Toen ik m'n WDTV live net had gekocht had ik nog best veel zitten rotzooien met de verbinding, na talloze reboots en opnieuw instellen was het eindelijk stabiel. Ik durf er niks meer aan aan te passen dus voorlopig hou ik het gewoon bij een US content op mijn laptop.quote:Op zondag 22 september 2013 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
Bazendienst unblock-us
voor die kleine 4 euro per maand ga ik niet zitten kutten met tunlr
Je hoeft die DNS van unblock-us maar 1 keer in te stellen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ik m'n WDTV live net had gekocht had ik nog best veel zitten rotzooien met de verbinding, na talloze reboots en opnieuw instellen was het eindelijk stabiel. Ik durf er niks meer aan aan te passen dus voorlopig hou ik het gewoon bij een US content op mijn laptop.
Maar ik moet de DNS op bijvoorbeeld m'n iPad en m'n WDTV live ook instellen? Ga ik daar op den duur geen problemen mee krijgen qua verbinding, omdat ik het handmatig aanpas?quote:Op zondag 22 september 2013 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hoeft die DNS van unblock-us maar 1 keer in te stellen.
Op de website van hen kan je met 2 klikken je regio aanpassen welke netflix je wilt hebben.
[ afbeelding ]
Nee. Niet als je alleen @ je thuisnetwerk blijft met je WDTV live.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ik moet de DNS op bijvoorbeeld m'n iPad en m'n WDTV live ook instellen? Ga ik daar op den duur geen problemen mee krijgen qua verbinding, omdat ik het handmatig aanpas?
quote:Op zondag 22 september 2013 15:27 schreef Cee het volgende:
Dank je roffelzzzz!
Niet dat ik 't meteen ga proberen hoor, maar ik ga het streng overwegen.
Ik kijk nu, in full HDquote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef Sands het volgende:
Hebben jullie nog wel een HD optie bij House of Cards?
Ik heb het nog niet gezien en ze moeten wel aantonen dat ze dat doen voordat ik ga betalen. Als het zo blijft dan blijft het bij die gratis maand...quote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ben vandaag aan de gratis proefmaand begonnen. interessant, maar het aanbod vind ik idd nog wat karig
word er regelmatig content toegevoegd?
Ja, vandaag nogquote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ben vandaag aan de gratis proefmaand begonnen. interessant, maar het aanbod vind ik idd nog wat karig
word er regelmatig content toegevoegd?
Ik zie het HD icoontje niet eens staan, en dat was er vorige week nog wel.quote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik kijk nu, in full HDvia een wd tv live.
film uit 1968quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, vandaag nog
http://movies.netflix.com(...)0028281?locale=nl-nl
Dat gaat automatisch afaik.quote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef Sands het volgende:
Hebben jullie nog wel een HD optie bij House of Cards?
bij mij werkt HD maar af en toe en nu is dus bij sommige titels de HD helemaal verdwenen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch afaik.
Ik kijk niet via PC, Via PS3 / WDTV Live werkt lekkerder vind ik
Heb ik inderdaad ook ja.quote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie het HD icoontje niet eens staan, en dat was er vorige week nog wel.
[ afbeelding ]
ok, dat vind ik serieus tofquote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, vandaag nog
http://movies.netflix.com(...)0028281?locale=nl-nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |