de vk voor de zekerheid. fijn dat je gebeld hebt :)

En gotc, geen leuke series meer liggen ofzo?
Ik kan me heel goed voorstellen dat als het bij je eerste zwangerschap zo gemakkelijk ging, dat je eigenlijk wil proberen datzelfde weer te doen. Maar lieve schat, je hebt nu al een prachtige dochter rondhuppelen thuis wat ook energie en tijd vraagt :* Het is helemaal niet gek als je zegt van nou, het is nu wel genoeg, ik ga lekker met verlof. Neem die tijd anders om lekker nog even extra met en van haar te genieten O+
Ohh en als mensen vragen hoe het gaat, op het 'verkeerde' moment..dan moest ik ook aardig wat traantjes wegslikken :* Signaal dat je effe op bent meis..
Hoop dat je iets moois kunt regelen met werk, desnoods halve dagen of toch per week 35 stoppen?

En series..ja, dat nog wel, maar dan moet ik heeeeeelemaal m'n laptop aan de tv hangen :+ :@
pi_131512096
FR 37 weken *O*

Bla fijn dat alles goed is!

Angela beter even laten checken inderdaad.

Net bij prenatal een maxi cosi gekocht, de eerste officiële "grote" aankoop voor baby.
En vandaag 13 weken *O*
pi_131512170
thnx, lief! :* en weer tranen wegslikken
ja ik moet ook echt kijken wat er te regelen valt..qua drukte komt het absoluut niet uit...maar ik moet iets doen want dit schiet ook niet op

hmm ja dat is niet handig he..hier hebben we daar een mediaspeler voor..keihandig! alles vanaf het netwerk thuis op de tv afspelen *)
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:11:07 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131512273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja ik moet ook echt kijken wat er te regelen valt..qua drukte komt het absoluut niet uit...maar ik moet iets doen want dit schiet ook niet op

hmm ja dat is niet handig he..hier hebben we daar een mediaspeler voor..keihandig! alles vanaf het netwerk thuis op de tv afspelen *)
Doe voor nu maar rustig aan vandaag :* Even gaan liggen, of lekker filmpje kijken.

Ja..die hebben we uitgeleend :'). Oh well! Komt goed!
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:11:51 #150
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131514300
He bah Marel wat klote, ik begrijp dat je vandaag ook niet voor de zekerheid een echo hebt laten doen?
Of juist wel en voel je je nu zo verdrietig dat je hier niet meer komt, kan ik me iets bij voorstellen.

Wachten tot kwart voor 5 is best wel lang. En spannend ook....hopen maar dat alles goed gaat. Gelukkig ben ik nooooit gespannen....not.

*O* Voor de nieuwe zwangere dozen!
pi_131514764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

En idd alleen even de noodzakelijke dingen afronden en dan toch maar wat minder werken?

En GotC, series kijken kan ook gewoon op de laptop ;)

Ik heb een zak zure snoepjes gekocht. Had ik niet moeten doen :X En de vk belde net, maar ik krijg toch een gewone SEO. Morgen even bellen voor een afspraak :)
pi_131515001
Ik kom mij even snel melden met baby.
om 13:07 is onze 2e dochter geboren
2385gram. ze ligt een dag te observatie in de couveuse.
pi_131515035
F_r O+ Ik vind het zo leuk! Zo onverwacht, ik zou zweren dat het een jongen zou zijn :D Ze heeft iig zo'n mooie naam!
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:31:05 #154
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131515057
Wow FR! Gefeliciteerd! *O*
Hoe gaat het??
Wow! O+
pi_131515104
Fr! :o Gefeliciteerd!
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:33:47 #156
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131515158
FR Gefeliciteerd! En om 11:10 nog gewoon online....niks gevoeld toen, of was je al stiekem druk bezig?
pi_131515179
FR, wat snel ineens! Van harte met je tweede dochter *O*. hoop dat ze het goed doet de eerste paar dagen en spoedig mee naar huis mag.

Voor jou hoop ik dat het spugen nu echt snel over mag gaan :*
  † In Memoriam † dinsdag 24 september 2013 @ 15:34:35 #158
43556 miss_dynastie
pi_131515194
f_r :o Inderdaad een zusje O+ Gefeliciteerd :*
pi_131515243
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij even snel melden met baby.
om 13:07 is onze 2e dochter geboren
2385gram. ze ligt een dag te observatie in de couveuse.
F_R :o :o Wow!! Gefeliciteerd *O* O+
pi_131515292
FR gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')