quote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
Mensen die GoT kut vinden hebben een zeer klein piemeltje.
Zijn verschillende eindesquote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Zal ik hier even het einde van GTA verklappen?
Jouw personage is succesvol, maar moet aan het einde wel een grote opoffering maken.quote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ja doe maar.quote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Oh, wat ben jij toch een boefje he?quote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou het serieus wel grappig vinden als je het echt zou verklappen hier. Mij maakt het toch niet uitquote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Doe maar niet.quote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Speel jij het?quote:Op zondag 22 september 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het serieus wel grappig vinden als je het echt zou verklappen hier. Mij maakt het toch niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2013 23:31:17 ]
quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand even de deur van 't kettinkje halen? Davy zit vast.xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand even de deur van 't kettinkje halen? Davy zit vast.Dit plaatje komt uit de serie 'Friends', alleen is het hoofd er in geplakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor meer leuke feitjes kan je Caland Dm-en.
Kan iemand even de deur van 't kettinkje halen? Davy zit vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand even de deur van 't kettinkje halen? Davy zit vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |