SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou denken dat Feyenoord meespeelde.
Castaignos niet???quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Lens er ook tussen staan?
fixedquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Immers en Verhoek er ook tussen staan?
mannelijk en vrouwelijk is kut.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu potverdorie meer dan 100 Spaanse woorden op moeten zoeken of ze mannelijk of vrouwelijk zijn, ik hoop dat GGMM ook zo toegewijd is.
Is de Feria mannelijk of vrouwelijk?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu potverdorie meer dan 100 Spaanse woorden op moeten zoeken of ze mannelijk of vrouwelijk zijn, ik hoop dat GGMM ook zo toegewijd is.
Zoiets kan je gewoon aan het woord zelf zien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Immers en Verhoek?quote:
"Als je nu niet weg gaat, dan ga ik lachen".quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan gaat de boze menigte toespreken
In 90% van de gevallen wel ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets kan je gewoon aan het woord zelf zien.
Zou best kunnen, zelfde kwaliteitenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Immers en Verhoek?
Is dat 1 persoon?
Koop een stream op Fox, dan kun je het zien.quote:
ik schakel net in.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koop een stream op Fox, dan kun je het zien.
Jep.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit dus. Pauper volk. Als Tukker schaam ik me voor Almelo.
Dames en heren... dit feest wordt u aangeboden door FOX Sports.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen jammer dat Sierd hierbij geen commentaar geeft.
Wie?quote:
Moet zeggen dat ik ook even weggezapt was naar Barcelona dus ook de aanleiding gemist.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koop een stream op Fox, dan kun je het zien.
Worden genoeg fotos gemaakt alquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme die hoofden, wie maakt de screen?
jij hebt hdquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme die hoofden, wie maakt de screen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |