Kutwijf? Ze werd overal buiten gehouden, hoe verwacht je dat ze zich gedraagtquote:Op donderdag 17 april 2014 12:21 schreef Seam het volgende:
Wat een kutwijf bleek Scotty ook te zijn zeg, tering
Binnenkort is ze gelukkig wel weer in Rectify te bewonderen
Ik zou zo'n k*twijf ook overal buiten houdenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Kutwijf? Ze werd overal buiten gehouden, hoe verwacht je dat ze zich gedraagt
Hij is grappig.quote:
Wanneer begint dat weer?!quote:Op donderdag 17 april 2014 12:21 schreef Seam het volgende:
Wat een kutwijf bleek Scotty ook te zijn zeg, tering
Binnenkort is ze gelukkig wel weer in Rectify te bewonderen
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef Fierce. het volgende:
zie alleen maar mooie vrouwen in mooie jurkjes.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hij is grappig.![]()
Heb eindelijk de eerste aflevering gezien, best leuk.En iedereen zegt tegen mij dat die Harvey zo'n hottie is, maar best een lelijke/onaantrekkelijke man van dichtbij.
Doe mij Mike dan maar. Er mogen wel wat meer echt aantrekkelijke mannen komen trouwens, zie alleen maar mooie vrouwen in mooie jurkjes.
Nouuu, hoorde ik vandaag al twee keer eerder omdat ik hem niet mooi vind.quote:
Rachelquote:
Enorm aantrekkelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:48 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nouuu, hoorde ik vandaag al twee keer eerder omdat ik hem niet mooi vind.Maar ik heb een perfecte smaak.
Hij ziet er goed uit qua voorkomen, maar is echt absoluut niet knap of aantrekkelijk qua hoofd. In mijn ogen.
Maargoed, ik ben fan.
Als we allemaal eens Tom Ford zijn pakken konden kopen en dan ook nog op maat. Maargoed ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Enorm aantrekkelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als alle mannen er eens zo bij zouden lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |