Toen ik m'n WDTV live net had gekocht had ik nog best veel zitten rotzooien met de verbinding, na talloze reboots en opnieuw instellen was het eindelijk stabiel. Ik durf er niks meer aan aan te passen dus voorlopig hou ik het gewoon bij een US content op mijn laptop.quote:Op zondag 22 september 2013 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
Bazendienst unblock-us
voor die kleine 4 euro per maand ga ik niet zitten kutten met tunlr
Je hoeft die DNS van unblock-us maar 1 keer in te stellen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ik m'n WDTV live net had gekocht had ik nog best veel zitten rotzooien met de verbinding, na talloze reboots en opnieuw instellen was het eindelijk stabiel. Ik durf er niks meer aan aan te passen dus voorlopig hou ik het gewoon bij een US content op mijn laptop.
Maar ik moet de DNS op bijvoorbeeld m'n iPad en m'n WDTV live ook instellen? Ga ik daar op den duur geen problemen mee krijgen qua verbinding, omdat ik het handmatig aanpas?quote:Op zondag 22 september 2013 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hoeft die DNS van unblock-us maar 1 keer in te stellen.
Op de website van hen kan je met 2 klikken je regio aanpassen welke netflix je wilt hebben.
[ afbeelding ]
Nee. Niet als je alleen @ je thuisnetwerk blijft met je WDTV live.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ik moet de DNS op bijvoorbeeld m'n iPad en m'n WDTV live ook instellen? Ga ik daar op den duur geen problemen mee krijgen qua verbinding, omdat ik het handmatig aanpas?
quote:Op zondag 22 september 2013 15:27 schreef Cee het volgende:
Dank je roffelzzzz!
Niet dat ik 't meteen ga proberen hoor, maar ik ga het streng overwegen.
Ik kijk nu, in full HDquote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef Sands het volgende:
Hebben jullie nog wel een HD optie bij House of Cards?
Ik heb het nog niet gezien en ze moeten wel aantonen dat ze dat doen voordat ik ga betalen. Als het zo blijft dan blijft het bij die gratis maand...quote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ben vandaag aan de gratis proefmaand begonnen. interessant, maar het aanbod vind ik idd nog wat karig
word er regelmatig content toegevoegd?
Ja, vandaag nogquote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ben vandaag aan de gratis proefmaand begonnen. interessant, maar het aanbod vind ik idd nog wat karig
word er regelmatig content toegevoegd?
Ik zie het HD icoontje niet eens staan, en dat was er vorige week nog wel.quote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik kijk nu, in full HDvia een wd tv live.
film uit 1968quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, vandaag nog
http://movies.netflix.com(...)0028281?locale=nl-nl
Dat gaat automatisch afaik.quote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef Sands het volgende:
Hebben jullie nog wel een HD optie bij House of Cards?
bij mij werkt HD maar af en toe en nu is dus bij sommige titels de HD helemaal verdwenen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch afaik.
Ik kijk niet via PC, Via PS3 / WDTV Live werkt lekkerder vind ik
Heb ik inderdaad ook ja.quote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie het HD icoontje niet eens staan, en dat was er vorige week nog wel.
[ afbeelding ]
ok, dat vind ik serieus tofquote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, vandaag nog
http://movies.netflix.com(...)0028281?locale=nl-nl
Alle oude Herbie films staan er opquote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ok, dat vind ik serieus tof![]()
die films keek ik vroeger altijd
Je kunt bovenaan een categorie kiezen, dan zie je alle films daarinquote:Op zondag 22 september 2013 22:56 schreef Schunckelstar het volgende:
is er eigenlijk ergens een lijst te zien met alle inhoud?
ik vind dat menu erg onoverzichtelijk![]()
verder denk ik dat ik het een half jaartje of zo aankijk, bevalt op wat kleine dingen na prima
Bob Rossquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de docu Reincarnated, over Snoop/Lion Dogg aan het kijken, heeft-ie het over Bob. Komt een foto van Marley in beeld, maar de vertaler zet doodleuk Bob Dylan neer.
Subtitles off.
Check. Kost niks ook. Geinig!quote:Op zondag 22 september 2013 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is echt zo eenvoudig. Gewoon bij je IPv4 config de DNS van Unblock-US erinzetten.
Moet je wel een statisch intern IP nemen.
Let's make some green stuff and smoke it!quote:
Volgens mij is dat standaard voor nieuwe klanten.quote:Op maandag 23 september 2013 00:07 schreef donroyco het volgende:
Denken jullie dat die 'één maand gratis'-actie nog wel even aanhoudt?
Ja sukkels, iedereen weet dat de vertaling 'Het feestje van Thea' moet zijnquote:Op maandag 23 september 2013 07:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:
De ondertiteling soms![]()
The Thea Party werd vertaalt als het theekransje...
Ah, jij hebt ook de docu "Terms and Conditions may apply" gekekenquote:Op maandag 23 september 2013 07:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:
De ondertiteling soms![]()
The Thea Party werd vertaalt als het theekransje...
dat ja. Die docu is trouwens wel tof...quote:Op maandag 23 september 2013 08:20 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook de docu "Terms and Conditions may apply" gekekenDe vertaalfouten waren daar inderdaad wel heel absurd, ja.
Halve afleveringen kijken op de tv en in bed op de iPad verder kijken, precies waar je gebleven was!quote:Op maandag 23 september 2013 08:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gisteren begonnen aan Netflix, ik weet nu al dat ik het ga houden
Met Medialink in Chrome geinstalleerd: alles aan aanbod wat ik wil hebben zo ongeveer. Hij snapt dat als ik op spatie ram ik wil pauzeren. Toen ik was gaan eten en terugkwam, was het scherm zwart. Ik refreshen: Netflix gaat precies verder waar ik gebleven ben. Ik ga even wat anders doen, kom weer terug, klik op de serie 'continue watching' en pakt de aflevering waar ik gebleven ben.
Fantastisch concept![]()
Ja, dat is zo ideaalquote:Op maandag 23 september 2013 08:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Halve afleveringen kijken op de tv en in bed op de iPad verder kijken, precies waar je gebleven was!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |