De Amerikaanse heeft die ook hoorquote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
De Braziliaanse Netflix heeft The X-Files jongens!!Jammer alleen dat de subs niet uit kunnen
![]()
Unblock-us is eindbaas, dat wel![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de docu Reincarnated, over Snoop/Lion Dogg aan het kijken, heeft-ie het over Bob. Komt een foto van Marley in beeld, maar de vertaler zet doodleuk Bob Dylan neer.
Subtitles off.
Totaal niet. Kan ook gemakkelijk op je tv/Xbox/Apple TV/vul hier je apparaat inquote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef NotGuilty het volgende:
Is het heel veel gedoe om unblock-us op een laptop aan de praat te krijgen?
quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Totaal niet. Kan ook gemakkelijk op je tv/Xbox/Apple TV/vul hier je apparaat in
O werkelijkquote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De Amerikaanse heeft die ook hoor
Chill, even uitzoeken.quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Totaal niet. Kan ook gemakkelijk op je tv/Xbox/Apple TV/vul hier je apparaat in
Het is echt zo eenvoudig. Gewoon bij je IPv4 config de DNS van Unblock-US erinzetten.quote:
Ik zie bij tunlr dezelfde instructies staan, waarom is die minder goed dan?quote:Op zondag 22 september 2013 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
Bazendienst unblock-us
voor die kleine 4 euro per maand ga ik niet zitten kutten met tunlr
Ik heb in dit topic al meerdere keren gehoord dat tunlr op zijn reet lag.quote:Op zondag 22 september 2013 14:52 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik zie bij tunlr dezelfde instructies staan, waarom is die minder goed dan?
Ik heb echt nog geen enkele ervaring met dit soort unblocksystemen![]()
Toen ik m'n WDTV live net had gekocht had ik nog best veel zitten rotzooien met de verbinding, na talloze reboots en opnieuw instellen was het eindelijk stabiel. Ik durf er niks meer aan aan te passen dus voorlopig hou ik het gewoon bij een US content op mijn laptop.quote:Op zondag 22 september 2013 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
Bazendienst unblock-us
voor die kleine 4 euro per maand ga ik niet zitten kutten met tunlr
Je hoeft die DNS van unblock-us maar 1 keer in te stellen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ik m'n WDTV live net had gekocht had ik nog best veel zitten rotzooien met de verbinding, na talloze reboots en opnieuw instellen was het eindelijk stabiel. Ik durf er niks meer aan aan te passen dus voorlopig hou ik het gewoon bij een US content op mijn laptop.
Maar ik moet de DNS op bijvoorbeeld m'n iPad en m'n WDTV live ook instellen? Ga ik daar op den duur geen problemen mee krijgen qua verbinding, omdat ik het handmatig aanpas?quote:Op zondag 22 september 2013 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hoeft die DNS van unblock-us maar 1 keer in te stellen.
Op de website van hen kan je met 2 klikken je regio aanpassen welke netflix je wilt hebben.
[ afbeelding ]
Nee. Niet als je alleen @ je thuisnetwerk blijft met je WDTV live.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ik moet de DNS op bijvoorbeeld m'n iPad en m'n WDTV live ook instellen? Ga ik daar op den duur geen problemen mee krijgen qua verbinding, omdat ik het handmatig aanpas?
quote:Op zondag 22 september 2013 15:27 schreef Cee het volgende:
Dank je roffelzzzz!
Niet dat ik 't meteen ga proberen hoor, maar ik ga het streng overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |