SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou denken dat Feyenoord meespeelde.
Castaignos niet???quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Lens er ook tussen staan?
fixedquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Immers en Verhoek er ook tussen staan?
mannelijk en vrouwelijk is kut.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu potverdorie meer dan 100 Spaanse woorden op moeten zoeken of ze mannelijk of vrouwelijk zijn, ik hoop dat GGMM ook zo toegewijd is.
Is de Feria mannelijk of vrouwelijk?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu potverdorie meer dan 100 Spaanse woorden op moeten zoeken of ze mannelijk of vrouwelijk zijn, ik hoop dat GGMM ook zo toegewijd is.
Zoiets kan je gewoon aan het woord zelf zien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Immers en Verhoek?quote:
"Als je nu niet weg gaat, dan ga ik lachen".quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan gaat de boze menigte toespreken
In 90% van de gevallen wel ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets kan je gewoon aan het woord zelf zien.
Zou best kunnen, zelfde kwaliteitenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Immers en Verhoek?
Is dat 1 persoon?
Koop een stream op Fox, dan kun je het zien.quote:
ik schakel net in.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koop een stream op Fox, dan kun je het zien.
Jep.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit dus. Pauper volk. Als Tukker schaam ik me voor Almelo.
Dames en heren... dit feest wordt u aangeboden door FOX Sports.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen jammer dat Sierd hierbij geen commentaar geeft.
Wie?quote:
Moet zeggen dat ik ook even weggezapt was naar Barcelona dus ook de aanleiding gemist.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koop een stream op Fox, dan kun je het zien.
Worden genoeg fotos gemaakt alquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme die hoofden, wie maakt de screen?
jij hebt hdquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme die hoofden, wie maakt de screen?
Ze zijn gewoon doorgesnoven.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook even weggezapt was naar Barcelona dus ook de aanleiding gemist.
Vrouwelijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is de Feria mannelijk of vrouwelijk?
metsjfiksing.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicano, Jonas Ivens krijgt rood.
Het grappige is dat Ivens is gehuurd van Groningen.
Leuker krijg je niet.
Hilariteit alom...quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicano, Jonas Ivens krijgt rood.
Het grappige is dat Ivens is gehuurd van Groningen.
Leuker krijg je niet.
Ik vraag me dan altijd af wat ze denken als ze zichzelf zo terugzien. Weinig waarschijnlijk.quote:
Ik ben maar weggezapt. Het kind dat alleen ''ADO ADO ADO'' schreeuwt, is representatief voor de hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef Caland het volgende:
ADO - NEC neigt naar een slechte comedy. Zo onvoorstelbaar slecht is het.
Wanneer ga weer eens in het stadion zitten dan?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets kan je gewoon aan het woord zelf zien.
Ik voel me elitair ver verheven boven de tokkies die naar de stadions gaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wanneer ga weer eens in het stadion zitten dan?
Geen idee...quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom mag Casta nou nog steeds blijven staan?
Terwijl daar geen enkele aanleiding toe is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel me elitair ver verheven boven de tokkies die naar de stadions gaan.
Hmmm... Oke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee.
De regel is de meeste woorden eindigend op een -o zijn mannelijk en op een -a zijn vrouwelijk.
Maar daar zijn veel uitzonderingen op en veel woorden eindigen niet op een -a of -o.
Behalve bij oefening 9a en 9b, dat was inderdaad makkelijk.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Terwijl daar geen enkele aanleiding toe is.
Heb je je televisie wel bekeken de afgelopen 10 minuten?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
La mano.quote:
woorden die op - cìon eindigen zijn ook altijd vrouwelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb jij weer een voorsprong op je medestudenten
We hebben het over de ArenA hé. GGMM heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heracles kan je niet als voorbeeld nemen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je je televisie wel bekeken de afgelopen 10 minuten?
Bij het onderwijs denk ik altijd aan dit stripje.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
woorden die op - cìon eindigen zijn ook altijd vrouwelijk.
Nou, idd. Je tactisch onvermogen op gebrek aan tijd gooien is idd niet leuk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Heracles verdedigers in mijn team gehouden door de geboden haast.
GGMM vind dit niet leuk.
Leuk dat jullie naar de andere provincieclubjes kijken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ajax moet dood en az moet kapot
Issues?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
In het geval van Heracles is dit onzin. Dat ik de keeper van RKC heb gekozen welke nu al met een man minder spelen was wel minder tactisch ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, idd. Je tactisch onvermogen op gebrek aan tijd gooien is idd niet leuk.
Weer die geforceerde Ajaxhaat in Enschede.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die zat ik dus ook al te zoekenquote:
Klassiekers.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer die geforceerde Ajaxhaat in Enschede.
Die zit naast het uitvak.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zat ik dus ook al te zoeken
Overigens heb ik geen medestudenten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb jij weer een voorsprong op je medestudenten
ADO - NEC danquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
Dooie boel daar bij Groningen-RKC. Het kijken naar het groeien van het gras is spannender.
De 19:45 wedstrijden zijn dus pure aids.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
Dooie boel daar bij Groningen-RKC. Het kijken naar het groeien van het gras is spannender.
Djordjefietsquote:
Maar goed dat Groningen geen kunstgras heeft dan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
De Eredivisie is dood. Doe de lichten maar uit en verklaar die boel faillietquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
Oh je doet het online? Kom eens naar het Harmoniecomplex op gezette momenten en schuif eens aan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen medestudenten.
Al zie ik jou wel zo.
Ronald wil Ajax graag doodzwijgen, tot nu toe is zijn opzet niet geslaagd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Eredivisie is dood. Doe de lichten maar uit en verklaar die boel failliet
- Ronald Waterreus.
Hij wil ook wel directeur bij PSV worden, ook daarin is hij nog niet in zijn opzet geslaagd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ronald wil Ajax graag doodzwijgen, tot nu toe is zijn opzet niet geslaagd.
Ronald brengt zichzelf rustig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wil ook wel directeur bij PSV worden, ook daarin is hij nog niet in zijn opzet geslaagd.
Harmoniecomplexquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh je doet het online? Kom eens naar het Harmoniecomplex op gezette momenten en schuif eens aan.
Hoeveel voor Gutierrez?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi zo:
Marsman 10 punten
Tadic 9 punten
Promes 8 punten
5 denk ikquote:
1-4. Hattrickje Finnbogason.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
Roda - Heerenveen 2-4, denk ik. Dus jullie hoeven niet meer te kijken.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Mark-Jan Fledderus een irritant ventje.
Fludderus?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Mark-Jan Fledderus een irritant ventje.
Lastig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen probeer ik dit raadsel op te lossen..
[ afbeelding ]
Het ei, staat er zelfs boven.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen probeer ik dit raadsel op te lossen..
[ afbeelding ]
Het is ei overigens, maar dat wist je vast ook wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het staat altijd in het midden, maar toch bedankt.
Die kan wel een oppepper gebruiken.quote:
de bal rolt over gras.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat het bij ADO en Groningen?
Dit klopt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
está en betekent 'in'.
está debajo betekent' onder'.
Hier moet je wezen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
está en betekent 'in'.
está debajo betekent' onder'.
Tis Ajax niet dus niets spannends.quote:
Hasta la victoria siempre.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit topic heeft meer Spaans nodig.
Ik zap heen en weer maar van wat ik gezien heb zijn ze beiden dramatisch.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:01 schreef Anthony9219 het volgende:
Is er iemand die Groningen aan het volgen is? Zie een rode kaart voor RKC, zijn ze een beetje aan het onderdrukken?
Ok dank.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zap heen en weer maar van wat ik gezien heb zijn ze beiden dramatisch.
Ik volg Groningen niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:01 schreef Anthony9219 het volgende:
Is er iemand die Groningen aan het volgen is? Zie een rode kaart voor RKC, zijn ze een beetje aan het onderdrukken?
Zie ze ook niet zomaar winnen van Roda.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:04 schreef Trebo het volgende:
Dat Heerenveen heeft echt een dramatisch elftal.. ze hebben geluk dat ze die alfred jodocus hebben.
Roda dat thuis met 1-5 van NAC verliest, juist ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:04 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Zie ze ook niet zomaar winnen van Roda.
Incidentje.. Hebben daarvoor niet een slechte reeks gehad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda dat thuis met 1-5 van NAC verliest, juist ja.
Ja maar de bal is rond en er kan van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda dat thuis met 1-5 van NAC verliest, juist ja.
Rickazio zit nu te fappen op zijn zolderkamer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:06 schreef VMSDKR het volgende:
Groningen zet druk nu, de 1-0 gaat zo binnenvallen.
Grote kansen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:06 schreef VMSDKR het volgende:
Groningen zet druk nu, de 1-0 gaat zo binnenvallen.
Ajax 3-0 Rodaquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:05 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Incidentje.. Hebben daarvoor niet een slechte reeks gehad.
Mwoah, niet heel groot. Alleen die van de Leeuw net wel, maar kon hem niet controleren dus liep de bal tegen de keeper aan.quote:
Prima resultaten gewoon hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax 3-0 Roda
RJC 2-0 Cambuur
RJC 1-1 Vitesse
ADO 0-4 Roda
Feyenoord 4-0 Roda
Ik val van mijn stoel af.
Alleen verlies van Ajax en Feyenoord, daar zou het hele rechterrijtje + meer voor tekenen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax 3-0 Roda
RJC 2-0 Cambuur
RJC 1-1 Vitesse
ADO 0-4 Roda
Feyenoord 4-0 Roda
Ik val van mijn stoel af.
Het beantwoorden van mijn vraag is belangrijker.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
koekoek.
die heb ik in mijn manager.
antwoord is ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het beantwoorden van mijn vraag is belangrijker.
Puntenquote:
Met deze stand ga ik naar 40 met nog 5 spelers te gaan.quote:
En nog meer puntenquote:
Oh, excuus.quote:
Scouts uit heel Europa zitten achter 'm aan. Maar hij is zo razendsnel, ze krijgen hem niet te pakken.quote:
Als het idd zo blijft ga ik naar 48 met 5 te gaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met deze stand ga ik naar 40 met nog 5 spelers te gaan.
(Waarvan er 4 tegen elkaar spelen)
Hij is van ons Johannes, hoor je me?! Van ONS.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scouts uit heel Europa zitten achter 'm aan. Maar hij is zo razendsnel, ze krijgen hem niet te pakken.
Ik weet niet of dit sarcastisch is, maar ik hoop het wel, want die jongen is namelijk best dik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scouts uit heel Europa zitten achter 'm aan. Maar hij is zo razendsnel, ze krijgen hem niet te pakken.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sarcastisch is, maar ik hoop het wel, want die jongen is namelijk best dik.
Mijn 'goede' weekend is volgende week pasquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als het idd zo blijft ga ik naar 48 met 5 te gaan
Gooi jezelf weg.quote:
We kwamen idd een paar keer goed weg, maar Casta heeft ook weer wat kansen om zeep geholpen, anders was het met rust al lang beslistquote:
Hij nodigt jou bij deze uit voor een sprintduel #letsdoittogetherquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sarcastisch is, maar ik hoop het wel, want die jongen is namelijk best dik.
Ja.quote:
Yupquote:
tussen de 0-1 en 0-2 was Heracles gewoon beter..hadden de 1-1 verdiend.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben wat mazzel dat het geen 1-3 is, maar voor de punten zijn ze niet lucky.
wie voor nek?quote:
http://www.flashscore.com/quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
Ah, oké. Ik zag het nergens anders namelijk.
Dat zeg ik, Twente heeft mazzel dat het geen 1-3 is geëindigd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:17 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
tussen de 0-1 en 0-2 was Heracles gewoon beter..hadden de 1-1 verdiend.
Maja niks anders gewend van twente altijd lucky ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |