Vijftien jaar geleden belde.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef Myph. het volgende:
[..]
Ah, dus je erkent het probleem van de overheid?
Robin Hood.quote:
Nee, die old school shit. Met die vos.quote:
Waar ik 5 grote TV's voor mijn neus heb en zo lekker uitgebreid ga eten. Uitgewaaid ben ik al.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, jij zit op een boot.
Ik erken de schaduwkanten van het kapitalisme.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef Myph. het volgende:
[..]
Ah, dus je erkent het probleem van de overheid?
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik erken de schaduwkanten van het kapitalisme.
Wel Fokken.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar ik 5 grote TV's voor mijn neus heb en zo lekker uitgebreid ga eten. Uitgewaaid ben ik al.
En ik moet niets.
Jawel. Jij moet eten.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar ik 5 grote TV's voor mijn neus heb en zo lekker uitgebreid ga eten. Uitgewaaid ben ik al.
En ik moet niets.
Statisme is bij jouw wel extreem doorgeschoten, niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
Kan er geen bordje "verboden voor libertariërs" bij de ingang van deze sc komen?
'Iedereen is welkom behalve libertariërs.'quote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
Kan er geen bordje "verboden voor libertariërs" bij de ingang van deze sc komen?
Laat ik maar even een godwinnetje maken. In 1933...quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
'Iedereen is welkom behalve libertariërs.'
Dat. Want met mensen met zo'n waanidee valt geen zinnige discussie te voeren.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
'Iedereen is welkom behalve libertariërs.'
Als het je niet zo bevalt, ga dan niet zomaar dingen roepen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat. Want met mensen met zo'n waanidee valt geen zinnige discussie te voeren.
Net of jij tegen de EU bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Eurofielen zijn geweldig in discussies.
Ik ben pro-EU. Net alsof jij tegen marktwerking bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of jij tegen de EU bent.
Rat.
Dit bedoel ik...quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Myph. het volgende:
[..]
Laat ik maar even een godwinnetje maken. In 1933...
Lekker, wil ik ook wel. Vooral in de zomer met de zon op de boot is heerlijk. Word je mooi bruin en lekker zwemmen en eten, jajaja.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En ik moet niets.
Heb van de week weer eens twee uur met een corporatie-directeur om tafel gezeten. Wegwijs gemaakt in de wereld van de vrije huursector.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben pro-EU. Net alsof jij tegen marktwerking bent.
Duif.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |