Dit was in zo'n lokaal Spaans eettentje ergens in de buurt van Malaga waar vrienden een huisje hebben. De beste Sangria die ik ooit heb gedronken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:19 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik heb zelf een heel eenvoudig huisje daar, je bent welkom.
Paella eten, cerveza, alles.
Waarom? werd je vroeger gepest ofzo?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen facebook, lul. En waarom doe je dit nou, alles wordt weer rood voor mijn ogen
Nee ik zat in het vorige topic te posten en zag de post rood worden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom? werd je vroeger gepest ofzo?
Dat ziet er heel prima uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit was in zo'n lokaal Spaans eettentje ergens in de buurt van Malaga waar vrienden een huisje hebben. De beste Sangria die ik ooit heb gedronken.
[ afbeelding ]
Dat heb ik al in het topic gezet, EchtGaar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd wie vanavond bij p&w komt.
Zelfs JD deze week was geen topshow, dus zoveel zal het niet uitmaken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd wie vanavond bij p&w komt.
Flopshow zo te zien. Maar ik ga dit keer maar kijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik al in het topic gezet, EchtGaar.
Mijn hele reisplanner zit vol met chinees, go figure.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij vind ik Sangria niet zo heel erg lekker. Maar er zit alcohol in.
Even daar posten dat ik het een flopshow vind en dat ik niet ga kijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bedenkt zelfs van te voren waar je gaat eten? Waarom?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn hele reisplanner zit vol met chinees, go figure.
Corrie,quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Sangria vind ik ook niet ZO. Ik houd niet van drinken met waar iets in zit, vruchtjes of zo.
In India zou ik sowieso niks lokaals eten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef Drugshond het volgende:
Friet schint in India da bomba te zijn.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Sangria vind ik ook niet ZO. Ik houd niet van drinken met waar iets in zit, vruchtjes of zo.
Ik heb nog nooit lekkere sangria gehad, toch maar blijven proberen dus in de hoop ooit een goeie te treffen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit was in zo'n lokaal Spaans eettentje ergens in de buurt van Malaga waar vrienden een huisje hebben. De beste Sangria die ik ooit heb gedronken.
[ afbeelding ]
Slikken zal je ook wel niet doen dan...quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ja ik ben een moeilijke eter en drinker
ff zoeken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bedenkt zelfs van te voren waar je gaat eten? Waarom?
Ik ga voor snelheid.....wil ook mijn vorige record verbreken. Binnen 4 uur thuis.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:36 schreef Drugshond het volgende:
Klein reisdocumentje
Beetje ingekort omdat dit mijn 2e visit is.
Hihi hoe voorspelbaar jongen. Die wijn slik ik gewoon door hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Slikken zal je ook wel niet doen dan...
Wat is dat voor vage sharesite?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff zoeken.
[..]
Ik ga voor snelheid.....wil ook mijn vorige record verbreken. Binnen 4 uur thuis.
Ja sorry, ik dacht ik post hem gewoon, even het niveau hier een beetje omlaag halen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hihi hoe voorspelbaar jongen. Die wijn slik ik gewoon door hoor
Ben er normaal ook niet heel erg kapot van maar deze was echt geweldig. Hele zooi zware alcoholische shit erin en alles.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit lekkere sangria gehad, toch maar blijven proberen dus in de hoop ooit een goeie te treffen.
Ik moest vroeger een keer voor mijn vader 4 grande sandilla's (meloenen) halen, maar ik had het verkeerd verstaan en kwam terug met 4 megaflessen sangria
Ik heb dat topic nog niet gezien vandaagquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Zelfs JD deze week was geen topshow, dus zoveel zal het niet uitmaken.
Weet jij helemaal niks van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Tem het volgende:
Het meest exotische wat Corrie naar binnen krijgt is een twaalfuurtje.
Van iemand die rondloopt in Chinese tafellakens verwacht je normaal gesproken juist wel een beetje een exotische smaak.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Tem het volgende:
Het meest exotische wat Corrie naar binnen krijgt is een twaalfuurtje.
Dat maakt nu dus niet meer uit, je dacht wel 'helaas'quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Nee dat dan weer niet.
En ik twijfel of ik nu helaas moet zeggen of niet
Nou ligt eraan hoe de rest eruit ziet. Vandaar de twijfelquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat maakt nu dus niet meer uit, je dacht wel 'helaas'
Deleted.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dat voor vage sharesite?
Corrie heeft terugkerende dromen waarin ze danst met het haar van Ali B.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Nee ik heb weleens dromen maar niet over Humberto Tan. Dan weet ik wel leukere mannen.
45 pagina's. Misschien dat ik het een keertje lees als ik niets te doen heb.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Drugshond het volgende:
fuck....
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-AOR3CLTCJNPC.pdf
Dit is slechts madrid, en is nu week voor vertrek onder mutaties onderhevig.
Je weet zelfs al waar je churros gaat etenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Drugshond het volgende:
fuck....
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-AOR3CLTCJNPC.pdf
Dit is slechts madrid, en is nu week voor vertrek onder mutaties onderhevig.
Tijdens je vlucht naar Barcelona.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
45 pagina's. Misschien dat ik het een keertje lees als ik niets te doen heb.
I am good...quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:57 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je weet zelfs al waar je churros gaat eten
Het gaat over Madrid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdens je vlucht naar Barcelona.
Reina Sofia ben ik ook geweest, echt veel te groot voor mijn spanningsboog. Ik ben maar meteen naar la guernica gelopen, als een echte cultuurtokkie.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:57 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je weet zelfs al waar je churros gaat eten
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze in Spanje ook mescaline en zwaar vuurwerk in de verkoop?
ZO ZEG ECHT WAARquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Churros is om te eten he? Niks geen vuurwerk of zo.
Mescaline weet ik niet, vuurwerk heb ik niet veel gezien daar. Ook niet op gelet.quote:
Allemaal hoogtepunten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op CC? Is wel een ouwe herhaling.
Ah Nicki Minaj. Raar mens vind ik dat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoelde die blonde negeres.
Ik had al helemaal geen broek aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
Nou doe je broek maar uit dan. Begint nu.
Picsquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had al helemaal geen broek aan natuurlijk.
Dat is vaak zo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Die Bobbie zal wel als laatste komen.
Ik eind vd middag/avond, en vanochtend werken. Amper aanwezig dus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ben ik morgenavond niet thuis. Scheelt weer.
En geen werk achter een pc? Want dan ga je weer natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik eind vd middag/avond, en vanochtend werken. Amper aanwezig dus.
Nope, waarschijnlijk niet. Meer werkplaats en op heftruck denk ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En geen werk achter een pc? Want dan ga je weer natuurlijk.
Maar dan mis je alle tv.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ben ik morgenavond niet thuis. Scheelt weer.
OKquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, waarschijnlijk niet. Meer werkplaats en op heftruck denk ik.
Ohja, Toppop 3 mis ik sws, ben uit eten. Weet niet hoe lang het duurt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen, DWHN en Ik Vertrek.
Oh en Toppop begint morgen weer.
Ach, tis bij mijn ouders op het bedrijf dus maakt me niet zoveel uit. En het is altijd wel gezellig.quote:
Ja jij werkt natuurlijk de hele week ook al, ik ga nog naar school. Dus snap je punt wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:19 schreef sp3c het volgende:
mja nee ik moet het toch afkeuren
werken op zaterdag
Heel goed, tegenwoordig is het een uitzondering dat scholieren een bijbaantje hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja jij werkt natuurlijk de hele week ook al, ik ga nog naar school. Dus snap je punt wel.
Kloar. Weekend.quote:
Idd, hoor je niet zo vaak meer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Heel goed, tegenwoordig is het een uitzondering dat scholieren een bijbaantje hebben.
Gefeliciteerd en zuip zequote:Op zaterdag 21 september 2013 12:54 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin is jarig, dat wordt weer zuipen met mijn schoonvader vanmiddag.
Oh nu heb je nog bijna de hele dag voor jequote:
Dan maak je hem toch iets hoger?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga vandaag taart maken, wat vinden jullie daarvan?
In het recept gebruiken ze een springvorm van 24 cm, die van mij is maar 22 cm. Nu moet ik even berekenen wat dat betekent voor de ingrediënten. Wiskunde
Tips geven over taarten bakken. Niks mis mee.quote:
Ben jij zo een fruitcake?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tips geven over taarten bakken. Niks mis mee.
Zo rol ik. En we zijn er nog niet uit of DeJ een mensch is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Knap, hoe jij mensen welkom kan laten voelen.
Wanneer vertrek je richting tapasland?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar hoef je niet veel van te verwachten natuurlijk.
Over precies een week zit ik in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je richting tapasland?
Ben ik al heel veel geweest afgelopen zomer maar misschien dat ik straks maar weer op de fiets stap ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:29 schreef Karina het volgende:
Naar het bos, beetje mistig plekje opzoeken waar de zon net doorheen piept en klik!
Helaas stopt mijn fantasie daar qua sprookjesachtig. Of iets met vlinders, dan houdt het echt op.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben ik al heel veel geweest afgelopen zomer maar misschien dat ik straks maar weer op de fiets stap ja.
Vlinders heb ik ook aan gedacht ja, maar ik vind het een lastig thema. Het stomme is dat ik het zelf bedacht heb.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas stopt mijn fantasie daar qua sprookjesachtig. Of iets met vlinders, dan houdt het echt op.
Is het voor een wedstrijd of zo? Kunnen ze je in ieder geval niet beschuldigen van iets bedenken wat je zelf makkelijk vindtquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vlinders heb ik ook aan gedacht ja, maar ik vind het een lastig thema. Het stomme is dat ik het zelf bedacht heb.
Een wedstrijd voor de lol.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het voor een wedstrijd of zo? Kunnen ze je in ieder geval niet beschuldigen van iets bedenken wat je zelf makkelijk vindt
Leuke foto! Mja, ik zie wel. Weet in ieder geval nog een beeld van de gelaarsde kat te staan ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Een wedstrijd is NOOIT voor de lol![]()
Als je zoiets kunt vinden (of misschien is het daar nog iets te vroeg in het jaar voor):
[ afbeelding ]
Kan je ook meedoen met zwart-wit. Is weer een andere wedstrijd met dat als thema.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk hoor. Ik vind zelf zwart-wit foto's altijd erg mooi.
ik ga eindelijk weer boven de 100 gooien.quote:
Nou ik kan niet fotograferen, ja fotootjes maken, maar dat is wat anders. En zwart-wit is tegenwoordig denk ik niet echt zwart-wit toch? Maar digitaal zwart-wit gemaakt (of zeg ik nu wat stoms).quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je ook meedoen met zwart-wit. Is weer een andere wedstrijd met dat als thema.
Doe ik meestal al.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga eindelijk weer boven de 100 gooien.
Ik ook niet echt hoor, snap mijn camera niet eens. Maar ik vind het wel heel erg leuk om te doen. Sowieso fietsen met een doel. Klopt je schiet hem dan gewoon in kleur en dan gooi je er een zwart-wit filter overheen. Dat is makkelijker dan andersom ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kan niet fotograferen, ja fotootjes maken, maar dat is wat anders. En zwart-wit is tegenwoordig denk ik niet echt zwart-wit toch? Maar digitaal zwart-wit gemaakt (of zeg ik nu wat stoms).
Jep. Vind het wel fijn beetje bijverdienen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu heb je nog bijna de hele dag voor je![]()
Wist ik eigenlijk niet dat scholieren amper meer bijbaantjes hebben, mijn nichtje heeft er wel een, op een gegeven moment had ze er zelfs 2 en mijn neefje ook al terwijl hij toen hij ermee begon er eigenlijk zelfs nog te jong voor was.
Plus je krijgt alvast wat ervaring met werken, is toch ook wel wat voor te zeggen. Omgaan met klanten, collega's, lastig en niet lastig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep. Vind het wel fijn beetje bijverdienen.
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk hoor. Ik vind zelf zwart-wit foto's altijd erg mooi.
Omdat ik alles zwart-wit zie?quote:
Hey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Hey hoi.
Slagroom kloppen lukte niet waardoor het allemaal wat langer duurde
Gaat dit nog over taarten bakken?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:31 schreef Karina het volgende:
Je kom was te vet? Of te lang doorgeklopt zodat het boter werd?
Nee ik denk dat het kwam door de klopper, ik gebruikte zo'n spiraal ding maar daarmee werd het niet stijf (stond echt een half uur te kloppen ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:31 schreef Karina het volgende:
Je kom was te vet? Of te lang doorgeklopt zodat het boter werd?
Ah vandaar. Maar het is een kwarktaart die in de ijskast moet opstijven en niet in de oven moet? Dat zijn wel de lekkerste.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het kwam door de klopper, ik gebruikte zo'n spiraal ding maar daarmee werd het niet stijf (stond echt een half uur te kloppen ofzo). Toen heb ik het een half uur in de koelkast gezet en daarna een normale klopper gebruikt en toen lukte het wel.
Ok dit gaat echt niet meer over taarten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het kwam door de klopper, ik gebruikte zo'n spiraal ding maar daarmee werd het niet stijf (stond echt een half uur te kloppen ofzo). Toen heb ik het een half uur in de koelkast gezet en daarna een normale klopper gebruikt en toen lukte het wel.
Het is zowat winter buiten, nee ik ga koffie pakken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:44 schreef Karina het volgende:
Ga jij even buiten spelen of zoSjongejonge.
Ja dat is het inderdaad. Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar. Maar het is een kwarktaart die in de ijskast moet opstijven en niet in de oven moet? Dat zijn wel de lekkerste.
Ik zit te twijfelen of ik de verwarming aan zal doen. Maar het kan nog net zonder. Plus ik ben al zo sloom, als het te warm wordt hierbinnen ga ik in slaap vallen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is zowat winter buiten, nee ik ga koffie pakken.
Uur of zeven zoiets.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:50 schreef Specularium het volgende:
Hoe laat ga je naar de verjaardag Cor?
Ik wist dat er iets achter zatquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je wel op tijd thuis voor DWHN?
Ik zag het staan, maar nee, ik lees toch de helft niet wat er in staat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:51 schreef Pino112 het volgende:
Iemand nog het AD lezen? FHF / [TIP] Gratis AD: 4 weken
Waarom kan je niks drinken? Moet je met de auto?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets achter zatJe begrijpt hopelijk wel dat dat een grapje was he?
Ik blijf meestal tot een uur of 11 half 12. Lang zat, zeker als ik niks kan drinken.
Ja met de auto. Met OV is het amper bereikbaar. Voor de grap even gekeken, als ik om 23:00 uur wegga daar, doe ik er 2-2,5 uur over om thuis te komenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom kan je niks drinken? Moet je met de auto?
En wat is DWNH?
Oh okee. Was dat eerst niet altijd op een van de publieke zenders?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
TV / [RTL 4] Dit Was Het Nieuws (DWHN) #47: Metsjfiksing
Was eerst bij de TROS, maar dat is alweer een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee. Was dat eerst niet altijd op een van de publieke zenders?
Zeker kom je niet boven mijn topscore van vorige keer uit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga eindelijk weer boven de 100 gooien.
Heb je de Britse versie gezien? Dat is pas treurig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
The Office zonder Michael Scott is vrij waardeloos.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je de Britse versie gezien? Dat is pas treurig.
De hele verhaallijn van de sukkel en de receptioniste. De ijdelheid van de chef. Weet ik veel, het is jaren geleden dat ik het zag. Het is in elk geval veel subtieler dan de VS versie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:01 schreef Peunage het volgende:
Noem eens een leuk stukje van die Britse versie dan.
Ik heb de eerste aflevering gezien vandaag. Deze man komt niet eens in de buurt van Michael Scott.quote:
Ricky Gervais niet?!?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering gezien vandaag. Deze man komt niet eens in de buurt van Michael Scott.
Wie Ben Ik? is begonnen met Gordon en het Unieke Talent.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:07 schreef Peunage het volgende:
En Gareth vs Dwight, dat is toch geen vergelijking
Nee. US versie is gewoon beter.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:10 schreef Tem het volgende:
Geen beginnen aan. Zal wel een sbs-fanaat zijn.
En slechte smaak.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:16 schreef Peunage het volgende:
Ik snap niet waarom ik een ridder ben, maar het zal wel een goede karaktertrek zijn of zo.
Misschien mijn eigenschappen zoals durf, dapperheid en vaardigheden als strijder.
Niet. Muricah is beter.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:15 schreef Tem het volgende:
Simpele feit dat Britse humor sowieso superieur is aan Amerikaanse humor gaat Peuntje al nat.
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:36 schreef Tem het volgende:
Maarja, John Goodman is ook gewoon een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |