Akelig kind.quote:Op zondag 22 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Nicki Minaj, plastic mormel. Zo zie je tegenwoordig steeds vaker, life in plastic. Plastic is fantasic, onder dat motto leeft zo'n lelijke kut.
Morgen ben je allang weer vergeten dat die hoer bestaat, en dan kom je thuis en heeft die akelige Littlerabbit weer iets in petto m.b.t dat kreng.
Ik heb net Dredd gekeken. ook dat was een rare film.quote:
70minquote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fuck yeah..heb er zin in, als het goed is nu een episode van een uur
quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Nicki Minaj na een douchebeurt.
Ja zin inquote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fuck yeah..heb er zin in, als het goed is nu een episode van een uur
quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die series moet ik Downton Abbey, Mad Men en House of Cards nog kijken,.quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh vannacht Emmy's
Outstanding Drama Series
Nominees:
"Breaking Bad" (2008)
"Downton Abbey" (2010)
"Game of Thrones" (2011)
"Homeland" (2011)
"Mad Men" (2007)
"House of Cards" (2013)
Outstanding Lead Actor in a Drama Series
Nominees:
Hugh Bonneville for "Downton Abbey" (2010)
Bryan Cranston for "Breaking Bad" (2008)
Jon Hamm for "Mad Men" (2007)
Damian Lewis for "Homeland" (2011)
Jeff Daniels for "The Newsroom" (2012)
Kevin Spacey for "House of Cards" (2013)
Outstanding Supporting Actor in a Drama Series
Nominees:
Jim Carter for "Downton Abbey" (2010)
Peter Dinklage for "Game of Thrones" (2011)
Aaron Paul for "Breaking Bad" (2008)
Jonathan Banks for "Breaking Bad" (2008)
Bobby Cannavale for "Boardwalk Empire" (2010)
Mandy Patinkin for "Homeland" (2011)
Deze moeten Breaking Bad winnen
Kamp Nicki?quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ordinaire tattoo
2/10 would not bang
Ja maar Dexter is meer een moetjequote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En laatste DexterVolgende week weer Homeland
Hij eindigt datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Help![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Dexter is meer een moetje.
Homeland is ook wel geinig, hoe is het ook alweer geeindigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt me van de zelfde tatoeėerder als die van Messi en Sneijder en dat is niet echt een compliment.quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ordinaire tattoo
2/10 would not bang
quote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij eindigt datEerste klopt. Laatste zin geen idee, niet gezien die kut film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Help
quote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij eindigt dathttp://nl.wikipedia.org/wiki/Prometheus_(film)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Help
Succes
Ben benieuwd of Breaking Bad genaaid wordt uit de prijzen door de GoT hype..quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh vannacht Emmy's
Outstanding Drama Series
Nominees:
"Breaking Bad" (2008)
"Downton Abbey" (2010)
"Game of Thrones" (2011)
"Homeland" (2011)
"Mad Men" (2007)
"House of Cards" (2013)
Outstanding Lead Actor in a Drama Series
Nominees:
Hugh Bonneville for "Downton Abbey" (2010)
Bryan Cranston for "Breaking Bad" (2008)
Jon Hamm for "Mad Men" (2007)
Damian Lewis for "Homeland" (2011)
Jeff Daniels for "The Newsroom" (2012)
Kevin Spacey for "House of Cards" (2013)
Outstanding Supporting Actor in a Drama Series
Nominees:
Jim Carter for "Downton Abbey" (2010)
Peter Dinklage for "Game of Thrones" (2011)
Aaron Paul for "Breaking Bad" (2008)
Jonathan Banks for "Breaking Bad" (2008)
Bobby Cannavale for "Boardwalk Empire" (2010)
Mandy Patinkin for "Homeland" (2011)
Deze moeten Breaking Bad winnen
quote:Op zondag 22 september 2013 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Oohja, ik ben benieuwd hoe ze nu verder gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben nu aan Suits begonnen, maar dat is toch meer dat elke aflevering op zich staat. Vind ik toch minder.Oh.
Zou jammer en onterecht zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Breaking Bad genaaid wordt uit de prijzen door de GoT hype..
ah zemel wat praat jij over mijn moeder wollah ik pak jouquote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je moeder heeft er één.
Zo die zit.
Aan jou heb ik ook niks.quote:Op zondag 22 september 2013 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerste klopt. Laatste zin geen idee, niet gezien die kut film.
Dat zal 'm leren.quote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je moeder heeft er één.
Zo die zit.
waar was je allemaal geweest danquote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neger. Ik ben je misgelopen man dit weekend.
quote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
Mensen die GoT kut vinden hebben een zeer klein piemeltje.
Zijn verschillende eindesquote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Zal ik hier even het einde van GTA verklappen?
Jouw personage is succesvol, maar moet aan het einde wel een grote opoffering maken.quote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ja doe maar.quote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Oh, wat ben jij toch een boefje he?quote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou het serieus wel grappig vinden als je het echt zou verklappen hier. Mij maakt het toch niet uitquote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Doe maar niet.quote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Speel jij het?quote:Op zondag 22 september 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het serieus wel grappig vinden als je het echt zou verklappen hier. Mij maakt het toch niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2013 23:31:17 ]
quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand even de deur van 't kettinkje halen? Davy zit vast.xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand even de deur van 't kettinkje halen? Davy zit vast.Dit plaatje komt uit de serie 'Friends', alleen is het hoofd er in geplakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor meer leuke feitjes kan je Caland Dm-en.
Kan iemand even de deur van 't kettinkje halen? Davy zit vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand even de deur van 't kettinkje halen? Davy zit vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens Caland komt de scene uit seizoen 4 uit Friends en is het hoofd er pas later in verwerkt.quote:Op zondag 22 september 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry man, dit was flauw. Ik neem het terug.
Mensen hier kunnen wel tegen een stootje, dus het zal niemand veel uitmaken, net als wanneer dit topic gesloten zou worden.quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar drama is zelfs op Fok! wel grappig.
Daar weet ik alles van.quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar drama is zelfs op Fok! wel grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer alleen dat de film 'Prometheus een zeer slap afteksel is van de eerste AvP-film.
Welterusten.
Ach dan weten ze wel iemand te vinden die ze de schuld kunnen geven.quote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen hier kunnen wel tegen een stootje, dus het zal niemand veel uitmaken, net als wanneer dit topic gesloten zou worden.
Zuivere speeltijd of is dat inclusief reclames?quote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef Tyron het volgende:
De laatste twee Breaking Bad afleveringen zijn 70 minuten lang.
Speeltijd.quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zuivere speeltijd of is dat inclusief reclames?
Leuk.quote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef Tyron het volgende:
De laatste twee Breaking Bad afleveringen zijn 70 minuten lang.
Kijk jij beide uberhaubt wel?quote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
Mensen die GoT kut vinden hebben een zeer klein piemeltje.
Ik kijk beide, ja. Maar niet 'live'. Ik wacht altijd tot het hele seizoen te downloaden is voordat ik begin met kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk jij beide uberhaubt wel?Volgens mij zit je gewoon te stoken
GGMM heeft het goed begrepen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk beide, ja. Met niet 'live'. Ik wacht altijd tot het hele seizoen te downloaden is voordat ik begin met kijken.
Het duurde nog lang.quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk jij beide uberhaubt wel?Volgens mij zit je gewoon te stoken
Breaking Bad is echt geniaal hoor. Zo goed geschrevenquote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk.
Breaking bad is wel een toffe serie, ondanks dat hij zich niet kan meten met GoT.
Als ik iets wil wat goed geschreven is koop ik wel een boek.quote:Op zondag 22 september 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad is echt geniaal hoor. Zo goed geschreven
Elke week uitkijken naar een nieuwe aflevering heeft ook wel wat.quote:Op zondag 22 september 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk beide, ja. Maar niet 'live'. Ik wacht altijd tot het hele seizoen te downloaden is voordat ik begin met kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |