Hij word dan ook wel steeds menselijkerquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:08 schreef dz5b604 het volgende:
[..]Dat wordt batsen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij deze post was ik dus gestopt. Maar ik was eigenwijs en heb toch een paar eps gekeken en ben weer blijven hangen...geen moment spijt van gehad. Echt een heel leuk 2e deel van het seizoen geworden, vooral die laatste paar eps. Zaten echt weer alle elementen in die Suits zo tof maken
Who cares, afwisseling is goed, maar de laatste aflevering waren ook al prima dus zo erg zou ik het niet vinden.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
Gokje: Mike is binnen 1,5e aflevering weer terug bij Harvey
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
Gokje: Mike is binnen 1,5e aflevering weer terug bij Harvey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutwijf? Ze werd overal buiten gehouden, hoe verwacht je dat ze zich gedraagtquote:Op donderdag 17 april 2014 12:21 schreef Seam het volgende:
Wat een kutwijf bleek Scotty ook te zijn zeg, tering
Binnenkort is ze gelukkig wel weer in Rectify te bewonderen
Ik zou zo'n k*twijf ook overal buiten houdenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Kutwijf? Ze werd overal buiten gehouden, hoe verwacht je dat ze zich gedraagt
Hij is grappig.quote:
Wanneer begint dat weer?!quote:Op donderdag 17 april 2014 12:21 schreef Seam het volgende:
Wat een kutwijf bleek Scotty ook te zijn zeg, tering
Binnenkort is ze gelukkig wel weer in Rectify te bewonderen
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef Fierce. het volgende:
zie alleen maar mooie vrouwen in mooie jurkjes.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hij is grappig.![]()
Heb eindelijk de eerste aflevering gezien, best leuk.En iedereen zegt tegen mij dat die Harvey zo'n hottie is, maar best een lelijke/onaantrekkelijke man van dichtbij.
Doe mij Mike dan maar. Er mogen wel wat meer echt aantrekkelijke mannen komen trouwens, zie alleen maar mooie vrouwen in mooie jurkjes.
Nouuu, hoorde ik vandaag al twee keer eerder omdat ik hem niet mooi vind.quote:
Rachelquote:
Enorm aantrekkelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:48 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nouuu, hoorde ik vandaag al twee keer eerder omdat ik hem niet mooi vind.Maar ik heb een perfecte smaak.
Hij ziet er goed uit qua voorkomen, maar is echt absoluut niet knap of aantrekkelijk qua hoofd. In mijn ogen.
Maargoed, ik ben fan.
Als we allemaal eens Tom Ford zijn pakken konden kopen en dan ook nog op maat. Maargoed ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Enorm aantrekkelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als alle mannen er eens zo bij zouden lopen
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:50 schreef shiznuts het volgende:
Vrouwen letten sowieso meer dan mannen op houding en iemand die zelfverzekerd, randje arrogant is, scoort goed.
Verder geven imperfecties mensen natuurlijk karakter. Harvey is i.i.g. echt een badass.Slick motherfucker.
Een relatiebreuk kan natuurlijk een hoop doen voor de psyche van een mensquote:Op donderdag 24 april 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Louis Litt nu toffer is, maar dat hij wat abrupt van buitenbeentje (en verrader) naar baas binnen de 'inner cirkel' is gegaan in seizoen 3?
Hij is nu inderdaad veel toffer. Veel vermakelijker om naar te kijken. Eerst vond ik hem maar een irritant zuigertje.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Louis Litt nu toffer is, maar dat hij wat abrupt van buitenbeentje (en verrader) naar baas binnen de 'inner cirkel' is gegaan in seizoen 3?
Vond het meer het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij is nu inderdaad veel toffer. Veel vermakelijker om naar te kijken. Eerst vond ik hem maar een irritant zuigertje.
Ik vond hem als klootzak ook al tof, maar het is wel leuk dat hij nu meer in 'de groep' betrokken wordt.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
Jawel, ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Vinden vrouwen die verzameling wratten op zijn gezicht nou geen afknapper?
Vrouwen letten sowieso meer op details dan mannen, dus nee, hij heeft geen knap gezicht. Maargoed: kwestie van smaak. En ja, houding e.d. kan aantrekkelijker maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:50 schreef shiznuts het volgende:
Vrouwen letten sowieso meer dan mannen op houding en iemand die zelfverzekerd, randje arrogant is, scoort goed.
Verder geven imperfecties mensen natuurlijk karakter. Harvey is i.i.g. echt een badass.Slick motherfucker.
Echt wel, ook in het eerste en tweede seizoen werd al duidelijk dat hij een genie was als het op fiscaal / financieel recht aan kwam. Hij was bijvoorbeeld ook degene die direct zag dat Daniel Hardman de zaak belazerde.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:14 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel tof dat Louis zijn positieve punten nu beter belicht worden. Altijd werd gezegd dat hij een uitstekende advocaat is, maar daar zag je nooit wat van.
Das rap.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:48 schreef Maastoren het volgende:
S04E01 wordt 12 juni in de VS uitgezonden
Mag dan ook wel IMO, 6 maanden zat er tussen aflevering 10 - 11 van seizoen 3 en er waren maar 16 episodes in total. Genoeg tijd gehad dus.quote:
Nicequote:Op vrijdag 25 april 2014 14:48 schreef Maastoren het volgende:
S04E01 wordt 12 juni in de VS uitgezonden
Dan zit tv show tracker ernaastquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wordt 11 juni trouwens, voortaan is Suits op woensdag in de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |