Wat enorm jammer..hoop dat je snel je weer mag komen melden hier! Sterkte
 Wat enorm jammer..hoop dat je snel je weer mag komen melden hier! Sterkte  

Oh lieve Marel wat naar!quote:Op maandag 23 september 2013 19:27 schreef marel88 het volgende:
Lieve allemaal, hier is toch een miskraam begonnen. Heb de VK gesproken, en zij vond het echt zo klinken, geen twijfel en bij mij eigenlijk ook niet. Bedankt voor jullie meeleven! Ik blijf vast nog meelezen.
 Sterkte!
 Sterkte!

Al weer?! Dat kán toch niet!quote:Op maandag 23 september 2013 19:31 schreef GotC het volgende:
Limone is heerlijk op vakantie btw
Skips, hoe gaat het?
 . Bijna alles triggert nog een *poef - door het plafond van m'n stresslevel*, dus ik moet echt nog beter op zoek gaan naar rust. Vandaag in ieder geval even liggen walvissen in bad, maar tijdens het bad vond m'n bloeddruk dat 'ie weer even extra moest dalen en dus moest ik er vrij snel uit. En ik had net zo veel schuim.
. Bijna alles triggert nog een *poef - door het plafond van m'n stresslevel*, dus ik moet echt nog beter op zoek gaan naar rust. Vandaag in ieder geval even liggen walvissen in bad, maar tijdens het bad vond m'n bloeddruk dat 'ie weer even extra moest dalen en dus moest ik er vrij snel uit. En ik had net zo veel schuim.  

Ha die Skips, hier inderdaad ook vrijdag een pretecho gehad. Wat een ontzettend schattig kindje zit er in mijn buikquote:Op maandag 23 september 2013 19:29 schreef ProjSkippy het volgende:
Over echo's gesproken trouwens, ik had vrijdag een pretecho en sindsdien ook niet meer meegepost want op (jij toen ook toch, Mabawa?). Foto's zal ik binnenkort even online gooien.

Prachtig om te zien zeg!
 Prachtig om te zien zeg! 

voor iedereen die het nodig heeft.
 voor iedereen die het nodig heeft.

Heb je morgen nog wel de echo voor de zekerheid?
 Heb je morgen nog wel de echo voor de zekerheid?  

Sterkte!
 Sterkte! 

Marel, neequote:Op maandag 23 september 2013 19:27 schreef marel88 het volgende:
Lieve allemaal, hier is toch een miskraam begonnen. Heb de VK gesproken, en zij vond het echt zo klinken, geen twijfel en bij mij eigenlijk ook niet. Bedankt voor jullie meeleven! Ik blijf vast nog meelezen.
 Wat kut!
 Wat kut!

!
! ; ben helaas bekend met je probleem).
; ben helaas bekend met je probleem). 

Wel fijn dat je lichaam het zelf doet nu. Toen ik een miskraam had vond ik het wel een troostende gedachte dat mijn lichaam signaleerde dat er iets niet goed ging en hier na handelde. Sterkte me wat nu komen gaat
 Wel fijn dat je lichaam het zelf doet nu. Toen ik een miskraam had vond ik het wel een troostende gedachte dat mijn lichaam signaleerde dat er iets niet goed ging en hier na handelde. Sterkte me wat nu komen gaat   

Ik vroeg me ook al af hoe het met Babbel gaat...en ook met Musique, kan me indenken dat het voor hen ook nog steeds een spannende en lastige tijd is.quote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hoe is het met jou Kursor?
En ik heb Babbel al een tijd niet gezien volgens mij. Alles oké met je?
 . Eigenlijk nog geen vertrouwen, argwanend steeds maar wc-papier kijken en ik ga er ook niet vanuit dat de test van MvM morgenochtend positief is
. Eigenlijk nog geen vertrouwen, argwanend steeds maar wc-papier kijken en ik ga er ook niet vanuit dat de test van MvM morgenochtend positief is 

Ik vind dat ook dit kindje tijdens de zwangerschap mijn aandacht verdient...
 Ik vind dat ook dit kindje tijdens de zwangerschap mijn aandacht verdient...

Dat wc-papier kijken doe ik ook nog hoor. En soms is er dan een vinger zichtbaar en dan schrik ik me dood omdat ik in de vlugheid denk dat ik weer bloed zie.quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Kursor het volgende:
Eigenlijk nog geen vertrouwen, argwanend steeds maar wc-papier kijken en ik ga er ook niet vanuit dat de test van MvM morgenochtend positief is

Dat we allemaal maar snel getrappel voelen van binnen zodat we ons niet meer zoveel zorgen hoeven te maken.
 Dat we allemaal maar snel getrappel voelen van binnen zodat we ons niet meer zoveel zorgen hoeven te maken.  

Herkenbaar, incl. schrik door vingerquote:Op maandag 23 september 2013 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat wc-papier kijken doe ik ook nog hoor. En soms is er dan een vinger zichtbaar en dan schrik ik me dood omdat ik in de vlugheid denk dat ik weer bloed zie.
Stom hè die onzekerheid.Dat we allemaal maar snel getrappel voelen van binnen zodat we ons niet meer zoveel zorgen hoeven te maken.

Haha inderdaad!quote:Op maandag 23 september 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Herkenbaar, incl. schrik door vinger
 nummer 10 hier.
 nummer 10 hier.   

*boks*quote:Op maandag 23 september 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Herkenbaar, incl. schrik door vinger

Kan er nog niet echt over meepraten, aangezien ik nog maar zo kort zwanger ben. Maar als je je de vorige keer zoveel beroerder voelde, was dat dan niet vanzelf ook 'negatieve' aandacht voor je zwangerschap?quote:Op maandag 23 september 2013 20:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
Even iets heel anders. Zijn er meer moeders die een tweede zwagerschap zo anders ervaren de eerste? Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben: ben veel drukken door de zorg voor peuter en omdat ik me ook minder beroerd voel dan de vorige keer word ik ook gewoon minder geconfronteerd met het feit dat ik zwanger ben. Voel me hier een beetje schuldig over...Ik vind dat ook dit kindje tijdens de zwangerschap mijn aandacht verdient...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |