waar wil je het over hebben?quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer gaat het hier eens niet over Corrie?
Ik zal voor het volgende deel een Johannes_Vermeer TT verzinnen.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer gaat het hier eens niet over Corrie?
3,6/10quote:Op zondag 22 september 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn favoriete sp3cerij: corrieander.
Ik ben blij dat je graag uitdagingen aangaat #ikbenblijquote:Op zondag 22 september 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal voor het volgende deel een Johannes_Vermeer TT verzinnen.
Doe maar ja. Kunnen jullie Johannes een keer in de maling nemen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal voor het volgende deel een Johannes_Vermeer TT verzinnen.
Hahaha goeie.quote:Op zondag 22 september 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn favoriete sp3cerij: corrieander.
Met wie heb je nou weer ruzie?quote:Op zondag 22 september 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Nooit kwisjes over vrienden maken. Kan altijd per ongeluk verkeerd uitpakken
Daarom maakte ik er een over sp3c.quote:Op zondag 22 september 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Nooit kwisjes over vrienden maken. Kan altijd per ongeluk verkeerd uitpakken
Met niemand. Maar als je per ongeluk een gevoelige vraag stelt kan het HUP fout gaan natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met wie heb je nou weer ruzie?
Ja daar kom je pas achteraf achter he?quote:Op zondag 22 september 2013 20:06 schreef sp3c het volgende:
nu ben ik reuze benieuwd naar een voorbeeld van zo'n gevoelige vraag
Nou nou, poeh poeh.quote:Op zondag 22 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar kom je pas achteraf achter he?
Is Karina snel kwaad ja/nee bijvoorbeeldDat is een gevoelige vraag.
Dat is ongeveer hetzelfde maar anders.quote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht twee van die grote die je tegen elkaar 'slaat'. Dus niet op een drum, maar los in je handen.
kan meteen gebruikt tampon ookquote:Op zondag 22 september 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Je kunt er in ieder geval mee slaan en lawaai maken
Dat is gewoon vies Dickie.quote:Op zondag 22 september 2013 20:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan meteen gebruikt tampon ook
met bar en alquote:Op zondag 22 september 2013 20:20 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig heeft Sieneke ze allemaal in elkaar gebeukt.
Die opa had ook iemand vermoord toch?quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Oh dat ja. Niet echt gevolgd, ik hoorde er iets over op de radio gisteravond geloof ik.
Ja dat had ik ook gelezen. 30 jaar geleden of zo. Ik volg die showbizdinges niet zo.quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Die opa had ook iemand vermoord toch?
Als vader Abraham toendertijd dit allemaal geweten hadquote:Op zondag 22 september 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen. 30 jaar geleden of zo. Ik volg die showbizdinges niet zo.
http://www.telegraaf.nl/p(...)st_voor_moord__.htmlquote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Die opa had ook iemand vermoord toch?
Je moet ook zelf beginnen met taart gooien.quote:Op zondag 22 september 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
Waarom maak ik nou nooit van dat soort feestjes mee. Stukken beter dan een kringverjaardag.
Moet je eerst goede vrienden worden met paupertokkies, en dan uitgenodigd worden.quote:Op zondag 22 september 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
Waarom maak ik nou nooit van dat soort feestjes mee. Stukken beter dan een kringverjaardag.
Nee niet bij een kringverjaardag man, zoiets moet in de kroeg. En dan met de pinda's gooien.quote:Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook zelf beginnen met taart gooien.
Als ze Sybrand von Haersma Bühma kandidaat hadden gesteld hadden ze 100 procent van de stemmen gekregen.quote:
Dit ging eraan vooraf...quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hier moeten wij een onderschrift bij verzinnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-vechtpartij.dhtml
Dat lijkt me wel, dat mens ziet eruit als een 40 jarige.quote:Op zondag 22 september 2013 20:33 schreef Peunage het volgende:
Is snolleke oud genoeg om te drinken dan?
Niet waar.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Under the Dome komt nu ook op SBS sp3c.
Uh het seizoen zit er al op he? Barbie op het schavot was de laatste van dit seizoen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef sp3c het volgende:
nou ik vind het leuk maar ik hoef het niet terug te zien allemaal, zal blij zijn als het seizoen erop zit want het begint wel erg Disney te worden zo
hoop dat ze weer eens wat koeien enzo in tweeen gaan zagen
ow was dat de laatste?quote:Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh het seizoen zit er al op he? Barbie op het schavot was de laatste van dit seizoen.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow was dat de laatste?
naja .. ok ... naja ... Southpark weer volgende week
Is Barbie op het schavot de allerlaatste realityshow van Barbie? Ik zou kijken. En lachen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh het seizoen zit er al op he? Barbie op het schavot was de laatste van dit seizoen.
Ik heb het iets van 3 afleveringen volgehouden.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
ik weiger 2 and a half men met Ashton Kutcher te kijken
doe het niet
weiger
Ik hoop dat er wat meer afleveringen met Jake komen. Die vind ik altijd leuk.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
ik weiger 2 and a half men met Ashton Kutcher te kijken
doe het niet
weiger
21:30 komt er iets met Barbie.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Is Barbie op het schavot de allerlaatste realityshow van Barbie? Ik zou kijken. En lachen.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Is Barbie op het schavot de allerlaatste realityshow van Barbie? Ik zou kijken. En lachen.
Herb was toch die befkoning?quote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik geef toe met Charley was het leuker. Maar toch kijk ik het nog. Soms zat er wel een aardige aflevering tussen. Met Jake dus of met die grote, Herb.
daarom vind ik het een lulquote:
Homeland begint ook volgende week weerquote:Op zondag 22 september 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]Tenminste iets leuks, hopen we dan maar
Ik weet niet wanneer de rest weer begint eigenlijk. Two and a half men en The Big Bang Theory. Zal ook wel binnenkort zijn.
Mila is DE sexquote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die zonder makeup niet om aan te zien is.
Dat volg ik nietquote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Homeland begint ook volgende week weer
Daarom hebben ze ook make up uitgevonden.quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die zonder makeup niet om aan te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |