Gaaf, broertje van degene waarmee ik naar Schotland was mocht dat ook een keer doen. Maar dan van een Nederlands merk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
M'n meisje heeft nog bijna 2 weken extra in noorwegen. Ze mag materialen gaan testen voor een paar Scandinavische outdoormerken. Heen hebben we het wel samen gereden, en dat waren gewoon 2 normale ritten verdeeld over een vrijdag en zaterdag. Toch wel iets relaxter
Allebei, ze werkt bij de winkel met het bekende knaagdier. Dus t is een betaalde vakantiequote:Op zondag 22 september 2013 17:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doet ze het voor de lol, of voor haar werk?
Doet ze goed!quote:Op zondag 22 september 2013 18:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Allebei, ze werkt bij de winkel met het bekende knaagdier. Dus t is een betaalde vakantie![]()
Diverse buitensportzaken in Europa mogen allemaal een x aantal medewerkers afvaardigen voor deze trip.
Patroon: vette shit zeg!!! Goed gedaan
Haha, waarom moet het indrukwekkend zijn? Aan zo'n filmpje kan je de snelheid niet zien. Ging daar ong. 46. We reden in de categorie zonder tijdrit fietsen. Na de wedstrijd nog ff gekeken bij de jongens met allemaal tijdritfietsen en dichte achterwielen, dat geluid maakt pas indruk. Martijn Keizer van Vacansoleil deed ook mee met Stormvogels.quote:Op zondag 22 september 2013 18:59 schreef kanovinnie het volgende:
Heel indrukwekkend vind ik dat filmpje eigenlijk niet, maar tis wel grappig.
Nouja tis slechte kwaliteit enzo, ik zou geeneens weten op welke positie je zit. Maar wel tof hoor!quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha, waarom moet het indrukwekkend zijn? Aan zo'n filmpje kan je de snelheid niet zien. Ging daar ong. 46. We reden in de categorie zonder tijdrit fietsen. Na de wedstrijd nog ff gekeken bij de jongens met allemaal tijdritfietsen en dichte achterwielen, dat geluid maakt pas indruk. Martijn Keizer van Vacansoleil deed ook mee met Stormvogels.
Ja klopt, is met mobiel gefilmd door iemand die er op de fiets wasquote:Op zondag 22 september 2013 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja tis slechte kwaliteit enzo, ik zou geeneens weten op welke positie je zit. Maar wel tof hoor!
Deden die het een beetje goed? Ik heb nog niks op facebook daarvan gelezen. Het waaide aardig zeker? Nette 2e plek!!quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha, waarom moet het indrukwekkend zijn? Aan zo'n filmpje kan je de snelheid niet zien. Ging daar ong. 46. We reden in de categorie zonder tijdrit fietsen. Na de wedstrijd nog ff gekeken bij de jongens met allemaal tijdritfietsen en dichte achterwielen, dat geluid maakt pas indruk. Martijn Keizer van Vacansoleil deed ook mee met Stormvogels.
Ben er helemaal flauw vanquote:Op zondag 22 september 2013 19:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga ook niet meer fietsen, klotesport.
Ga goe zo!quote:Op zondag 22 september 2013 18:46 schreef Patroon het volgende:
https://www.facebook.com/(...)93046&type=2&theater
(kunnen mensen zonder facebook ook wel zien volgens mij)
Aaipet dus! Geen appelfanbooi maar zo'n aaipet is zo handig tijdens het kijken naar Pisvee tegen de neusjes.quote:We're Sorry
This content requires Adobe Flash Player, which is not supported by your device. This content can be viewed on a desktop computer or on mobile devices that support Flash Player.
Je zou toch denken dat je genoeg ervaring hebt om dat te wetenquote:Op zondag 22 september 2013 19:26 schreef buzz1291 het volgende:
Maar op 2 Snelle Jelle's en anderhalve bidon moet je niet proberen om 130 km weg te trappen.
Dat lijkt me nou weer niet prettig fietsen, na zo'n kroket.quote:Dat werd dus een noodstop bij een of andere Chinotaria (ja, goed gespeld) voor een broodje van Dobben kroket.
Euhh, ja.. Maaruh Breukink heeft ook wel eens een hongerklopje gehad, en dat op een veel crucialer moment in z'n carriere.quote:Op zondag 22 september 2013 19:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je genoeg ervaring hebt om dat te weten
[..]
Dat lijkt me nou weer niet prettig fietsen, na zo'n kroket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |