Vast wel. Alleen gaat hij dan knorren en kwispelen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou je ook varkensvet in je fallus kunnen laten pompen?
Zou ik er een krul in krijgen?quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel. Alleen gaat hij dan knorren en kwispelen.
Dit. En wat een kut muziek en rare teksten.quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nicki is een nep en lelijk plastic kutwijf.
quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapi, laten we Nicki tot scheldwoord bombarderen.
quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit. En wat een kut muziek en rare teksten.
Wat een mongool.quote:
Eensquote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja. en 2 gaten in de snuit.quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou ik er een krul in krijgen?
Ik kreeg al aids toen ik het filmpje zag vanuit mijn ooghoek.quote:
Denk het wel. En dat wordt best lastig met het n*****n.quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou ik er een krul in krijgen?
Je kan hem er dan gewoon inschroeven toch?quote:Op zondag 22 september 2013 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het wel. En dat wordt best lastig met het n*****n.
Alleen moet je dan zelf meedraaienquote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan hem er dan gewoon inschroeven toch?
Je zet gewoon die meid d'r op en draait d'r een paar keer rond.quote:Op zondag 22 september 2013 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen moet je dan zelf meedraaien
Natuurlijk kan dat.quote:Op zondag 22 september 2013 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou je ook varkensvet in je fallus kunnen laten pompen?
Nee.quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapi, laten we Nicki tot scheldwoord bombarderen.
Ik zag het voor mequote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zet gewoon die meid d'r op en draait d'r een paar keer rond.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zet gewoon die meid d'r op en draait d'r een paar keer rond.
quote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij echt fan van haar of is alles een grote troll?
Dit moet echt bij VI voorbijkomen.quote:
Nicki heeft ook geen mannen nodig die haar haten. Ze heeft altijd nog haar vriendinnen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij echt fan van haar of is alles een grote troll?
Nee, want ze mogen Harry niet afzeiken.quote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit moet echt bij VI voorbijkomen.
So much plastic.quote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki heeft ook geen mannen nodig die haar haten. Ze heeft altijd nog haar vriendinnen.
[ afbeelding ]
Daar zit wel een stukje duct-tape tussen de banen hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki heeft ook geen mannen nodig die haar haten. Ze heeft altijd nog haar vriendinnen.
[ afbeelding ]
Doe eens ff normaal joh, gek.quote:Op zondag 22 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Nicki Minaj, plastic mormel. Zo zie je tegenwoordig steeds vaker, life in plastic. Plastic is fantasic, onder dat motto leeft zo'n lelijke kut.
Morgen ben je allang weer vergeten dat die hoer bestaat, en dan kom je thuis en heeft die akelige Littlerabbit weer iets in petto m.b.t dat kreng.
quote:Op zondag 22 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Nicki Minaj, plastic mormel. Zo zie je tegenwoordig steeds vaker, life in plastic. Plastic is fantasic, onder dat motto leeft zo'n lelijke kut.
Morgen ben je allang weer vergeten dat die hoer bestaat, en dan kom je thuis en heeft die akelige Littlerabbit weer iets in petto m.b.t dat kreng.
Akelig kind.quote:Op zondag 22 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb net Dredd gekeken. ook dat was een rare film.quote:
70minquote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fuck yeah..heb er zin in, als het goed is nu een episode van een uur
quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Nicki Minaj na een douchebeurt.
Ja zin inquote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fuck yeah..heb er zin in, als het goed is nu een episode van een uur
quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die series moet ik Downton Abbey, Mad Men en House of Cards nog kijken,.quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh vannacht Emmy's
Outstanding Drama Series
Nominees:
"Breaking Bad" (2008)
"Downton Abbey" (2010)
"Game of Thrones" (2011)
"Homeland" (2011)
"Mad Men" (2007)
"House of Cards" (2013)
Outstanding Lead Actor in a Drama Series
Nominees:
Hugh Bonneville for "Downton Abbey" (2010)
Bryan Cranston for "Breaking Bad" (2008)
Jon Hamm for "Mad Men" (2007)
Damian Lewis for "Homeland" (2011)
Jeff Daniels for "The Newsroom" (2012)
Kevin Spacey for "House of Cards" (2013)
Outstanding Supporting Actor in a Drama Series
Nominees:
Jim Carter for "Downton Abbey" (2010)
Peter Dinklage for "Game of Thrones" (2011)
Aaron Paul for "Breaking Bad" (2008)
Jonathan Banks for "Breaking Bad" (2008)
Bobby Cannavale for "Boardwalk Empire" (2010)
Mandy Patinkin for "Homeland" (2011)
Deze moeten Breaking Bad winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |