Vijftien jaar geleden belde.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef Myph. het volgende:
[..]
Ah, dus je erkent het probleem van de overheid?
Robin Hood.quote:
Nee, die old school shit. Met die vos.quote:
Waar ik 5 grote TV's voor mijn neus heb en zo lekker uitgebreid ga eten. Uitgewaaid ben ik al.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, jij zit op een boot.
Ik erken de schaduwkanten van het kapitalisme.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef Myph. het volgende:
[..]
Ah, dus je erkent het probleem van de overheid?
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik erken de schaduwkanten van het kapitalisme.
Wel Fokken.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar ik 5 grote TV's voor mijn neus heb en zo lekker uitgebreid ga eten. Uitgewaaid ben ik al.
En ik moet niets.
Jawel. Jij moet eten.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar ik 5 grote TV's voor mijn neus heb en zo lekker uitgebreid ga eten. Uitgewaaid ben ik al.
En ik moet niets.
Statisme is bij jouw wel extreem doorgeschoten, niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
Kan er geen bordje "verboden voor libertariërs" bij de ingang van deze sc komen?
'Iedereen is welkom behalve libertariërs.'quote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
Kan er geen bordje "verboden voor libertariërs" bij de ingang van deze sc komen?
Laat ik maar even een godwinnetje maken. In 1933...quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
'Iedereen is welkom behalve libertariërs.'
Dat. Want met mensen met zo'n waanidee valt geen zinnige discussie te voeren.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
'Iedereen is welkom behalve libertariërs.'
Als het je niet zo bevalt, ga dan niet zomaar dingen roepen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat. Want met mensen met zo'n waanidee valt geen zinnige discussie te voeren.
Net of jij tegen de EU bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Eurofielen zijn geweldig in discussies.
Ik ben pro-EU. Net alsof jij tegen marktwerking bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of jij tegen de EU bent.
Rat.
Dit bedoel ik...quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Myph. het volgende:
[..]
Laat ik maar even een godwinnetje maken. In 1933...
Lekker, wil ik ook wel. Vooral in de zomer met de zon op de boot is heerlijk. Word je mooi bruin en lekker zwemmen en eten, jajaja.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En ik moet niets.
Heb van de week weer eens twee uur met een corporatie-directeur om tafel gezeten. Wegwijs gemaakt in de wereld van de vrije huursector.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben pro-EU. Net alsof jij tegen marktwerking bent.
Duif.
Je zal maar twee uur met een corporatie-directeur om tafel zitten.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb van de week weer eens twee uur met een corporatie-directeur om tafel gezeten. Wegwijs gemaakt in de wereld van de vrije huursector.
Hele aardige vent. Goeie verteller ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal maar twee uur met een corporatie-directeur om tafel zitten.
Ik vind een half uur al lang.
Hitler, dat was ook een lolbertarier.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Myph. het volgende:
[..]
Laat ik maar even een godwinnetje maken. In 1933...
Slapen in een woonboot met zo'n glazen dak boven je ook. In Amsterdam. Als het regent. Best mooi.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef YokiKater het volgende:
Chillen op een zeiljacht is de shit.
Zolang ze maar niet te veel over de markt vertellen kan ik het meestal wel met zulke kerels vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hele aardige vent. Goeie verteller ook.
Je hebt bij Jeroen Pauw overnacht?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Slapen in een woonboot met zo'n glazen dak boven je ook. In Amsterdam. Als het regent. Best mooi.
Gewoon elke user met elke andere user een contract laten aangaan of je op elkaar wilt reageren en zo ja hoe en hoe vaak en waar.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
Leuk en romantisch.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Slapen in een woonboot met zo'n glazen dak boven je ook. In Amsterdam. Als het regent. Best mooi.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt bij Jeroen Pauw overnacht?
Hij heeft een duidelijke visie en deelt die met een ieder die het wil horen. Afkomstig uit de private sector bovendien. Ergste zijn corporatie-directeuren die hun hele leven ambtenaar zijn geweest.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet te veel over de markt vertellen kan ik het meestal wel met zulke kerels vinden.
Maar je hebt ook van die "opgeheven vinger-types". Dat is een drama.
Toevallig doet die persoon wel wat in de media. Bij dezelfde soort zender.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt bij Jeroen Pauw overnacht?
Dit is een besloten club. Wij bepalen zelf wel wie er welkom is. Daar heeft geen overheid met stompzinnige antidiscriminatieregeltjes wat over te zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon elke user met elke andere user een contract laten aangaan of je op elkaar wilt reageren en zo ja hoe en hoe vaak en waar.
THANK YOU!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft een duidelijke visie en deelt die met een ieder die het wil horen. Afkomstig uit de private sector bovendien. Ergste zijn corporatie-directeuren die hun hele leven ambtenaar zijn geweest.
Dus je hebt je stageplek al geregeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Toevallig doet die persoon wel wat in de media. Bij dezelfde soort zender.
Er liep hier in de regio zo'n eentje rond. Inmiddels met pensioen. Altijd bij de afdeling volkshuisvesting van de gemeente gewerkt en daarna naar de corporatie. Idealistische betweter.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
THANK YOU!
Dit geldt overigens ook voor politici.
Beetje de aard van het beestje. Altijd maar kunnen oreren en declameren wat er fout is, waar de markt tekort schoot en hoe de overheid/de corporatie die handschoen moest oppakken. Op een gegeven moment denk je dan vanzelf dat je het werk van god verricht.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er liep hier in de regio zo'n eentje rond. Inmiddels met pensioen. Altijd bij de afdeling volkshuisvesting van de gemeente gewerkt en daarna naar de corporatie. Idealistische betweter.
Dat is wel een beetje zo. Echt ook nog. Als ik die kant opging dan. Ik studeer iets anders.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus je hebt je stageplek al geregeld.
Beetje beperkt in hun denken inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beetje de aard van het beestje. Altijd maar kunnen oreren en declameren wat er fout is, waar de markt tekort schoot en hoe de overheid/de corporatie die handschoen moest oppakken. Op een gegeven moment denk je dan vanzelf dat je het werk van god verricht.
Nee hoor. Maar je weet je lichaam dus wel te gebruiken om hogerop te komen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo. Echt ook nog. Als ik die kant opging dan. Ik studeer iets anders.
Mensen vinden mij altijd heel erg aardig en leuk en grappig (op fok niet en irl heb ik áls ik issues heb dat met oudere vrouwen die onaardig doen), daarom denk ik ook dat ik al 3 mensen ken in die wereld die dingen aanbieden op dat gebied.
Maar ik wil een beetje worden zoals Koos dan (serieus). Schrijven enzo, niet echt op tv. Hoewel presenteren enzo en interviewen ook super tof is.
Of is dit weer oninteressante informatie?
Lekker discussiëren hoe we het volk het beste kunnen knechten.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat. Want met mensen met zo'n waanidee valt geen zinnige discussie te voeren.
O neeee, het was een vrouw van in de 40 ofzo waar ik bij sliep. Ik zou niet het bed induiken om iets te bereiken. Of het moet een win-win situatie zijn, daar ben ik eerlijk in. Met andere woorden: dat de jongen erg knap is etc. Maar het zijn denk ik vaak oude vieze mannen die zoiets proberen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je weet je lichaam dus wel te gebruiken om hogerop te komen.
Als journalist lijkt het me 't lastigst om niet meteen mee te gaan met iemand die "de andere kant" placht te verkondigen. Soms zal het de moeite waard zijn, vaker zijn het malle henkie's die niemand in hetzelfde werkveld serieus neemt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje beperkt in hun denken inderdaad.
Moet bekennen dat ik me wel liet meeslepen door z'n praatjes in het begin. Maarja, nog niet zo lang bezig in het vak. Dan heb je dat nog.
Ik voel me niet geknecht en ben de overheid dankbaar dat ik mijn leven zo kan inrichten als mij dat dunkt zonder mij zorgen te hoeven maken om mijn veiligheid.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lekker discussiëren hoe we het volk het beste kunnen knechten.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hitler, dat was ook een lolbertarier.
Jeroen Pauws inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 20:23 schreef Alweerz het volgende:
[..]
O neeee, het was een vrouw van in de 40 ofzo waar ik bij sliep. Ik zou niet het bed induiken om iets te bereiken. Of het moet een win-win situatie zijn, daar ben ik eerlijk in. Met andere woorden: dat de jongen erg knap is etc. Maar het zijn denk ik vaak oude vieze mannen die zoiets proberen.
LOL.quote:
Ik voer mijn titel nooit.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef GSbrder het volgende:
MSc achter je naam lijkt me maar niks. Ik denk dat ik het gewoon bij ir. hou.
Of brder.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef GSbrder het volgende:
MSc achter je naam lijkt me maar niks. Ik denk dat ik het gewoon bij ir. hou.
Snap ik.quote:
Ik onttrek me actief aan de tentakels van de staat maar voel het onrecht elke dag. Ik ben blij met mijn leven en blij dat het eindig is. Ik zou in dit systeem niet eeuwig willen leven.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voel me niet geknecht en ben de overheid dankbaar dat ik mijn leven zo kan inrichten als mij dat dunkt zonder mij zorgen te hoeven maken om mijn veiligheid.
Maar waarom voel jij je slaaf dan, is je leven echt zo kut?
Dan verhuis je naar een ander land waar het luchtig is.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik onttrek me actief aan de tentakels van de staat maar voel het onrecht elke dag. Ik ben blij met mijn leven en blij dat het eindig is. Ik zou in dit systeem niet eeuwig willen leven.
Ik heb met je te doen, ben blij dat ik meer lol heb.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik onttrek me actief aan de tentakels van de staat maar voel het onrecht elke dag. Ik ben blij met mijn leven en blij dat het eindig is. Ik zou in dit systeem niet eeuwig willen leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |