Ook echt al meer dan 47 klachten eroverquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Haha de klantenservice begint zich ook te ergeren.
Dat is knap zegquote:Klacht HAK: Hak Rode Kool ontploft bij het opwarmen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over HAK
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HAK
Nog even benadrukken wat belachelijk zon merk als hak kan doen: tijdens opwarmen van de rode kool, ontploft het: op de muren, tegen de afzuigkap.
We zijn een uur bezig geweest de rode kool van de muur te poetsen en het is er niet af gegaan, schandalig.
we hebben de muur deels moeten overwitten, belachelijk.
nooit meer hak, het is trouwens goor ook.
Gewenste oplossing
terug betalen van het product.
Ja, hoe krijg je dat überhaupt voor elkaar?quote:
De pot in een pan kokend water opwarmen misschien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je dat überhaupt voor elkaar?
Ik snap niet wat die mensen dan denken. Nou, de bereidingswijze die op de pot vermeld staat is niet voor mij, ik doe het lekker zoals ik zelf wil.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
De pot in een pan kokend water opwarmen misschien.
Net als onderstaandequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap niet wat die mensen dan denken. Nou, de bereidingswijze die op de pot vermeld staat is niet voor mij, ik doe het lekker zoals ik zelf wil.
quote:Klacht Albert Heijn: Explosiegevaar Euroshopper kip state(!) met nasi
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Na het verhitten van het product in de magnetron, volgens beschrijving, heb ik de folie eraf gehaald.
Ik roerde de nasi even door na circa 1 min (!!)en toen de sate…dat had ik beter niet kunnen doen.
Een knal volgde, superhete sate in mijn oog en gezicht, waardoor ik nu met een mega 2e graads brandwond zit!
Zelfs tot op 6 meter afstand was er sate te vinden, plafond, overal.
Dus wees gewaarschuwd, ik waag me er niet meer aan, de blaren zijn van mijn gezicht af te lezen.
Gewenste oplossing
herzien van dit product, maatregelen
quote:Klacht Samsung: gorilla glas, laat me niet lachen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Samsung
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Samsung
jup helemaal met bovenstaande meneer eens. Die toestellen kunnen helaas helemaal niets hebben. als je ze nu van een brug gooit o.i.d. dan snap ik dat het scherm weleens aan diggelen zou kunnen liggen.. ik heb hem nu net weer per ongeluk laten vallen van mijn salontafeltje a 50 cm hoog.. boem scherm dwars doormidden en nu voor de 3e keer naar de maker en dat allemaal uit eigen tuc.. ook los toestel gekocht jaar geleden. inmiddels zijn de kosten voor het repareren van het scherm duurder dan de hele telefoon (toen los 350) . kortom, praatjes van Samsung want dit gorilla glas stelt echt niets voor.. Maar ze moeten ook ergens aan verdienen…
Gewenste oplossing
geen enkele oplossing, als je maar betaalt dan lossen ze alles op
Die oplossing ook Ze hebben dus ongeveer hun hele huis opnieuw in de lak moeten steken en ze willen eignelijk alleen die 1,40 terug die het potje Hak heeft gekostquote:
En hieronder nog de oplossing van Hak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Die oplossing ook Ze hebben dus ongeveer hun hele huis opnieuw in de lak moeten steken en ze willen eignelijk alleen die 1,40 terug die het potje Hak heeft gekost
quote:Oplossing van het bedrijf
Vanmorgen geprobeerd consument te bellen voor meer informatie. Helaas is dit niet gelukt. Mail gestuurd over dit vervelende incident.
Wij hebben deze melding doorgesproken met de afdeling kwaliteitszorg. Zij vermoeden dat het volgende is gebeurd. Als de Rode kool in de pan een flink aantal minuten opstaat zonder te roeren en met de deksel op de pan (?) kan het zo zijn dat er onderin de pan de temperatuur van de Rode kool heel erg hoog is geworden. Wij hebben verder geen verklaring voor hetgeen is gebeurd dat de Rode kool uit de pan vloog. Dit kan voorkomen worden door regelmatig te roeren, dus niet erg lang laten staan zonder roeren en niet te laten koken.
Wij zullen de consument voor het ongemak een attentie toesturen.
Afdeling Consumenten Service HAK B.V.
Denken dat je zo alsnog wordt aangenomenquote:Klacht McDonalds: geen antwoord
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over McDonalds
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
ik heb een jaar geleden gesolliciteerd bij mac donalds, ik kreeg een uitnodoging tot 3x toe langs te komen in het restaurant.. ( telefonisch) ik heb 3 x langs gekomen op verschillende datum’s dit wil zeggen 3x gesolliciteerd. ze waren heel lovend, 1week later kreeg ik een brief in de brievenbus dat ik niet aangenomen kan worden in dit bedrijf vanwege geen ervaring in de voeding, maar ik heb een attest HULPKOK.
Gewenste oplossing
GRAAG een sollicitatie!
Janken over een sollicitatie van een jaar geledenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Denken dat je zo alsnog wordt aangenomen
quote:
Als je Kelly Bex op FB zoekt, kan je je wel voorstellen dat hij zal balen dat hij d'r kwijt is. Ze stelt in ieder geval geen hoge eisen aan haar partners, haha.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is kommer en kwel bij Aldi Kastelenplein (Eindhoven volgens Google).
Het is echter een hele klus om onderstaande tekst te ontcijferen, wie het echt niet meer begrijpt kan altijd nog even met Jan bellen :
[..]
Zeker een Rotterdammerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ehh ja? 020 blokkeren?
Die nog over de zeik zal zijn van afgelopen woensdagquote:
quote:Klacht Kruidvat: ik heb me meerdere keren gesolliciteerd – maar iedere keer wordt ik hier voor afgewezen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Kruidvat
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
hallo beste mijmn heer mevrouw – in deze mail wil ik
laten weten dat ik mij zelf bij meerdere
kruidvat filialen heb gesolliciteerd
maaar tot heden kreeg ik en mailtje
waneer stond heelaas we zijn niet op zoek naar u
we hopen u veelplezier met het vedder zoeken van een baan die echttter bij u past – en dit vond ik dus echtter niet api normaal – want ik kan dit werk gewoon doen vakkkervuller of schoonmaak werk na schhool tijd – en bijbaan bij de kruidvat of ergens anders – maar ik krg echttter de kans niet om dit te bewijzen – met vriendelijke groet addal
Gewenste oplossing
dat ik bij de dichtstbijzijnde kruidvat in mijn buurt kan kommen werkken na aanleiding -dat ik me zelf zovaak heb opgegeven maar nooit de kans heb mogen krg om het te laten zien - als ik hiermee zou kunnen geholpen worden zou ik dit erg op prijs stellen met vriendelijke groet <naam>
http://www.eet.nu/recensies/772229quote:ik vind het eten heerlijk alleen weet ik dat de softijs machines niet goed schoon gemaakt word en daardoor kunnen mijn kids geen softijs bij u eten en altijd als ik bij u eet ben ik zo klaar met eten omdat ik gwn de sweer kut vind echt een kut sweer en bovendien u en u vrouw en al die chinese loempia medewerkers kunnen geen eens goed nederlands zins waarneer is een euro viertig een nederlands wordt
Dit vind ik zo triest. Chinese restaurants hebben altijd keihard werkend personeel. Klagen over hun Nederlands.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:58 schreef sjoneah het volgende:
[..]
http://www.eet.nu/recensies/772229
Een pareltje weer van eet.nu. De medewerkers spreken volgens meneer maar zeer slecht Nederlands. Ik ben benieuwd hoe hij zelf denkt over zijn niveau op dat gebied.
____quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:58 schreef sjoneah het volgende:
[..]
http://www.eet.nu/recensies/772229
Een pareltje weer van eet.nu. De medewerkers spreken volgens meneer maar zeer slecht Nederlands. Ik ben benieuwd hoe hij zelf denkt over zijn niveau op dat gebied.
Het eerste compliment wat ik tegen kom (klik)quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:22 schreef KoningPils het volgende:
1 klacht en 9 complimenten. Dit moet een fantastisch bedrijf zijn.
http://www.klacht.nl/studio1001/
Het 'Googe-translate' gehalte straalt er vanafquote:Compliment Studio1001: HAPPYYYY
Compliment Compliment voor Studio1001
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Studio1001
Business shoot beyond expectations got my photos inside I’m really happy professional team thanks Studio 1001 Deventer..
GREETINGS FROM AMSTERDAM……..
Hahahaha, je moet er wel even voor gaan zitten om er doorheen te komen.quote:Mijn Klacht:
Marcel heb vanmiddag gewerkt bij super markt jan linders venray en Marcel heb gisteren en heel week bij super markt jan linders gewerkt Marcel vind tot bij super markt jan linders een rommel is en niet schoon mensen die daar werken hebben geen heer aan werk smijten met etens waren en zetten spullen niet netjes neer wat Marcel nog meer heb gezien bij super markt jan linders haat papier bij ge bakjes alleen sinterklaas op staan zelf bij super markt jan linders is zwarten piet weg en Marcel vind tot in gangen een rommel onder winkelen moeten gingen leeg zijn vakken vullen moet naar winkel tijd en beter zicht baar maken naar van perduk naam en naam van super markt moet voor op staan en zicht baar Marcel is vrijdag avond ge schrokken bij super markt jan linders smijten met koekjes met eten waren bij super markt jan linders venray hebben geen waren voor eten Marcel vind super markt jan linders venray niet schoon nietjes geen fijn winkel het is een rommel met dozen te veel werk personeel die mensen in weg loop in winkel of maar 4 mensen rond lopen om vaken en klant te helpen en wat Marcel nog mis muziek het is stil in winkel Marcel heb zaterdag middag met mederwerker over ge haat als voorbeeld moet super markt jan linders om een hotel lijken en moet schoon zijn dat mark naam als een super mark schoon en vaken zijn goed en namen zijn zicht baar dan of een klant niet zoeken Marcel vind tot personeel van jan linders beter met eten waren om moet gaan en moet muziek zijn en vriendelijker voor kinderen zijn geef een kind een beloon Marcel kan zegen als super markt jan linders venray een hotel was zo Marcel niet meer terug komen in rommel en niet schoon mensen die met eten waren gooien en tot koekjes kapot gaan krijgen mensen die naar winkelen koekjes kopen kapoten koekjes dit komt niet door ferbik maar door personeel van supermarkt jan linders Marcel vind tot waar ook werk met heer moet doen en moet verzeten kaartje zijn mensen moet fijn voelen als spullen goed en is schoon dan kopen mensen meer Marcel heb zaterdag met mensen ge praat in super markt en Marcel was aan schoonmaken en mensen vonden dit fijn en een gesprek met mensen doen dat vinden mensen ook fijn dat moest ook bij baas van jan linders doen met mensen praten die aan winkelen zijn vragen wat vinden van winkel van personeel . Marcel heb heel super markt jan linders venray goed onder loop ge nomen en kan nog veel beter word klant vriendelijker en kind vriendelijker Marcel werk vrijwilliger bij jan linders venray en Marcel vind leuk werk om te doen ,
Tis wat zeg, een snikkel op tv en het zijn gelijk pedofielenquote:Klacht: Naaktheid tv
RTL 5
Superabsurt op 28 februari 2014 over RTL 5 in de categorie Omroepen
Mijn Klacht:
Tussen 16:40 en 16:50 op vrijdag 28 februari
Kwam er een reclame van adam zoekt eva de televisie programma waarbij je de geslachtsdeel van de man zag .
Zijn jullie wel helemaal goed bij jullie hoofd.
Kinderen kijken daarnaar stelletje pedofielen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer er na een bepaald tijdstip dat gebeurt en niet wanneer kinderen in het algemeen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |