SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 23-09-2013 20:52:28 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Jeeeeeetje, wat een tempo's en snelheden in dat verslag van GotC, zeg! Dat is - wat zeiden we in het vorig topic? - buitenaards!
Hoe is het verder GotC? Het loopt allemaal richting het einde, geloof ik? Volgens mij heb ik je al een tijdje niet meer zien posten (kan ook aan mij liggen hoor)![]()
Het leuke van kleine loopjes is dat je nog eens -bijna- kunt winnenquote:DA10K, 10 KM TRIMLOOP
Plts Naam GJ Woonplaats/Vereniging Tijd
1 Heidy Verschuren Helmond LGM 53:12
2 Mariska ********* 1980 Eindhoven 53:24
3 Bernadien Zwitserloot Geldrop LOGO 53:25
4 Suzanne Schol Eindhoven 53:41
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat goedquote:Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef SEMTEX het volgende:
Het leuke van kleine loopjes is dat je nog eens -bijna- kunt winnen
[..]
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef SEMTEX het volgende:
Het leuke van kleine loopjes is dat je nog eens -bijna- kunt winnen
[..]![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Gaaf!
En nog een kleinevoor mezelf. Gisteren gaf endomondo nog niks aan, maar nu zie ik toch een bekertje staan voor een verbetering van mijn 10km PR met 26 seconden!
***![]()
Ja bizar hè?quote:Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Levitas het volgende:
Jeeeeeetje, wat een tempo's en snelheden in dat verslag van GotC, zeg! Dat is - wat zeiden we in het vorig topic? - buitenaards!
Hoe is het verder GotC? Het loopt allemaal richting het einde, geloof ik? Volgens mij heb ik je al een tijdje niet meer zien posten (kan ook aan mij liggen hoor)Nog gefeliciteerd met je HM prestatie! Top!
![]()
Hier nog ongeveer 2 a 3 weekjes max, gaat goedLekker relaxed!
Semtex, hoe tof!en BE, een PR
![]()
![]()
![]()
Bekertjesquote:Op maandag 23 september 2013 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
En nog een kleinevoor mezelf. Gisteren gaf endomondo nog niks aan, maar nu zie ik toch een bekertje staan voor een verbetering van mijn 10km PR met 26 seconden!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zitten er hier ook mensen op looptijden.nl?
Ik heb de tassen die jij hebt ingeladen uitgeladen.quote:Op maandag 23 september 2013 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
heerlijke dag gehad gisteren.
eerst als vrijwilliger de organisatie geholpen. heb bij vrachtwagen 3 en vrachtwagen 16 geholpen met inladen van de tassen. toen in de middag gestart in startvak rood. was weer heerlijk cobie.
gisteravond de beelden teruggekeken. het viel mij al op dat er behoorlijk wat agressie was.
[..]
@Sem ja, maar ik doe daar echt niks mee omdat de importfunctionaliteit daar echt ruk is. Elk loopje heeft een naam en route nodig. Boeeeee.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
je kunt ook alleen je gelopen tijd invoeren na een wedstrijd. of plannen hoeveel je gaat lopen binnen welke tijd. meer doe ik er ook eigenlijk niet meequote:Op maandag 23 september 2013 12:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb de tassen die jij hebt ingeladen uitgeladen.
@Sem ja, maar ik doe daar echt niks mee omdat de importfunctionaliteit daar echt ruk is. Elk loopje heeft een naam en route nodig. Boeeeee.
Wauw SEMTEX!heb je nou ook een echte prijs gekregen...?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
SEMTEX![]()
Is het een beetje een leuke loop/goed georganiseerd? Zo ja, hoop ik volgend jaar wel mee te doen, tenzij PSV weer moet spelen.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik ben echt wel blij met m'n 10km van afgelopen zaterdag, gemiddel 5:25, 5:31 was het doel. Volgens mij had ik echt geen seconde harder moeten lopen (per km) want anders had ik mezelf opgeblazen, maar dit was mooi op het randje balanceren. Ik ben erg benieuwd naar de foto. Op het einde ging het moeilijk, zwaar ademhalen, zo lekker.SPOILER: statistiekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind het stom en aangezien ik RK/Endo/Garmin heb mis ik het ook niet echt.quote:Op maandag 23 september 2013 12:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
je kunt ook alleen je gelopen tijd invoeren na een wedstrijd. of plannen hoeveel je gaat lopen binnen welke tijd. meer doe ik er ook eigenlijk niet meeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dankjewel!quote:Op maandag 23 september 2013 12:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja bizar hè?Nog gefeliciteerd met je HM prestatie! Top!
![]()
Hier nog ongeveer 2 a 3 weekjes max, gaat goedLekker relaxed!
Semtex, hoe tof!en BE, een PR
![]()
Het gaat eigenlijk veel te goed de laatste tijd..
Super om te horen dat het zo goed gaat!Het begint nu dus echt spannend te worden, binnenkort kun je dat kleine hummeltje al lekker vasthouden!
![]()
![]()
Nee, volgens mij kreeg alleen de 10EM eerste binnenkomer dame die. Bij de Ronde van Waalre was ik dan wél in de prijzen gevallenquote:Op maandag 23 september 2013 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw SEMTEX!heb je nou ook een echte prijs gekregen...?
De organisatie was goed geregeld, vond ik. Ze hadden het evenement een beetje verspreid opgesteld in het centrum van Geldrop. Startnummer ophalen bij een cultureel centrum, start daar niet ver vandaan. Het enige wat ontbrak was een garderobe, dus ben ik wat keren terug naar huis gefietst om spullen weg te brengen. Run2day was erbij en had een mooie start- en finishboog geregeld en na afloop een goodybag. Oh en er stond een hele tafel met fruit, drinken, ontbijtkoek etc. erg tof
* Yuki gluurt om een hoekje
Ik heb vandaag, voor het eerst in bijna een jaar, weer hardgelopen. Volgens m'n fysio (bedankt GotC!) ben ik er klaar voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin is gemaakt!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Om de hectische start van elke grote loop te oefenen, ben ik vandaag op mijn 12km maar even als een gek van start gegaan. Volgens Strava een eerste kilometer van 3:58Maar even gas terug genomen en uiteindelijk in 1h02 weer rond.
Nog vier weken en dan mijn eerste halve marathon![]()
![]()
tof! Succes!quote:Op maandag 23 september 2013 13:59 schreef Littlecreep het volgende:
Om de hectische start van elke grote loop te oefenen, ben ik vandaag op mijn 12km maar even als een gek van start gegaan. Volgens Strava een eerste kilometer van 3:58Maar even gas terug genomen en uiteindelijk in 1h02 weer rond.
Nog vier weken en dan mijn eerste halve marathonInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Waar ik een paar maand terug nog zei dat je prima schoenen bij de Intersport kunt kopen, moet ik er nu toch op terugkomenSinds ik die schoenen heb gekocht(a 150 euro) heb ik eigenlijk niet meer fatsoenlijk kunnen lopen, kleine pijntjes in de knieën en voeten die ik eerst nooit had, en ontzettend veel blaren op de voeten.... Sinds een maand weer op mijn oude schoenen gaan lopen(voor 40 euro op internet gekocht 2 jaar terug) en het gaat perfect, baal er echt van want ik heb nu ontzettend dure schoenen waar 10x op is gelopen thuis staan.
![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 13:58 schreef Yuki het volgende:
Ik heb vandaag, voor het eerst in bijna een jaar, weer hardgelopen. Volgens m'n fysio (bedankt GotC!) ben ik er klaar voor.en na de tijd ontzettend dizzy als je van die loopband afstapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin is gemaakt!Had ik altijd last van
![]()
ik ga vanmiddag ook weer ff rondje lopen. Of ja.. rondje.. Het is meer aan een stuk door en dan weer terug, maar wel relaxt.just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Ik heb vandaag, voor het eerst in bijna een jaar, weer hardgelopen. Volgens m'n fysio (bedankt GotC!) ben ik er klaar voor.Jee! Welkom terug! Zo begon ik ook in december weer en zaterdag liep ik weer een pr op de 10, dus jij kan dat ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin is gemaakt!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat heb je gelopen dan, want ik hoorde wat geluiden over je tijd, maar ik heb nergens je tijd gezien (blind fzo).quote:Op maandag 23 september 2013 14:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jee! Welkom terug! Zo begon ik ook in december weer en zaterdag liep ik weer een pr op de 10, dus jij kan dat ook!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb vandaag, voor het eerst in bijna een jaar, weer hardgelopen. Volgens m'n fysio (bedankt GotC!) ben ik er klaar voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin is gemaakt!
Heeft iemand nog een linkje naar dat filmpje van die Belg die voor een TV programma een jaar lang traint om uiteindelijk mee te kunnen doen aan een Ultrarun in de woestijn in Marokko? Dat is een tijdje geleden in één van deze draadjes gepost. Ik kan het niet meer vinden.![]()
die wedstrijd heet (waarschijlink) Marathon des Sables
Kun je het daarmee vinden?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ook weer druk bezig zie ikquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lunchpauze!
Nou ja, die is nu eigenlijk wel weer bijna voorbij...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
56.45, wat een verbetering is van 1.41 ten opzicht van de 58.26 die ik sinds vorig jaar in Tilburg had had staan.quote:Op maandag 23 september 2013 14:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat heb je gelopen dan, want ik hoorde wat geluiden over je tijd, maar ik heb nergens je tijd gezien (blind fzo).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zolang je echt geen last hebt zou ik dan ook niet gelijk aanraden om nu nieuwe schoenen aan te laten meten, maar mocht je dat toch willen doen t.z.t dan zou ik je Stepone in Borne aanraden.quote:Op maandag 23 september 2013 14:08 schreef Remzz het volgende:
Waar ik een paar maand terug nog zei dat je prima schoenen bij de Intersport kunt kopen, moet ik er nu toch op terugkomenSinds ik die schoenen heb gekocht(a 150 euro) heb ik eigenlijk niet meer fatsoenlijk kunnen lopen, kleine pijntjes in de knieën en voeten die ik eerst nooit had, en ontzettend veel blaren op de voeten.... Sinds een maand weer op mijn oude schoenen gaan lopen(voor 40 euro op internet gekocht 2 jaar terug) en het gaat perfect, baal er echt van want ik heb nu ontzettend dure schoenen waar 10x op is gelopen thuis staan.
http://www.step-one.to/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
of Remzz, je hebt gewoon hele dure sloffen voor op de bank als t rustdag is.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Over belachelijk snel gesproken: de winnaar van de hele marathon bij de N70 trail gisteren liep hem in 3 uur 14.
Ik deed op dat terrein ongeveer 1 minuut 20 langer over een kilometer dan ik op de weg zou doen...
![]()
![]()
Klopt hebben al meerderen gezegd, ga ik ook zeker doen als ze aan vervanging toe zijnquote:Op maandag 23 september 2013 14:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zolang je echt geen last hebt zou ik dan ook niet gelijk aanraden om nu nieuwe schoenen aan te laten meten, maar mocht je dat toch willen doen t.z.t dan zou ik je Stepone in Borne aanraden.
http://www.step-one.to/Kloptquote:Op maandag 23 september 2013 14:55 schreef Frsh het volgende:
of Remzz, je hebt gewoon hele dure sloffen voor op de bank als t rustdag is.![]()
![]()
Ook bij stilstand kan de demping bijv. minder worden Remzz. Zeker als ze al 2 jaar oud zijn. Zou er toch voorzichtig mee zijn
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Hoe bedoel je dat? Dat na 2 jaar gebruik ze eigenlijk 'op' zijn?quote:Op maandag 23 september 2013 15:12 schreef _MvN_ het volgende:
Ook bij stilstand kan de demping bijv. minder worden Remzz. Zeker als ze al 2 jaar oud zijn. Zou er toch voorzichtig mee zijn![]()
Na twee jaar niet gebruiken ook. Dan zijn ze uitgedroogd.quote:Op maandag 23 september 2013 15:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Dat na 2 jaar gebruik ze eigenlijk 'op' zijn?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kun je ze niet meer terug doen dan? Weet niet hoevaak je er op hebt gelopen enzo? Of anders op marktplaats knallen ofzo?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja ga ik even naar kijken inderdaadquote:Op maandag 23 september 2013 15:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Kun je ze niet meer terug doen dan? Weet niet hoevaak je er op hebt gelopen enzo? Of anders op marktplaats knallen ofzo?![]()
Ondanks dat ze zo duur zijn, er toch op gaan lopen en vervolgens overal last van krijgen is het sowieso niet waard. Verkoop ze desnoods op marktplaats, maar doe het jezelf niet aan.
En wat al gezegd is, je oude zijn prima om even te voelen of het echt aan de schoenen lag, maar als je echt gaat lopen, haal dan goede nieuwe. Ik geloof dat de uitleg was dat, naast dat het sowieso minder dempt, het rubber ook niet helemaal gelijkmatig uitdroogd, waardoor het vooral ook ongelijke ondersteuning geeft, waardoor het dus ook weer blessures kan gaan veroorzaken.
Ik ben in elk geval blij met m'n nieuwe (nou ja, ondertussen ook al niet meer zo nieuw) schoenen na eerst nog even kort op m'n oude te hebben rondgelopen om te zien of ik het lopen weer leuk ging vinden.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat vond ik trouwens grappig om te zien, er liep een bedrijventeam de 4EM en die stonden voor de kledinginname/afgifte hun prestatie te celebreren. Mij viel op dat de helft echt in spiksplinternieuwe schoentjes liep. Volgens mij was het gros net begonnen met lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb vandaag, voor het eerst in bijna een jaar, weer hardgelopen. Volgens m'n fysio (bedankt GotC!) ben ik er klaar voor.Hey, leuk jou ook weer ergens tegen te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin is gemaakt!![]()
![]()
Ach, als er met die bedrijfsruns elke keer één van het team met hardlopen begint is dat al winst toch?quote:Op maandag 23 september 2013 15:39 schreef slacker_nl het volgende:
Dat vond ik trouwens grappig om te zien, er liep een bedrijventeam de 4EM en die stonden voor de kledinginname/afgifte hun prestatie te celebreren. Mij viel op dat de helft echt in spiksplinternieuwe schoentjes liep. Volgens mij was het gros net begonnen met lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De finishfoto's van de vredesloop staan online. Zeg zwabberhark, had je een witte pet op toevallig??![]()
Heh. Dat filmpje van omroep west terug aan het kijken en mezelf in de eerste minuut al gespot.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb jou al even opgezocht.quote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:
De finishfoto's van de vredesloop staan online. Zeg zwabberhark, had je een witte pet op toevallig??
Wist van niemand anders een nummer of achternaam
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 14:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
56.45, wat een verbetering is van 1.41 ten opzicht van de 58.26 die ik sinds vorig jaar in Tilburg had had staan.Dat is netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn hospita heeft gisteren les 1 van Couch to Sofa 2x achter elkaar gedaan ipv een rustdag te nemen.. Dus nu 3x in 2 dagen.. ook een iets te enthousiaste beginner. Nou ja in ieder geval goed dat ze het leuk vindt.
En ik heb woensdag een klein wedstrijdje (al is het gewoon van de club), dus heel veel dagen zonder wedstrijdjes is het niet!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ach, twee dagen is ook een paar dagen.quote:Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn hospita heeft gisteren les 1 van Couch to Sofa 2x achter elkaar gedaan ipv een rustdag te nemen.. Dus nu 3x in 2 dagen.. ook een iets te enthousiaste beginner. Nou ja in ieder geval goed dat ze het leuk vindt.
En ik heb woensdag een klein wedstrijdje (al is het gewoon van de club), dus heel veel dagen zonder wedstrijdjes is het niet!
Ik heb op iedere foto iemand voor mij lopen die haast neervalt.
Als ik mij goed herriner werd ze ook direct opgevangen na de finish door EHBO.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb vandaag, voor het eerst in bijna een jaar, weer hardgelopen. Volgens m'n fysio (bedankt GotC!) ben ik er klaar voor.Gewoon lekker weer rustig op pakken, dan komt het vanzelf weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin is gemaakt!![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mooiquote:Op maandag 23 september 2013 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, volgens mij kreeg alleen de 10EM eerste binnenkomer dame die. Bij de Ronde van Waalre was ik dan wél in de prijzen gevallen
De organisatie was goed geregeld, vond ik. Ze hadden het evenement een beetje verspreid opgesteld in het centrum van Geldrop. Startnummer ophalen bij een cultureel centrum, start daar niet ver vandaan. Het enige wat ontbrak was een garderobe, dus ben ik wat keren terug naar huis gefietst om spullen weg te brengen. Run2day was erbij en had een mooie start- en finishboog geregeld en na afloop een goodybag. Oh en er stond een hele tafel met fruit, drinken, ontbijtkoek etc. erg tof![]()
![]()
Ik hoef niet te vragen welk merk ontbijtkoek![]()
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Lag de andere bank comfortabeler?quote:Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik heb woensdag een klein wedstrijdje (al is het gewoon van de club), dus heel veel dagen zonder wedstrijdjes is het niet!![]()
Couch-to-5K toch..?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
SPOILER: weer duimpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha oh ja dat zou wel een heel onambitieus programma zijnquote:Op maandag 23 september 2013 16:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lag de andere bank comfortabeler?![]()
Couch-to-5K toch..?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Scherp!quote:Op maandag 23 september 2013 16:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lag de andere bank comfortabeler?![]()
Couch-to-5K toch..?quote:Op maandag 23 september 2013 16:57 schreef hatsaflats het volgende:
Het zal ook eens niet he...SPOILER: weer duimpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 16:57 schreef hatsaflats het volgende:
Er zo bijlopen en 51 min. over de 10km, ik zou ervoor tekenen!SPOILER: weer duimpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vrouwelijke zeddie
Wie is Zeddie? Ik ken alleen Jeronimo die op elke foto mooi staat en Swerts loopt er ook altijd vrolijk bijquote:Op maandag 23 september 2013 16:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zo bijlopen en 51 min. over de 10km, ik zou ervoor tekenen!
De vrouwelijke zeddieEn Yur loopt alleen aan het begin zo vrolijk
![]()
![]()
http://www.dailymail.co.u(...)-Samantha-Brick.htmlquote:Op maandag 23 september 2013 17:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie is Zeddie? Ik ken alleen Jeronimo die op elke foto mooi staat en Swerts loopt er ook altijd vrolijk bijEn Yur loopt alleen aan het begin zo vrolijk
Hoor zojuist op de radio dat het hardlopen weer erg in is en dat er zelfs sprake is van een 3e hardloopgolf, leek laatste tijd ook meer mensen te zien die aan het hardlopen waren, dus verbaasd me niet echt wat.
Ik ben er nog niet uit wanneer ik deze week wil gaan lopen, wil wel wat minder gaan lopen dan vorige week. Kon het zaterdag toch wel beetje merken in m'n benen tijdens en na het voetballen dat ik vorige week flink had gelopen.![]()
Dat klopt, staan we gezamenlijk op de finishfoto? Zo ja, dan heb ik een levensambitie vervuld.quote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:
De finishfoto's van de vredesloop staan online. Zeg zwabberhark, had je een witte pet op toevallig??![]()
Ik heb vandaag, voor het eerst in bijna een jaar, weer hardgelopen. Volgens m'n fysio (bedankt GotC!) ben ik er klaar voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin is gemaakt!Niet gluren maar gewoon om het hoeje komen en weer meeposten.
![]()
![]()
ik ben ook súper benieuwdquote:Op maandag 23 september 2013 17:09 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil dat de foto's van de DtD online komen!Volgens mij kijk ik echt alsof ik doodga.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Zo, ik heb de eerste paar kilometer er weer op zitten, zo na de Vredesloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
Ik had net de zelfde blik toen mijn zoontje mij per ongeluk in mijn private parts sloeg.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ghehe. Maar je liep er wel!quote:Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had net de zelfde blik toen mijn zoontje mij per ongeluk in mijn private parts sloeg.
Ja doei.![]()
Nee, dat heet gefocused zijn!quote:Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
En niemand zal zeggen dat je je best niet hebt gedaan.
Yepquote:Op maandag 23 september 2013 17:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat klopt, staan we gezamenlijk op de finishfoto? Zo ja, dan heb ik een levensambitie vervuld.![]()
![]()
![]()
Leuk, foto's!
De GFR man mag trots op me zijn, op bijna elke foto netjes mijn bovenbeen omhoogVerder: verbeten.
![]()
![]()
Want foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Gisteren waren onze "clubkampioenschappen". Was weer erg leuk. En nu het seizoen!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Haha, hoe is het mogelijk zeg. Het grappige is dat deze foto dus níet verschijnt bij mijn eigen finishfoto's.quote:
P.S. je zweeft.![]()
Oke ik heb me opgegeven om te vrijwilligen bij de halve marathon zondag. Om 5 uur moet ik er zijn, ik lijk wel gekMaarja dan toch maar een keer iets terugdoen voor alle keren dat andere vrijwilligers er voor mij stonden!
Heel goed! Ik ga volgende week zaterdag vrijwilligen bij de Kustmarathonquote:Op maandag 23 september 2013 18:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke ik heb me opgegeven om te vrijwilligen bij de halve marathon zondag. Om 5 uur moet ik er zijn, ik lijk wel gekMaarja dan toch maar een keer iets terugdoen voor alle keren dat andere vrijwilligers er voor mij stonden!
Altijd leuk om iets te kunnen terugdoen. Gelukkig hoef ik er niet de wekker voor te zetten
Wat onhandig dat ze daar niet gewoon asfalt hebben neergelegd.quote:Op maandag 23 september 2013 17:56 schreef Cynic het volgende:
Gisteren waren onze "clubkampioenschappen". Was weer erg leuk. En nu het seizoen!
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Aktiefoto alleen van veraf, nog ff verder zoeken op de andere sitesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen in de trein snappen niet zo goed waarom ik heel hard naar m'n telefoon lachquote:Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet wel echt je bestquote:Op maandag 23 september 2013 13:58 schreef Yuki het volgende:
Ik heb vandaag, voor het eerst in bijna een jaar, weer hardgelopen. Volgens m'n fysio (bedankt GotC!) ben ik er klaar voor.Yuki!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin is gemaakt!je bent terug!!
[ Bericht 39% gewijzigd door Guppy op 23-09-2013 18:33:46 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn best deed ik wel ja..
En het shirt word onderhand echt oversized.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
zo ook weer de eerste post-Vredesloop kilometers erop zitten. Mijn benen begonnen na 8,5 km een beetje te protesteren, maar ze spraken in een taal die ik niet verstond: "stoppen"![]()
Nog een viaduct meegenomen in de laatste paar kilometers, maar dat zal het wel niet halen bij de beruchte Balijbrug...
Tempo lekker vlak kunnen houden op een kilometer (in het midden van mijn loopje) na en ik heb daar geen verklaring voor.
En mijn hartslagmeter deed het vandaag goed. Ik begin te vermoeden dat het met mijn inspanningsniveau en daarbij behorende stromen koelingsvloeistof te maken heeft.
Alleen bij hoge inspanning doet ie raar na een tijdje.
En een bekertje vandaag, nieuw uurrecord
Ik heb dat voor mezelf ook bedachtquote:Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Gogo83 het volgende:
Jij wel! Ik sla nog even over en ga woensdag. Maar goed gedaan!woensdag weer, is vroeg zat.
quote:Op maandag 23 september 2013 18:19 schreef Arquero het volgende:
Aktiefoto alleen van veraf, nog ff verder zoeken op de andere sitesJe hebt gewoon een poseer-fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb de resultaten terug van m'n maximaaltest. Best leuk om dat allemaal te horen te krijgen. De optimale trainingshartslag ligt rond de 140bpm voor hartlopen. Dus ik denk dat ik het komende jaar t/m Texel daar al mijn duurloopjes op ga doen, en intervallen in een hogere zone. Samen met de fysio gelijk die data ingevoerd bij Garmin Connect. Dussuh, laat het HM-jaar maar beginnen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuke foto's allemaal! Als je zelf hebt meegelopen zijn de foto's nóg leuker dan als je alleen maar toeschouwer bent geweest lijkt wel![]()
Kluizenaar, het wordt echt tijd voor een kleiner shirt!Dat heb je maar mooi voor elkaar!
Ik was ook blij dat de finish in zicht was:
Morgen weer een rondjeWoensdagavond geen loopgroep omdat ik een vergadering van de MR heb, dus deze week even anders indelen; kan ik ook meteen om fysio heen trainen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hartlopen ja?quote:Op maandag 23 september 2013 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb de resultaten terug van m'n maximaaltest. Best leuk om dat allemaal te horen te krijgen. De optimale trainingshartslag ligt rond de 140bpm voor hartlopen. Dus ik denk dat ik het komende jaar t/m Texel daar al mijn duurloopjes op ga doen, en intervallen in een hogere zone. Samen met de fysio gelijk die data ingevoerd bij Garmin Connect. Dussuh, laat het HM-jaar maar beginnen!![]()
Ik ben ook blij, daarachterquote:Op maandag 23 september 2013 19:07 schreef E.T. het volgende:
Leuke foto's allemaal! Als je zelf hebt meegelopen zijn de foto's nóg leuker dan als je alleen maar toeschouwer bent geweest lijkt wel![]()
Kluizenaar, het wordt echt tijd voor een kleiner shirt!Dat heb je maar mooi voor elkaar!
Ik was ook blij dat de finish in zicht was: [ afbeelding ]
Morgen weer een rondjeWoensdagavond geen loopgroep omdat ik een vergadering van de MR heb, dus deze week even anders indelen; kan ik ook meteen om fysio heen trainen
![]()
Dat was een taalgrapje ja...quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En wat deed je tot nu toe op duurloopjes?quote:Op maandag 23 september 2013 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb de resultaten terug van m'n maximaaltest. Best leuk om dat allemaal te horen te krijgen. De optimale trainingshartslag ligt rond de 140bpm voor hartlopen. Dus ik denk dat ik het komende jaar t/m Texel daar al mijn duurloopjes op ga doen, en intervallen in een hogere zone. Samen met de fysio gelijk die data ingevoerd bij Garmin Connect. Dussuh, laat het HM-jaar maar beginnen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Eigenlijk hetzelfde, maar dan liep ik op tempo. En de laatste tijd was het gewoon: lopen omdat het kan. Dat zal in zone 0/1 hebben gezeten, dat was puur "lichaam dit is wat we eerst deden, wen er maar aan" En nu ga ik wat hoger in de zones zitten.quote:Op maandag 23 september 2013 19:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En wat deed je tot nu toe op duurloopjes?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jij juicht voor tweequote:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Leuke fotoquote:Op maandag 23 september 2013 19:07 schreef E.T. het volgende:
Ik was ook blij dat de finish in zicht was: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 19:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
En kijk, jij staat ook op mijn foto! Ze hebben je alleen doormidden geknipt![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: nog twee finishfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Weet je dat ik dat hele mascotte-beest niet gezien heb?
Hij jou ook niet - want kijkt naar de grond.quote:Op maandag 23 september 2013 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik mis doorgaans ook de binnenkomsttijd![]()
![]()
Ik zag hem ook pas toen ik mijn finishfoto bekeekquote:Op maandag 23 september 2013 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuke (finish)foto's allemaal! Die marathonphotos.com-dude is nogal een dure met nabestellen, geloof ik?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
als je één losse foto bestelt vind ik hem vrij duur ja. Als je alle foto's bestelt (in mijn geval negen, voor maar drie euro meer) vind ik het nog meevallen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Leuke (finish)foto's allemaal! Die marathonphotos.com-dude is nogal een dure met nabestellen, geloof ik?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
¤ 14,99, ik vind het nogal wat. En dan zet ie niet eens m'n voeten op de foto
nee......quote:Op maandag 23 september 2013 15:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, als er met die bedrijfsruns elke keer één van het team met hardlopen begint is dat al winst toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee......Dat bedoelde ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan hardlopen betekent niet een zomertje hollen. Gaan hardlopen is gaan hardlopen, door weer en wind, maand in, maand uit.
Ik spotte tijdens de Vredesloop trouwens ook wel aardig wat Color Run t-shirts
Ik heb weer zo'n lief klein loopje in de buurt gevondenEn uitstekende voorbereiding voor de 7H
1
2[b]26-10-2013 - [url=http://www.topsupport-anna.nl/annaloop]19e TopSupport - Annaloop (Eindhoven)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 15km
Wolve000, zou jij hem kunnen toevoegen?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik weiger zo achterlijk veel geld neer te leggen voor een foto.. minder geld per foto vragen is meer foto's verkopen volgens mij..
Voor de finishfoto's heb ik wel een truukje gevonden trouwens
vertel?quote:Op maandag 23 september 2013 20:33 schreef E.T. het volgende:
Ik weiger zo achterlijk veel geld neer te leggen voor een foto.. minder geld per foto vragen is meer foto's verkopen volgens mij..
Voor de finishfoto's heb ik wel een truukje gevonden trouwensIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 20:33 schreef E.T. het volgende:
Voor de finishfoto's heb ik wel een truukje gevonden trouwens
SPOILER: Verslagje en foto's van de VredesloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: