En idd wc papier checken
 En idd wc papier checken  Ik hoop gewoon dat ik de baby heel snel ga voelen, want ik denk dat ik alleen maar gestresst word als ik een Angelsounds ga gebruiken.
 Ik hoop gewoon dat ik de baby heel snel ga voelen, want ik denk dat ik alleen maar gestresst word als ik een Angelsounds ga gebruiken.

+1 en ben nu al 37 weken geweest...quote:Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef WupWup het volgende:
[..]
Yup. Ik ben nu over de helft en ik heb geen flauw idee waar die eerste 20 weken zijn gebleven. (Die eerste twaalf weken krópen voorbij toen ik erin zat, maar ik kan het me nu niet eens meer voorstellen) soms vergeet ik het ook gewoon
dan kijk ik naar beneden en denk 'mens, trek je buik eens in, je wordt zo dik'

je hebt gewoon veel minder tijd er bij stil te staan en alles gaat veel harder door. Zelfs nu 'vergeet' ik het nog weleens bijna, terwijl je m'n buik niet kunt missen hoor
 je hebt gewoon veel minder tijd er bij stil te staan en alles gaat veel harder door. Zelfs nu 'vergeet' ik het nog weleens bijna, terwijl je m'n buik niet kunt missen hoor   

*ontlukt* YEAH FR !! Die zijn binnen !quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag mij ook melden 37wk vandaag

Dat is heel begrijpelijk maar je mag ook echt blij zijn voor jezelf! Ik ben ook blij voor jouquote:Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
En mvm is geweest en t was ok. (Vind t wel moeilijk te posten na nieuws van marel)

Geweldig!quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag mij ook melden 37wk vandaag

voor alle goede echo's en mijlpalen.
   voor alle goede echo's en mijlpalen.    Hopelijk zien we je hier snel terug.
   Hopelijk zien we je hier snel terug. 

F_R
 F_R  llm
 llm   

En de MMD zijn begonnen. Wat hadden we afgesproken?quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
F_R
llm

Spewey ik doe mijn best
Sinds gisteravond pijnlijker en regelmatigere voor?dingesen.
Mja zegt niet zo veel helaas

.
.  )
)

iddquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:59 schreef GotC het volgende:
[..]
En de MMD zijn begonnen. Wat hadden we afgesproken?
 nou ja gelijk maar de kinderstoel geshopt
 nou ja gelijk maar de kinderstoel geshopt   
  sterkte
 sterkte

Kijk, nuttige bezigheid!quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
iddnou ja gelijk maar de kinderstoel geshopt

Marel wat verdrietigsterkte
 Wij gaan straks naar de Prenatal om een Familyfix te halen.
 Wij gaan straks naar de Prenatal om een Familyfix te halen. 

Ik vind het wel spoed Bla. Toen ik die klachten had was m'n bloeddruk veel te hoog. Ik heb toen ook gebeld en de vk kwam toen meteen bij me thuis langs om de bloeddruk op te meten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
even een vraagje.
Ik heb al 2 dagen een raar gevoel in mijn hoofd..alsof er een strakke muts ofzo overheen is getrokken. daarnaast voelt mijn buik ook heel ongemakkelijk (kan t niet anders uitleggen) en is soms keihard. En ik ben moe, maar dat komt waarschijnlijk van slecht slapen.
Nu willen man en moeder dat ik de vk bel, maar dan zou ik moeten aangeven dat het spoed is want geen spreekuur. Zelf vindt ik t niet echt spoed want ik voel de baby nog heel goed.
Wat zouden jullie doen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |