abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 september 2013 @ 19:53:33 #126
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_131453857
Hebben jullie gelijk in inderdaad.. Te kort door de bocht! Werk zelf ook bijna alleen maar met Barbells op een enkele dumbbell row na.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_131456201
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Omdat ik jou het coolste gymmeisje vind... Sorry jb, grs, marmar
:@ Queen Fanta vind mij het coolste :@
pi_131459141
lolled hard, "AY AY WHOA WHOA!! THE THINGS CAME OUT"

Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 22 september 2013 @ 23:18:12 #129
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131464448
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:33 schreef Maoist het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk een whey shake op mijn bank laten vallen, nu ruikt mijn bank hetzelfde als een gebruikte shakebeker die een week niet is gewassen :r

Wordt weer een nieuwe bank kopen :N
Volgens mij was dit Panzer's tip, maar blijkbaar moet je in die shakebekers spugen en dan laten staan om de geur eruit te krijgen. Dus even die bank onder spugen en laten weken.
This isn't even my final form.
pi_131464585
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 10:40 schreef Sjeen het volgende:
Hi! Ik kom even buurten vanuit dieetclubtopic, met een serieuze vraag.

Ik wil graag naast mijn sport (volleybal en Zumba Toning) ook wat meer aan Body Toning doen. Ben bezig met squaten, gebruik daarvoor app van Runpro. Ik zou ook graag mijn armen willen trainen, in de hoop dat met name onderarmen strakker worden.

Daarvoor ben ik op zoek naar een gewichtenset en kwam deze tegen bij Decathlon:

[..]

Zou ik (als beginner) hiermee een goede keus maken? Of raden jullie iets anders aan?
Een alternatief:
http://www.marktplaats.nl(...)s-60-5-kg-nieuw.html
Verder heb ik nog een paar dumbbells in V&A staan (oude post), weet niet waar je woont?

Tip is verder: train je hele lichaam, niet alleen de delen die je wilt verbeteren. Er komt dan meer groeihormoon vrij waar je hele lichaam wat aan heeft.

Een alternatief (niet echt krachttraining) dat enkele vrouwen in mijn omgeving thuis wel doen is: http://www.zuzkalight.com/

Onderarm-specifieke suggesties: doe bicep curls met bovenhandse greep en tricep extentions met een onderhandse greep.

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 22-09-2013 23:28:27 ]
  zondag 22 september 2013 @ 23:26:26 #131
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131464824
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:21 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Een alternatief:
http://www.marktplaats.nl(...)s-60-5-kg-nieuw.html
Verder heb ik nog een paar dumbbells in V&A staan (oude post), weet niet waar je woont?

Tip is verder: train je hele lichaam, niet alleen de delen die je wilt verbeteren. Er komt dan meer groeihormoon vrij waar je hele lichaam wat aan heeft.

Een alternatief (niet echt krachttraining) dat elke vrouwen in mijn omgeving thuis wel doen is: http://www.zuzkalight.com/

Onderarm-specifieke suggesties: doe bicep curls met bovenhandse greep en tricep extentions met een onderhandse greep.
Het groeihormoon 'effect' is nogal overdreven. Je IGF-1 waardes stijgen alleen acuut tijdens de oefeningen maar niet langdurig. Het is een goed argument om mensen aan het squatten te krijgen en alle spier groepen mee te pakken. Maar of het een meetbaar effect heeft(op de acute waardes na) is een tweede.

[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 22-09-2013 23:59:04 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_131464942
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

Volgens mij was dit Panzer's tip, maar blijkbaar moet je in die shakebekers spugen en dan laten staan om de geur eruit te krijgen. Dus even die bank onder spugen en laten weken.
En tip voor de volgende keer: shake niet op de bank drinken, maar direct na het bereiden in 1 teug naar binnen gieten.
  zondag 22 september 2013 @ 23:30:31 #133
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131464993
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef CarbonC het volgende:

[..]

En tip voor de volgende keer: shake niet op de bank drinken, maar direct na het bereiden in 1 teug naar binnen gieten.
Dan wordt het sowieso sneller opgenomen door de scheurtjes in je spieren.
This isn't even my final form.
  maandag 23 september 2013 @ 04:04:43 #134
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131468455
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 14:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als assists goblet squats doen. Ellenbogen tusssen de knieen, kan bijna niet missen om je juiste stand te vinden.

Fijne oefening ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 23 september 2013 @ 07:19:56 #135
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  maandag 23 september 2013 @ 07:22:55 #136
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131468821
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 september 2013 05:56 schreef star_gazer het volgende:
Godver de godver. Weer nekpijn... Ik denk dat het door het deadliften komt. Mijn form is echt netjes, maar misschien dat 4x155kg toch iets teveel belasting is. Binnenkort maar eens een goede fysio zoeken.
zag laatst met je form filmpjes geen gekke dingen idd.
PS:
Nooit opzij kijken in de spiegel met DL-en he.
Misschien helpt het als je ff je traps en je nek goed los beweegt en rolt voor je begint.

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 23-09-2013 07:30:13 ]
  maandag 23 september 2013 @ 08:16:59 #137
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131469122
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 07:22 schreef RaymondK het volgende:

[..]

zag laatst met je form filmpjes geen gekke dingen idd.
PS:
Nooit opzij kijken in de spiegel met DL-en he.
Misschien helpt het als je ff je traps en je nek goed los beweegt en rolt voor je begint.
Wij hebben een spiegel voor ons, maar ik doe het liever van de spiegel af. Van zo'n spiegel ga je naar voren kijken, wat ook niet echt handig is als je 155kg van de grond sleept.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_131469235
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:24 schreef Snakey het volgende:
Deze dus, hoewel je niet echt veel van de gym ziet. :')

https://www.facebook.com/GimNuevoEstilo/photos_stream

Het moge duidelijk zijn dat AAS nog niet zo lang verboden zijn in Spanje. :P
Ik begrijp nu waarom je nogal eens afgeleid raakt tijdens het trainen:
https://www.facebook.com/(...)43781&type=2&theater
pi_131472026
Ik wil graag weten waar ik qua dieet aan de rem moet trekken om significant spierverlies tegen te gaan.

Ik ben niet erg gespierd, maar heb wel enige spiermassa ontwikkeld het afgelopen jaar. Nu ben ik een maand geleden begonnen met diëten met een startgewicht van 98 kg, inmiddels zit ik op 90 kg (1,93m). Mijn taille is afgenomen van 101 naar 93cm, maar ik denk dat ik richting 85-87cm moet om mijn buik kwijt te zijn.
Qua voeding eet ik alleen in de ochtend carbs (havermout), verder gedurende de dag onbeperkt groenten, fruit, vis, kip en kwark. Voor ik naar de gym ga neem ik een wheyshake.

De eerste week van mijn dieet had ik erg weinig energie met sporten, maar dat is inmiddels sterk verbeterd dus ik denk dat ik met dit voedingspatroon wel progressie maak.
Ik wil dus graag weten waar het omslagpunt ligt om weer meer kcal te gaan eten, zodat ik maximaal resultaat behaal met trainen.
  maandag 23 september 2013 @ 11:08:43 #140
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131472562
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:47 schreef Mark_Rutte het volgende:
Ik wil graag weten waar ik qua dieet aan de rem moet trekken om significant spierverlies tegen te gaan.

Ik ben niet erg gespierd, maar heb wel enige spiermassa ontwikkeld het afgelopen jaar. Nu ben ik een maand geleden begonnen met diëten met een startgewicht van 98 kg, inmiddels zit ik op 90 kg (1,93m). Mijn taille is afgenomen van 101 naar 93cm, maar ik denk dat ik richting 85-87cm moet om mijn buik kwijt te zijn.
Qua voeding eet ik alleen in de ochtend carbs (havermout), verder gedurende de dag onbeperkt groenten, fruit, vis, kip en kwark. Voor ik naar de gym ga neem ik een wheyshake.

De eerste week van mijn dieet had ik erg weinig energie met sporten, maar dat is inmiddels sterk verbeterd dus ik denk dat ik met dit voedingspatroon wel progressie maak.
Ik wil dus graag weten waar het omslagpunt ligt om weer meer kcal te gaan eten, zodat ik maximaal resultaat behaal met trainen.
Wanneer je gaat merken dat je significant minder presteerd in de gym.
Dus niet dat je tijdens je cut eens een dagje niet zo lekker kan trainen, maar wanneer je merkt dat je week na week minder sterk gaat worden.
Er van uit gaande dat je met verstand aan het cutten bent en dus je kcals telt, je macro's telt, en niet te ver onder je onderhoud zit.
  maandag 23 september 2013 @ 11:49:36 #141
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131473765
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wanneer je gaat merken dat je significant minder presteerd in de gym.
Dus niet dat je tijdens je cut eens een dagje niet zo lekker kan trainen, maar wanneer je merkt dat je week na week minder sterk gaat worden.
Er van uit gaande dat je met verstand aan het cutten bent en dus je kcals telt, je macro's telt, en niet te ver onder je onderhoud zit.
8 kilo kwijt in een maand. Dus hij eet flink onder zijn onderhoud. Hij zou 2.000 kcal per dag eronder moeten zitten om dat gewichtsverlies te realiseren. Hoewel ik denk dat de metingen niet gelijkwaardig zijn (tijdstip, voedsel,drinken etc.).
Verbo is terug?
  maandag 23 september 2013 @ 11:52:37 #142
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131473849
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 11:49 schreef Verbosity het volgende:

[..]

8 kilo kwijt in een maand.
Dus hij eet flink onder zijn onderhoud. Hij zou 2.000 kcal per dag eronder moeten zitten om dat gewichtsverlies te realiseren. Hoewel ik denk dat de metingen niet gelijkwaardig zijn (tijdstip, voedsel,drinken etc.).
Dat is veel te snel Rutteh :X

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 23-09-2013 11:59:53 ]
pi_131474651
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 11:49 schreef Verbosity het volgende:

[..]

8 kilo kwijt in een maand. Dus hij eet flink onder zijn onderhoud. Hij zou 2.000 kcal per dag eronder moeten zitten om dat gewichtsverlies te realiseren. Hoewel ik denk dat de metingen niet gelijkwaardig zijn (tijdstip, voedsel,drinken etc.).
Helemaal verklaren kan ik het ook niet, als ik werkelijk 2000 kcal deficiëntie per dag zou hebben, zou ik echt omvallen. Ik weeg me op de sportschool en dat is op weekdagen in de avond en in het weekend in de ochtend/middag.
Ik heb een grafiekje geplot in excel en daar zie je alleen in de eerste week de lijn wat stijler lopen, omdat dat waarschijnlijk een groot deel vocht is. Verder heb ik ongeveer 3/4 meetpunten per week genomen.
quote:
11s.gif Op maandag 23 september 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat is veel te snel Rutteh :X
Ik weet dat je normaliter 0,5kg/week aanhoudt, en dit daardoor als ongezond wordt bestempeld. Ik vreet me echter een slag in de rondte en voel me verder goed, mijn voeding heeft gewoon een lage calorische waarde momenteel.
  maandag 23 september 2013 @ 12:35:27 #144
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131474891
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:25 schreef Mark_Rutte het volgende:

[..]

Helemaal verklaren kan ik het ook niet, als ik werkelijk 2000 kcal deficiëntie per dag zou hebben, zou ik echt omvallen. Ik weeg me op de sportschool en dat is op weekdagen in de avond en in het weekend in de ochtend/middag.
Ik heb een grafiekje geplot in excel en daar zie je alleen in de eerste week de lijn wat stijler lopen, omdat dat waarschijnlijk een groot deel vocht is. Verder heb ik ongeveer 3/4 meetpunten per week genomen.

[..]

Ik weet dat je normaliter 0,5kg/week aanhoudt, en dit daardoor als ongezond wordt bestempeld. Ik vreet me echter een slag in de rondte en voel me verder goed, mijn voeding heeft gewoon een lage calorische waarde momenteel.
'
t is nog niet eens zo zeer dat het ongezond is (dat zal wel zo zijn, dat weet ik niet) maar dat je muscle staat te burnen met een veel te hoog deficit
pi_131476493
Ik train nu sinds vorig jaar mei en ik kan nog steeds niet meer dan 90kg bankdrukken. Nog even en ik OHP meer dan dat ik bankdruk (Ik doe nu standing OHP op 80kg) :')

Ben wel 1,90 dus het hefboomeffect zal ook wel een rol spelen maar bij de OHP heb ik daar helemaal geen last van. Rare is, is dat mijn borst helemaal niet klein is. :{
  maandag 23 september 2013 @ 13:40:44 #146
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131476660
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:36 schreef Maoist het volgende:
Ik train nu sinds vorig jaar mei en ik kan nog steeds niet meer dan 90kg bankdrukken. Nog even en ik OHP meer dan dat ik bankdruk (Ik doe nu standing OHP op 80kg) :')

Ben wel 1,90 dus het hefboomeffect zal ook wel een rol spelen maar bij de OHP heb ik daar helemaal geen last van. Rare is, is dat mijn borst helemaal niet klein is. :{
is je form wel optimaal?
pi_131477094
quote:

wanneer je stricte(zonder legdrive) OHP je bench bijna inhaalt moet je echt kijken naar je benchform(torque enz)...want dan is er wel iets mis mee.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_131477686
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:25 schreef Mark_Rutte het volgende:

[..]

Heb je thuis geen weegschaal? Probeer je elke dag wanneer je wakker wordt te wegen, je gewicht fluctueert de hele dag.

quote:
Ik zou calorieen gaan tellen, zo te horen doe je dat niet. De meeste mensen hebben geen gevoel bij wat ze eten. Je hoeft je niet per se slecht te voelen als je te weinig eet, je lichaam past zich meestal goed aan.
  maandag 23 september 2013 @ 15:46:17 #149
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131481377
quote:

Weet je het verschil tussen een OHP en een push press?
Verbo is terug?
pi_131481745
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:46 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Weet je het verschil tussen een OHP en een push press?
:P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')