Schokkend zeg, wel 6 pitten op een hele pot kersenquote:Klacht Lidl: pitten in kersen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
teveel pitten in de kersen.
op de pot staat dat technisch onmogelijk is om te voorkomen dat er een enkele pit in zit. Maar in deze pot zaten wel 6 pitten.
Gewenste oplossing
Nieuwe pot kersen
quote:Klacht Staatsloterij: WEER GEEN MILJONAIR
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Staatsloterij
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Staatsloterij
Ik heb DRIE loten gekocht van de kinderbijslag zodat ik de lening van de sinterklaascadeautjes terug kan betalen en nu heb ik WEER GEEN PRIJS GEWONNEN. DIT IS ONACEPTBEL. NU MOET PRISCILLA HAAR iPhone TERUGBRENGEN EN SEM SN PLAYSTATION DOET HET AL NIET MEER DUS DIE KAN NIET TERUG. DIT IS onfatstoenljik. IK KOOP NOOIt MEER LOTEN VAN JULLIE!
Gewenste oplossing
GELD TERUG OF DE JACKPPOT. laffe honden!
Die laatstequote:Op donderdag 2 januari 2014 10:07 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Schokkend zeg, wel 6 pitten op een hele pot kersen
[..]
Ik hoop het ook bij de laatste, anders is het wel triest gesteld met die klager.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:11 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Die laatste. Mooie troll weer
Hoop ik![]()
quote:Klacht Primark: TELEURSTELLENDE MEDEWERKERS
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Primark
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Primark
Ik ging gisteren naar de Primark in Eindhoven voor een koeien- onesie, iedereen wil zo’n leuke onesie dus mijn maat was al uitverkocht, oke, dat kan. Mijn vriendin en ik gingen verder in de Primark en later nog wat shoppen in Eindhoven. Op de terugweg gingen we nog een keer terug omdat ik echt heel graag die onesie wilde hebben. We zagen op een paspop de onesie die ik wilde hebben, in mijn maat. We haalden hem er vanaf en ik paste hem over mijn kleren heen. Met het eraf halen ging de arm van de paspop eraf, maar deze kan je er zo weer op klikken. Toen kwam er een medewerker naar ons toe die zei dat de etalagepoppen ¤ 1000,- kosten (kosten in werkelijkheid maar ¤200,-)en dat we daar absoluuuuuut niet aan mogen komen, oke, ik deed mijn onesie onder druk uit, en zij ging de bewaking halen om de arm op de pop te maken. Toen ging ik dus nog naar huis, zónder onesie. Schan- da- lig !!!
Gewenste oplossing
Dat ik mijn koeien- onesie S- M thuis krijg gestuurd !!!
Waarom teh fuck willen mensen dat dragenquote:
Het begrip 'tokkie' krijgt ook met de dag een ruimere betekenis.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom teh fuck willen mensen dat dragen![]()
Het gaat nog slechter met tokkie-Nederland dan ik dacht
Ehh ja? 020 blokkeren?quote:Klacht Telfort: Zowel op huistelefoon en mobiel 020 nummers blokkeren
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Telfort
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort
2 Weken terug ongeveer heb ik telfort gebeld met het verzoek om 0900 en 020 nummers te blokkeren. Zowel op huistelefoon als mobiel. 0900 nummers hebben ze geblokkeerd op huistelefoon en mobiel. 020 nummers kunnen ze niet blokkeren. Ik baal hiervan. Ontzettend zelfs. Ik ben verslaafd aan helderzienden. Enorm zelfs. Komen ze aan met kan je dat niet zelf op je huistelefoon en mobiel blokkeren. Nee tuurlijk niet. Ook al kan ik het blokkeren. Ik kan het dan weer deblokkeren.
Ik ben enprm verslaafd. Per maand bel ik die 020 nummers minimaal 3x. Zowel op huistelefoon en mobiel. Met als gevolg dat ik redelijk hoge rekeningen krijg.
Gewenste oplossing
Blokkeer die 020 nummers. Of anders stap ik gewoon over naar ziggo of zo. Elke week zal ik een klacht gaan indienen. Net zolang dat die 020 nummers geblokkeerd zijn zowel op huistelefoon en mobiel.
Alsof Ziggo die wel blokkeert.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ehh ja? 020 blokkeren?
Dan zien we vanzelf wel een klacht komen over Ziggo dat die geen 020 nummers kan blokkerenquote:
Ik had net de Wehkamp aan de telefoon, zij kunnen ook geen 020 nummers blokkeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:02 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dan zien we vanzelf wel een klacht komen over Ziggo dat die geen 020 nummers kan blokkeren
Ik vind het niet zo gek dat dit gebeurd is, je moet die persoon niet uitschelden.....quote:Klacht BP: Onbeschoft behandeld en bedreigd door een medewerker pb
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over BP
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BP
Mijn man ging tanken bij pb en betaalde tankbeurt en wilde zijn freebees punten op een tegoed bon daarbij zei de medewerker dat kan niet meneer had je maar eerder moeten zeggen en ging verder met de andere klant hij gebruikte daarbij een onbeschofte toon. Me man zie daar iets over maar hij reageerde niet en ging gewoon verder. Toen we weg reden bleef de medewerker ons met een grijzende blik ons aankijken net dat hij ons uitlachte. Daarbij werd ik boos en liep naar binnen vroeg waarom hij zo bijdehand deed hij zei dat ik maar weg moest gaan op en toon van oprotten van hier ik ben de baas.
Toen had ik het helemaal niet meer ik heb hem toen uitgescholden dat hij niet zo onbeschoft moest doen.
Daarbij zei hij dat hij naar buiten gaat komen en me gaat slaan dus hij bedreigde mij
Hij werd tegengehouden door de medewerker heette zei
Dus ze kunnen daar zo met klanten omgaan wen dekken elkaar in
Ik m
Kom al jaren daar nooit iets gebeurd maar je nu weer zo’n bijdehand medewerker en walla weer ruzie wat denken die mensen dat ze alles regeren en die vrouwelijke medewerker deed ook vrolijk mee.
Heel klantvriendelijk zijn ze daar ze dekken elkaar in met hun bedreigingen
Gewenste oplossing
Ik wil mijn punten en medewerkers moeten niet zo onbeschoft zijn en geen ruzie uitlokken met klanten Waarom zijn mensen zo onbeschoft het is vandaag 2 januari en het was rond 15.45 - 16.00 toen dat gebeurde Belachelijk gewoon geen woorden voor
prima.klacht.natuurlijk.kan.je.het.terugsturen.en.je.geld.terug.ontvangenquote:Klacht MiniInTheBox.com: belachelijke.retourservice
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MiniInTheBox.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MiniInTheBox.com
ik.heb.een.jas.en.trui.allebei.xl.gekocht.op.miniinthebox.en.waren.te.klein.want.in.china.zijn.ze.daar.kennelijk.kleiner.dan.in.Nederland.
ik.wil.het.terugsturen.maar.kan.nergens.een.fatsoenlijke.retourservice.vinden.
ik.vind.dit.nogal.verneukeratief.en.jullie.dwingen.ons.fout.gekochte.of.slechte.artikelen.te.behouden.terwijl.wij.onze.geld.terug.willen.
ik.ga.het.terugsturen.met.daarin.een.brief.over.dat.ik.mijn.geld.terug.wil.en.met.het.adresbrief.er.op.geplakt.met.het.woord.retour.tenzij.jullie.mij.willen.helpen.ermee.en.een.andere.oplossingen.hebben.want
90.euro.is.veel.tegenwoordig.en.kan.het.heel.goed.gebruiken.
Gewenste oplossing
mijn.geld.terug.
quote:twee maanden terug had ik een relatie met kely bex ze was werkzaam bij de aldi kastelenplein als asistent filiaal leidster ik mocht daar toen naast haar neus toen ze ging expres ff de groenten bijvullen drie wolfgang mobiele telefoons meenemen ik kon toen met de zelfde bonnetje als ik zei van staat er nog artikel op konden ze ook zien mocht ik de bon houden voor garantie er stond toen een alarmklokje op dus zo bracht ik met smoes iedere keer die telefoon terug bij de filiaal: casandraplein, gestelsestraat en de laatste in valkenswaard en dat telkens met de zelfde bon die bon had ik aangemaakt bij haar die dag dus kelly bex ze werkte aan de kassa want we hadden een bon nodig om die andere telefoons terug te brengen en brahct met zelfde bon alles terug en zei van bij iedere filiaal dat ik de bon nodig had omdat er een ander artikel er op stond ik zei nog van kely dat gaat niet maar ze werkt al meer dan 8 jaar daar en ze zei dat t ging werken nu hebik er spijt van dat dat allemala gebeurd is ik zei tegen haar we moeten eerlik zijn maar zij wou dat niet dat ik nu dit allemaal ging vertellen die dag zei ze ook laat maar roie wijn vallen want ze was met emaneul de oude filiaaleider van kastelenplein aldi die dag werkzaam dus alleen met zn tweetjes op een zaterdag zodat hij kon opruimen daar bezig was en ik mn slag kon slaan toen kelly ff bij de groentten bezig was bijvullen ofzo en de kassa ff had verlaten zodat ik kon stelen de telefoons maare de plan was van haar omdat aldi te streng was laatste tijd voor haar bonnetjes te laten zien als ze iets van aldi had gekocht auto controle door aldi dat werd haar te veel en daarom maakte ze die plan tot op de puntjes na van doe ene fles laten vallen zodat hij kon opruimen en met die bonnetjes zelfs nog waar k ze beste kon terugbrengen, wel nu weten jullie dat er een dief bij jullie werkt en waarom ik nu alles verraad? omdat ik ruzie heb met haar en gun haar niet dat ze dat met anderen zal gaan doen diefstal dus
groeten
jan xxxxxxxxxxxx
Moesten telefoonnummers niet onherkenbaar gemaakt worden?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is kommer en kwel bij Aldi Kastelenplein (Eindhoven volgens Google).
Het is echter een hele klus om onderstaande tekst te ontcijferen, wie het echt niet meer begrijpt kan altijd nog even met Jan bellen :
[..]
Alle klachten zijn klacht waardig(voor ons)?quote:
Niet alles gelezen, maar volgensmij huurt die een advocaat in voor een bedrag van 60 euro wat die nog tegoed heeft?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:47 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Alle klachten zijn klacht waardig(voor ons)?
Edit: Ah het is telkens dezelfde, perfect!
a) of de man heeft te veel geld en tijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet alles gelezen, maar volgensmij huurt die een advocaat in voor een bedrag van 60 euro wat die nog tegoed heeft?
Alle 3.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:27 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
a) of de man heeft te veel geld en tijd.
b) de man snapt niets van het leven
c) de man snapt niets van het leven en is een mongooltje
d) de man is een uitkeringstrekker die niets anders te doen heeft dan andere mensen en bedrijven het leven zuur te maken tegen de verveling. Hoe kut Acer ook is.quote:
Haha de klantenservice begint zich ook te ergeren.quote:Oplossing van het bedrijf
Dit is inmiddels de zoveelste klacht van deze klant.
Acer Computers heeft de klant al reeds een zéér schappelijke oplossing geboden ( in de vorm van terugbetaling van het aankoopbedrag) welke de klant weigert te accepteren.
Ook echt al meer dan 47 klachten eroverquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Haha de klantenservice begint zich ook te ergeren.
Dat is knap zegquote:Klacht HAK: Hak Rode Kool ontploft bij het opwarmen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over HAK
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HAK
Nog even benadrukken wat belachelijk zon merk als hak kan doen: tijdens opwarmen van de rode kool, ontploft het: op de muren, tegen de afzuigkap.
We zijn een uur bezig geweest de rode kool van de muur te poetsen en het is er niet af gegaan, schandalig.
we hebben de muur deels moeten overwitten, belachelijk.
nooit meer hak, het is trouwens goor ook.
Gewenste oplossing
terug betalen van het product.
De pot in een pan kokend water opwarmen misschien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je dat überhaupt voor elkaar?
Ik snap niet wat die mensen dan denken. Nou, de bereidingswijze die op de pot vermeld staat is niet voor mij, ik doe het lekker zoals ik zelf wil.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
De pot in een pan kokend water opwarmen misschien.
Net als onderstaandequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap niet wat die mensen dan denken. Nou, de bereidingswijze die op de pot vermeld staat is niet voor mij, ik doe het lekker zoals ik zelf wil.
quote:Klacht Albert Heijn: Explosiegevaar Euroshopper kip state(!) met nasi
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Na het verhitten van het product in de magnetron, volgens beschrijving, heb ik de folie eraf gehaald.
Ik roerde de nasi even door na circa 1 min (!!)en toen de sate…dat had ik beter niet kunnen doen.
Een knal volgde, superhete sate in mijn oog en gezicht, waardoor ik nu met een mega 2e graads brandwond zit!
Zelfs tot op 6 meter afstand was er sate te vinden, plafond, overal.
Dus wees gewaarschuwd, ik waag me er niet meer aan, de blaren zijn van mijn gezicht af te lezen.
Gewenste oplossing
herzien van dit product, maatregelen
quote:Klacht Samsung: gorilla glas, laat me niet lachen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Samsung
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Samsung
jup helemaal met bovenstaande meneer eens. Die toestellen kunnen helaas helemaal niets hebben. als je ze nu van een brug gooit o.i.d. dan snap ik dat het scherm weleens aan diggelen zou kunnen liggen.. ik heb hem nu net weer per ongeluk laten vallen van mijn salontafeltje a 50 cm hoog.. boem scherm dwars doormidden en nu voor de 3e keer naar de maker en dat allemaal uit eigen tuc.. ook los toestel gekocht jaar geleden. inmiddels zijn de kosten voor het repareren van het scherm duurder dan de hele telefoon (toen los 350) . kortom, praatjes van Samsung want dit gorilla glas stelt echt niets voor.. Maar ze moeten ook ergens aan verdienen…
Gewenste oplossing
geen enkele oplossing, als je maar betaalt dan lossen ze alles op
Die oplossing ookquote:
En hieronder nog de oplossing van Hak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Die oplossing ookZe hebben dus ongeveer hun hele huis opnieuw in de lak moeten steken en ze willen eignelijk alleen die 1,40 terug die het potje Hak heeft gekost
quote:Oplossing van het bedrijf
Vanmorgen geprobeerd consument te bellen voor meer informatie. Helaas is dit niet gelukt. Mail gestuurd over dit vervelende incident.
Wij hebben deze melding doorgesproken met de afdeling kwaliteitszorg. Zij vermoeden dat het volgende is gebeurd. Als de Rode kool in de pan een flink aantal minuten opstaat zonder te roeren en met de deksel op de pan (?) kan het zo zijn dat er onderin de pan de temperatuur van de Rode kool heel erg hoog is geworden. Wij hebben verder geen verklaring voor hetgeen is gebeurd dat de Rode kool uit de pan vloog. Dit kan voorkomen worden door regelmatig te roeren, dus niet erg lang laten staan zonder roeren en niet te laten koken.
Wij zullen de consument voor het ongemak een attentie toesturen.
Afdeling Consumenten Service HAK B.V.
Denken dat je zo alsnog wordt aangenomenquote:Klacht McDonalds: geen antwoord
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over McDonalds
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
ik heb een jaar geleden gesolliciteerd bij mac donalds, ik kreeg een uitnodoging tot 3x toe langs te komen in het restaurant.. ( telefonisch) ik heb 3 x langs gekomen op verschillende datum’s dit wil zeggen 3x gesolliciteerd. ze waren heel lovend, 1week later kreeg ik een brief in de brievenbus dat ik niet aangenomen kan worden in dit bedrijf vanwege geen ervaring in de voeding, maar ik heb een attest HULPKOK.
Gewenste oplossing
GRAAG een sollicitatie!
Janken over een sollicitatie van een jaar geledenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Denken dat je zo alsnog wordt aangenomen
quote:
Als je Kelly Bex op FB zoekt, kan je je wel voorstellen dat hij zal balen dat hij d'r kwijt is. Ze stelt in ieder geval geen hoge eisen aan haar partners, haha.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is kommer en kwel bij Aldi Kastelenplein (Eindhoven volgens Google).
Het is echter een hele klus om onderstaande tekst te ontcijferen, wie het echt niet meer begrijpt kan altijd nog even met Jan bellen :
[..]
Zeker een Rotterdammerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ehh ja? 020 blokkeren?
Die nog over de zeik zal zijn van afgelopen woensdagquote:
quote:Klacht Kruidvat: ik heb me meerdere keren gesolliciteerd – maar iedere keer wordt ik hier voor afgewezen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Kruidvat
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
hallo beste mijmn heer mevrouw – in deze mail wil ik
laten weten dat ik mij zelf bij meerdere
kruidvat filialen heb gesolliciteerd
maaar tot heden kreeg ik en mailtje
waneer stond heelaas we zijn niet op zoek naar u
we hopen u veelplezier met het vedder zoeken van een baan die echttter bij u past – en dit vond ik dus echtter niet api normaal – want ik kan dit werk gewoon doen vakkkervuller of schoonmaak werk na schhool tijd – en bijbaan bij de kruidvat of ergens anders – maar ik krg echttter de kans niet om dit te bewijzen – met vriendelijke groet addal
Gewenste oplossing
dat ik bij de dichtstbijzijnde kruidvat in mijn buurt kan kommen werkken na aanleiding -dat ik me zelf zovaak heb opgegeven maar nooit de kans heb mogen krg om het te laten zien - als ik hiermee zou kunnen geholpen worden zou ik dit erg op prijs stellen met vriendelijke groet <naam>
http://www.eet.nu/recensies/772229quote:ik vind het eten heerlijk alleen weet ik dat de softijs machines niet goed schoon gemaakt word en daardoor kunnen mijn kids geen softijs bij u eten en altijd als ik bij u eet ben ik zo klaar met eten omdat ik gwn de sweer kut vind echt een kut sweer en bovendien u en u vrouw en al die chinese loempia medewerkers kunnen geen eens goed nederlands zins waarneer is een euro viertig een nederlands wordt
Dit vind ik zo triest. Chinese restaurants hebben altijd keihard werkend personeel. Klagen over hun Nederlands.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:58 schreef sjoneah het volgende:
[..]
http://www.eet.nu/recensies/772229
Een pareltje weer van eet.nu. De medewerkers spreken volgens meneer maar zeer slecht Nederlands. Ik ben benieuwd hoe hij zelf denkt over zijn niveau op dat gebied.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:58 schreef sjoneah het volgende:
[..]
http://www.eet.nu/recensies/772229
Een pareltje weer van eet.nu. De medewerkers spreken volgens meneer maar zeer slecht Nederlands. Ik ben benieuwd hoe hij zelf denkt over zijn niveau op dat gebied.
Het eerste compliment wat ik tegen kom (klik)quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:22 schreef KoningPils het volgende:
1 klacht en 9 complimenten. Dit moet een fantastisch bedrijf zijn.
http://www.klacht.nl/studio1001/
Het 'Googe-translate' gehalte straalt er vanafquote:Compliment Studio1001: HAPPYYYY
Compliment Compliment voor Studio1001
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Studio1001
Business shoot beyond expectations got my photos inside I’m really happy professional team thanks Studio 1001 Deventer..
GREETINGS FROM AMSTERDAM……..
Hahahaha, je moet er wel even voor gaan zitten om er doorheen te komen.quote:Mijn Klacht:
Marcel heb vanmiddag gewerkt bij super markt jan linders venray en Marcel heb gisteren en heel week bij super markt jan linders gewerkt Marcel vind tot bij super markt jan linders een rommel is en niet schoon mensen die daar werken hebben geen heer aan werk smijten met etens waren en zetten spullen niet netjes neer wat Marcel nog meer heb gezien bij super markt jan linders haat papier bij ge bakjes alleen sinterklaas op staan zelf bij super markt jan linders is zwarten piet weg en Marcel vind tot in gangen een rommel onder winkelen moeten gingen leeg zijn vakken vullen moet naar winkel tijd en beter zicht baar maken naar van perduk naam en naam van super markt moet voor op staan en zicht baar Marcel is vrijdag avond ge schrokken bij super markt jan linders smijten met koekjes met eten waren bij super markt jan linders venray hebben geen waren voor eten Marcel vind super markt jan linders venray niet schoon nietjes geen fijn winkel het is een rommel met dozen te veel werk personeel die mensen in weg loop in winkel of maar 4 mensen rond lopen om vaken en klant te helpen en wat Marcel nog mis muziek het is stil in winkel Marcel heb zaterdag middag met mederwerker over ge haat als voorbeeld moet super markt jan linders om een hotel lijken en moet schoon zijn dat mark naam als een super mark schoon en vaken zijn goed en namen zijn zicht baar dan of een klant niet zoeken Marcel vind tot personeel van jan linders beter met eten waren om moet gaan en moet muziek zijn en vriendelijker voor kinderen zijn geef een kind een beloon Marcel kan zegen als super markt jan linders venray een hotel was zo Marcel niet meer terug komen in rommel en niet schoon mensen die met eten waren gooien en tot koekjes kapot gaan krijgen mensen die naar winkelen koekjes kopen kapoten koekjes dit komt niet door ferbik maar door personeel van supermarkt jan linders Marcel vind tot waar ook werk met heer moet doen en moet verzeten kaartje zijn mensen moet fijn voelen als spullen goed en is schoon dan kopen mensen meer Marcel heb zaterdag met mensen ge praat in super markt en Marcel was aan schoonmaken en mensen vonden dit fijn en een gesprek met mensen doen dat vinden mensen ook fijn dat moest ook bij baas van jan linders doen met mensen praten die aan winkelen zijn vragen wat vinden van winkel van personeel . Marcel heb heel super markt jan linders venray goed onder loop ge nomen en kan nog veel beter word klant vriendelijker en kind vriendelijker Marcel werk vrijwilliger bij jan linders venray en Marcel vind leuk werk om te doen ,
Tis wat zeg, een snikkel op tv en het zijn gelijk pedofielenquote:Klacht: Naaktheid tv
RTL 5
Superabsurt op 28 februari 2014 over RTL 5 in de categorie Omroepen
Mijn Klacht:
Tussen 16:40 en 16:50 op vrijdag 28 februari
Kwam er een reclame van adam zoekt eva de televisie programma waarbij je de geslachtsdeel van de man zag .
Zijn jullie wel helemaal goed bij jullie hoofd.
Kinderen kijken daarnaar stelletje pedofielen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer er na een bepaald tijdstip dat gebeurt en niet wanneer kinderen in het algemeen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |