misschien gaat ie wel weg?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Eens. Denk dat Mike uiteindelijk nog wel eens met Louis tegen Harvey en Jessica kan komen te staan.
Vraag me wel af hoe de serie dan verder gaat. Beetje lastig op zo'n manierquote:
Maar dan toch uiteindelijk weer niet....quote:
Dat gaat ook niet gebeuren. De situatie met Mike is een centraal aspect in de serie dat ze niet gaan veranderen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:44 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe de serie dan verder gaat. Beetje lastig op zo'n manier
Misschien neemt hij de baan en doen ze er alles aan hem toch terug te krijgen, iets in die trendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren. De situatie met Mike is een centraal aspect in de serie dat ze niet gaan veranderen.
Zoiets bedoelde ik ook ja, dat hij dan een case moet aannemen tegen Harvey oid.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:00 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Misschien neemt hij de baan en doen ze er alles aan hem toch terug te krijgen, iets in die trend
Hoewel Mike het goed doet op de zaak denk ik dat als ze de keuze hebben on hem, en alle bijkomende problemen, terug te halen, ze dat niet zullen willen. Zeker Jessica niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:00 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Misschien neemt hij de baan en doen ze er alles aan hem toch terug te krijgen, iets in die trend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:06 schreef MineraalWater het volgende:
Hier dit is wat er gaat gebeuren in de volgende 2 afleveringen [Episode synopsis]Issues dit dat. Wat een soap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LITT UPPPquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:41 schreef Djibril het volgende:
Zou leuk zijn als Mike de baan aanneemt.
Maar even serieus, ik vind Mike echt slecht acteren. Vergeleken met Louis Litt en Donna zijn de andere allemaal zo slecht.
Blijft een goede serie though![]()
Moet je deze eens kijkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben pas bij S3E11 dus dit is een post zonder gelezen te hebben in wat voor Suits topic dan ook (S1E01 eergisteren mee begonnen).
Het sarcasme is fantastisch, maar wat deze aflevering gebeurde
''Black Hawk Dawn''
En dan ''bitch slap''
''Ohh The Dark Knight Rises!''
Donna vatte die relatie Harvey - Scotty wel mooi samen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:44 schreef shiznuts het volgende:
Goei'n afleverink wel.
Harvey, Donna, Mike, Rachel, Jessica, Louis. Sterke spul.
De relatie Harvey - Scotty is alleen een beetje hak op de tak.
Dacht ik dat ze zo goed als uit elkaar waren en alleen een wonder hen weer samen kon brengen, loopt ze na een miniscuul excuusje alweer met hem te flirten en een moment later is ze weer pissed op 'em omdat 'ie haar zaken niet kan vertellen.
Anyhoezels. Volgende week dus season finale ey. Zag er spannend uit.
Grappig om te zien hoe veel vetter (letterlijk) Louis in die paar seizoenen eigenlijk is geworden.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:55 schreef PSYCHEV het volgende:
Wel leuk dat Suits nu ook op RTL4 is, heb m'n ouders er nu ook aan geintroduceerd
En over zichzelf zeggen dat hij zijn lichaam als een tempel behandelt na die verbazing over zijn hartaanval... Niet echt geloofwaardig.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe veel vetter (letterlijk) Louis in die paar seizoenen eigenlijk is geworden.
Dat viel me ook ontzettend op inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2014 19:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe veel vetter (letterlijk) Louis in die paar seizoenen eigenlijk is geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:14 schreef MineraalWater het volgende:
Wat er in het volgende seizoen gaat gebeuren.
SPOILERSOei, kon het niet laten om even te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit momenteel een van de beste series, ook al is het feitelijk niet de beste serie. Maar van die humor word ik echt helemaal vrolijk
![]()
Officier van justitie had geen bewijsmateriaal. Er was geen zaak (althans voorlopig) tenzij Mike of Harold zouden bekennen. Louis heeft ervoor gezorgd dat Harold niet ging praten. Doordat zowel Harold als Mike geen deal hebben gesloten met de officier kan hij niet anders dan ze laten gaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Rare aflevering. Mike en Harold worden opgepakt, Louis en Harvey gaan naar binnen om hen te vertellen dat ze niets moeten zeggen, en ze gaan weer weg. Heb ik iets gemist, of hebben ze meer gedaan?
Ja, prisoners dilemma dus, maar dan eentje zonder gevolgen (wat ze niet weten). Maar Louis en Harvey hebben dus niets anders gedaan dan op tijd komen dat Harold niet begon te praten. Hun skills hebben ze niet toegewijd. Dat deed mij afvragen of twee goede advocaten dit niet zelf konden bedenken...quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:57 schreef TheGloaming het volgende:
Officier van justitie had geen bewijsmateriaal. Er was geen zaak (althans voorlopig) tenzij Mike of Harold zouden bekennen. Louis heeft ervoor gezorgd dat Harold niet ging praten. Doordat zowel Harold als Mike geen deal hebben gesloten met de officier kan hij niet anders dan ze laten gaan
Harold is natuurlijk wel een zenuwpees die niet logisch kan nadenken als je hem onder druk zet. Mike was het probleem niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja, prisoners dilemma dus, maar dan eentje zonder gevolgen (wat ze niet weten). Maar Louis en Harvey hebben dus niets anders gedaan dan op tijd komen dat Harold niet begon te praten. Hun skills hebben ze niet toegewijd. Dat deed mij afvragen of twee goede advocaten dit niet zelf konden bedenken...
Ligt eraan hoe je hem erin schrijft. Harold was voordat hij met Louis Litt werkte juist wel goed. De reden dat hij Louis haatte was dat Louis van hem die Harold gemaakt had die hij bij destijds Pierson - Hardman was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Harold is natuurlijk wel een zenuwpees die niet logisch kan nadenken als je hem onder druk zet. Mike was het probleem niet.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:14 schreef MineraalWater het volgende:
Wat er in het volgende seizoen gaat gebeuren.
SPOILERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aliens!quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:40 schreef Maastoren het volgende:
Goed einde van dit seizoen. Het tweede deel van seizoen 3 is naar mijn mening de beste serie afleveringen tot nu toe. Af en toe iets teveel drama maarja het is ook niet makkelijk om die 50 min vol te krijgen. En beter dat in juni alweer nieuwe afleveringen komen. Hopen dat ze dit vast kunnen houden en dat ze niet te gekke dingen gaan verzinnen om vernieuwend te blijven.
Tevens gaat hij toch trouwen, alleen loopt de bruiloft voor de gasten iets minder goed af dan verwacht. Ondertussen komen de zombies steeds dichter in de buurt van Manhattan en komt er een advocate van Yale met een stel draken aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jup. En Louis Litt gaat de meth-business in
Bij deze post was ik dus gestopt. Maar ik was eigenwijs en heb toch een paar eps gekeken en ben weer blijven hangen...geen moment spijt van gehad. Echt een heel leuk 2e deel van het seizoen geworden, vooral die laatste paar eps. Zaten echt weer alle elementen in die Suits zo tof makenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik wel ja. En ik stop echt nooooit met een serie waar ik al meerdere seizoenen in zit.
Hij word dan ook wel steeds menselijkerquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:08 schreef dz5b604 het volgende:
[..]Dat wordt batsen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij deze post was ik dus gestopt. Maar ik was eigenwijs en heb toch een paar eps gekeken en ben weer blijven hangen...geen moment spijt van gehad. Echt een heel leuk 2e deel van het seizoen geworden, vooral die laatste paar eps. Zaten echt weer alle elementen in die Suits zo tof maken
Who cares, afwisseling is goed, maar de laatste aflevering waren ook al prima dus zo erg zou ik het niet vinden.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
Gokje: Mike is binnen 1,5e aflevering weer terug bij Harvey
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
Gokje: Mike is binnen 1,5e aflevering weer terug bij Harvey
Kutwijf? Ze werd overal buiten gehouden, hoe verwacht je dat ze zich gedraagtquote:Op donderdag 17 april 2014 12:21 schreef Seam het volgende:
Wat een kutwijf bleek Scotty ook te zijn zeg, tering
Binnenkort is ze gelukkig wel weer in Rectify te bewonderen
Ik zou zo'n k*twijf ook overal buiten houdenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Kutwijf? Ze werd overal buiten gehouden, hoe verwacht je dat ze zich gedraagt
Hij is grappig.quote:
Wanneer begint dat weer?!quote:Op donderdag 17 april 2014 12:21 schreef Seam het volgende:
Wat een kutwijf bleek Scotty ook te zijn zeg, tering
Binnenkort is ze gelukkig wel weer in Rectify te bewonderen
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef Fierce. het volgende:
zie alleen maar mooie vrouwen in mooie jurkjes.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hij is grappig.![]()
Heb eindelijk de eerste aflevering gezien, best leuk.En iedereen zegt tegen mij dat die Harvey zo'n hottie is, maar best een lelijke/onaantrekkelijke man van dichtbij.
Doe mij Mike dan maar. Er mogen wel wat meer echt aantrekkelijke mannen komen trouwens, zie alleen maar mooie vrouwen in mooie jurkjes.
Nouuu, hoorde ik vandaag al twee keer eerder omdat ik hem niet mooi vind.quote:
Rachelquote:
Enorm aantrekkelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:48 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nouuu, hoorde ik vandaag al twee keer eerder omdat ik hem niet mooi vind.Maar ik heb een perfecte smaak.
Hij ziet er goed uit qua voorkomen, maar is echt absoluut niet knap of aantrekkelijk qua hoofd. In mijn ogen.
Maargoed, ik ben fan.
Als we allemaal eens Tom Ford zijn pakken konden kopen en dan ook nog op maat. Maargoed ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Enorm aantrekkelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als alle mannen er eens zo bij zouden lopen
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:50 schreef shiznuts het volgende:
Vrouwen letten sowieso meer dan mannen op houding en iemand die zelfverzekerd, randje arrogant is, scoort goed.
Verder geven imperfecties mensen natuurlijk karakter. Harvey is i.i.g. echt een badass.Slick motherfucker.
Een relatiebreuk kan natuurlijk een hoop doen voor de psyche van een mensquote:Op donderdag 24 april 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Louis Litt nu toffer is, maar dat hij wat abrupt van buitenbeentje (en verrader) naar baas binnen de 'inner cirkel' is gegaan in seizoen 3?
Hij is nu inderdaad veel toffer. Veel vermakelijker om naar te kijken. Eerst vond ik hem maar een irritant zuigertje.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Louis Litt nu toffer is, maar dat hij wat abrupt van buitenbeentje (en verrader) naar baas binnen de 'inner cirkel' is gegaan in seizoen 3?
Vond het meer het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij is nu inderdaad veel toffer. Veel vermakelijker om naar te kijken. Eerst vond ik hem maar een irritant zuigertje.
Ik vond hem als klootzak ook al tof, maar het is wel leuk dat hij nu meer in 'de groep' betrokken wordt.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
Jawel, ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Vinden vrouwen die verzameling wratten op zijn gezicht nou geen afknapper?
Vrouwen letten sowieso meer op details dan mannen, dus nee, hij heeft geen knap gezicht. Maargoed: kwestie van smaak. En ja, houding e.d. kan aantrekkelijker maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:50 schreef shiznuts het volgende:
Vrouwen letten sowieso meer dan mannen op houding en iemand die zelfverzekerd, randje arrogant is, scoort goed.
Verder geven imperfecties mensen natuurlijk karakter. Harvey is i.i.g. echt een badass.Slick motherfucker.
Echt wel, ook in het eerste en tweede seizoen werd al duidelijk dat hij een genie was als het op fiscaal / financieel recht aan kwam. Hij was bijvoorbeeld ook degene die direct zag dat Daniel Hardman de zaak belazerde.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:14 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel tof dat Louis zijn positieve punten nu beter belicht worden. Altijd werd gezegd dat hij een uitstekende advocaat is, maar daar zag je nooit wat van.
Das rap.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:48 schreef Maastoren het volgende:
S04E01 wordt 12 juni in de VS uitgezonden
Mag dan ook wel IMO, 6 maanden zat er tussen aflevering 10 - 11 van seizoen 3 en er waren maar 16 episodes in total. Genoeg tijd gehad dus.quote:
Nicequote:Op vrijdag 25 april 2014 14:48 schreef Maastoren het volgende:
S04E01 wordt 12 juni in de VS uitgezonden
Dan zit tv show tracker ernaastquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wordt 11 juni trouwens, voortaan is Suits op woensdag in de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |