Schokkend zeg, wel 6 pitten op een hele pot kersenquote:Klacht Lidl: pitten in kersen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
teveel pitten in de kersen.
op de pot staat dat technisch onmogelijk is om te voorkomen dat er een enkele pit in zit. Maar in deze pot zaten wel 6 pitten.
Gewenste oplossing
Nieuwe pot kersen
quote:Klacht Staatsloterij: WEER GEEN MILJONAIR
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Staatsloterij
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Staatsloterij
Ik heb DRIE loten gekocht van de kinderbijslag zodat ik de lening van de sinterklaascadeautjes terug kan betalen en nu heb ik WEER GEEN PRIJS GEWONNEN. DIT IS ONACEPTBEL. NU MOET PRISCILLA HAAR iPhone TERUGBRENGEN EN SEM SN PLAYSTATION DOET HET AL NIET MEER DUS DIE KAN NIET TERUG. DIT IS onfatstoenljik. IK KOOP NOOIt MEER LOTEN VAN JULLIE!
Gewenste oplossing
GELD TERUG OF DE JACKPPOT. laffe honden!
Die laatste . Mooie troll weerquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:07 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Schokkend zeg, wel 6 pitten op een hele pot kersen
[..]
Ik hoop het ook bij de laatste, anders is het wel triest gesteld met die klager.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:11 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Die laatste . Mooie troll weer
Hoop ik
quote:Klacht Primark: TELEURSTELLENDE MEDEWERKERS
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Primark
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Primark
Ik ging gisteren naar de Primark in Eindhoven voor een koeien- onesie, iedereen wil zo’n leuke onesie dus mijn maat was al uitverkocht, oke, dat kan. Mijn vriendin en ik gingen verder in de Primark en later nog wat shoppen in Eindhoven. Op de terugweg gingen we nog een keer terug omdat ik echt heel graag die onesie wilde hebben. We zagen op een paspop de onesie die ik wilde hebben, in mijn maat. We haalden hem er vanaf en ik paste hem over mijn kleren heen. Met het eraf halen ging de arm van de paspop eraf, maar deze kan je er zo weer op klikken. Toen kwam er een medewerker naar ons toe die zei dat de etalagepoppen ¤ 1000,- kosten (kosten in werkelijkheid maar ¤200,-)en dat we daar absoluuuuuut niet aan mogen komen, oke, ik deed mijn onesie onder druk uit, en zij ging de bewaking halen om de arm op de pop te maken. Toen ging ik dus nog naar huis, zónder onesie. Schan- da- lig !!!
Gewenste oplossing
Dat ik mijn koeien- onesie S- M thuis krijg gestuurd !!!
Wat is een koeien onesie??quote:
Waarom teh fuck willen mensen dat dragen Het gaat nog slechter met tokkie-Nederland dan ik dachtquote:
Hoe ver heen moet je zijn om zoiets te dragen?quote:
Het begrip 'tokkie' krijgt ook met de dag een ruimere betekenis.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom teh fuck willen mensen dat dragen Het gaat nog slechter met tokkie-Nederland dan ik dacht
Ehh ja? 020 blokkeren?quote:Klacht Telfort: Zowel op huistelefoon en mobiel 020 nummers blokkeren
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Telfort
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort
2 Weken terug ongeveer heb ik telfort gebeld met het verzoek om 0900 en 020 nummers te blokkeren. Zowel op huistelefoon als mobiel. 0900 nummers hebben ze geblokkeerd op huistelefoon en mobiel. 020 nummers kunnen ze niet blokkeren. Ik baal hiervan. Ontzettend zelfs. Ik ben verslaafd aan helderzienden. Enorm zelfs. Komen ze aan met kan je dat niet zelf op je huistelefoon en mobiel blokkeren. Nee tuurlijk niet. Ook al kan ik het blokkeren. Ik kan het dan weer deblokkeren.
Ik ben enprm verslaafd. Per maand bel ik die 020 nummers minimaal 3x. Zowel op huistelefoon en mobiel. Met als gevolg dat ik redelijk hoge rekeningen krijg.
Gewenste oplossing
Blokkeer die 020 nummers. Of anders stap ik gewoon over naar ziggo of zo. Elke week zal ik een klacht gaan indienen. Net zolang dat die 020 nummers geblokkeerd zijn zowel op huistelefoon en mobiel.
Alsof Ziggo die wel blokkeert.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ehh ja? 020 blokkeren?
Dan zien we vanzelf wel een klacht komen over Ziggo dat die geen 020 nummers kan blokkerenquote:
Ik had net de Wehkamp aan de telefoon, zij kunnen ook geen 020 nummers blokkeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:02 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dan zien we vanzelf wel een klacht komen over Ziggo dat die geen 020 nummers kan blokkeren
Ik vind het niet zo gek dat dit gebeurd is, je moet die persoon niet uitschelden.....quote:Klacht BP: Onbeschoft behandeld en bedreigd door een medewerker pb
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over BP
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BP
Mijn man ging tanken bij pb en betaalde tankbeurt en wilde zijn freebees punten op een tegoed bon daarbij zei de medewerker dat kan niet meneer had je maar eerder moeten zeggen en ging verder met de andere klant hij gebruikte daarbij een onbeschofte toon. Me man zie daar iets over maar hij reageerde niet en ging gewoon verder. Toen we weg reden bleef de medewerker ons met een grijzende blik ons aankijken net dat hij ons uitlachte. Daarbij werd ik boos en liep naar binnen vroeg waarom hij zo bijdehand deed hij zei dat ik maar weg moest gaan op en toon van oprotten van hier ik ben de baas.
Toen had ik het helemaal niet meer ik heb hem toen uitgescholden dat hij niet zo onbeschoft moest doen.
Daarbij zei hij dat hij naar buiten gaat komen en me gaat slaan dus hij bedreigde mij
Hij werd tegengehouden door de medewerker heette zei
Dus ze kunnen daar zo met klanten omgaan wen dekken elkaar in
Ik m
Kom al jaren daar nooit iets gebeurd maar je nu weer zo’n bijdehand medewerker en walla weer ruzie wat denken die mensen dat ze alles regeren en die vrouwelijke medewerker deed ook vrolijk mee.
Heel klantvriendelijk zijn ze daar ze dekken elkaar in met hun bedreigingen
Gewenste oplossing
Ik wil mijn punten en medewerkers moeten niet zo onbeschoft zijn en geen ruzie uitlokken met klanten Waarom zijn mensen zo onbeschoft het is vandaag 2 januari en het was rond 15.45 - 16.00 toen dat gebeurde Belachelijk gewoon geen woorden voor
prima.klacht.natuurlijk.kan.je.het.terugsturen.en.je.geld.terug.ontvangenquote:Klacht MiniInTheBox.com: belachelijke.retourservice
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MiniInTheBox.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MiniInTheBox.com
ik.heb.een.jas.en.trui.allebei.xl.gekocht.op.miniinthebox.en.waren.te.klein.want.in.china.zijn.ze.daar.kennelijk.kleiner.dan.in.Nederland.
ik.wil.het.terugsturen.maar.kan.nergens.een.fatsoenlijke.retourservice.vinden.
ik.vind.dit.nogal.verneukeratief.en.jullie.dwingen.ons.fout.gekochte.of.slechte.artikelen.te.behouden.terwijl.wij.onze.geld.terug.willen.
ik.ga.het.terugsturen.met.daarin.een.brief.over.dat.ik.mijn.geld.terug.wil.en.met.het.adresbrief.er.op.geplakt.met.het.woord.retour.tenzij.jullie.mij.willen.helpen.ermee.en.een.andere.oplossingen.hebben.want
90.euro.is.veel.tegenwoordig.en.kan.het.heel.goed.gebruiken.
Gewenste oplossing
mijn.geld.terug.
quote:twee maanden terug had ik een relatie met kely bex ze was werkzaam bij de aldi kastelenplein als asistent filiaal leidster ik mocht daar toen naast haar neus toen ze ging expres ff de groenten bijvullen drie wolfgang mobiele telefoons meenemen ik kon toen met de zelfde bonnetje als ik zei van staat er nog artikel op konden ze ook zien mocht ik de bon houden voor garantie er stond toen een alarmklokje op dus zo bracht ik met smoes iedere keer die telefoon terug bij de filiaal: casandraplein, gestelsestraat en de laatste in valkenswaard en dat telkens met de zelfde bon die bon had ik aangemaakt bij haar die dag dus kelly bex ze werkte aan de kassa want we hadden een bon nodig om die andere telefoons terug te brengen en brahct met zelfde bon alles terug en zei van bij iedere filiaal dat ik de bon nodig had omdat er een ander artikel er op stond ik zei nog van kely dat gaat niet maar ze werkt al meer dan 8 jaar daar en ze zei dat t ging werken nu hebik er spijt van dat dat allemala gebeurd is ik zei tegen haar we moeten eerlik zijn maar zij wou dat niet dat ik nu dit allemaal ging vertellen die dag zei ze ook laat maar roie wijn vallen want ze was met emaneul de oude filiaaleider van kastelenplein aldi die dag werkzaam dus alleen met zn tweetjes op een zaterdag zodat hij kon opruimen daar bezig was en ik mn slag kon slaan toen kelly ff bij de groentten bezig was bijvullen ofzo en de kassa ff had verlaten zodat ik kon stelen de telefoons maare de plan was van haar omdat aldi te streng was laatste tijd voor haar bonnetjes te laten zien als ze iets van aldi had gekocht auto controle door aldi dat werd haar te veel en daarom maakte ze die plan tot op de puntjes na van doe ene fles laten vallen zodat hij kon opruimen en met die bonnetjes zelfs nog waar k ze beste kon terugbrengen, wel nu weten jullie dat er een dief bij jullie werkt en waarom ik nu alles verraad? omdat ik ruzie heb met haar en gun haar niet dat ze dat met anderen zal gaan doen diefstal dus
groeten
jan xxxxxxxxxxxx
Moesten telefoonnummers niet onherkenbaar gemaakt worden?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is kommer en kwel bij Aldi Kastelenplein (Eindhoven volgens Google).
Het is echter een hele klus om onderstaande tekst te ontcijferen, wie het echt niet meer begrijpt kan altijd nog even met Jan bellen :
[..]
Alle klachten zijn klacht waardig(voor ons)?quote:
Niet alles gelezen, maar volgensmij huurt die een advocaat in voor een bedrag van 60 euro wat die nog tegoed heeft?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:47 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Alle klachten zijn klacht waardig(voor ons)?
Edit: Ah het is telkens dezelfde, perfect!
a) of de man heeft te veel geld en tijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet alles gelezen, maar volgensmij huurt die een advocaat in voor een bedrag van 60 euro wat die nog tegoed heeft?
Alle 3.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:27 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
a) of de man heeft te veel geld en tijd.
b) de man snapt niets van het leven
c) de man snapt niets van het leven en is een mongooltje
d) de man is een uitkeringstrekker die niets anders te doen heeft dan andere mensen en bedrijven het leven zuur te maken tegen de verveling. Hoe kut Acer ook is.quote:
Haha de klantenservice begint zich ook te ergeren.quote:Oplossing van het bedrijf
Dit is inmiddels de zoveelste klacht van deze klant.
Acer Computers heeft de klant al reeds een zéér schappelijke oplossing geboden ( in de vorm van terugbetaling van het aankoopbedrag) welke de klant weigert te accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |