Ik vroeg me ook al af hoe het met Babbel gaat...en ook met Musique, kan me indenken dat het voor hen ook nog steeds een spannende en lastige tijd is.quote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hoe is het met jou Kursor?
En ik heb Babbel al een tijd niet gezien volgens mij. Alles oké met je?
Dat wc-papier kijken doe ik ook nog hoor. En soms is er dan een vinger zichtbaar en dan schrik ik me dood omdat ik in de vlugheid denk dat ik weer bloed zie.quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Kursor het volgende:
Eigenlijk nog geen vertrouwen, argwanend steeds maar wc-papier kijken en ik ga er ook niet vanuit dat de test van MvM morgenochtend positief is
Herkenbaar, incl. schrik door vingerquote:Op maandag 23 september 2013 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat wc-papier kijken doe ik ook nog hoor. En soms is er dan een vinger zichtbaar en dan schrik ik me dood omdat ik in de vlugheid denk dat ik weer bloed zie.![]()
Stom hè die onzekerheid.Dat we allemaal maar snel getrappel voelen van binnen zodat we ons niet meer zoveel zorgen hoeven te maken.
Haha inderdaad!quote:Op maandag 23 september 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Herkenbaar, incl. schrik door vinger
*boks*quote:Op maandag 23 september 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Herkenbaar, incl. schrik door vinger
Kan er nog niet echt over meepraten, aangezien ik nog maar zo kort zwanger ben. Maar als je je de vorige keer zoveel beroerder voelde, was dat dan niet vanzelf ook 'negatieve' aandacht voor je zwangerschap?quote:Op maandag 23 september 2013 20:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
Even iets heel anders. Zijn er meer moeders die een tweede zwagerschap zo anders ervaren de eerste? Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben: ben veel drukken door de zorg voor peuter en omdat ik me ook minder beroerd voel dan de vorige keer word ik ook gewoon minder geconfronteerd met het feit dat ik zwanger ben. Voel me hier een beetje schuldig over...Ik vind dat ook dit kindje tijdens de zwangerschap mijn aandacht verdient...
Snap wel wat je bedoeld, denk ikquote:Op maandag 23 september 2013 21:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*boks*
[..]
Kan er nog niet echt over meepraten, aangezien ik nog maar zo kort zwanger ben. Maar als je je de vorige keer zoveel beroerder voelde, was dat dan niet vanzelf ook 'negatieve' aandacht voor je zwangerschap?
Hmm, krijg het niet goed onder woorden. Wat ik wil zeggen is dat je je sowieso niet schuldig om zoiets hoeft te voelen, en waardoor het vorige keer ook nog eens extra veel aandacht kreeg, was deels een minder positieve reden. Dus dan hoef je je al helemaal niet schuldig te voelen (wat sowieso al niet nodig was) dan je er nu minder mee bezig bent.
Het klinkt op de een of andere manier minder positief dan ik bedoel![]()
Yup. Ik ben nu over de helft en ik heb geen flauw idee waar die eerste 20 weken zijn gebleven. (Die eerste twaalf weken krópen voorbij toen ik erin zat, maar ik kan het me nu niet eens meer voorstellenquote:Op maandag 23 september 2013 20:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
Even iets heel anders. Zijn er meer moeders die een tweede zwagerschap zo anders ervaren de eerste? Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben: ben veel drukken door de zorg voor peuter en omdat ik me ook minder beroerd voel dan de vorige keer word ik ook gewoon minder geconfronteerd met het feit dat ik zwanger ben. Voel me hier een beetje schuldig over...Ik vind dat ook dit kindje tijdens de zwangerschap mijn aandacht verdient...
Herkenbaar, dat laatstequote:Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef WupWup het volgende:
[..]
Yup. Ik ben nu over de helft en ik heb geen flauw idee waar die eerste 20 weken zijn gebleven. (Die eerste twaalf weken krópen voorbij toen ik erin zat, maar ik kan het me nu niet eens meer voorstellen) soms vergeet ik het ook gewoon
dan kijk ik naar beneden en denk 'mens, trek je buik eens in, je wordt zo dik'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |