abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131490992
Hoe is het met jou Kursor?

En ik heb Babbel al een tijd niet gezien volgens mij. Alles oké met je?
pi_131491081
Oh Marel, wat klote. Veel sterkte toegewenst :*

Ik blijf nog een beetje off the radar. Over 2 weken eerste echo, eerst maar eens zien of alles goed is. Ik denk dat ik mezelf er dan pas echt aan kan overgeven.
  maandag 23 september 2013 @ 20:33:19 #78
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131491503
Wat verdrietig Marel :* Wel fijn dat je lichaam het zelf doet nu. Toen ik een miskraam had vond ik het wel een troostende gedachte dat mijn lichaam signaleerde dat er iets niet goed ging en hier na handelde. Sterkte me wat nu komen gaat :*
Oude (on)bekende.
pi_131491547
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hoe is het met jou Kursor?

En ik heb Babbel al een tijd niet gezien volgens mij. Alles oké met je?
Ik vroeg me ook al af hoe het met Babbel gaat...en ook met Musique, kan me indenken dat het voor hen ook nog steeds een spannende en lastige tijd is.

Met mij gaat het best aardig; voor zover mogelijk speel ik voor struisvogel ;). Eigenlijk nog geen vertrouwen, argwanend steeds maar wc-papier kijken en ik ga er ook niet vanuit dat de test van MvM morgenochtend positief is :@

Fazzoletti, herkenbaar dat je nog een beetje aan de zijlijn staat.
  maandag 23 september 2013 @ 20:40:17 #80
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131491768
Even iets heel anders. Zijn er meer moeders die een tweede zwagerschap zo anders ervaren de eerste? Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben: ben veel drukken door de zorg voor peuter en omdat ik me ook minder beroerd voel dan de vorige keer word ik ook gewoon minder geconfronteerd met het feit dat ik zwanger ben. Voel me hier een beetje schuldig over... :@ Ik vind dat ook dit kindje tijdens de zwangerschap mijn aandacht verdient...
Oude (on)bekende.
pi_131491907
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Kursor het volgende:
Eigenlijk nog geen vertrouwen, argwanend steeds maar wc-papier kijken en ik ga er ook niet vanuit dat de test van MvM morgenochtend positief is :@
Dat wc-papier kijken doe ik ook nog hoor. En soms is er dan een vinger zichtbaar en dan schrik ik me dood omdat ik in de vlugheid denk dat ik weer bloed zie. :@

Stom hè die onzekerheid. -O- Dat we allemaal maar snel getrappel voelen van binnen zodat we ons niet meer zoveel zorgen hoeven te maken. :)
  maandag 23 september 2013 @ 20:45:23 #82
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131491959
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dat wc-papier kijken doe ik ook nog hoor. En soms is er dan een vinger zichtbaar en dan schrik ik me dood omdat ik in de vlugheid denk dat ik weer bloed zie. :@

Stom hè die onzekerheid. -O- Dat we allemaal maar snel getrappel voelen van binnen zodat we ons niet meer zoveel zorgen hoeven te maken. :)
Herkenbaar, incl. schrik door vinger :')
Oude (on)bekende.
pi_131492184
Bah Marel. :(

En tegelijk ikina goede echo, Jeuj!

Wel dubbel weer allemaal.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131492214
Ah nee Marel wat naar.
Sterkte
pi_131492362
Ikina wat fijn, een goede echo *O*

Hier alles goed. Geen klachten, soms vraag ik me af of ik wel echt zwanger ben oO<
Woensdag de combinatietest, spannend!
pi_131492890
Marel sterkte :*

Ikina gefeliciteerd.

Llm heel veel succes en niet te snel bevallen dames, want ik wil nog niet de top 10 in... ( maar het is niet aardig van me dat jullie dan maar moeten wachten)

Vanmiddag wezen fietsen ruim 40 km, conditie is wel flink afgenomen, kwam met moeite de bultjes op. Benieuwd hoe het morgen met de spierpijn is.
pi_131493476
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Haha inderdaad!
Ben ook heel benieuwd hoe t met Babbel en Musique is. Hopelijk is geen nieuws goed nieuws.

Omg Sethiwe daar zeg je wat :o nummer 10 hier. :X
pi_131493521
ikina een goede echo *O*
kursor jij hebt gewoon morgen een knalpositieve test bij mvm
pi_131493538
En ik gok dat ik weer niet op nr 1 kom te staan. maar he ik heb nu wel ruim de top 10 gehaald *O*
pi_131493655
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

*boks* :')

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
Even iets heel anders. Zijn er meer moeders die een tweede zwagerschap zo anders ervaren de eerste? Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben: ben veel drukken door de zorg voor peuter en omdat ik me ook minder beroerd voel dan de vorige keer word ik ook gewoon minder geconfronteerd met het feit dat ik zwanger ben. Voel me hier een beetje schuldig over... :@ Ik vind dat ook dit kindje tijdens de zwangerschap mijn aandacht verdient...
Kan er nog niet echt over meepraten, aangezien ik nog maar zo kort zwanger ben. Maar als je je de vorige keer zoveel beroerder voelde, was dat dan niet vanzelf ook 'negatieve' aandacht voor je zwangerschap?

Hmm, krijg het niet goed onder woorden. Wat ik wil zeggen is dat je je sowieso niet schuldig om zoiets hoeft te voelen, en waardoor het vorige keer ook nog eens extra veel aandacht kreeg, was deels een minder positieve reden. Dus dan hoef je je al helemaal niet schuldig te voelen (wat sowieso al niet nodig was) dan je er nu minder mee bezig bent.

Het klinkt op de een of andere manier minder positief dan ik bedoel :') :+
pi_131493879
Marel wat naar voor je! :* sterkte de komende tijd
  maandag 23 september 2013 @ 21:36:20 #92
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131494432
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*boks* :')

[..]

Kan er nog niet echt over meepraten, aangezien ik nog maar zo kort zwanger ben. Maar als je je de vorige keer zoveel beroerder voelde, was dat dan niet vanzelf ook 'negatieve' aandacht voor je zwangerschap?

Hmm, krijg het niet goed onder woorden. Wat ik wil zeggen is dat je je sowieso niet schuldig om zoiets hoeft te voelen, en waardoor het vorige keer ook nog eens extra veel aandacht kreeg, was deels een minder positieve reden. Dus dan hoef je je al helemaal niet schuldig te voelen (wat sowieso al niet nodig was) dan je er nu minder mee bezig bent.

Het klinkt op de een of andere manier minder positief dan ik bedoel :') :+
Snap wel wat je bedoeld, denk ik ;) Mis gewoon het rustig stilstaan bij het feit dat ik zwanger ben, het gezwijmel enzo. 's avonds in bed probeer ik daar wel bewust bij stil te staan, maar vaak val ik in slaap zodra mijn hoofd het kussen raakt :')
Oude (on)bekende.
pi_131495894
Ah nee Marel...wat verdrietig. Sterkte!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_131496119
Mevr_mus Dat doe je toch niet bewust?! Je hebt het gewoon druk,je hebt immers nu al een kindje rondlopen!
Bij een eerste zwangerschap ben je nog alleen met je partner en heb je daar automatisch meer de tijd voor.
Nu moet je die tijd misschien gewoon wat bewuster inplannen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_131496277
Marel... Sterkte :*
pi_131497099
Mvr mus heel herkenbaar hoor. Ik sta ook niet zo stil bij deze zwangerschap. De vorige was veel intenser daar was alles nieuw.
pi_131497233
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
Yup. Ik ben nu over de helft en ik heb geen flauw idee waar die eerste 20 weken zijn gebleven. (Die eerste twaalf weken krópen voorbij toen ik erin zat, maar ik kan het me nu niet eens meer voorstellen :o ) soms vergeet ik het ook gewoon :@ dan kijk ik naar beneden en denk 'mens, trek je buik eens in, je wordt zo dik' :')
pi_131498207
Knuf voor marel :*

Ik ben sinds vandaag misselijk ;(
En mvm is geweest en t was ok. (Vind t wel moeilijk te posten na nieuws van marel)
Tralalalaaa
  maandag 23 september 2013 @ 22:51:48 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131498248
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef WupWup het volgende:

[..]

Yup. Ik ben nu over de helft en ik heb geen flauw idee waar die eerste 20 weken zijn gebleven. (Die eerste twaalf weken krópen voorbij toen ik erin zat, maar ik kan het me nu niet eens meer voorstellen :o ) soms vergeet ik het ook gewoon :@ dan kijk ik naar beneden en denk 'mens, trek je buik eens in, je wordt zo dik' :')
Herkenbaar, dat laatste :').
En wc papier checken van Nikki ook trouwens. Met 19 weken nog :@.

Marel :*.
KuikenGuppy
pi_131500605
Marel wat klote zeg! :*, sterkte.

Nu in Parijs, kapot!! Veel te veel gelopen maar wel leuk!
als ik weer meer energie heb weer een langere post!

Slaap lekker dames :*
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')