Alle oude Herbie films staan er opquote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ok, dat vind ik serieus tof![]()
die films keek ik vroeger altijd
Je kunt bovenaan een categorie kiezen, dan zie je alle films daarinquote:Op zondag 22 september 2013 22:56 schreef Schunckelstar het volgende:
is er eigenlijk ergens een lijst te zien met alle inhoud?
ik vind dat menu erg onoverzichtelijk![]()
verder denk ik dat ik het een half jaartje of zo aankijk, bevalt op wat kleine dingen na prima
Bob Rossquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de docu Reincarnated, over Snoop/Lion Dogg aan het kijken, heeft-ie het over Bob. Komt een foto van Marley in beeld, maar de vertaler zet doodleuk Bob Dylan neer.
Subtitles off.
Check. Kost niks ook. Geinig!quote:Op zondag 22 september 2013 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is echt zo eenvoudig. Gewoon bij je IPv4 config de DNS van Unblock-US erinzetten.
Moet je wel een statisch intern IP nemen.
Let's make some green stuff and smoke it!quote:
Volgens mij is dat standaard voor nieuwe klanten.quote:Op maandag 23 september 2013 00:07 schreef donroyco het volgende:
Denken jullie dat die 'één maand gratis'-actie nog wel even aanhoudt?
Ja sukkels, iedereen weet dat de vertaling 'Het feestje van Thea' moet zijnquote:Op maandag 23 september 2013 07:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:
De ondertiteling soms![]()
The Thea Party werd vertaalt als het theekransje...
Ah, jij hebt ook de docu "Terms and Conditions may apply" gekekenquote:Op maandag 23 september 2013 07:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:
De ondertiteling soms![]()
The Thea Party werd vertaalt als het theekransje...
dat ja. Die docu is trouwens wel tof...quote:Op maandag 23 september 2013 08:20 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook de docu "Terms and Conditions may apply" gekekenDe vertaalfouten waren daar inderdaad wel heel absurd, ja.
Halve afleveringen kijken op de tv en in bed op de iPad verder kijken, precies waar je gebleven was!quote:Op maandag 23 september 2013 08:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gisteren begonnen aan Netflix, ik weet nu al dat ik het ga houden
Met Medialink in Chrome geinstalleerd: alles aan aanbod wat ik wil hebben zo ongeveer. Hij snapt dat als ik op spatie ram ik wil pauzeren. Toen ik was gaan eten en terugkwam, was het scherm zwart. Ik refreshen: Netflix gaat precies verder waar ik gebleven ben. Ik ga even wat anders doen, kom weer terug, klik op de serie 'continue watching' en pakt de aflevering waar ik gebleven ben.
Fantastisch concept![]()
Ja, dat is zo ideaalquote:Op maandag 23 september 2013 08:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Halve afleveringen kijken op de tv en in bed op de iPad verder kijken, precies waar je gebleven was!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |