abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131445519

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:
Voel je vrij om iets te organiseren!

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

everyone's a critic...
even you ! !
pi_131447027
2e met 44,2 gem. Ging erg goed!
Maar ik kan 't mis hebben...
  zondag 22 september 2013 @ 17:05:44 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131447056
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:02 schreef Gripper het volgende:

[..]

M'n meisje heeft nog bijna 2 weken extra in noorwegen. Ze mag materialen gaan testen voor een paar Scandinavische outdoormerken. Heen hebben we het wel samen gereden, en dat waren gewoon 2 normale ritten verdeeld over een vrijdag en zaterdag. Toch wel iets relaxter :)
Gaaf, broertje van degene waarmee ik naar Schotland was mocht dat ook een keer doen. Maar dan van een Nederlands merk.

Doet ze het voor de lol, of voor haar werk?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_131447409
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 17:05 schreef Patroon het volgende:
^O^

Knap!
0,81 seconden verschil? ;)
  zondag 22 september 2013 @ 17:35:39 #5
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131448145
quote:
  zondag 22 september 2013 @ 18:10:06 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131449904
Goed werk Patroon!
pi_131450213
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 17:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Doet ze het voor de lol, of voor haar werk?
Allebei, ze werkt bij de winkel met het bekende knaagdier. Dus t is een betaalde vakantie :)
Diverse buitensportzaken in Europa mogen allemaal een x aantal medewerkers afvaardigen voor deze trip.

Patroon: vette shit zeg!!! Goed gedaan :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zondag 22 september 2013 @ 18:18:05 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131450253
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:17 schreef Gripper het volgende:

[..]

Allebei, ze werkt bij de winkel met het bekende knaagdier. Dus t is een betaalde vakantie :)
Diverse buitensportzaken in Europa mogen allemaal een x aantal medewerkers afvaardigen voor deze trip.

Patroon: vette shit zeg!!! Goed gedaan :)
Doet ze goed! ^O^
pi_131450639
quote:
pi_131451306
Nice Patroon!

Ik heb vandaag met mn vriendin een rondje op een tandem gedaan. Nou, doe mij maar een racefiets :P
pi_131451326
https://www.facebook.com/(...)93046&type=2&theater

(kunnen mensen zonder facebook ook wel zien volgens mij)
  zondag 22 september 2013 @ 18:59:14 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131451833
Heel indrukwekkend vind ik dat filmpje eigenlijk niet :@ , maar tis wel grappig.
pi_131452021
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:59 schreef kanovinnie het volgende:
Heel indrukwekkend vind ik dat filmpje eigenlijk niet :@ , maar tis wel grappig.
Haha, waarom moet het indrukwekkend zijn? Aan zo'n filmpje kan je de snelheid niet zien. Ging daar ong. 46. We reden in de categorie zonder tijdrit fietsen. Na de wedstrijd nog ff gekeken bij de jongens met allemaal tijdritfietsen en dichte achterwielen, dat geluid maakt pas indruk. Martijn Keizer van Vacansoleil deed ook mee met Stormvogels.
  zondag 22 september 2013 @ 19:05:34 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131452089
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Haha, waarom moet het indrukwekkend zijn? Aan zo'n filmpje kan je de snelheid niet zien. Ging daar ong. 46. We reden in de categorie zonder tijdrit fietsen. Na de wedstrijd nog ff gekeken bij de jongens met allemaal tijdritfietsen en dichte achterwielen, dat geluid maakt pas indruk. Martijn Keizer van Vacansoleil deed ook mee met Stormvogels.
Nouja tis slechte kwaliteit enzo, ik zou geeneens weten op welke positie je zit. Maar wel tof hoor!
pi_131452125
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nouja tis slechte kwaliteit enzo, ik zou geeneens weten op welke positie je zit. Maar wel tof hoor!
Ja klopt, is met mobiel gefilmd door iemand die er op de fiets was :) Ik kom in 2e positie door.
pi_131452127
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Deden die het een beetje goed? Ik heb nog niks op facebook daarvan gelezen. Het waaide aardig zeker? Nette 2e plek!! ^O^

Ik ben vandaag niet meer wezen fietsen
  zondag 22 september 2013 @ 19:09:04 #17
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131452216
Ik ga ook niet meer fietsen, klotesport. :{w
pi_131452247
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga ook niet meer fietsen, klotesport. :{w
Ben er helemaal flauw van :P net nieuwe wielen gekocht haha. Volgend jaar weer volop, nu alleen af en toen nog :)
pi_131452578

Finish, dus niet meer echt in lijn..

[ Bericht 31% gewijzigd door Patroon op 22-09-2013 19:22:59 ]
pi_131452740
Leuk en goed gereden ^O^

Jij bent degene op de laatste foto?
pi_131452751
:D
  zondag 22 september 2013 @ 19:26:07 #22
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131452902
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:46 schreef Patroon het volgende:

(kunnen mensen zonder facebook ook wel zien volgens mij)
Ga goe zo!

Maaruh,

quote:
We're Sorry
This content requires Adobe Flash Player, which is not supported by your device. This content can be viewed on a desktop computer or on mobile devices that support Flash Player.
Aaipet dus! Geen appelfanbooi maar zo'n aaipet is zo handig tijdens het kijken naar Pisvee tegen de neusjes.

Overigens zonder Strava dingetje wel ff de Bommelerwaard, en Land van Heusden en Altena onveilig gemaakt. Maar op 2 Snelle Jelle's en anderhalve bidon moet je niet proberen om 130 km weg te trappen. Dat werd dus een noodstop bij een of andere Chinotaria (ja, goed gespeld) voor een broodje van Dobben kroket. De pasta thuis was verrukkelijk!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_131453008
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 19:26 schreef buzz1291 het volgende:
Maar op 2 Snelle Jelle's en anderhalve bidon moet je niet proberen om 130 km weg te trappen.
Je zou toch denken dat je genoeg ervaring hebt om dat te weten
quote:
Dat werd dus een noodstop bij een of andere Chinotaria (ja, goed gespeld) voor een broodje van Dobben kroket.
Dat lijkt me nou weer niet prettig fietsen, na zo'n kroket.
pi_131453160
Hoerige kutdag gehad bij de Mergelland zaterdag.

- Slecht geslapen nacht ervoor, heb 's nachts de kerkklok nog om drie uur gehoord. Zeven uur wekker.
- Om te beginnen waren we onze fietsmaat kwijt die zonder startbewijs niet langs de officiële start mocht en verkeerd was gereden. Ongeveer anderhalf uur vertraging.
- Bij de eerste serieuze klim in België brak mijn ketting. Gelukkig was dit dichtbij de verzorging en hadden ze wat gereedschap. Meer vertraging. Toen hadden we nog maar 50 km op de teller en moesten we nog 110 kilometer, echter was het al ruim voorbij het middaguur.
- Daarna een paar uur (bijna) alleen gefietst totdat ik bij de volgende pauzestop kwam. Werd net de klep van de vrachtwagen dichtgedaan. Kreeg nog wel een gevulde koek mee. Daar kwamen we een groepje dames van Skits uit Amsterdam tegen en zijn daar verder meegefietst. Bleken enkele van die vrouwen ook nog knetterhard te gaan. Wat voelde ik mij kut zeg. :P
- Achteraf ook nog omgereden omdat we vertrouwden op de kaartleeskwaliteiten van vrouwen. _O-

Al met al was het wel een mooi avontuur. :7

Vandaag gelukkig geen rare fratsen meegemaakt. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2013 19:46:20 ]
  zondag 22 september 2013 @ 19:52:58 #25
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131453837
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat je genoeg ervaring hebt om dat te weten

[..]

Dat lijkt me nou weer niet prettig fietsen, na zo'n kroket.
Euhh, ja.. Maaruh Breukink heeft ook wel eens een hongerklopje gehad, en dat op een veel crucialer moment in z'n carriere.

Nee natuurlijk weet ik dat, en had het plan om in Heusden eens lekker te lunchen. Maar alle terrassen zaten zo vol, de benen voelden goed, het gemiddelde was redelijk en de wind in 't hol lokte. Maar op de brug bij Zaltbommel helemaal geparkeerd staan en dan weet je het weer. Je moet eens weten hoe lekker zo'n broodje kroket dan smaakt. Overigens wel met 27,8 gemiddeld thuis gekomen.

Al die nieuwerwetse sportvoeding zal best goed zijn; daarom gebruik ik het ook. Maar vroegah was het toch echt 100 km op vier bruine boterhammen met kaas. En de Marmotte op 14 Heublot koeken, maar dan moest je wel 2 shirts over elkaar aantrekken om alles kwijt te kunnen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_131454070
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 19:52 schreef buzz1291 het volgende:

[..]
Euhh, ja...
Wombcat doet nooit iets stoms, daarom kan hij zulke dingen zeggen buzz ;)

quote:
Nee natuurlijk weet ik dat, en had het plan om in Heusden eens lekker te lunchen. Maar alle terrassen zaten zo vol, de benen voelden goed, het gemiddelde was redelijk en de wind in 't hol lokte. Maar op de brug bij Zaltbommel helemaal geparkeerd staan en dan weet je het weer. Je moet eens weten hoe lekker zo'n broodje kroket dan smaakt. Overigens wel met 27,8 gemiddeld thuis gekomen.
Ik deed dus precies hetzelfde gisteren. Dacht ook: "nah, bijna thuis, ik kan nog wel ff door zonder eten/ drinken"
Niks mis met broodjes kroket trouwens. Eten=eten als je echt honger hebt, maakt niet uit wat. Mensen die altijd maar over "huuuuu vette bek tijdens het fietsen kan toch niet???" beginnen hebben vast zelf een zwakke maag ;)
Mijn foto's op Flickr!
pi_131454152
Nee, jouw bol buikje tijdens Trois Ballons deed het goed ;)
pi_131455238
Ongeveer 1km voor de finish:

Die ploegentijdrit is echt een prachtige discipline. Je moet echt elkaar coachen, volgorde afspraken maken en rekening met elkaar houden na de bochten etc. Na de 1e ronde (10km) dacht ik wel ff van poeh, weet niet of ik dit wel trek. Maar ik kwam er goed door. Iedereen deed zijn stukje werk. Onderweg werd er af en toe een compliment gegeven als diegene die van kop kwam een goede beurt had gedaan, geeft moraal! In de laatste ronde kregen we een ploeg in zicht waar we heel geleidelijk steeds dichter bij kwamen. De laatste paar km maak je elkaar helemaal gek en jut je elkaar op...wat een adrenaline.

Gem hf: 188. (omslagpunt 185)
Hartslag constant ongeveer 188-190, maar kon dat goed 40min aan.

Volgend jaar weer, met dezelfde formatie!

[ Bericht 3% gewijzigd door Patroon op 22-09-2013 20:36:48 ]
  zondag 22 september 2013 @ 20:43:32 #29
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131455909
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef Patroon het volgende:
Ongeveer 1km voor de finish:

Die ploegentijdrit is echt een prachtige discipline. Je moet echt elkaar coachen, volgorde afspraken maken en rekening met elkaar houden na de bochten etc. Na de 1e ronde (10km) dacht ik wel ff van poeh, weet niet of ik dit wel trek. Maar ik kwam er goed door. Iedereen deed zijn stukje werk. Onderweg werd er af en toe een compliment gegeven als diegene die van kop kwam een goede beurt had gedaan, geeft moraal! In de laatste ronde kregen we een ploeg in zicht waar we heel geleidelijk steeds dichter bij kwamen. De laatste paar km maak je elkaar helemaal gek en jut je elkaar op...wat een adrenaline.

Gem hf: 188. (omslagpunt 185)
Hartslag constant ongeveer 188-190, maar kon dat goed 40min aan.

Volgend jaar weer, met dezelfde formatie!
Krijg je geen piek in je hartslag als je op kop gaat? Of loopt dan gewoon je benen vol tot je niet meer kan en dan herstellen in het wiel?
pi_131456026
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Krijg je geen piek in je hartslag als je op kop gaat? Of loopt dan gewoon je benen vol tot je niet meer kan en dan herstellen in het wiel?
Ja op kop richting de 190-192 en dan in het wiel weer richting de 188.. Benen liepen niet echt vol, pas in laatste ronde. Kon goed druk op de pedalen houden.
  zondag 22 september 2013 @ 20:57:46 #31
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131456689
Was je de beste van de formatie?
  zondag 22 september 2013 @ 21:09:37 #32
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131457422
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja op kop richting de 190-192 en dan in het wiel weer richting de 188.. Benen liepen niet echt vol, pas in laatste ronde. Kon goed druk op de pedalen houden.
Volgende keer ook maar zo'n pakketje aanschaffen. Winst gegarandeerd.

https://twitter.com/couckemarc/status/381831437902954496

Oh wacht, dan moet je ook zeker nog een abbootje bij dokter Ibaguren afsluiten :9~
pi_131457954
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
Was je de beste van de formatie?
Nee was 1iets beter en 1 gelijkwaardig en 1 minder. Maar dit waren wel minimale verschillen, niv ligt echt dicht bij elkaar. Die betere had vooral in de laatste iets meer over en kon toen nog goed doortrekken. Mooi bij elkaar gebleven door de lengte van de aflossingen aan te passen ipv de snelheid.
pi_131458964
quote:
Gaaf. Volgend jaar met team Fok! ?
pi_131458992
Morgen 1ste dag sporvasten.. :X
pi_131460058
Succes Oksel! Ben benieuwd naar je resultaten. Weet nog niet met welke ploeg ik volgend jaar start. Begin van het jaar ook 1 in NH. Denk dat ik daar met dezelfde ploeg start. Misschien valt er bij ons 1 weg ivm minder gaan fietsen, dan hebben we een plek vacant.
  zondag 22 september 2013 @ 21:57:59 #37
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131460173
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:36 schreef Oksel het volgende:
Hoe gaat dat dan? Heel de dag sporten, uitgebalanceerd dieet met veel vet verbranding als doel of zoiets?

Alvast veel succes, de aanhouder wint (meestal) .....

Ik zie het al. Attenooie he, dat is nog erger dan een crash dieet. Niet dat ik ooit een dieet gevolgd heb maar dan toch.....

quote:
Dag 0, 20 november: De kogel is door de kerk, morgen ga ik starten met het Sportvasten programma. Mijn opgelopen voetblessure is volgens mij voldoende hersteld om 10 dagen lang een half uur te lopen, enne, ik voel mij na de vakantie een beetje blehh. Vanaf morgen wordt mijn programma dan ook geheel omgegooid, anders eten, anders drinken en anders sporten…. De periode van aanpassen is dus aangebroken en ik ben er klaar voor!

Dag 1, 21 november: De eerste afbouwdag. Eigenlijk heb ik deze dag als een ‘gewone’ dag ervaren. De dag begon vroeg met een (voor mij) uitgebreid ontbijt. Ook de lunch en diner waren voldoende, het was alleen even wennen om geen brood en tussendoortjes te eten. Alleen nu ik dit schrijf, heb ik wel het gevoel dat het allemaal wat weinig was…. Maar geen last van ongemakken gehad, ik denk dat dat mede door de supplementen wordt onderdrukt. ‘s Avonds, probleemloos, een half uur op tempo hardgelopen.

Dag 2, 22 november: De tweede afbouwdag. Deze dag was een kopie van gisteren, alleen had ik ’s avonds trek ik mijn ‘gewoonte’ snacks. Het hardlopen ging goed, ik moest alleen regelmatig een tandje bijschakelen, het tempo ligt toch wat hoger dan dat ik normaal loop. Morgen de laatste afbouwdag, de eerste dag alleen op sap…. ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Dag 3, 23 november: De derde, dus laatste, afbouwdag. Dit was duidelijk een dag dat er geen vast voedsel op het menu stond. Maar ondanks het sapmenu was ook deze dag goed door te komen. Alleen weet ik nu dat tomatensap smaakt zoals het woord klinkt, de substantie er uitziet en dat elk vooroordeel over de vieze smaak van dit rode goedje correct is… Ook het halfuurtje hardlopen ging zonder problemen. Vanaf morgen ga ik maximaal 3 dagen vasten, niet meer dan 3 x 150ml sap over de gehele dag. Ik ben benieuwd.

Dag 4, 24 november: De eerste (echte) vastendag. Nog meer rantsoen.
Gisteren mocht ik nog ruim een liter sap ‘eten’, maar vandaag werd dat ook nog meer ingedikt. Vandaag stond er alleen 3x 150ml verse jus d’orange op het menu (Ja, voor de hele dag..). Maar eigenlijk heb ik geen last gehad van het ‘niet eten’. Het sporten ging best wel lekker, het was wel wat zwaarder dan de afgelopen dagen, ik had ook een wat hogere hartslag. Maar al met al mag ik niet klagen. Straks maar eens kijken of ik al geswitcht ben, maar daar morgen meer over. (update 25 noveber, ik ben duidelijk geswitcht. Gisteravond gaf de teststrip met een 4tje aan dat mijn spieren snappen wat vetbranden is! Wat dit verder voor het programma inhoud, hoor ik later vandaag van Esther, maar fijn is het wel!)

Dag 5, 25 november: De tweede vastendag. Eigenlijk zit ik in de ‘het zal wel zo horen’ fase. Ik mis het eten niet echt, alleen knort mijn maag wel wat vaker en wat harder dan gisteren. Vandaag ging het lopen wat minder dan gisteren. Ik merk dat mijn hartslag wat hoger ligt dan normaal, zeker tijdens het lopen. Maar ja, wat wil je, het is oorlog in mijn lichaam! Maar al met al mag ik niet nog steeds niet klagen. Vandaag heb ik nog even de coach, Ester, gesproken, ook zij is dik tevreden over de voortgang van de kuur. Straks maar even kijken hoe de test is, waarschijnlijk nog paarser (lees: beter) dan gisteren. Gezien ik gisteren al geswitcht was, mag ik morgen al weer aan de opbouw fase beginnen. Maar ik plak er nog één vastendag aan vast, de kilootjes vliegen er namelijk af, een hele leuke bijwerking van de kuur.

Dag 6, 26 november: De derde en laatste vastendag. Eigenlijk begin ik het wel zat te worden. Ik mis het eten niet echt, maar ik begin me wel wat slapjes te voelen. Mijn maag geeft vandaag steeds minder signalen af, hij knort niet meer en geeft geen hongerklop signalen meer af. Het lijkt er wel op alsof hij wil zeggen: ‘ik heb het opgegeven, zoek het maar uit!’. Het halfuurtje lopen ging, maar daar is alles dan ook mee gezegd. Mijn hartslag was niet meer te relateren aan mijn snelheid, zeker niet tijdens het lopen met tegenwind. Wat mij nu ook opviel, is dat ik veel meer zweet dan normaal, zeker bij dit weer type. Dit deed ik de afgelopen dagen ook wel, maar vandaag wel extreem. Het zweten ging dan ook na het lopen ook heel erg lang door. Gezien ik eergisteren al was geswitcht, mocht ik volgens het programma vandaag al opbouwen. Maar om een extra kilootje kwijt te raken, heb ik er nog een vastendag achteraan gegooid. In overleg met Esther hebben we wel besloten om iets meer sap te drinken en een appeltje in de avond te eten. Oh ja, de test van gisteren was een maximale switch, de test van straks zal wel een ‘Über switch’ laten zien…. Morgen mag ik weer drie keer eten althans, mini eten. Het is wel iets waar ik naar uitkijk!

Dag 7, 27 november: De eerste opbouwdag! O.k., we hebben het gehaald, het zwaarste deel is achter de rug. Vanaf nu gaan we het nieuwe eetpatroon heel langzaam opbouwen. Vandaag mocht ik weer 3 maaltijden, althans, mini maaltijden. Het is de dag waarop de spijsvertering weer opgang moet komen. En ja, dat merk je ook. Ik werd namelijk ietwat misselijk van mijn eerste (en volgens Esther een welverdiend) appeltje…. De overige maatlijden werden wel heel goed ontvangen! Gelukkig was er voor vandaag een rustdag in gelast, er is dan ook niet gesport. Eigenlijk had ik dit ook wel even nodig. De afgelopen dagen hebben toch wel sporen achter gelaten, toch wat roofbouw gepleegd (aardig wat kilo’s en buikcentimeters kwijtgeraakt). Morgen mag ik bijna 3x een normale hoeveelheid eten, dat geeft de burger moed! Na vandaag nog 3 opbouw kuurdagen. Maar zoals het er nu uitziet, gaan die geen problemen gaan opleveren.

Dag 8, 28 november: De tweede opbouwdag. Dat is even beter wakker worden. Het rare, lege, gevoel in mijn buik was vanochtend nagenoeg weg. Vandaag mocht ik weer iets meer eten dan gisteren, er zat zelfs een aardig portie kwark bij! En dat is best lekker! Eigenlijk zo lekker, dat het zeer waarschijnlijk een vast onderdeel in mijn ochtendritueel wordt. Verder verliep de dag een beetje als gisteren, gewoon lekker. Het lopen ging allen nog niet optimaal. Ik had nog een redelijk hoge hartslag en was een halfuur rennen ook meer dan genoeg. Morgen maar weer opnieuw een halfuurtje op 80%. Oh ja, vandaag moest ik testen of mijn lichaam al is terug geswitcht, ik moet namelijk de suikers die ik heb gegeten weer gaan verbranden. Maar de test van vandaag gaf aan dat ik nog maximaal in de vetverbranding zit. Morgen moet ik even een reset uitvoeren, even een liter appelsap over de dag wegwerken. Verder worden de porties van mijn ontbijt, lunch en diner weer iets groter, iets waar ik wel naar uitkijk.

Dag 9, 29 november: De derde opbouwdag. Deze dag leek in veel opzichten op die van gisteren, maar dan ‘weer iets meer’. De maaltijden zijn weer wat groter geworden, voor mijn gevoel bijna volwaardige maaltijden! Naast het beetje meer eten, was de liter appelsap een zeer welkome aanvulling. Ik voelde mij aan het eind van de dag dan ook veel energieker dan aan het begin. Gelukkig ging het hardlopen alweer een stuk beter, het was goed te zien dat ik meer energie heb dan de laatste dagen. Ik moest zelfs weer op sommige stukken even ‘aanzetten’ om op de 80% te komen, en ja, dat was toch wel weer even geleden. Morgen is de tiende en laatste dag van de kuur. Ik ga dan, voor het eerst na de switch, weer wat koolhydraten aan mijn voeding toevoegen (in de vorm van rijst). Verder zijn er eigenlijk geen grote aanpassingen in het programma.

Dag 10, 30 november: De laatste opbouwdag. Deze dag was eigenlijk een ‘gewone’ dag. O.k., er stonden nog wel wat supplementen op het menu, maar verder was het een dag waarbij ik het gevoel had dat ik goed in balans was. Goed hé. De maaltijden waren nog steeds minder dan vroeger, maar ik heb nog geen ‘hongergevoel’ gehad, het was dus voldoende. Wel heb ik mijn ontbijt nu opgedeeld in 2 momenten, na het opstaan een portie kwark met vers fruit en een fruitmomentje om 10 uur in de ochtend. Ik kon trouwens goed merken dat er rijst aan het diner was toegevoegd, ik zat een uur na het eten nog steeds vol. Het lopen ging gewoon goed. Ik heb me niet aan de 80% gehouden, ik ben gewoon een ruim halfuur lang ontspannen gaan rennen, dat had ik wel verdiend, toch?
Nogmaals veul suc6!

[ Bericht 86% gewijzigd door buzz1291 op 22-09-2013 22:09:47 ]
pi_131463924
Ja.. Niet mak. De eerste 6kg kwijtgeraakt door andere voeding (minder koolhydraten) en andere manier van sporten erbij (kort intensief full body), dat is nu gestagneerd. Dus tijd voor hetgeen wat ik een half jaar geleden al wilde doen: sportvasten. Overigens op advies van Jos Wolfkamp, die vandaag 9e werd op het WK bij de Masters..

Ben benieuwd. Op naar de 82kg. Heb veel spiermassa, dus verwacht veel resultaat.
pi_131464050
@MCH: Kloten man. Wij hadden gister ook zo'n dag. Al 16 km teveel naar de start gefietst omdat een van ons groepje zei dat hij de weg wel wist haha. Verder had ik echt een slechte dag en voelde ik me de hele dag leeg en had ik de hele dag koppijn.

Gisteravond, vanochtend en tijdens 't fietsen veel gegeten en gedronken. Dat hielp echt! Vandaag ging echt lekker.
pi_131464169
Was 93, nu 87. Wil 82 max.
pi_131465101
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:36 schreef Oksel het volgende:
Weet je wat goed helpt, ziek worden....
Ben de afgelopen 4 dagen 3kg afgevallen, ik was vanochtend 78,5 kg.
Voor het eerst sinds 12 jaar zit ik ruim onder de 80 kg. *O*
De reden is natuurlijk minder...
Succes!
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_131465933
Een soa telt zeker niet?
  maandag 23 september 2013 @ 06:09:00 #43
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131468616
Kinderen zijn de ergste soa volgens sommige dus je hebt er wel meteen 1 te pakken
  maandag 23 september 2013 @ 07:05:12 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131468750
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:11 schreef Oksel het volgende:
Hmm ik hoop alleen dat je er niet van gaat jojo-en. Als je na deze periode weer normaal gaat eten alles er zo weer aan zit omdat je lijf denkt; hee ff wat extra vet opslaan voor een evt. volgende hongerperiode.
pi_131469037
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 07:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hmm ik hoop alleen dat je er niet van gaat jojo-en. Als je na deze periode weer normaal gaat eten alles er zo weer aan zit omdat je lijf denkt; hee ff wat extra vet opslaan voor een evt. volgende hongerperiode.
Inderdaad.
En waarom zou je aan het eind van het seizoen nog naar je streefgewicht willen? Waarom bewaar je dit niet tot volgend jaar?
pi_131469394
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:59 schreef Oksel het volgende:
Een soa telt zeker niet?
Aanstaande vader met een soa.... Hmm :)
pi_131469422
quote:

[..]

Vooral ook omdat je in de winterperiode ook wat minder sport. Iha tenminste.
  maandag 23 september 2013 @ 09:21:40 #48
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131470007
quote:

[..]

Jaha, en dan wordt het winter dus zal er wat minder regelmatig gefietst (kunnen) worden, en met die compenserende boxspring oefeningen zal het de komende maanden ook wel wat minder intensief worden en zijn die quality time momenten er dan wel, dan zal de duur ook niet van een fun4two gehalte zijn.

Maar laten we Okkie steunen in z'n loffelijke streven. Ik hoop maar dat tie een flinke lading Listerine heeft ingeslagen want volgens mij ga je er aardig van uit je murf ruiken. :O
  maandag 23 september 2013 @ 09:27:27 #49
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131470110
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:11 schreef Oksel het volgende:
Okkie,

Hou ons de komende dagen eens op de hoogte van je dagelijkse eet- en sport patroon. Want ondanks dat het moment in het jaar niet het meest optimale is, is het toch wel interessant om te horen hoe zoiets ervaren wordt.

De rest wil ik niet weten..... ;)
pi_131470208
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef Tommeke het volgende:
@MCH: Kloten man. Wij hadden gister ook zo'n dag. Al 16 km teveel naar de start gefietst omdat een van ons groepje zei dat hij de weg wel wist haha. Verder had ik echt een slechte dag en voelde ik me de hele dag leeg en had ik de hele dag koppijn.

Gisteravond, vanochtend en tijdens 't fietsen veel gegeten en gedronken. Dat hielp echt! Vandaag ging echt lekker.
Pffrt MH2D was het voor mij ook niet helemaal dit jaar. Ik zou gezellig samen fietsen met een vriendin, maar die werd helaas ziek, dus beide dagen zo'n beetje solo gereden. Zondag ging het ook wel lekker, een 10 km na de eerste controle post loopt mijn ketting af en komt muurvast te zitten tussen de casette en de spaken. Eindresultaat een groot slag in het achterwiel, dus dat hobbelde lekker voor de rest van de dag.
  maandag 23 september 2013 @ 09:49:49 #51
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_131470583
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:21 schreef buzz1291 het volgende:
die compenserende boxspring oefeningen
Niet het mental image waar ik nou echt op zat te wachten :X
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 23 september 2013 @ 10:28:54 #52
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_131471541
Zeg Oksel, dat sportvasten heb je toch al vaker gedaan?
.
pi_131471643
@DeBuffel: Ai, das zuur man! Dan verheug je je op zo'n weekend en zit je niet mee... Balen!

1e dag vond ik desondanks best leuk hoor. De tweede dag heb ik echt genoten! En ook omdat ik met een grote groep was, was het gezellig.
  maandag 23 september 2013 @ 10:47:10 #54
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_131472007
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:33 schreef Tommeke het volgende:
@DeBuffel: Ai, das zuur man! Dan verheug je je op zo'n weekend en zit je niet mee... Balen!

1e dag vond ik desondanks best leuk hoor. De tweede dag heb ik echt genoten! En ook omdat ik met een grote groep was, was het gezellig.
De tweede dag was inderdaad mooi. Jammer dat ik met een stelletje pussies was en dus solo de 120 moest fietsen :W
.
  maandag 23 september 2013 @ 10:50:17 #55
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131472091
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:47 schreef Yankee het volgende:

[..]

De tweede dag was inderdaad mooi. Jammer dat ik met een stelletje pussies was en dus solo de 120 moest fietsen :W
120 vonden ze al teveel? Pff dat krijg je er van als je fietsmaten patatbenen hebben.
  maandag 23 september 2013 @ 11:15:51 #56
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_131472770
quote:
13s.gif Op maandag 23 september 2013 10:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

120 vonden ze al teveel? Pff dat krijg je er van als je fietsmaten patatbenen hebben.
Het is treurig gesteld met de jeugd van tegenwoordig Kaas
.
pi_131474447
quote:
Netjes hoor ik zag het al op FB :)
Haters gonna hate.
pi_131474528
CyclingBoy en ik gaan wellicht samen de ronde van België voor tandems rijden. We hopen dat ze nog mixteams toelaten. Tandem hebben we al bijna geregeld. Lijkt mij wel erg leuk om te doen.

Verder rijd ik komend seizoen voor een buitenlandse club. Plak er een jaartje aanvast maar met minder verplichtingen heb er zin in.
Haters gonna hate.
pi_131475306
Net ontbeten met 2 stuks fruit, glas verse vruchtensap, en veel supplementen. Zo een salade + pistachenootjes.

Ik train in de sportschool, en mijn voeding (en gewicht) is in evenwicht. Dus verwacht dat jojo'en niet.

En ach, niemand is ooit slechter geworden van beetje vasten.

En waarom nu? Omdat ik nu geen lange / mooie tochten mis. En ik juist nu korte / intensieve trainingen kan doen, die goed zijn voor vetverbranding. Lange intensieve tochten zijn dat niet.
pi_131475495
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:54 schreef Oksel het volgende:
Net ontbeten met 2 stuks fruit, glas verse vruchtensap, en veel supplementen. Zo een salade + pistachenootjes.

Ik train in de sportschool, en mijn voeding (en gewicht) is in evenwicht. Dus verwacht dat jojo'en niet.

En waarom nu? Omdat ik nu geen lange / mooie tochten mis. En ik juist nu korte / intensieve trainingen kan doen, die goed zijn voor vetverbranding. Lange intensieve tochten zijn dat niet.
Korte intensieve trainingen zijn niet goed voor de vetverbranding, die doe je op koolhydraten, lijkt mij..
pi_131475553
Mijn personal trainer zegt wat anders. En die boekt resultaat. :) Andere spiergroepen, op een andere manier benut.
pi_131475973
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:28 schreef Yankee het volgende:
Zeg Oksel, dat sportvasten heb je toch al vaker gedaan?
Nee, alleen over gehad.

Goed, m'n trainer boekt goede resultaten met deze manier bij andere duursporters. We gaan 't zien.
pi_131476067
quote:

[..]

We zijn niet allemaal zulke beulen chef ;)

Heb uiteindelijk 110 km ofzo gefietst :)
pi_131476088
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:54 schreef Oksel het volgende:
Jij bent zeker nog nooit op de laatste dag van de ramadan op Hoog Catharijne geweest....
Mijn foto's op Flickr!
pi_131476174
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef Oksel het volgende:
Mijn personal trainer zegt wat anders. En die boekt resultaat. :) Andere spiergroepen, op een andere manier benut.
Ik zou graag de achtergrond daarachter lezen, want verklaar dan eens waarom tijdens mijn inspanningstest, in D1 de verbranding uit 40% vet en 60% koolhydraten bestaat en tijdens D3 100% koolhydraten?
pi_131476178

Ik ben geen frusti Booslim, misschien scheelt dat?
pi_131476360
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

jij bent gek dat je dat gaat doen, maar veel succes _O_
Thanks! Hou wel van een uitdaging en met (hopelijk) windkracht 7 uit het zuiden is het best leuk fietsen over het strand. Afzien wordt het zeker wel

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

als je nu al zo naar doet weet ik het niet ;(
Grapje :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:41 schreef keesfietst het volgende:

[..]

Ik wil ook wel mee :)

Ga nog even kijken, HvH is zo'n takke-end rijden hiervandaan. EPE ga ik wellicht wel weer doen.
Ga met een neef en een kennis en worden gebracht naar HvH en opgehaald in Den Helder. Uurtje rijden vanaf mijn huis.

Mooi dat je ook mee wilt!
Hebben jullie nog voorkeur voor een dag? in het weekend komt Kano het best uit lijkt mij en mij ook wel.
Op een zondag of een zaterdag en dan max 100 km ofzo Muzas? (vanaf Haarlem dan).
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_131476541
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 13:27 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik zou graag de achtergrond daarachter lezen, want verklaar dan eens waarom tijdens mijn inspanningstest, in D1 de verbranding uit 40% vet en 60% koolhydraten bestaat en tijdens D3 100% koolhydraten?
Zal het niet meer zijn dat je tijdens dat heel intensief sporten je glycogeen reserves leegmaakt waardoor je daarna je energie uit vetverbranding haalt? Aangezien dat sportvasten koolhydraatarm is.
pi_131476607
quote:

[..]

Ik heb geen idee, maar ik meer spiermassa en minder vetmassa. De rest boeit me niet. Ohja, en het is leuk :) Sterkere core, merk ik al. En ik wil er niet uitzien als een magere fietser met kippeborstje, dat is mijn doel niet. Mijn doel is een slank, atletisch lichaam, in goede conditie, met spiermassa.
pi_131476858
Google maar op hit-training
  maandag 23 september 2013 @ 13:48:25 #71
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131476940
Tis zo'n 12 km vanaf Haarlem naar pontje Buitenhuizen. Kunnen we vanaf daar wat plannen van ~75 km. Rondje alkmaardermeer oid?

klik
  maandag 23 september 2013 @ 13:49:06 #72
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131476966
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:24 schreef Gripper het volgende:

[..]

Jij bent zeker nog nooit op de laatste dag van de ramadan op Hoog Catharijne geweest....
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_131477098
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:37 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Zal het niet meer zijn dat je tijdens dat heel intensief sporten je glycogeen reserves leegmaakt waardoor je daarna je energie uit vetverbranding haalt? Aangezien dat sportvasten koolhydraatarm is.
Da's nou het vervelende: als je lichaam door de glycogeen heen is en je gaat toch doorrammen, dan bestaat de kans dat je niet alleen vetreserves opmaakt, maar dat je lichaam eiwitten (spiermassa) gaat verbranden. En daar word je niet bepaald beter van.

Dus als Oksel op gegeven moment een ammoniakgeur van zichzelf ruikt, weet ie dat ie hard op weg is om net zo'n kippeborstje te krijgen als al die magere fietsers.

Dit bovenstaande valt misschien nog wel mee als je alleen korte HIT trainingen doet. Die dure personal trainer zal vast wel weten hoe het hoort, ga ik dan maar vanuit :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_131477382
Duur valt wel mee. En ik snap ook dat wanneer ik ammoniak ruik dat ik spiermassa heb verbrand, dit heb ik nooit (heel soms met wielrennen). Maar aangezien de resultaten goed zijn.. :) Zal zo even 2 meetingen posten, gedaan door zo'n fancy weegschaal. Eerste meeting toen ik begon met training daar, en laatste meeting voor sportvasten. En de volgende meeting na het sportvasten zal ik ook posten. En een meeting over een maand. Hebben we alle meetgegevens voor handen, en kunnen we conclusies gaan trekken over de manier van sporten / eten / sportvasten die ik toepas, en of de adviezen van mijn trainer helpen :)
pi_131477451
Interessant. Succes nogmaals.
pi_131477490
Kan er anders wel ff topic over maken in Lifestyle ofzo? Zijn vast wel meer mensen geinteresseerd.
pi_131477502
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:00 schreef Oksel het volgende:
Duur valt wel mee. En ik snap ook dat wanneer ik ammoniak ruik dat ik spiermassa heb verbrand, dit heb ik nooit (heel soms met wielrennen). Maar aangezien de resultaten goed zijn.. :) Zal zo even 2 meetingen posten, gedaan door zo'n fancy weegschaal. Eerste meeting toen ik begon met training daar, en laatste meeting voor sportvasten. En de volgende meeting na het sportvasten zal ik ook posten. En een meeting over een maand. Hebben we alle meetgegevens voor handen, en kunnen we conclusies gaan trekken over de manier van sporten / eten / sportvasten die ik toepas, en of de adviezen van mijn trainer helpen :)
Ik luister alleen naar metingen door een huidplooi meter. Dir fancy weegschaal wordt teveel beïnvloed door vocht in het lichaam.
pi_131477535
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 14:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik luister alleen naar metingen door een huidplooi meter. Dir fancy weegschaal wordt teveel beïnvloed door vocht in het lichaam.
Het gaat me dan ook niet of de waarde 100 of 110 is. Maar of de waarde wekelijks omlaag gaat. Dus het verschil tussen de onderlinge meetingen vind ik interessanter dan de meetingen ansich.
pi_131477541
Er stond niet zo lang geleden nog een stuk in de Fiets over sportvasten. Zal eens kijken of ik die nog kan vinden.
eten!!!
pi_131477567
Dat weet ik Gripper maar het is niet zo dat je meteen een kilo spier verliest op die manier in een week tijd. En eventueel verloren spiermasse kan je er weer bijtrainen.

Succes oksel ben ook wel benieuwd.
  maandag 23 september 2013 @ 14:06:06 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131477599
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 14:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Waar kan je dat laten doen eigenlijk?
pi_131477653
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
Tis zo'n 12 km vanaf Haarlem naar pontje Buitenhuizen. Kunnen we vanaf daar wat plannen van ~75 km. Rondje alkmaardermeer oid?

klik
Iets langer? klik
We kunnen altijd onderweg nog makkelijk aanpassen, langer of korter afhankelijk van de benen.
  maandag 23 september 2013 @ 14:09:36 #84
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131477721
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Iets langer? klik
We kunnen altijd onderweg nog makkelijk aanpassen, langer of korter afhankelijk van de benen.
Gek! Ik hoef niet meteen een jaarlengterecord! :o
pi_131477976
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:04 schreef Oksel het volgende:

[..]

Het gaat me dan ook niet of de waarde 100 of 110 is. Maar of de waarde wekelijks omlaag gaat. Dus het verschil tussen de onderlinge meetingen vind ik interessanter dan de meetingen ansich.
ik probeer te zeggen dat er ook verschillen zijn tussen de metingen ivm meer of minder vocht in je lichaam, dit schommelt namelijk. Dus metingen vergelijken is dan lastig ivm onnauwkeurigheden.

@Kano: sportarts of arts.
pi_131478151
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:03 schreef Oksel het volgende:
Kan er anders wel ff topic over maken in Lifestyle ofzo? Zijn vast wel meer mensen geinteresseerd.
Of je houdt het bij in het recreatieve wielrenners-afval topic? Dat is tenslotte ook de achterliggende motivatie voor deze klus. En dan wordt daar ook weer eens wat gepost. :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_131478189
Bestaat die dan?

Maar ik wil zo graag eigen topic want aandacht :(

:P
  maandag 23 september 2013 @ 14:22:04 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131478237
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

ik probeer te zeggen dat er ook verschillen zijn tussen de metingen ivm meer of minder vocht in je lichaam, dit schommelt namelijk. Dus metingen vergelijken is dan lastig ivm onnauwkeurigheden.

@Kano: sportarts of arts.
Oh, laat dan maar zitten. Ben ook weer niet zo nieuwsgierig.

Zal wel 30% zijn momenteel oid :')
  maandag 23 september 2013 @ 14:25:03 #89
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131478352
quote:

[..]

Dat gaat je dan toch knaken kosten, want het geheim van de smid is niet gratis.... ben ik bang voor. Maar het zal wel het verhaal zijn dat er meer wegen naar Rome lopen, de een wat sneller dan de andere.
pi_131478480
Alleen vreemd dat 1 van die sportvastsupplemten naar MDMA smaakt.. :D
pi_131478582
En dan heb ik toch liever coke.

pi_131478672
bijzondere manier inderdaad.. vele Pro's en Contra;s te vinden online. Wel leuk om hier met Okkie mee te lezen. Mijn interesse is ook gewekt :)
everyone's a critic...
even you ! !
  maandag 23 september 2013 @ 14:33:51 #93
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131478709
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:30 schreef Oksel het volgende:
n dan heb ik toch liever coke.
Kijk maar uit, voor je het weet zing je als rechtgeaarde Tukker ook "hash, coke en pillen, zo gaan wij in 't weekend op stap". En dan moet je nog uitkijken dat je geen prent krijgt van die KNJB.

[ Bericht 8% gewijzigd door buzz1291 op 23-09-2013 14:38:57 ]
  maandag 23 september 2013 @ 14:35:42 #94
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_131478782
Hehe, ik blijf het ook even volgen...

Ik ben btw in 1,5 jaar tijd zo'n 20 kg kwijtgeraakt d.m.v. veel duurtrainen en normaal eten...

Nu 76 kg, nog even en ik kan meedoen aan botjebuilding :)
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_131478832
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gek! Ik hoef niet meteen een jaarlengterecord! :o
Op die manier krijg je tenminste het beste van Noord Noord Holland. :P . We wachten Muzas wel even af.
pi_131478860
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:20 schreef Oksel het volgende:
Bestaat die dan?

Maar ik wil zo graag eigen topic want aandacht :(

Als je in dat afvallerstopic gaat posten, wordt dat zo'n beetje je eigen topic, want daar gebeurt niet veel meer ;)
  maandag 23 september 2013 @ 14:39:29 #97
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131478908
quote:
3s.gif Op maandag 23 september 2013 14:35 schreef SuperWeber het volgende:

Ik ben btw in 1,5 jaar tijd zo'n 20 kg kwijtgeraakt d.m.v. veel duurtrainen en normaal eten...

Wat is normaal eten?
pi_131478944
Alles wat jij eet gedeeld door 2 :P
  maandag 23 september 2013 @ 14:43:04 #99
27167 SuperWeber
pi_131479026
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat is normaal eten?
Uhm, wat iedere Groninger eet, brood, aardappels, stukkie vlees, paar stukken fruit en als er wat lekkers te halen valt sta ik zeker weten niet achteraan...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  maandag 23 september 2013 @ 14:43:11 #100
62913 Blik
The one and Only!
pi_131479030
Dat je uberhaupt weet of iets naar MDMA smaakt...

Een maat van mij is ook instructeur in sportvasten, schijnt wel echt heel goed te werken bij duursporters en bij de iets "gezettere" duursporter. Hij vind mij er ook een ideale kandidaat voor, maar ik hou de boot nog even af

Overigens woog ik ooit 96 kg, dat is nu afgezakt naar 81 kg :)
  maandag 23 september 2013 @ 14:43:26 #101
27167 SuperWeber
pi_131479041
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:40 schreef Oksel het volgende:
pi_131479071
Ja, lekker man, MDMA. Alleen de smaak dus niet :P
  maandag 23 september 2013 @ 14:51:26 #103
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131479342
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:40 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een tijdje meegedaan in het slanktopic, maar daar vonden ze wat ik op een dag at vrij normaal. Dus ik weet niet waar het zit.
pi_131479431
Teveel koolhydraten. Period.
pi_131480527
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Iets langer? klik
Pontje Buitenhuizen is prima, lengte wat muzas en kano willen. Weekend ook prima. Via DM verder afspreken?
  maandag 23 september 2013 @ 15:29:25 #106
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131480673
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:44 schreef Oksel het volgende:
Ja, lekker man, MDMA. Alleen de smaak dus niet :P
Ja zo krijgt die PT altijd gelijk, hij zit je gewoon speed te voeren se.
  maandag 23 september 2013 @ 15:34:33 #107
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131480883
quote:

[..]

Is ook zo maar Okkie's PT doet Kcals in en Kcals uit in onbalans brengen. low intensity training is wel beter voor de vetverbranding dan high intensity maar dat laatste is veel effectiever als je totale verbranding x trainingsarbeid vergelijkt van de 2 methodes. Ergo; hoe harder je traint hoe meer Kcals verbrand in 1 uur.

Vraag aan iemand die af wil vallen of ie 5 uur wil trainen of 2.5 uur, ik denk dat jij het antwoord wel weet.
  maandag 23 september 2013 @ 15:38:12 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131481046
Overigens kan ik me wel vinden in die full body workout. Ik zie bergen toerders met bierbuiken. Ze doen 3 trapjes en houden dan weer 30 seconden de benen stil.
pi_131481388
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:38 schreef kaasplankje het volgende:
Overigens kan ik me wel vinden in die full body workout. Ik zie bergen toerders met bierbuiken. Ze doen 3 trapjes en houden dan weer 30 seconden de benen stil.
Maar dat laatste heeft niet noodzakelijkerwijs met het eerste te maken.
pi_131481570
quote:
3s.gif Op maandag 23 september 2013 14:35 schreef SuperWeber het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:43 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Uhm, wat iedere Groninger eet, brood, aardappels, stukkie vlees, paar stukken fruit en als er wat lekkers te halen valt sta ik zeker weten niet achteraan...
Aan het begin van het jaar zat ik op zo;n 97 kg en ook door gewoon 'normaal' te eten en veel duurtraining is er bij mij ook zo;n 20 kg vanaf. Denk dat er relatief veel valt te winnen bij het maken van 'gezondere' keuzes in de dingen die je vrijwel dagelijks eet. Ik heb hier nog een eetschema liggen wat voor mij in ieder geval prima werkt. Ik kan het wel op de mail zetten voor de geïnteresseerden.
  maandag 23 september 2013 @ 15:56:14 #111
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131481833
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef DeBuffel het volgende:

[..]

[..]

Aan het begin van het jaar zat ik op zo;n 97 kg en ook door gewoon 'normaal' te eten en veel duurtraining is er bij mij ook zo;n 20 kg vanaf. Denk dat er relatief veel valt te winnen bij het maken van 'gezondere' keuzes in de dingen die je vrijwel dagelijks eet. Ik heb hier nog een eetschema liggen wat voor mij in ieder geval prima werkt. Ik kan het wel op de mail zetten voor de geïnteresseerden.
Graag!

Ik eet nu ~half brood met kipfilet of ander vleeswaren, wat appels/bananen en soms een sultana of snelle jelle, 's avonds over het algemeen groente/aardappelen of rijst of pasta met wat vlees en een sausje. En soms 's avonds nog wat snacken.
pi_131482474
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Graag!

Ik eet nu ~half brood met kipfilet of ander vleeswaren, wat appels/bananen en soms een sultana of snelle jelle, 's avonds over het algemeen groente/aardappelen of rijst of pasta met wat vlees en een sausje. En soms 's avonds nog wat snacken.
Moet jij niet gewoon wat meer/regelmatiger sporten?

Ik denk dat de meeste mensen het meest baat hebben bij regelmaat, zowel in het sporten als in het eten. Als je na 3 maanden niet afvalt terwijl je wel regelmatig sport en eet word het tijd om beter te gaan eten en/of meer te gaan sporten.

Afvallen is echt geen rocket sceince gewoon iets minder calorieën binnen krijgen dan dat je er verbrand.
eten!!!
  maandag 23 september 2013 @ 16:17:06 #113
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131482662
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef janatwork het volgende:

[..]

Dat sowieso ja :') Ik behoor nu tot de cap fab's en de freddeh's :+
pi_131482778
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:37 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Op die manier krijg je tenminste het beste van Noord Noord Holland. :P . We wachten Muzas wel even af.
85 vanaf pondje trek ik wel... Mits even een tussenpauze ergens... Kom ik op 100k uit denk ik. Veel meer hoeft het van mij niet te worden. Iets minder maakt niet uit.
pi_131483162
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:53 schreef Oksel het volgende:
Teveel koolhydraten. Period.
Jij hebt al eerder gehad over koolhydraat vrije ontbijt en lunch.. maar hoe doe jij dat dan voor ontbijt en lunch. (in je avondeten snap ik zelf weer waar ik ze skippen kan)
brood, Muesli, crackers, rijstwafels.. allemaal koolhydraten. Schaaltje yoghurt met fruit ieder ontbijt en lunch?
everyone's a critic...
even you ! !
pi_131483234
Jullie moeten niet zo lullen over randzaken maar gewoon hard trappen
pi_131483353
seizoen is weer bijna voorbij.. Dus dan is het minder hard trappen en meer op voeding letten.
Niet voor die gratenpakkies als jij... maar normale hollandse jongens, die komen gewoon aan in de winter. En ikzelf wil dat graag zo laag als mogelijk houden. Dus alle extra tips zijn welkom :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_131483462
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:48 schreef kanovinnie het volgende:

klik
Dan haak ik ook wel aan, je fiets zowat langs m'n huis ;)
pi_131483491
Winter is ook echt bij uitstek het seizoen om goed dik te worden. Lekkere stoofschotels, lappen vlees met aardappels en veel jus, bruin bier, wijn, franse kazen, etc. En dan zeker eind december... Met kerstdiner en oliebollen.

Moet ook gewoon kunnen.
pi_131483559
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef ddx het volgende:

[..]

Leuk! Iedereen mag aanhaken als die dat wilt hoor. Rustig een rondje fietsen door NH. :).

quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 16:19 schreef muzas het volgende:

[..]

85 vanaf pondje trek ik wel... Mits even een tussenpauze ergens... Kom ik op 100k uit denk ik. Veel meer hoeft het van mij niet te worden. Iets minder maakt niet uit.
Tussenpauze is prima!
pi_131483560
Pff gister weer een georganiseerd tochtje gereden en daar reden dus ook allerlei dagjesfietsers zonder racefiets...
En dan lopen de spanningen weer flink op.
We reden op een paadje waar 2 man naast elkaar konden en daarnaast lag nog een strook met allemaal schelpjes: niet iets waar je met je racefiets wilt. Dus op een gegeven moment een groepje van 10 man ofzo, 5 maal 2 aan elkaar. Dus wij gewoon bellen, maar de achterste vent bleef gewoon lekker doorrijden. Daarna diverse keren gevraagd 'mogen we er langs' maar nee hoor, hij bleef gewoon 15 km/u rijden.Toen ging de eerste van ons maar even over de schelpen om er naast te rijden en een gesprek te starten, maar uiteraard waren wij de kutwielrenners die eens fatsoenlijk moesten vragen of we er langs mochten :').

Hij ging dus opzij, maar helemaal aan het einde reed nog een vrouw waar we per se 'alsjeblieft' moesten roepen om er voorbij te komen. Zucht....
Zo wordt het nooit wat. Sommige mensen lijken er meer op uit te zijn om wielrenners lekker dwars te zitten en te kijken hoe ze reageren, om daar vervolgens weer schande over te kunnen spreken op verjaardagen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 23 september 2013 @ 16:39:00 #122
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131483622
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef ddx het volgende:

[..]

Oja, jij bent zo'n gek uit A'delft toch?
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:29 schreef Patroon het volgende:
Jullie moeten niet zo lullen over randzaken maar gewoon hard trappen
Pfff, staat je zadel al op 0.1 graad goed?
pi_131483637
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oja, jij bent zo'n gek uit A'delft toch?
Yeps.
pi_131483657
  maandag 23 september 2013 @ 16:41:56 #125
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131483735
Waar is die tussensstop? Kan ik aan Puala vragen of ze mij er kan voorzien van een massage, warme en kouden dranken, een bord pasta en een zuurstofmasker. :P
pi_131483892
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:41 schreef kanovinnie het volgende:
Waar is die tussensstop? Kan ik aan Puala vragen of ze mij er kan voorzien van een massage, warme en kouden dranken, een bord pasta en een zuurstofmasker. :P
Bovenop de Klimweg in Schoorl ;)
  maandag 23 september 2013 @ 16:47:45 #127
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131483964
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:46 schreef keesfietst het volgende:

[..]

Goeie god, daar wil je als een weldenkend mens toch niet op de fiets naar boven :o
pi_131483965
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:46 schreef keesfietst het volgende:

[..]

DIe kunnen we best meenemen ja, koffie met appeltaart erna bij duinvermaak in Bergen?
pi_131484032
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Goeie god, daar wil je als een weldenkend mens toch niet op de fiets naar boven :o
Ziet er niet veel erger uit dan 't kopje van bloemendaal.

Nou doet die mij ook pijn.
  maandag 23 september 2013 @ 16:51:10 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131484085
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:49 schreef muzas het volgende:

[..]

Ziet er niet veel erger uit dan 't kopje van bloemendaal.

Nou doet die mij ook pijn.
Ik heb 'm volgens mij wel eens gereden. Was wel te doen hoor, alleen wel slippende bandjes over de gladde klinkertjes.
pi_131484124
Ik heb een triple. Ik kom overal boven :+

Duurt alleen ff :P
  maandag 23 september 2013 @ 16:53:43 #132
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131484185
Oh, de klimweg kom je ook wel makkelijk boven hoor.
pi_131484206
Klote klim met allemaal betonnen drempels, bunnyhoppend naar boven en stuiterend naar beneden
pi_131484243
Ja klinkt als puur genot.
pi_131484251
Heb hem nog nooit genomen, schijnen nog wel eens boetes aan fietsers uitgedeeld te worden.
pi_131484393
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef janatwork het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen het meest baat hebben bij regelmaat, zowel in het sporten als in het eten. Als je na 3 maanden niet afvalt terwijl je wel regelmatig sport en eet word het tijd om beter te gaan eten en/of meer te gaan sporten.

Afvallen is echt geen rocket sceince gewoon iets minder calorieën binnen krijgen dan dat je er verbrand.
QFT!
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_131484431
Wel iets zwaarder dan het Kopje, stijgingspercentages tot 15%. Als je blijft zitten slipt er niks weg.

Duinvermaak is goed, iemand een idee voor een datum? Denk wel dat het de komende weekenden buiig wordt.
pi_131484476
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef the_critic het volgende:
seizoen is weer bijna voorbij.. Dus dan is het minder hard trappen en meer op voeding letten.
Niet voor die gratenpakkies als jij... maar normale hollandse jongens, die komen gewoon aan in de winter. En ikzelf wil dat graag zo laag als mogelijk houden. Dus alle extra tips zijn welkom :)
Ja, ik ben heel benieuwd hoe ik dit jaar uitkom. ga weer allemaal lekkere stoofpotten en roomboterappeltaarten maken, dus dat ik wat zal aankomen is een feit, bij mij zit er altijd wel zo'n 3-4 kg tussen zomer en winter.

Vorig seizoen: 81 kg winter / 76 kg zomer / 79 aan het eind van 2012
Dit seizoen: 79 kg winter / 74 kg nu / max 77 winter ofzo???

Als ik elk jaar netto 1 of 2 kg lichter wordt op die manier, niet slapper en liefst nog wat sterker, en ook een Italiaans personal trainer (in een oud campertje langs de autostrada) zoek, dan ben ik over 4-5 jaar een topklimmer voor cyclo's ;)
Mijn foto's op Flickr!
  maandag 23 september 2013 @ 17:06:46 #139
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131484623
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:01 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ja, ik ben heel benieuwd hoe ik dit jaar uitkom. ga weer allemaal lekkere stoofpotten en roomboterappeltaarten maken, dus dat ik wat zal aankomen is een feit, bij mij zit er altijd wel zo'n 3-4 kg tussen zomer en winter.

Als ik elk jaar netto 1 of 2 kg lichter wordt op die manier, niet slapper en liefst nog wat sterker, en ook een Italiaans personal trainer (in een oud campertje langs de autostrada) zoek, dan ben ik over 4-5 jaar een topklimmer voor cyclo's ;)
Goeie, koop ik een TT fiets en knecht ik voor je op de rechte stukken ^O^
  maandag 23 september 2013 @ 17:08:04 #140
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131484676
Vlakke stukken bedoel ik dan :P
pi_131484828
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Goeie, koop ik een TT fiets en knecht ik voor je op de rechte stukken ^O^
Denk je dat ik voor een rondje van 15 km mn fietskleren aantrek en de banden oppomp?
Mijn foto's op Flickr!
  FOK!fotograaf maandag 23 september 2013 @ 17:17:27 #142
73911 ultra_ivo
pi_131484990
quote:

[..]

Zak dan zondag weer af naar Limburg, kun je een 200 doen.
  maandag 23 september 2013 @ 17:28:01 #143
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131485298
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:17 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Zak dan zondag weer af naar Limburg, kun je een 200 doen.
Ja Wielracer en Wombcat kwamen ook geloof ik.
  maandag 23 september 2013 @ 17:28:35 #144
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131485323
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:12 schreef Gripper het volgende:

[..]

Denk je dat ik voor een rondje van 15 km mn fietskleren aantrek en de banden oppomp?
15 km fiets ik alleen heen en weer, geen rondjes.
pi_131486788
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:28 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ikke niet :N
Ik zit dan in Bad Durrheim voor de Riderman (driedaagse cyclo), de afsluiting van het seizoen :)
pi_131486825
quote:
bij mij zit er altijd wel zo'n 3-4 kg tussen zomer en winter.

Bij mij schommelt het zelfs tijdens het seizoen tussen 66 en 70 kg. Maar da's allebei licht genoeg :) Hoewel ik 70 eigenlijk iets teveel vind.
  FOK!fotograaf maandag 23 september 2013 @ 18:41:05 #147
73911 ultra_ivo
pi_131487190
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:28 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Mooi. Kan iedereen die komt mij dan ff het inschrijfformulier toemailen. Dan kan ik de papieren in orde maken.
pi_131487653
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:41 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Mooi. Kan iedereen die komt mij dan ff het inschrijfformulier toemailen. Dan kan ik de papieren in orde maken.
Nee, ik niet :N
  FOK!fotograaf maandag 23 september 2013 @ 19:14:50 #149
73911 ultra_ivo
pi_131488226
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, ik niet :N
Dus alleen Kaas in voor een revanche?
pi_131488253
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:14 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Dus alleen Kaas in voor een revanche?
Ja, die wou 2 rondjes doen, geloof ik.
  maandag 23 september 2013 @ 19:35:42 #151
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_131489016
quote:

[..]

Tijdens idd, nadien krijg je andere metabole respons door de hoge intensiteit, waardoor vetverbranding (en spieropbouw) langer aanhoudt dan na een duurtraining. Zo geen literatuur voor paraat, maar die theorieën zijn er wel.
Deze schema's zullen bij oksel inderdaad wel werken aangezien hij wel een goede basis heeft. Een gemiddelde bankhanger die HIIT of tabata of wat dan ook gaat doen zal de trainingen niet effectief genoeg kunnen doorlopen ivm te lage basis en die moeten oppassen dat ze zich niet blesseren.

HIIT is effectiever dan duur voor vetverbranding en spieropbouw en voor een gezond lichaam/diabetes preventie etc. HIIT alleen zal je niet een betere fietser maken. Daarvoor zal je het moeten inpassen in je "trainingsschema"
Ik ben zelf dus wel van het periodiseren, dan pak je van alles wat mee en is je lichaam klaar voor het zware werk. Bij basiswerk, opbouwwerk en hoogintensiefwerk leg je de accenten anders van je trainingen (intervallen niet weglaten in winter maar wel minder doen). De laatste maanden heb ik ook niet langer dan 1.5 uur (sporadisch een keer 2 uur)gefietst maar vooral veel snelle intervallen of wat tempostukken (2x20' /4x8'/ 8x5' etc.)

Oksel, laat je goed begeleiden, sportvasten is niet niks...

[ Bericht 10% gewijzigd door No-P op 23-09-2013 19:49:55 ]
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_131490599
Ok!

Overigens vandaag nérgens last van. Op klein beetje licht in hoofd na.

Goed, ben gezond, fit en heb een prima weerstand. Kan wel wat hebben dus.
pi_131490621
Dat hele intervalverhaal heb ik veel over gelezen en begreep dat je er, naast voorzichtig mee moet zijn, veel vooruitgang mee kan boeken. Maar ik snap nog steeds niet hoe ik het nou een beetje goed kan toepassen... Zodat 't aansluit op mijn huidige niveau.

Als ik nu wil intervallen ga ik gewoon achtjes rijden op 't kopje. :')
pi_131490698
En combineer de zaken, maar nu de winter in zal ik minder duur doen, meer kort intensief. Korte tochtjes op dr racer, en op de ATB is het sowieso intensief.
pi_131492055
Fack, doordat er een paar gasten geblesseerd zijn moet ik het NCK rijden. Dat wordt sterven.
pi_131492068
quote:

[..]

Dat zijn inderdaad mooie cijfers.. Ik zat deze zomer rond de 84 begon het seizoen op 90 kilo. Hopen deze winter inderdaad ook streng voor mezelf te kunnen zijn. Ik ben echter verzot op gevulde speculaas en warme chocomelk enzo... je kent het wel. Dus hopen dat ik het rond de 87 kan houden en dan volgend jaar zomer naar de 80.. (of een weekje sportvasten en naar de 75 ;) )
everyone's a critic...
even you ! !
pi_131492080
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:47 schreef Tommeke het volgende:
Fack, doordat er een paar gasten geblesseerd zijn moet ik het NCK rijden. Dat wordt sterven.
Kom wel invallen ;)
pi_131492623
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:15 schreef Yankee het volgende:

[..]

Het is treurig gesteld met de jeugd van tegenwoordig Kaas
Zeg dat wel, beetje de hele dag achter de pc hangen :P
  maandag 23 september 2013 @ 21:02:10 #159
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_131492713
quote:
Ik kom je wel even aanmoedigen ouwe reus
.
pi_131492769
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 21:02 schreef Yankee het volgende:

[..]

Fijn :)

Heb d'r wel zin in hoor!
pi_131492810
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 21:02 schreef Yankee het volgende:

[..]

Volgende week? oké ik kom je ook aanmoedigen dat is nog wel te doen vanuit huis :D
pi_131492933
Leuk detail, er reed een gast met Arjan Bos en Josbert de Vries en Albert de Vries van Gaul mee. hij heeft ongeveer 5km meegereden en toen lag hij eraf...ging veel te hard. Mannen kwamen met 49,3gem thuis. 3e. -O-
pi_131493335
quote:
Leuk man. Heb er 'm ook 3 of 4 keer gereden.
Lekker afzien, soms heb je er nog dagen plezier van :')
pi_131494596
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:48 schreef the_critic het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad mooie cijfers.. Ik zat deze zomer rond de 84 begon het seizoen op 90 kilo. Hopen deze winter inderdaad ook streng voor mezelf te kunnen zijn. Ik ben echter verzot op gevulde speculaas en warme chocomelk enzo... je kent het wel. Dus hopen dat ik het rond de 87 kan houden en dan volgend jaar zomer naar de 80.. (of een weekje sportvasten en naar de 75 ;) )
Voor de meeste 30-ers geldt "het gevaar van een kilootje per jaar" dus zolang je er netto niet op vooruit gaat, maar afvalt danwel stabiel blijft... Doe je het een stuk beter dan veel van je leeftijdsgenoten :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_131494986
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Gripper het volgende:

[..]

Voor de meeste 30-ers geldt "het gevaar van een kilootje per jaar" dus zolang je er netto niet op vooruit gaat, maar afvalt danwel stabiel blijft... Doe je het een stuk beter dan veel van je leeftijdsgenoten :)
*O*
pi_131495911
Zeau, dat was dag 1. Alleen 't hardlopen was niet fijn, maar dat lag meer aan 't hardlopen dan aan sportvasten.

Hongergevoel wordt volgens mij onderdrukt door de supplementen. Vandaag gegeten (afbouwdag 1):

- 2 stuks fruit
- 1 glas verse jus
- 100 gram salade
- handje rijst + 200 gram groenten.

Veel koffie & water.
  maandag 23 september 2013 @ 22:13:12 #167
27167 SuperWeber
pi_131496376
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:06 schreef Patroon het volgende:
Leuk detail, er reed een gast met Arjan Bos en Josbert de Vries en Albert de Vries van Gaul mee. hij heeft ongeveer 5km meegereden en toen lag hij eraf...ging veel te hard. Mannen kwamen met 49,3gem thuis. 3e. -O-
Met Albert heb ik in mijn studententijd in één huis gewoond. Toen reed hij nog gewoon rond op een alu Batavus :) . Hetgeen waar ik hem laatst op tegenkwam zag er iets flitsender uit...
pi_131496844
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:04 schreef Oksel het volgende:
Zeau, dat was dag 1. Alleen 't hardlopen was niet fijn, maar dat lag meer aan 't hardlopen dan aan sportvasten.

Hongergevoel wordt volgens mij onderdrukt door de supplementen. Vandaag gegeten (afbouwdag 1):

- 2 stuks fruit
- 1 glas verse jus
- 100 gram salade

Veel koffie & water.
En dit is een afbouwdag? _O-
eten!!!
pi_131496932
Ga je dan serieus 3 dagen niet eten en wel sporten/ de rest van de leven doen. Dat kan nooit goed voor je zijn...
eten!!!
pi_131497283
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef janatwork het volgende:
Ga je dan serieus 3 dagen niet eten en wel sporten/ de rest van de leven doen. Dat kan nooit goed voor je zijn...
Lijkt me ook. Het NOC-NSF ontraadt het ook
http://www.google.nl/url?(...)434380,d.ZG4&cad=rja

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2013 22:30:46 ]
pi_131497295
quote:

- 2 stuks fruit
- 1 glas verse jus
- 100 gram salade

Veel koffie & water.
:')

Ik zou na 3 dagen gillend naar een snackbar rennen.

Ze zullen er wel over nagedacht hebben, maar ik vind 't maar weinig voedsel voor een dag.
pi_131497690
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Met Albert heb ik in mijn studententijd in één huis gewoond. Toen reed hij nog gewoon rond op een alu Batavus :) . Hetgeen waar ik hem laatst op tegenkwam zag er iets flitsender uit...
Ja. Die gasten rijden op mooi materiaal :Y

Toffe gasten trouwens. Altijd in voor slap geouwehoer voor en na een wedstrijd.
  maandag 23 september 2013 @ 22:39:36 #173
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_131497732
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Precies. Die heb ik destijds ook in het topic gegooid, toen oksel er al over zat te denken.
Sei wachsam,
  maandag 23 september 2013 @ 22:42:34 #174
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131497855
quote:

- 2 stuks fruit
- 1 glas verse jus
- 100 gram salade

Veel koffie & water.
Knap hoor! Maar ik zou proberen om die koffie door een goede thee te vervangen, en dan niet die Pickwick zooi oid. Misschien is dat deze 10 dagen wat teveel gevraagd, maar ik zeg dit omdat wanneer je delen van een gewoonte laat bestaan, je ook eerder in de andere delen van de (oude) gewoonte vervalt.

Succes morgen. Oh en vroeg slapen helpt ook tegen een eventueel leeg gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door buzz1291 op 23-09-2013 22:56:45 ]
pi_131497939
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Knap hoor! Maar ik zou proberen om die koffie door een goede thee te vervangen, en dan niet die Pickwick zooi oid. Misschien is dat deze 10 dagen wat teveel gevraagd, maar ik zeg dit omdat wanneer je delen van een gewoonte laat bestaan, je ook eerder in de andere delen van de (oude) vervalt.

Succes morgen. Oh en vroeg slapen helpt ook tegen een eventueel leeg gevoel.
Idd rooibos thee oid.
pi_131498035
*pakt ff wat chips erbij
pi_131498145
Kijk, patroon is alvast uitgeschakeld voor volgend seizoen :)
  maandag 23 september 2013 @ 22:55:53 #178
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131498397
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd rooibos thee oid.
Overdag Ceylon en Darjeeling, en 's avonds een Cardamom of Marsala Chai. En in het weekend neem ik nog wel eens een Lady Grey. Vorige week in Engeland de voorraad voor zeker een half jaar weer aangevuld. Want daar koop je nog steeds de beste thee. Maar een goeie Rooibos kan ik ook wel waarderen hoor.
  maandag 23 september 2013 @ 23:03:02 #179
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131498688
Wat is er mis met pickwick?
pi_131498802
Zijn gemalen eikelboombladeren met theesmaakstof.. :P

En jongens, laten we eerlijk zijn.. of het nu wel of niet gezond is, de kans dat het zeer ongezond is, is zeer klein. En de gevolgen daarvan zijn ook zeer klein. Dus risico x gevolg = minimaal. Je neemt standaard multivitaminen, kalk, zink, magnesium etc. etc. in. Dus de basis krijg je sowieso binnen. Van een paar dagen niet eten is niemand ooit dood gegaan, en al helemaal niet wanneer je voldoende supplementen

Kortom; we gaan 't zien. Ik maak me niet druk. Morgen afbouwdag 2. Met minder voedsel dan vandaag, wel half uur sporten (hartslag 150-160).

En inderdaad, drink ook veel groene thee. En veel water.

[ Bericht 27% gewijzigd door Oksel op 23-09-2013 23:25:54 ]
  maandag 23 september 2013 @ 23:50:20 #181
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131500602
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is wat ze "dust" noemen. Dat is dus het overblijfsel van de geselecteerde theeblaadjes. Moeilijk uit te leggen maar koop voor de verandering eens de duurste Twinings die je in Nederland kunt krijgen, waarschijnlijk iets van 3 of 4 euro voor 20 bags. Dan proef je het verschil al heel duidelijk. Wil je hele echte thee dan moet je naar Damann thee zoeken, maar de thee's die ik in Engeland koop, ondermeer van Twinings, zijn in NL niet te koop.
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:11:37 #182
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_131501193
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd rooibos thee oid.
Dat is geen thee.
pi_131502824
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal. vooral de:
quote:
De ontwikkelaar van het concept stelt dat ondersteuning met supplementen gewenst is. Deze supplementen kunnen via de ontwikkelaar gekocht worden.
schreeuwt natuurlijk oplichting

Oksel: wat kost zo'n kuurtje?
eten!!!
pi_131502829
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dat is wat ze "dust" noemen. Dat is dus het overblijfsel van de geselecteerde theeblaadjes. Moeilijk uit te leggen maar koop voor de verandering eens de duurste Twinings die je in Nederland kunt krijgen, waarschijnlijk iets van 3 of 4 euro voor 20 bags. Dan proef je het verschil al heel duidelijk. Wil je hele echte thee dan moet je naar Damann thee zoeken, maar de thee's die ik in Engeland koop, ondermeer van Twinings, zijn in NL niet te koop.
Je mag dan wel een oude zeikerd zijn maar smaak heb je wel! :Y)
eten!!!
pi_131503141
Goeftedoeme gaat het nu al over thee :')
  dinsdag 24 september 2013 @ 07:58:22 #186
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_131503281
Succes er mee Oksel, ben benieuwd hoe het over een weekje met je gaat
.
pi_131503369
Als we niks meer van je horen dan is het dus niet aan te raden? :P
pi_131503499
Geef je over 10 daagies dan ook een suikerfeest? :P
pi_131503618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:27 schreef muzas het volgende:
Geef je over 10 daagies dan ook een suikerfeest? :P
En dan als beloning voor jezelf omdat je het hebt volgehouden onbeperkt spareribs eten :Y
Mijn foto's op Flickr!
pi_131503628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:39 schreef Gripper het volgende:

[..]

En dan als beloning voor jezelf omdat je het hebt volgehouden onbeperkt spareribs eten :Y
Dan zijn die kilo's er in notime weer aan :o
pi_131503683
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Gripper het volgende:

[..]

gister 32 geworden :( pppfffff
everyone's a critic...
even you ! !
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:46:02 #192
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131503694
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 05:02 schreef janatwork het volgende:

[..]

Je mag dan wel een oude zeikerd zijn maar smaak heb je wel! :Y)
Kijk en als een kok het zegt.................. Senk joe!
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:47:16 #193
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131503710
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:44 schreef the_critic het volgende:

[..]

Ouwe lul :P
pi_131503786
quote:

[..]

Gefeliciteerd *O*
pi_131503824
quote:

[..]

Feli!
pi_131503907
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
Pickwick is onder thee wat Heineken is onder de bieren. Bocht dus.
pi_131503922
quote:

[..]

Gefeliciteerd!

broekie ;)
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:15:15 #198
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131504092
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:00 schreef cafca het volgende:

[..]

Pickwick is onder thee wat Heineken is onder de bieren. Bocht dus.
Dan ben ik bochtliefhebber ;(
pi_131504093
zijn de lampen dit jaar al aan bod geweest? ik zou een voorlamp op de racer willen waar je ook wat mee kunt zien, dus niet alleen om gezien te worden. gaat om gebruik in redelijk bebouwde omgeving, maar ook polderwegen. in het algemeen redelijk recht maar onverlicht.

liefst met oplaadsysteem en moet het in koud weer een paar uur op volle sterkte kunnen uithouden. iemand goede ervaringen opgedaan met een lamp?
pi_131504290
In before Ivo:
http://www.m-gineering.nl/sondual.htm
http://www.m-gineering.nl/sindex.htm

Ik heb zelf zoiets:
http://dx.com/p/cofly-kx-(...)ack-4-x-18650-242197

Was goedkoop (30 euro ofzo) en houdt het makkelijk 2+ uur vol in de kou, de lamp zelf is wel echt een bundel welke niet heel fijn kan zijn voor tegenliggers, doe hem daarom vaak op de minder sterke stand en gericht op de grond voor mijn voorwiel en niet 100 meter voor me zodat ik tegenliggers niet verblind.
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:33:44 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131504435
Ik heb daar de 1300 lumen variant van. Lekker veel licht en 2-3 uur duurt het voordat ie op is.
pi_131504803
thnx!

is het een handige constructie dat je het accupack los van de lamp elders op je fiets moet vastmaken? behoorlijk verschil trouwens 700 of 1300 lumen.
pi_131505857
quote:

- 2 stuks fruit
- 1 glas verse jus
- 100 gram salade

Veel koffie & water.
Over een week lijk je op zo'n marathon loper!

Koffie wel zwart he!
Ben ik hier, of ben ik daar?
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:36:29 #204
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131505942
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
thnx!

is het een handige constructie dat je het accupack los van de lamp elders op je fiets moet vastmaken? behoorlijk verschil trouwens 700 of 1300 lumen.
Ik vind het niet onhandig, al is bij mij het klitteband een beetje onhandig waardoor je een dikke buis nodig hebt om hem er goed te bevestigen, hij kan bij mij alleen op de onderbuis. Ik doe meestal de lamp op mijn helm en de accu in mijn shirtzak.
pi_131506185
Toen ik begon met trainen & aanpassing voeding:

Vorige week, laatste meeting voor sportvasten (is trouwens lager geweest, maar ben na vakantie iets zwaarder geworden):

Vetmassa omlaag, vetpercentage omlaag, spiermassa iets omhoog, lichaamsvocht % omhoog. Kortom; prima. Ben alleen veel minder brood gaan eten (kwark + muesli, eieren, crackers), en minder pasta (meer vlees / groente / salade). Heb er dus weinig voor gelaten :)
pi_131506227
Oh, en m'n kledinggewicht is ook omhoog gegaan.. :D

M'n taille is geloof ik 10cm smaller geworden, benen ook iets maar niet veel. Daar zit niet heel veel vet op.
pi_131506537
Oeh zelfde BMI! :P

Wel netjes. Weet niet zo goed wat ik me bij 'metabolische leeftijd' voor moet stellen, maar scheelt toch weer 5 jaartjes.

Loop jij in februari in je zwembroek rond ofzo? :P
pi_131507718
Hoe komen ze dan bij dat kledinggewicht? Je staat toch met boxer op zo'n ding mag ik hopen...
pi_131508113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:37 schreef Patroon het volgende:
Hoe komen ze dan bij dat kledinggewicht? Je staat toch met boxer op zo'n ding mag ik hopen...
Een onderbroek van 1 kg. Wat een tent zal dat wezen zeg :P
of draagt Oksel zo'n fun-onderbroek met zo'n olifantenslurf?
Mijn foto's op Flickr!
pi_131508607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:37 schreef Patroon het volgende:
Ookal ga je er in je volledige legeroutfit opstaan, inclusief machinegeweer. Zolang je maar blote voeten hebt, en je een goede schatting opgeeft van je kledinggewicht.
pi_131508915
Snap niet dat die PT geen gebruik maakt van huidplooi meting. Kost hem 30 euro voor de tang en meest nauwkeurige resultaat.
pi_131508963
Zal 't m vragen. Overigens meet hij wel taille, billen en beenomtrek. En die meetingen vind ik ook niet nauwkeurig.
pi_131508974
Net half uurtje op de crosser gezeten, prachtig tussen de weilanden door, frisse lucht.. heerlijk! Op de crosser moet ik 28 fietsen om m'n hartslag op 155 te krijgen :P
pi_131509014
Overigens absoluut geen honger vanochtend, heerlijk geslapen. Vanochtend glaasje sap, 2 stuks fruit (geen banaan), nu bordje gebakken groente.

Morgen alleen maar sap. En drie dagen daar achteraan ook. Dus eigenlijk 4 vastendagen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:26:03 #215
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_131509024
Iemand nog op zoek naar een leuk winterfietsje?

Item: Prorace Electra mt 58
Plaats: Deurne (bij Antwerpen
Staat: gebruikt
Reden van verkoop: Enkel nog MTB
Prijs en voorwaarden: 500¤ (licht bespreekbaar) eventueel ruilen tegen crosser
Wijze van verzenden: Afhalen.
Extra Info: Prorace Electra (alu) met carbon voorvork.

10 speed campagnolo centaur-chorus groep
Shifters: centaur ergo carbon
Remmen: Chorus
Crankstel: Centaur carbon ultratork 49-39
achterderrie : Chorus carbon
Voorderrie : Centaur Carbon
Ketting : Record ketting
Cassette : Chorus 14-28
Ketting, cassette en 49 ring hebben geen 1500km op de teller.
Zadel: Specialized Toupe 143 WC edition
Campa Vento Reaction wielen eveneens geen 1500km op de teller.
Zo goed als nieuwe Fortezza Tricom bandjes (geen 250 km)

Technisch 9.5/10 ; Optisch 8/10

pi_131509060
Alu frame?
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:28:07 #217
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_131509071
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:27 schreef Oksel het volgende:
Alu frame?
yup, staat er erbij (extra info)
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:21:32 #218
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131510527
Hmm, maat 58 is wel wat aan de kleine kant, hoe lang ben jij?
pi_131510800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
Joh, daar heb je geen last van als je er niet op fietst ;)
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:32:55 #220
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131510914
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:29 schreef Patroon het volgende:

[..]

Joh, daar heb je geen last van als je er niet op fietst ;)
Orginele garp zeg.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:36:56 #221
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131515279
Ik lijk wel op de vader van kolonelbroodje, die doet hetzelfde werk, doet ook aan fotografie en fietst ook "een beetje"

Gelukkig is het niet gemeen bedoeld :') ;(
pi_131515519
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
Ik lijk wel op de vader van kolonelbroodje, die doet hetzelfde werk, doet ook aan fotografie en fietst ook "een beetje"

Gelukkig is het niet gemeen bedoeld :') ;(
Mijn vader is anders heel aardig hoor :D
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:49:10 #223
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131515743
Dat ben ik ook. Ben jij mijn zoon toevallig? :o
pi_131517857
Ik heb bedacht vrijdag een ritje naar het paard van marken te maken. Iemand tips voor de route, en of hoe het beste door amsterdam te geraken en het ei over te steken? Zit al wat te google-mapsen, maar komt er niet echt uit.
pi_131518262
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef muzas het volgende:
Ik heb bedacht vrijdag een ritje naar het paard van marken te maken. Iemand tips voor de route, en of hoe het beste door amsterdam te geraken en het ei over te steken? Zit al wat te google-mapsen, maar komt er niet echt uit.
Schellingwouderbrug over, dan gelijk naar rechts, links de A10 onderdoor en de weg langs het Markermeer (IJsselmeer) blijven volgen via Durgerdam en Uitdam, dan komen de bordjes "Marken" vanzelf langs.

Door Amsterdam doe ik zelf altijd onderlangs via Zwanenburg, Badhoevedorp, Amsterdamse Bos, etc. Als je er niet bekend bent is het wel flink puzzelen om bij de Schellingwouderbrug uit te komen.
pi_131518357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:58 schreef keesfietst het volgende:

[..]

Schellingwouderbrug over, dan gelijk naar rechts, links de A10 onderdoor en de weg langs het Markermeer (IJsselmeer) blijven volgen via Durgerdam en Uitdam, dan komen de bordjes "Marken" vanzelf langs.

Door Amsterdam doe ik zelf altijd onderlangs via Zwanenburg, Badhoevedorp, Amsterdamse Bos, etc. Als je er niet bekend bent is het wel flink puzzelen om bij de Schellingwouderbrug uit te komen.
hmm, die brug ligt voor mij (haarlem) net aan de verkeerde kant van a'dam... Dan zou ik idd eerst richting zuidwesten moeten...
  dinsdag 24 september 2013 @ 17:03:17 #227
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131518401
Euuuhhh ik zal vanavond of morgen ff een route plannen voor je.
pi_131518677
Tof! Ja want amsterdam is wel de bottleneck. Denk dat ik daar heel vaak mn telefoon moet gaan pakken wil ik bij die brug uitkomen.

Of gewoon boven amsterdam langs? Steek ik hier gewoon 't zeekanaal over? Of is dat nog kutter?
pi_131518851
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 september 2013 17:13 schreef muzas het volgende:
Tof! Ja want amsterdam is wel de bottleneck. Denk dat ik daar heel vaak mn telefoon moet gaan pakken wil ik bij die brug uitkomen.

Of gewoon boven amsterdam langs? Steek ik hier gewoon 't zeekanaal over? Of is dat nog kutter?
Ik gebruik altijd die fietsnetwerk borden, die in het groen in combinatie met van die borden voor de fiets in het rood, en ik kom zo heel Nederland wel door, of wil dit niet in en rond Amsterdam?
pi_131519605
Lol, limburg zegt 'dikke vinger en opgetieft' tegen fietsers :P

http://www.volkskrant.nl/(...)we-toertochten.dhtml
pi_131521071
Levert ze wel geld op die wielrenners.

Helaas heb je veel van die toerders die zich vooral bergaf, omdat ze bergop niet hard kunnen, moeten bewijzen.

Met de mh2d op een gegeven moment ook: Een mooie bijtrap afdaling, wij gingen gewoon in een lint naar beneden en omdat er geen zijwegen waren reden we vrij hard (50-60) per uur. Dan moet er toch zo'n toerder met de handen op 't stuur en scheef zittend op de fiets per se met ons mee.

Hij haalde allemaal capriolen uit (rechts inhalen enzo) om ons maar bij te houden. Levensgevaarlijk. Bij de eerste de beste klim moet ie dan een muntje in de parkeermeter gooien :')
pi_131521149
Was trouwens niet echt een gezond weekendje :')

Vrijdag nog wel pasta gegeten om koolhydraten te laden, maar zaterdag bij de Griek gegeten (wel lekkere Griekse pasta gegeten, maar ook teveel gyros) en zondag naar de Mac :')

Gister een broodje bal van de benzinepomp gehad in m'n pauze :')

Wil ik vandaag ff gezond doen, maakt m'n vriendin gehaktballen voor me :P
pi_131521162
En vanavond borrel van de club. Dat betekent bier, bitterballen en kaassouffletjes :')
pi_131521216
Haha lekker man..wij gaan binnenkort ff met de ploeg van de tijdrit + aanhang wokken. Onbeperkt eten, drinken...stukjes biefstuk, gamba's etc. :9
pi_131521246
bij die gerrieknetemannclassic ook een paar gezien die bij een 'afdaling' van een viaduct (nou dat is mss 300 meter aan 2%?) in zo;n houding gingen zitten waarbij ze op de bovenbuiszitten enzo :') Want jah, dat doen ze op tv ook.... ofzo...
  dinsdag 24 september 2013 @ 18:39:12 #236
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131521569
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:30 schreef muzas het volgende:
bij die gerrieknetemannclassic ook een paar gezien die bij een 'afdaling' van een viaduct (nou dat is mss 300 meter aan 2%?) in zo;n houding gingen zitten waarbij ze op de bovenbuiszitten enzo :') Want jah, dat doen ze op tv ook.... ofzo...
doe ik ook hoor, oefenen voor de bergen.
pi_131521642
quote:
Dit doe ik dus serieus ook :P Wanneer moet ik het anders doen? En ik kijk dan altijd op mijn teller of ik daadwerkelijk sneller ga, en ja hoor :D
pi_131521683
quote:
Ik doe dat ook wel eens voor de grap, meestal op mijn gewone fiets.
pi_131521754
Nou ik vind 't bij zo'n viaduct maar vreemd. Volgens mij ga je dan veel harder als je gewoon meetrapt :P
pi_131521960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef Patroon het volgende:
Haha lekker man..wij gaan binnenkort ff met de ploeg van de tijdrit + aanhang wokken. Onbeperkt eten, drinken...stukjes biefstuk, gamba's etc. :9
Lekker. Na inspanning komt ontspanning. Wij gaan na het NCK traditioneel naar de pizzeria en daarna Groningen in en naar de kloten.
  dinsdag 24 september 2013 @ 18:53:57 #241
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131522001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:25 schreef Tommeke het volgende:

Helaas heb je veel van die toerders die zich vooral bergaf, omdat ze bergop niet hard kunnen, moeten bewijzen.

Met de mh2d op een gegeven moment ook: Een mooie bijtrap afdaling, wij gingen gewoon in een lint naar beneden en omdat er geen zijwegen waren reden we vrij hard (50-60) per uur. Dan moet er toch zo'n toerder met de handen op 't stuur en scheef zittend op de fiets per se met ons mee.

Hij haalde allemaal capriolen uit (rechts inhalen enzo) om ons maar bij te houden. Levensgevaarlijk. Bij de eerste de beste klim moet ie dan een muntje in de parkeermeter gooien :')
Enorm vermoeiend kan dat zijn. Bij Trois Ballons was er ook zo'n schriep met een rabo pekske aan (geen deelnemer)die in de groep waarin ik reed in de weg kwam rijden, letterlijk. Toen hij ook nog begon te zwalken en zo bijna mijn voorwiel meenam heb ik 'm weggeduwd en uitgekafferd.
pi_131522067
Terecht. Zulke lui hebben het zelf ook niet door.
pi_131522267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:25 schreef Tommeke het volgende:

Sorry hoor maar mensen die zichzelf een beetje te serieus tijdens toertochten zijn ook royal sadness. Ik kan er enorm van genieten als ik tijdens een klimmetje als een idioot naar boven stamp en iedereen inhaal om vervolgens me weer te laten afzakken. Je krijgt dan standaard wel een reactie van verzuurde grijze mannen van veertig plus.
pi_131522338
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Lekker. Na inspanning komt ontspanning. Wij gaan na het NCK traditioneel naar de pizzeria en daarna Groningen in en naar de kloten.
Heerlijk man, wat gaat er nou boven een goed glas wijn, lekkere worst, geile vrouwen, bezatten...heerlijk
pi_131522410
De Marmotte in 5,5 uur rijden?
pi_131522500
Mijn laatste vaste voedsel voor de komende 4 dagen net gehad. Groentesoepje.

Af en toe beetje licht in hoofd, verder gaat 't okay.
pi_131522580
Ik moet zo eten:
pi_131522593
;)
pi_131522722
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Sorry hoor maar mensen die zichzelf een beetje te serieus tijdens toertochten zijn ook royal sadness. Ik kan er enorm van genieten als ik tijdens een klimmetje als een idioot naar boven stamp en iedereen inhaal om vervolgens me weer te laten afzakken. Je krijgt dan standaard wel een reactie van verzuurde grijze mannen van veertig plus.
Ja vorig jaar zaten een paar van die grijsaards te miepen op twee meiden van onze groep. Ze moesten wel doping gebruiken als ze zo hard klommen. En als ze zo licht waren konden ze zelf ook wel klimmen bla bla. Toen ik zei dat die meiden hun er op 't vlakke er ook af fietsten moesten ze zuur lachen haha.
pi_131523152
Nee zonder gekheid, ik vind het knap Okkie.
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:42:37 #251
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131524131
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Patroon het volgende:
Ik moet zo eten:
[ afbeelding ]
Je bent ook een vuile rat zeg! :Y)

Morgen wordt dat witte monster toch wel afgemaakt zeker? En we willen pics zien.

Eigenlijk zouden we hier een pooltje moeten maken met de voorspelling van het aantal montage en twijfel vragen die Patroon hier gaat dumpen.

Ik zet maar vast in op 18.......
pi_131524208
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:42 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Je bent ook een vuile rat zeg! :Y)

Morgen wordt dat witte monster toch wel afgemaakt zeker? En we willen pics zien.

Eigenlijk zouden we hier een pooltje moeten maken met de voorspelling van het aantal montage en twijfel vragen die Patroon hier gaat dumpen.

Ik heb hem bijna af...ben nu met de remkabels bezig. Trapas en crankstel zit er in. 11sp body en cassette gemonteerd. zo ff fotootje.
pi_131525079
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:05 schreef Oksel het volgende:
Mijn laatste vaste voedsel voor de komende 4 dagen net gehad. Groentesoepje.

Af en toe beetje licht in hoofd, verder gaat 't okay.
Succes de komende dagen ^O^
pi_131525150
Ja, bedankt.
  FOK!fotograaf dinsdag 24 september 2013 @ 20:16:59 #255
73911 ultra_ivo
pi_131525558
Ik heb inmiddels al de maas in de regelgeving gevonden voor mijn brevetten van 300km en meer. Er zijn 2 soorten uitzonderingstochten, internationale UCI toertochten en nog een andere:

quote:
2. Wielertoertochten zonder racefiets en/of mountainbike
Wielertoertochten die zich richten op de gewone fiets of hybride fiets vallen buiten het ‘Beleid Wielertoertochten Zuid-Limburg- Euregio
Gewoon verlichting verplicht stellen vanaf 300km en het is geen racefiets meer. Heeft er trouwens iemand de officiele KNWU definitie van een racefiets op voorraad? Lijkt me dat hierin verlichting niet toegestaan wordt ;).
pi_131525737
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:16 schreef ultra_ivo het volgende:

Gewoon verlichting verplicht stellen vanaf 300km en het is geen racefiets meer. Heeft er trouwens iemand de officiele KNWU definitie van een racefiets op voorraad? Lijkt me dat hierin verlichting niet toegestaan wordt ;).
Is vast wel op de site van de KNWU te vinden, in de reglementen.

Andere maas is toch het aantal deelnemers? Ik kan me zo voorstellen dat bij die brevetten er vaak minder dan 250 meedoen?
  FOK!fotograaf dinsdag 24 september 2013 @ 20:24:06 #257
73911 ultra_ivo
pi_131525827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Is vast wel op de site van de KNWU te vinden, in de reglementen.

Andere maas is toch het aantal deelnemers? Ik kan me zo voorstellen dat bij die brevetten er vaak minder dan 250 meedoen?
Daarom heb ik een maximum van 99 deelnemers.
pi_131526004
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Daarom heb ik een maximum van 99 deelnemers.
Dan heb je toch geen probleem?
  FOK!fotograaf dinsdag 24 september 2013 @ 20:30:12 #259
73911 ultra_ivo
pi_131526054
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dan heb je toch geen probleem?
In theorie niet. Maar ik ga de problemen denk ik komend jaar helemaal uit de weg door om Voeren heen te rijden. Zeker omdat het Vennbahnbrevet wat aan de korte kant is (199km volgens GPS)
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:39:11 #260
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131526482
Lekker gegeten vandaag.

pi_131526827
Goed bezig Kaas.

Ik heb vandaag dit gehad:

Goddelijk!
pi_131527589
Jullie vergeten;

Arme oksel. Ookal betwijfel ik de aanpak van dat dieet, vind ik t wel knap dat ie zich er aan onderwerpt.
pi_131528172

Van de week hadden we zelf pizza gemaakt hier, dat is ook echt lekker!

@patroon rij jij ook nck met je ploeg, ik zal kijken of ik wat foto's kan maken van jullie dan krijgen jullie die wel, moet het wel droog zijn :@
pi_131529917
Nee, ik rij NCK niet.
pi_131530204
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef muzas het volgende:
Vanuit Haarlem zou ik lekker pontje Buitenhuizen nemen en dan via Twiske/Broek in Waterland die kant op fietsen ?
pi_131530414
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:42 schreef buzz1291 het volgende:

Dat is dan natuurlijk exclusief alle vragen gerekend die ik op whAtsapp krijg :)
Mijn foto's op Flickr!
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:48:54 #267
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131530782
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef Gripper het volgende:

[..]

Dat is dan natuurlijk exclusief alle vragen gerekend die ik op whAtsapp krijg :)
Ik vond het al zo verdacht, en Patroon onwaardig, stil. Begon er eigenlijk al een beetje in te geloven dat hij stiekum een, uiteraard gratis, FM cursusje had opgescharreld of een paar weken onder werktijd alle JoeTjoep instructie filmpjes had zitten bekijken.
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:49:03 #268
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131530795
quote:

[..]

gaat het dan alleen over fietsgerelateerde vragen tijdens deze poule?

Ik denk 3 vragen. Tot het afstellen van de zithouding begint, daarover 12 vragen met een standarddefiatie van 2
pi_131531125
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
standarddefiatie
standaarddeviatie
Als je moeilijke woorden gaat gebruiken, moet je ze natuurlijk wel goet schrijfen, anders komt het zo slordig over.
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:55:28 #270
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131531230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

standaarddeviatie
Als je moeilijke woorden gaat gebruiken, moet je ze natuurlijk wel goet schrijfen, anders komt het zo slordig over.
ach, MBO'er he, ik ken er nix aan doen.
pi_131531423
quote:

[..]

Ik heb je welgeteld 1 vraag gesteld popjeduifje O+ over de volgorde van de kabels onder het stuur. Voor de rest vind ik alles zelf uit :)
pi_131531502
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:48 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ik vond het al zo verdacht, en Patroon onwaardig, stil. Begon er eigenlijk al een beetje in te geloven dat hij stiekum een, uiteraard gratis, FM cursusje had opgescharreld of een paar weken onder werktijd alle JoeTjoep instructie filmpjes had zitten bekijken.
Ik moet morgen nog de voor en achter derailleur afstellen, ketting monteren, remmen goed afstellen, stuurlintje wikkelen en gaan met die banaan :)

oja, heb jij nog eens die link naar die website waarop een goede beschrijving van de voor der. staat?
pi_131531994
Banaan?
Heb je het frame nu al krom?
pi_131532436
Fotos van dat racebeest Patroon!
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:14:22 #275
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131532533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik moet morgen nog de voor en achter derailleur afstellen, ketting monteren, remmen goed afstellen, stuurlintje wikkelen en gaan met die banaan :)

oja, heb jij nog eens die link naar die website waarop een goede beschrijving van de voor der. staat?
Hier dan:

http://velonews.competito(...)nt-derailleur_300548

Hier heb je misschien ook nog wel wat aan:
http://cdn.sram.com/cdn/f(...)0000004410_rev_a.pdf

Maar zet je nu alles aan dat plastic frame wel met een momentsleutel vast?
pi_131532980
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:12 schreef muzas het volgende:
Fotos van dat racebeest Patroon!
Morgen bij daglicht mien jong..
pi_131533136
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Hier dan:

http://velonews.competito(...)nt-derailleur_300548

Hier heb je misschien ook nog wel wat aan:
http://cdn.sram.com/cdn/f(...)0000004410_rev_a.pdf

Maar zet je nu alles aan dat plastic frame wel met een momentsleutel vast?
Tuurlijk omke Buzz. Heb sleutel met 2-14nm. Maar bij remhoeven enzo is gewoon vast is vast. Heb al ff getest wat ong. 5nm is (handvast)
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:27:19 #278
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131533382
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef Patroon het volgende:

[..]

Tuurlijk omke Buzz. Heb sleutel met 2-14nm. Maar bij remhoeven enzo is gewoon vast is vast. Heb al ff getest wat ong. 5nm is (handvast)
Goed zo mien jong. En na gebruik niet vergeten de spanning weer van die sleutel af te halen.

Succes met afstellen en de moed niet te snel opgeven!
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:29:14 #279
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_131533505

Ook wel zin om te crossen.. Volgend jaar misschien.

Patroon wel jammer dat je nu met dit kutweer de fiets pas een keer klaar hebt.
Sei wachsam,
pi_131533642
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:27 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Goed zo mien jong. En na gebruik niet vergeten de spanning weer van die sleutel af te halen.

Succes met afstellen en de moed niet te snel opgeven!
I know. Bedankt, dat afstellen van de voorder. is nog een kluif lees ik zo. Mijn FM heeft al met zijn borneo vingers aan de stelschroeven gezeten. Morgen maar ff kijken..
pi_131533691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:29 schreef No-P het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel zin om te crossen.. Volgend jaar misschien.

Patroon wel jammer dat je nu met dit kutweer de fiets pas een keer klaar hebt.
Kut weer? Het is hier nog altijd droog en ze strooien ook nog lang niet. Weekend weer mooi weer, en anders op de koga.

Edit: oja jij bent een triatleet, die sporten ttoch niet bij slecht weer?
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:36:12 #282
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_131533864
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef Patroon het volgende:

[..]

Kut weer? Het is hier nog altijd droog en ze strooien ook nog lang niet. Weekend weer mooi weer..
Ja, nu valt t nog mee maar winter is coming, 's avonds is het al heel vroeg donker en 1 goed weekend is ook niet alles.

edit: haha nee ik pak de mtb.
Sei wachsam,
pi_131533923
Ach, zet die fiets makkelijk aan de kant.
pi_131534957
pi_131535128
Honger?
pi_131535130
Ik leef nog. Handjevol pillen en gaan jonguh!!!

Drink heel veel water, te weinig koffie, that's it. Morgen eerste vastendag, vind ik. 300ml vers sap voor ontbijt, voor lunch ook, en voor avondeten 450ml tomatensap. Noemen ze dan een 'afbouwdag'.. :X

Overmorgen voor ontbijt, lunch en diner 150ml sap.
Overovermorgen voor ontbijt, lunch en diner 150ml sap.
Overoverovermorgen voor ontbijt, lunch en diner 150ml sap.
pi_131535151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef Patroon het volgende:
Honger?
Nee, eigenlijk niet. M'n maag knort tot nu toe niet. Nouja, heel even, toen de vrouw een tosti naast me naar binnen zat te werken.
pi_131535203
En als ik honger heb neem ik stiekem een extra glaasje water.. :X
pi_131535221
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef Oksel het volgende:
Ik leef nog. Handjevol pillen en gaan jonguh!!!

Drink heel veel water, te weinig koffie, that's it. Morgen eerste vastendag, vind ik. 300ml vers sap voor ontbijt, voor lunch ook, en voor avondeten 450ml tomatensap. Noemen ze dan een 'afbouwdag'.. :X

Overmorgen voor ontbijt, lunch en diner 150ml sap.
Overovermorgen voor ontbijt, lunch en diner 150ml sap.
Overoverovermorgen voor ontbijt, lunch en diner 150ml sap.
Heb je dan niet een hongerklop van een paar dagen? Of verdwijnt dat gevoel dan? Want je moet er ook nog bij sporten als ik het goed begrijp. :o
pi_131536431
Klinkt mij allemaal maar ongezond.
pi_131537097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:59 schreef Oksel het volgende:
En als ik honger heb neem ik stiekem een extra glaasje water.. :X
Water drinken helpt inderdaad goed tegen het honger gevoel!

Vooral de switch terug lijkt me straks moeilijk. Heb je 4 dagen niet gegeten mag je een paar happen sla... ;(
eten!!!
pi_131537301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:24 schreef muzas het volgende:
Klinkt mij allemaal maar ongezond.
Krijg voldoende mineralen & vitamines binnen.. m'n lichaam schakelt over op vetverbranding ipv. koolhydraatverbanding. Niets mis mee. Spiermassa blijft vrijwel 't zelfde.
  woensdag 25 september 2013 @ 00:54:04 #293
545 dop
:copyright: dop
pi_131539504
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:45 schreef Oksel het volgende:

[..]

Krijg voldoende mineralen & vitamines binnen.. m'n lichaam schakelt over op vetverbranding ipv. koolhydraatverbanding. Niets mis mee. Spiermassa blijft vrijwel 't zelfde.
had je maar zekerheid voor de helft
sportvasten is een debiel fenomeen , wat niet werkt
het is hem uiteindelijk te doen om de centjes die je uitgeeft aan suplementen

ik raad je sterk aan om er meer over te lezen als de eerste paar linkjes die google uit poept of wat een willekeurige trainer roept die geheel geen verstand van voeding heeft.

het is gewoon een vorm van crashen, en met een beetje geluk bereik je uiteindelijk het tegenovergestelde van wat je beloofd word

http://www.nocnsf.nl/cms/showpage.aspx?id=4109

als je daar onderaan de pdfjes eens leest heb je in elk geval info van een bron die het beste voor heeft met je en niet graag voeding suplementjes verkoopt

[ Bericht 7% gewijzigd door dop op 25-09-2013 01:07:22 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_131540092
Ik heb altijd moeite om mensen die zonder hoofdletters en punten schrijven serieus te nemen, sorry. Maar we gaan het zien.. als je ongelijk hebt, krijg ik dan een doos wijn van je? Krijg je een doos wijn van mij als je wel gelijk hebt. Want hard schreeuwen kun je wel.

En je bron, ach. Heb je ooit een politicus horen zeggen dat je aan een goede xtc pil niet dood gaat? Of een constructeur horen zeggen dat iets sterk genoeg is zonder 100% marge? Vergeet niet dat officiele instellingen of personen niet snel iets goedkeuren zonder een miljoen regels in acht te nemen. Maargoed, jij bent ws. het type dat elke ochtend een glaasje melk drinkt omdat je op tv zag dat het gezond is..
pi_131540909
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
ik ben 1m82
  woensdag 25 september 2013 @ 07:03:17 #296
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_131541045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef Patroon het volgende:
Voor de rest vind ik alles zelf uit :)
Uhuh
pi_131541111
Oja lieve tips van kaas vergeten... :D
pi_131541249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 01:38 schreef Oksel het volgende:
Ik heb altijd moeite om mensen die zonder hoofdletters en punten schrijven serieus te nemen, sorry. Maar we gaan het zien.. als je ongelijk hebt, krijg ik dan een doos wijn van je? Krijg je een doos wijn van mij als je wel gelijk hebt. Want hard schreeuwen kun je wel.

En je bron, ach. Heb je ooit een politicus horen zeggen dat je aan een goede xtc pil niet dood gaat? Of een constructeur horen zeggen dat iets sterk genoeg is zonder 100% marge? Vergeet niet dat officiele instellingen of personen niet snel iets goedkeuren zonder een miljoen regels in acht te nemen. Maargoed, jij bent ws. het type dat elke ochtend een glaasje melk drinkt omdat je op tv zag dat het gezond is..
Officieel instelling of personen iets niet doen zonder miljoenen regels in acht te nemen? Haha denk je dat die woekerpolissen zo goed waren voor de klanten, en nog honderden andere zaken waar ik nu ff niet op kom, maar achteraf niet zo goed was. Denk maar niet dat een PT zich aan een wereld regels moet houden, die doet maar wat om geld te verdienen. Vooral de marge op de supplementen zal enorm zijn.

Maar ik zal niet roepen dat het niet goed is, daar heb ik er te weinig verstand van. Lees zowel positieve als negatieve onderzoeken, het is altijd ff de vraag wie welk onderzoek heeft gefinancierd.
pi_131541406
Nou jah, en wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat ie een paar meier kwijt is, anderhalve week honger heb gehad en weer snel aankomt denk ik? Op zich een overzienbaar risico. Af te wegen tegen de voordelen als t wél helpt.

T druist alleen tegen mn gevoel in, leven op een halve liter sap, en wat pillen.

Veel succes er iig mee oksel, en ben idd benieuwd wat t je opbrengt.

[ Bericht 0% gewijzigd door muzas op 25-09-2013 08:02:49 ]
pi_131541471
Kan ie niet beter ff een sportvasten topic aanmaken? Het gaat hier alleen nog maar over dat gedoe...
  woensdag 25 september 2013 @ 08:08:19 #301
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131541524
Ben ik met je eens, en meteen dan ook een sleuteltopic voor de technische vragen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')