Volgens Caland komt de scene uit seizoen 4 uit Friends en is het hoofd er pas later in verwerkt.quote:Op zondag 22 september 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry man, dit was flauw. Ik neem het terug.
Mensen hier kunnen wel tegen een stootje, dus het zal niemand veel uitmaken, net als wanneer dit topic gesloten zou worden.quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar drama is zelfs op Fok! wel grappig.
Daar weet ik alles van.quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar drama is zelfs op Fok! wel grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer alleen dat de film 'Prometheus een zeer slap afteksel is van de eerste AvP-film.
Welterusten.
Ach dan weten ze wel iemand te vinden die ze de schuld kunnen geven.quote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen hier kunnen wel tegen een stootje, dus het zal niemand veel uitmaken, net als wanneer dit topic gesloten zou worden.
Zuivere speeltijd of is dat inclusief reclames?quote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef Tyron het volgende:
De laatste twee Breaking Bad afleveringen zijn 70 minuten lang.
Speeltijd.quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zuivere speeltijd of is dat inclusief reclames?
Leuk.quote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef Tyron het volgende:
De laatste twee Breaking Bad afleveringen zijn 70 minuten lang.
Kijk jij beide uberhaubt wel?quote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
Mensen die GoT kut vinden hebben een zeer klein piemeltje.
Ik kijk beide, ja. Maar niet 'live'. Ik wacht altijd tot het hele seizoen te downloaden is voordat ik begin met kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk jij beide uberhaubt wel?Volgens mij zit je gewoon te stoken
GGMM heeft het goed begrepen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk beide, ja. Met niet 'live'. Ik wacht altijd tot het hele seizoen te downloaden is voordat ik begin met kijken.
Het duurde nog lang.quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk jij beide uberhaubt wel?Volgens mij zit je gewoon te stoken
Breaking Bad is echt geniaal hoor. Zo goed geschrevenquote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk.
Breaking bad is wel een toffe serie, ondanks dat hij zich niet kan meten met GoT.
Als ik iets wil wat goed geschreven is koop ik wel een boek.quote:Op zondag 22 september 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad is echt geniaal hoor. Zo goed geschreven
Elke week uitkijken naar een nieuwe aflevering heeft ook wel wat.quote:Op zondag 22 september 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk beide, ja. Maar niet 'live'. Ik wacht altijd tot het hele seizoen te downloaden is voordat ik begin met kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |