abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131338767

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 19-09-2013 12:11:40 ]
pi_131338770
Laatste post:
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

echte trail runners lezen TrailRunner ;)
Dan ben ik maar gewoon een boy die graag in de bossen rent :6

(Heb wel zitten twijfelen om er lid van te worden)

PS
Graag geen verzoekjes voor OP wijzigingen, ben overdag mobiel.
Graag een DM naar je post en dan pas ik het in de avond aan. :@
  donderdag 19 september 2013 @ 07:43:48 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131338782
ik zeg doen Stream, ik vind het een goed blad als je het intresse heeft.
Ik ben lid geworden omdat het hier in de winkel $NZ15.- kost en bij een abo zo'n NZ$7.- plus dat ik niet helemaal naar de stad hoef
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_131338798
Zover ik weet, verkopen ze het niet in NL. Dan zou ik het moeten laten bestellen via GB.
Tenminste, dat was wat ik me meen te herinneren.
  donderdag 19 september 2013 @ 07:47:39 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131338812
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:46 schreef streamnl het volgende:
Zover ik weet, verkopen ze het niet in NL. Dan zou ik het moeten laten bestellen via GB.
Tenminste, dat was wat ik me meen te herinneren.
sommige engelstalige boekhandels in NL verkopen het maar met een abo hoef je in ieder geval niet te zoeken
  donderdag 19 september 2013 @ 07:51:43 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131338831
voor volgende maand een off road HM ingeplanned als training...altijd leuker dan helemaal alleen lopen

http://www.btpilates.co.nz/Harriers/StPaulsHalfMarathon2013.pdf

Ook nog twee Nederlandse seizoensmedewerkers vertelt dat ze ook mee gaan doen, al hoewel ik ze de optie geef om de 10 of 15km te doen
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 07:51:55 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_131338835
Ik hobbel ook graag door bossen, parken en uiterwaarden, maar voor voorlopig zit ik doordeweeks weer vast aan de stad. Het wordt nu te snel donker voor het park
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 19 september 2013 @ 07:53:23 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131338844
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik hobbel ook graag door bossen, parken en uiterwaarden, maar voor voorlopig zit ik doordeweeks weer vast aan de stad. Het wordt nu te snel donker voor het park
zoals al vaker hier gezegd., het zou niet moeten schelen, maar kortere dagen...het nadeel van een renmevrouw zijn
  donderdag 19 september 2013 @ 07:54:34 #9
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_131338853
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Bouwlamp op je hoofd!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_131338872
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ook nog twee Nederlandse seizoensmedewerkers vertelt dat ze ook mee gaan doen, al hoewel ik ze de optie geef om de 10 of 15km te doen
Ik zie mijn baas dit al zeggen. How about no. Krijgen ze ook loon voor de uren dat ze lopen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_131338898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

zoals al vaker hier gezegd., het zou niet moeten schelen, maar kortere dagen...het nadeel van een renmevrouw zijn
Denk dat het te maken heeft met de donkerheid, je kan nu ook niet meer trainen in het Amsterdamse bos, Spaarnwoude, Sloterplas, e.d. je ziet gewoon geen hand voor je ogen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 19 september 2013 @ 08:02:35 #12
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131338908
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:56 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik zie mijn baas dit al zeggen. How about no. Krijgen ze ook loon voor de uren dat ze lopen?
turlijk niet Slacker....!!
ze mogen blij zijn dat ik aan hun lichaamlijk welzijn denk....vergeet niet dat het uitvloeisels zijn van de MacDonald-generatie!!
  donderdag 19 september 2013 @ 08:04:28 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131338920
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:00 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Denk dat het te maken heeft met de donkerheid, je kan nu ook niet meer trainen in het Amsterdamse bos of Spaarnwoude, je ziet gewoon geen hand voor je ogen.
volgens mij heeft Gup ooit eens iets gepost dat het toch niet helemaal veilig is en dat Mr.Gup zich ook niet helemaal op zijn gemak voelt als Guppie door het grote enge donkere park doolt....fair enough!
  donderdag 19 september 2013 @ 08:07:50 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131338942
En Slacker, het mag dan zo zijn dat Nieuw-Zeeland vandaag precies 120 jaar geleden als eerste land ter wereld vrouwen stemrecht gaf, op de werkvloer heerst bij ons nog pure koloniale dictatuur ;)
pi_131338948
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor volgende maand een off road HM ingeplanned als training...altijd leuker dan helemaal alleen lopen

Kun je dat eisen? En waarom zou je dat eisen? Ik zou je vet uitlachen. Raar land.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_131338949
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
turlijk niet Slacker....!!
ze mogen blij zijn dat ik aan hun lichaamlijk welzijn denk....vergeet niet dat het uitvloeisels zijn van de MacDonald-generatie!!
In dat geval kan je ze niet dwingen.
pi_131338969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

volgens mij heeft Gup ooit eens iets gepost dat het toch niet helemaal veilig is en dat Mr.Gup zich ook niet helemaal op zijn gemak voelt als Guppie door het grote enge donkere park doolt....fair enough!
Dat is ook mijn voornaamste reden om in het donker niet door het park te lopen.. Ben alleen iets eerder thuis dan Guppy volgens mij en loop gelijk uit mijn werk dus nu kan het nog wel. Een week of drie/vier gok ik zo.
  donderdag 19 september 2013 @ 08:11:56 #18
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131338975
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:08 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Kun je dat eisen? En waarom zou je dat eisen? Ik zou je vet uitlachen. Raar land.
natuurlijk dwing ze nergens toe Mossel...maar het zijn bravourige jochies van 20 die het er over hebben dat ze die ouwe kerel (your truly) er wel even uit zullen lopen dus vandaar... bring it on
pi_131338977
quote:

Mogen ze dan ook gaan wandelen? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 19 september 2013 @ 08:12:44 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131338986
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:08 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

In dat geval kan je ze niet dwingen.
inderdaad, de zieltjes van die generatie zijn zo week als de burgerbroodjes
  donderdag 19 september 2013 @ 08:17:07 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131339019
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:12 schreef Guard het volgende:

[..]

Mogen ze dan ook gaan wandelen? :P
ze gaan het beiden wel redden hoor Guard, zeker de 10 of de 15!
het mooie is nu dat ik nu niet meer het "streven" ben om te verslaan maar er nu een onderling haantjesgedrag is ontstaan wie de snelste zal zijn... :D
En vergeet niet, in een sportgek land heeft het feit dat je je collega versla toch nog wel wat "hosselwaarde", nooit weg als je op "working holiday" bent
pi_131339035
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

natuurlijk dwing ze nergens toe Mossel...maar het zijn bravourige jochies van 20 die het er over hebben dat ze die ouwe kerel (your truly) er wel even uit zullen lopen dus vandaar... bring it on
Oooow, dan zou ik het ook doen ja. Dan heb je gelijk, maar ik gok dat ze zullen afhaken ;)
pi_131339041
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad, de zieltjes van die generatie zijn zo week als de burgerbroodjes
Daar heeft het niks mee te maken. Als jij me dwingt als werkgever iets te doen dan betaal je daarvoor. Dat heet een arbeidsrelatie. Je gaat me niet vertellen wat ik in mn vrije tijd wel/niet mag doen. Tenzij je betaalt.

Ik ben ook van generatie "geef het een naampje", no way dat mijn baas bepaalt dat ik met hem ga trailen, hardlopen of paintballen. Vrijwillig: ja. Moeten: dan heet het werk en zal ik nakijken of de functieomschrijving het van me verlangt.
pi_131339059
(maar de context veranderd, ik snap 'm nu).
pi_131339083
Bah, McDonald's. Geef mij maar Burger King :P
  donderdag 19 september 2013 @ 08:24:33 #26
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_131339090
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:23 schreef hatsaflats het volgende:
Bah, McDonald's. Geef mij maar Burger King :P
Geen van beiden :r
pi_131339106
Nu wil ik naar de Burgerbar hmmmm
pi_131339117

quote:
What’s always amused me about this scene is how absolutely little sense Rocky’s route makes: South Philly becomes North Philly becomes the Italian Market becomes North Philly again, and so on. Obviously, the montage isn’t meant to be taken seriously as an actual workout; it’s just a few scenes strung together so “Gonna Fly Now” can play and Rocky can finish at the top of the Art Museum steps.

But, I wondered, what if this roadwork were treated as one actual run? How far would Rocky go? Well, I decided to find out. I pieced together the routes Rocky could have traveled from scene to scene in this training montage and calculated distance.
http://blogs.phillymag.co(...)aining-run-rocky-ii/

_O-
pi_131339180
Crap, dat is een ultra. 120km... Nee, tis anderehalve marathon, niet drie. 60 km.
pi_131339402
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ze gaan het beiden wel redden hoor Guard, zeker de 10 of de 15!
het mooie is nu dat ik nu niet meer het "streven" ben om te verslaan maar er nu een onderling haantjesgedrag is ontstaan wie de snelste zal zijn... :D
En vergeet niet, in een sportgek land heeft het feit dat je je collega versla toch nog wel wat "hosselwaarde", nooit weg als je op "working holiday" bent
ja ik las daarna dat het twee van die jonge gastjes waren. Grappig dat er dan toch een competatief iets ontstaat (en jij lekker in de luwte kunt blijven en ze er lekker uitloopt op de dag zelf :P )
pi_131339423
Wilde al zeggen: zul je zien dat ze je zo voorbij huppelen RD! :D!
Ja doei.
pi_131339453
Ohh, mcDonalds... Nu heb ik zin in een hamburger, en ik heb nog niet eens ontbeten :')
pi_131339467
Gadver, die "burgers" van de Mac en BK zijn toch niet te vreten?
Geef mij een Subway sub :9
pi_131339475
Zelfgemaakte hamburger met gorgonzola op een hard pompoenpitbroodje met geroosterde pompoen en potato wedges :9 O+

McD & BK :N ;(
Ja doei.
pi_131339833
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:57 schreef Guard het volgende:
Gadver, die "burgers" van de Mac en BK zijn toch niet te vreten?
Geef mij een Subway sub :9
Lekker vies :9
pi_131339932
Zo ik ben net even wezen hollen. GIng wel lekker, al vond ik dat ik de eerste drie kilometer veel te snel ging, met het oog op zaterdag. Gashendel dichtgetrokken en nog drie kilometer rustiger gedaan. Wat is het een mooi weer nu zeg! Ik zag toen ik nog in bed lag dat het 10 graden was, dus deed een longsleeve aan, maar door de zon was dat echt niet nodig. Was veel te warm :)

En ik mag van mezelf een nieuwe longsleeve, want deze kleurt niet bij m'n schoenen. Dit vloekt echt, tuquoise shirt met blauwe schoenen. Ja, ik ben een wijf.
SPOILER
pi_131340290
tis hier ook mooi weer, mag zaterdag ook wel zo zijn :Y
  donderdag 19 september 2013 @ 09:49:30 #38
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131340363
Ik wil nog eens een burger van Burgermeester proberen.
En anders als ik moest kiezen van die fastfood shit, doe dan maar KFC
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131340572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik moest kiezen, dan graag de pittige hap van de MOSburger (maar die hebben we hier niet).
  donderdag 19 september 2013 @ 10:02:21 #40
387431 Frsh
pi_131340613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Gadver, KFC.

Kipnuggets en McKroket van de McD
Friet van de Vlaamsche Reus in Haarlem
Burgers van mezelf, of de Alohaburger bij strandtent Aloha
Aardappelwedges van mw. Frsh
:9
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  donderdag 19 september 2013 @ 10:06:50 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131340694
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
Zelfgemaakte hamburger met gorgonzola op een hard pompoenpitbroodje met geroosterde pompoen en potato wedges :9 O+

McD & BK :N ;(
Oh jum! In mijn low carb periode was ik verslaafd aan de hamburgers (het vlees alleen dus he) van de lidl, met idd gorgonzola eroverheen en met vers geroosterde paprika erbij!
Het water loopt me serieus in de mond bij de gedachte alleen al! Binnenkort maar weer eens doen! :Y
pi_131340706
Ik vul ze met gorgonzola! :9 en knoflook! :@
Ja doei.
  donderdag 19 september 2013 @ 10:08:45 #43
387431 Frsh
pi_131340751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vul ze met gorgonzola! :9 en knoflook! :@
Bijzonder! Ik meestal met gegrilde paprika, bacon en avocado
  donderdag 19 september 2013 @ 10:09:37 #44
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131340769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:02 schreef Frsh het volgende:

[..]

Gadver, KFC.

Kipnuggets en McKroket van de McD
Friet van de Vlaamsche Reus in Haarlem
Burgers van mezelf, of de Alohaburger bij strandtent Aloha
Aardappelwedges van mw. Frsh
:9
Sja ik ben kipfan.
McKroket is idd wel ok. Vooral de mosterd die erop zit.

Qua burgers liever BK dan MC.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131341377
Fantastische actiefoto van Farah vs Bekele van afgelopen weekend: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)te-sportfoto-s.dhtml (het is de eerste).

Grappig is dan de achterzwaai van Bekele, die voet maakt een enorme hoek. Ik heb dat ook, alleen dan de andere kant op (is lelijk). Ik zou dat zo graag willen veranderen, maar volgens mij kan dat helemaal niet. Als ik stilsta en mijn been naar achteren zwaai zie ik het al gebeuren en ik kan het niet corrigeren.
  donderdag 19 september 2013 @ 10:37:28 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131341439
Wauw, over zweeffoto's gesproken! _O_
pi_131341547
Ik vul ook weleens gehaktballetjes met gorgonzola voor in de tomatensaus. Dat is ook wel lekker.

Ik eet bijna nooit fastfood, maar zo'n dubbele cheeseburger gaat er meestal wel in.
pi_131341652
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:42 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vul ook weleens gehaktballetjes met gorgonzola voor in de tomatensaus. Dat is ook wel lekker.

Ik eet bijna nooit fastfood, maar zo'n dubbele cheeseburger gaat er meestal wel in.
Probeer het eens met lamsgehakt :9 lamsgehakt met gorgonzola vind ik zó ultiem winning! Ook goed op een pizza trouwens :@ :9
Ja doei.
pi_131341752
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Probeer het eens met lamsgehakt :9 lamsgehakt met gorgonzola vind ik zó ultiem winning! Ook goed op een pizza trouwens :@ :9
Lamsgehakt is hier helaas niet zo heel gemakkelijk te krijgen. Alleen de grote AH heeft het soms. De slager zal het ook wel hebben, ik zal eens vragen als ik weer voor m'n maandelijkse biefstukje en grillworst met kaas heen ga.
pi_131341773
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Lamsgehakt is hier helaas niet zo heel gemakkelijk te krijgen. Alleen de grote AH heeft het soms. De slager zal het ook wel hebben, ik zal eens vragen als ik weer voor m'n maandelijkse biefstukje en grillworst met kaas heen ga.
Geen internationale/halal-slager in de buurt? Ik haalde het in Nijmegen altijd bij de Internationale Supermarkt in Hatert waar een slager in zat: meerdere malen gehad dat 't gehakt vers voor me gedraaid werd :9
Ja doei.
pi_131341776
@RD ik zal eens kijken hoe of wat mbt trailerworld

En over fastfood..... :r
Of ik heb nog niet de juiste gevonden. Maar de drie grootste hier in Nl vind ik niet lekker.
  donderdag 19 september 2013 @ 11:19:06 #52
387431 Frsh
pi_131342377
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geen internationale/halal-slager in de buurt? Ik haalde het in Nijmegen altijd bij de Internationale Supermarkt in Hatert waar een slager in zat: meerdere malen gehad dat 't gehakt vers voor me gedraaid werd :9
Hier bij de 'hollandse' slager moet kalfsgehakt altijd uit de vriezer komen :{
  donderdag 19 september 2013 @ 11:19:17 #53
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131342379
ironie ten top...de grote slachthuizen waar duizenden schapen op een dag over de klink gaan importeren Halal-slachters uit oa. Fiji zodat het vlees naar het Midden-Oosten ge-exporteert kan worden maar in de winkel is het hier niet te vinden.

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-09-2013 11:29:25 ]
pi_131342924
Doen er nog mensen mee aan de Vredesloop in Den Haag deze zaterdag?
pi_131342978
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:42 schreef alex126 het volgende:
Genoeg. Kijk eens in de OP bij de SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
  donderdag 19 september 2013 @ 11:47:49 #56
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131343067
quote:
Het gaat hier in dit topic al weken nergens anders over geloof ik. :P
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_131343129
Vandaag vroeg naar huis van stage, dus mooi gebruik van gemaakt: Alvast m`n startnummer opgehaald.
En, een super cool shirtje erbij gekocht :)

Dalijk nog eventjes 30 minuutjes hardlopen met wat kleine versnellinkjes en dan is 't klaar. Hoewel, misschien zaterdag nog even een klein rondje lopen door Sydney. Ik ben er klaar voor! :D

Het laatste gedeelte van de halve marathon en de gehele hele marathon worden trouwens live op TV uitgezonden, ook online voor de internationale kijker: http://www.sydneyrunningfestival.com.au
Zaterdagavond vanaf 23:00 voor de geïnteresseerden ;)
pi_131343205
Cool shirt!
  donderdag 19 september 2013 @ 11:54:51 #59
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131343252
quote:
we kunnen beter de mensen die niet lopen op noemen, dan zijn we sneller klaar.... ik denk dat dit het drukste loopweekend van het jaar is in dit topic
pi_131343267
Oké zet mij dan maar bij de Vredesloop 10km :) Ik ga voor 45-50 minuten!
  donderdag 19 september 2013 @ 11:56:12 #61
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131343289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:55 schreef alex126 het volgende:
what's the magic word? ;)
pi_131343326
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 07:42 schreef streamnl het volgende:
PS
Graag geen verzoekjes voor OP wijzigingen, ben overdag mobiel.
Graag een DM naar je post en dan pas ik het in de avond aan. :@
  donderdag 19 september 2013 @ 11:58:31 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131343360
quote:
Vredesloop? Nooit van gehoord!
  donderdag 19 september 2013 @ 11:59:18 #64
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131343391
plank time......!
  donderdag 19 september 2013 @ 12:00:42 #65
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131343441
Gisteren weer lekker met de club mee. Begin toch wel verschil te merken nu. Zeker vergeleken met de eerste keer dat ik met de medium-langzame groep mee ging. Tegenwoordig hang ik er op het einde niet meer achteraan te bungelen. Er wordt zoals atijd wel regelmatig even gestopt, maar ik kan tegenwoordig tussendoor toch een net iets hogere snelheid aanhouden zonder het idee te hebben dat ik leegloop en bij de rustmomenten laad ik ook weer snel genoeg op dat ik daarna weer zo verder kan.

Ik zou bijna willen stellen dat m'n conditie verbetert... Fijn! *O*

Zowaar ook een paar weken geen events, dus als ik nu ook m'n afstand nog een stukje kan uitbouwen de komende paar weekeinden, ben ik ruim op tijd klaar voor de 7^^. Begin er zowaar vertrouwen in te krijgen! w/

Geen endo-linkje, want na uploaden gisteravond niet meer op fok geweest en kan hier niet inloggen omdat Facebook afgesloten is. :')
  donderdag 19 september 2013 @ 12:10:56 #67
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131343820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:50 schreef Levitas het volgende:
Vandaag vroeg naar huis van stage, dus mooi gebruik van gemaakt: Alvast m`n startnummer opgehaald.
[ afbeelding ]

Dalijk nog eventjes 30 minuutjes hardlopen met wat kleine versnellinkjes en dan is 't klaar. Hoewel, misschien zaterdag nog even een klein rondje lopen door Sydney. Ik ben er klaar voor! :D

Het laatste gedeelte van de halve marathon en de gehele hele marathon worden trouwens live op TV uitgezonden, ook online voor de internationale kijker: http://www.sydneyrunningfestival.com.au
Voorgemaakte gaatjes in het startnummer! :o
pi_131343942
quote:
[ afbeelding ]

Leuk shirt!!!

quote:
Vooruit... Je staat erbij.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:57 schreef Guard het volgende:

Ach ja, ik zit nu op de klant te wachten. Hopelijk heb ik de layout niet te veel verkoopt ;)
  donderdag 19 september 2013 @ 12:15:10 #69
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131343956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef Wolve000 het volgende:
Gisteren weer lekker met de club mee. Begin toch wel verschil te merken nu. Zeker vergeleken met de eerste keer dat ik met de medium-langzame groep mee ging. Tegenwoordig hang ik er op het einde niet meer achteraan te bungelen. Er wordt zoals atijd wel regelmatig even gestopt, maar ik kan tegenwoordig tussendoor toch een net iets hogere snelheid aanhouden zonder het idee te hebben dat ik leegloop en bij de rustmomenten laad ik ook weer snel genoeg op dat ik daarna weer zo verder kan.

Ik zou bijna willen stellen dat m'n conditie verbetert... Fijn! *O*

Zowaar ook een paar weken geen events, dus als ik nu ook m'n afstand nog een stukje kan uitbouwen de komende paar weekeinden, ben ik ruim op tijd klaar voor de 7^^. Begin er zowaar vertrouwen in te krijgen! w/

Geen endo-linkje, want na uploaden gisteravond niet meer op fok geweest en kan hier niet inloggen omdat Facebook afgesloten is. :')
Je conditie verbeterd zeker weten en die 7^^ ga je ook wel redden met al die heuveltrainingen.
pi_131344027
Wolve doet straks gewoon een Gebrselassietje :7
Ja doei.
  donderdag 19 september 2013 @ 12:19:04 #71
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131344065
Is het parcours verlegd? Ik heb geen heuvels gezien onderweg...
pi_131344168
Voor het eerst na de Bridge to Bridge weer gelopen (waar ik een bekertje heb gelopen! Nu pas run geïmporteerd), gelukkig is de eerste les van week 4 van van Renate 10km een makkelijk lesje. Knie ging goed, hoop dat dat de rest van de dag zo blijft. Op zich niet heel ontevreden. Linkje

Over Molenhoeks makkie: ik heb de dinsdag erna mondeling tentamen dus weet niet of het handig is om te lopen. Meer stress? Minder stress? Ik denk er nog even over na :)
pi_131344892
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Voorgemaakte gaatjes in het startnummer! :o
EN er zaten speldjes bij! Ook niet geheel onbelangrijk
  donderdag 19 september 2013 @ 12:50:35 #74
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131344961
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef Levitas het volgende:

[..]

EN er zaten speldjes bij! Ook niet geheel onbelangrijk
De verzameling speldjes bij ons in huis neemt om die reden ook gestaag toe. Er staat altijd wel een bak speldjes klaar bij een event, maar zelf eens wat meenemen wordt meestal achteraf bedacht. :P
pi_131345342
Ik loop niet meer tot de Vredesloop. Voet blijft gevoelig.
pi_131345353
I
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:50 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

De verzameling speldjes bij ons in huis neemt om die reden ook gestaag toe. Er staat altijd wel een bak speldjes klaar bij een event, maar zelf eens wat meenemen wordt meestal achteraf bedacht. :P
Ik heb inderdaad ook een klein doosje gekocht met een paar honderd kleine veiligheidspeldjes. Maar goed ook, want bij de City2Surf hadden ze gewoon GEEN speldjes (en zaten ook niet bij het startnummer)....

Ik ben terug gebeld door één van de coaches die ik gemaild heb. "You are more than welcome to join our squad". Nu het emailtje afwachten met de dagen en tijden van de trainingen in dan kan ik de eerste week van oktober aansluiten :D
  donderdag 19 september 2013 @ 13:08:14 #77
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_131345451
quote:
[ afbeelding ]

Gaaf shirt!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_131345509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef hatsaflats het volgende:
*gevoelige voet boks* -O-

Ik werd vanochtend wakker met last van mijn enkel. Heb sinds zondag niet meer gelopen (erg druk) en had tot gisterenavond nergens last van. Nu voel ik hem de hele dag.
Raar lichaam. :{
  donderdag 19 september 2013 @ 13:12:48 #79
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131345562
Mijn rechtervoet heeft ook al een maf gevoel vanaf de strongmanrun. Net of er een spier in de voet vast zit.
  donderdag 19 september 2013 @ 13:15:11 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131345638
Ah er zijn al mensen die zich beginnen in te dekken voor de Vredesloop? ;)
  donderdag 19 september 2013 @ 13:15:47 #81
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131345657
:D
  donderdag 19 september 2013 @ 13:17:02 #82
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131345690
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:15 schreef Quoi het volgende:
Nee ik ga vanavond nog gewoon een stukkie doen, en morgen ook nog fitnixen.
Hoef niet zozeer op PR jacht ofzo zaterdag. Gewoon stukkie hobbelen.
pi_131345783
quote:
Nee hoor. Ik wil vooral meer tijd voor GTA ;)

Plan om achter Mr Q. aan te hobbelen bestaat nog steeds.
pi_131345809
Een massage wil ook nog wel eens helpen om de spieren los te maken en de doorbloeding te verbeteren. Ik doe dat zelf wel eens wanneer een blessure nagenoeg voorbij lijkt of de boel vast lijkt te zitten. Het helpt niet altijd, maar soms wel :)
pi_131346175
Net weer heerlijk gelopen richting strand. Onverwacht toch nog een best windje tegen, maar prima temperatuur. Ik was even bang dat het te fris zou zijn zonder jasje, maar dat was dus niet het geval.

Vanaf morgen weer vier nachten draaien en aangezien mijn knie na de laatste loopjes wel weer wat gevoelig is neem ik rust tot woensdag. Blijf wel mijn oefeningen doen, maar omdat ik ook weer veel trappen moet lopen op werk lijkt het me beter dat ik het lopen even laat voor ik straks weer verder van huis ben.

http://www.endomondo.com/workouts/247640068/5638894

En dan nu maar eens wat doen hier. Het is weer eens zo'n dag dat ik langzaam op gang kom. Gelukkig heb ik het lopen al gehad :P
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_131346207
Zo, laatste training voor de Dam tot Dam zit er ook op, nu lekker uitrusten. :) Kan mij alleen niet voorstellen dat het nu van het weekend weer 18-19 graden zal worden. :D Best wel fris en winderig nu.

10 x 400 ging heeerlijk, lekker ontspannen. *O*
Jack does it in real time...
  donderdag 19 september 2013 @ 13:39:37 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131346348
Net ook een korte training gedaan. Renate schreef 2 x 6 met 2 minuten wandelpauze voor maar dat vond ik echt te weinig, ik heb er maar drie van gemaakt.
Garmin heeft wel mijn eerste km echt heel slordig gelogt weer... :{
pi_131346881
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 06:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

:N nee hoor waarom zouden we naar de trainer gaan luisteren. :|W Zoals Iemand in het topic ook al een paar keer eerder heeft aangehaald moet je de intervals niet op vol vermogen lopen volgens de souplesse methode.
Het was ook echt niet mijn bedoeling hoor! Het hielp ook niet dat de trainer zelf meeliep en nog zo'n beetje het hardst liep te hijgen van iedereen. En oorspronkelijk zei hij 3 minuten rust, maar dat werd; weer beginnen zodra de laatsten hun uitlooprondje afgemaakt hebben. Dat betekende voor de laatsten (ons dus) praktisch 0 rust, dus dat zorgt er ook wel voor dat je probeert niet achter te raken, niemand wil gewoon de laatste zijn.

En verder is ook al vaker gezegd dat niet alle trainers dezelfde methode (souplessemethode) gebruiken, en hij gaf ook aan dat dit niet een training is die je wekelijks moet doen.
Vandaag lekker 30 minuten uithobbelen en ik voel me verder prima.
Het zal wel hard trainen zijn met deze groep, maar zo lang ik mijn andere trainingen wat omlaag bijstel dan is het goed te combineren denk ik, en ik vind het wel echt leuk om met zulke snelle mensen te trainen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 19 september 2013 @ 14:20:33 #89
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131347547
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:19 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik wil vooral meer tijd voor GTA ;)

Plan om achter Mr Q. aan te hobbelen bestaat nog steeds.
^O^ Leuk!
pi_131347669
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:46 schreef Guard het volgende:
tis hier ook mooi weer, mag zaterdag ook wel zo zijn :Y
Maar niet warmer svp!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_131347709
Ik heb zin in vanavond! Lekker intervallen.

En ik loop een collega op te naaien, hij gaat de DtD lopen en ik zeg dat ik zondag ga kijken hoe hij over de finish komt kruipen. Kan ie niet tegen, "Jij loopt 'm niet eens". Hehehehehe, trashtalken zit in m'n bloed :P
pi_131347722
quote:
Ik krijg ook altijd wat vage pijntjes tegen de start van een loop aan merk ik :D

Dat klinkt al heel ervaren maar slechts 4 in het afgelopen jaar, wel 4x steeds ergens last maar dat ben ik met de start kwijt :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 19 september 2013 @ 14:29:49 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131347807
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:25 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik krijg ook altijd wat vage pijntjes tegen de start van een loop aan merk ik :D

Dat klinkt al heel ervaren maar slechts 4 in het afgelopen jaar, wel 4x steeds ergens last maar dat ben ik met de start kwijt :P
Ik voel ze ook hoor, de 'pijntjes' :P
pi_131347821
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef hatsaflats het volgende:
Je blijft dus op de bank zitten met een controller in je handen? 8-)
pi_131347850
ik ga morgen weer stukkie hardlopen. Intervallen van 1 min hardlopen en 1 min wandelen (maandag al 2 min hardlopen gedaan en 1 min wandelen). En heb mezelf al voorbereid op de winter door een shirt en jasje te kopen. Lichtblauw. Thermohemd kan altijd nog
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_131348429
Het koude en herfstachtige weer komt er weer aan. Ik ben op zoek naar een hardloopjackje.

Hebben jullie nog tips of advies waarop ik moet letten als ik zoiets aanschaf? Misschien een voorbeeld waarin jullie lopen.
pi_131348544
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Je blijft dus op de bank zitten met een controller in je handen? 8-)
Ik ben nu in Amsterdam op zoek naar nette kleren, en het ziet ernaar uit dat ik straks eerst kneiterhard mag gaan investeren in mn toekomst. Vanavond paspoort ophalen en daarna pas gamen :(
pi_131348625
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:55 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik ben nu in Amsterdam op zoek naar nette kleren, en het ziet ernaar uit dat ik straks eerst kneiterhard mag gaan investeren in mn toekomst. Vanavond paspoort ophalen en daarna pas gamen :(
Gotta spend money to make money..
pi_131348753
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:29 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik voel ze ook hoor, de 'pijntjes' :P
Je bent je nu al aan het verschuilen?
  donderdag 19 september 2013 @ 15:01:33 #100
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131348761
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:51 schreef AtseBenjamin het volgende:
Het koude en herfstachtige weer komt er weer aan. Ik ben op zoek naar een hardloopjackje.

Hebben jullie nog tips of advies waarop ik moet letten als ik zoiets aanschaf? Misschien een voorbeeld waarin jullie lopen.
Ik ben zelf voor een winddicht dun jasje gegaan. Winddicht omdat anders het zweet me heel snel afkoelt als we even stilstaan of als het een beetje waait. En dun omdat je dan makkelijk een laag meer/minder aan kan doen afhankelijk van de temperatuur.
  donderdag 19 september 2013 @ 15:14:06 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131349218
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Net ook een korte training gedaan. Renate schreef 2 x 6 met 2 minuten wandelpauze voor maar dat vond ik echt te weinig, ik heb er maar drie van gemaakt.
Garmin heeft wel mijn eerste km echt heel slordig gelogt weer... :{
Mijn onge-editte loopje in endomondo:

En de ge-editte versie in runkeeper:

Met laptimes in endomondo
05.49
06.43
06.51
03.16

En in Runkeeper
5.54
5.54
6.38
6.09
  donderdag 19 september 2013 @ 15:33:37 #102
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131349839
quote:
99s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:01 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je bent je nu al aan het verschuilen?
Hey, dat was mijn tekst! :D
  donderdag 19 september 2013 @ 15:42:06 #103
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_131350168

Lekker gelopen! Ik train puur op snelheid
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 september 2013 @ 15:52:15 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131350533
Mijn achillespees is ook nog steeds pijnlijk. Maar op de vredesloop gewoon lekker lopen.
pi_131351011
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:42 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe train je 'puur op snelheid'? Loop je elke training zo hard als je kan? Of heb je een schema en kijk je alleen naar de voorgeschreven tempo's en niet naar hartslag etc.?
Jack does it in real time...
  donderdag 19 september 2013 @ 16:18:40 #106
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_131351312
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:08 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Hoe train je 'puur op snelheid'? Loop je elke training zo hard als je kan? Of heb je een schema en kijk je alleen naar de voorgeschreven tempo's en niet naar hartslag etc.?
Hier was ik ook benieuwd naar :Y Klinkt idd alsof hij elke training voluit gaat.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  donderdag 19 september 2013 @ 16:24:46 #107
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131351522
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:18 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Hier was ik ook benieuwd naar :Y Klinkt idd alsof hij elke training voluit gaat.
Ik durf daar mijn geld wel op te zetten >:O
  donderdag 19 september 2013 @ 16:26:43 #108
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131351577
19 jaar oud en geen geduld?
  donderdag 19 september 2013 @ 16:26:51 #109
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131351580
Ik baal een beetje.
Ik heb deze week onwijs last van mijn rug waardoor ik echt geen motivatie heb om te gaan hardlopen. Terwijl het vorige week zo goed ging! Maar gewoon lopen is al om chagrijnig van te worden, laat staan hardlopen. -O-

Dit mag ik waarschijnlijk niet posten gezien het motto: niet miepen maar lopen :+
Dus. Dat.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:28:49 #110
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131351647
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:26 schreef GoWithIt het volgende:
Ik baal een beetje.
Ik heb deze week onwijs last van mijn rug waardoor ik echt geen motivatie heb om te gaan hardlopen. Terwijl het vorige week zo goed ging! Maar gewoon lopen is al om chagrijnig van te worden, laat staan hardlopen. -O-

Dit mag ik waarschijnlijk niet posten gezien het motto: niet miepen maar lopen :+
Tuurlijk mag je dat posten! Dan hebben we tenminste een excuus om dat soort dingen te roepen! :P

Misschien een optie om voor een klein rondje te gaan? Heb je wel het idee nog wat gedaan te hebben, zonder te veel te belasten.

Niet miepen maar lopen! ~O>
pi_131351674
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:26 schreef Wolve000 het volgende:
19 jaar oud en geen geduld?
Jij oude wijze grijze man...
Ja doei.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:34:32 #112
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131351823
quote:
Ik baal een beetje.

Klinkt gek, maar bij mij gaan rugklachten vaak over tijdens het hardlopen. Bij rugklachten is nl vaak de belangrijkste remedie: bewegen. Als je nu eens zonder al teveel poeha een licht loopje doet, dan ben ik benieuwd. Ik kan totaal gebroken thuiskomen, en 9 van de 10x knapt dit op met hardlopen.

Natuurlijk geldt dit niet voor ernstige rugklachten (o.a. hernia).

Dus: proberen! :Y
pi_131351839
quote:

Met herfstachtig weer doe ik geen jasje aan, alleen met strenge vorst >:)
  donderdag 19 september 2013 @ 16:40:06 #114
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131351997
quote:
Ik baal een beetje.

Bij mij helpt het vaak om ergens aan te gaan hangen. Zodat je dus volledig los van de grond hangt. Dan "recht" alles even lekker. En bewegen is inderdaad vaak een goeie remidie.
pi_131352148
De krachttrainer van dinsdag vertelde dat hardlopers vaak te stijf zijn in hun bovenrug en daarom last kunnen krijgen :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_131352159
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:42 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
Train je voor de 100m dan?

Dan zou ik het anders aanpakken, want nu train je gewoon voor 90% je uithoudingsvermogen.
pi_131352665
Volgens mij moet ik voorlopig maar gewoon niet meer rennen en veel eten tot ik maat 36 pas.
  donderdag 19 september 2013 @ 17:06:19 #118
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131352777
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:01 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens mij moet ik voorlopig maar gewoon niet meer rennen en veel eten tot ik maat 36 pas.
Is alleen niet zo handig als je een keer een heuvel op wil (hallo 7^^ :W).

En ik kan het weten... Ik sleep net iets meer mee dan nodig is, en we hebben hier heuvels. :%
pi_131352821
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:01 schreef hatsaflats het volgende:
Bij H&M hebben ze een degelijke zakelijke kledinglijn die ook in maat 34 beschikbaar is volgens mij! Niet in alle H&M's maar in de grote wel..
pi_131353555
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Bij H&M hebben ze een degelijke zakelijke kledinglijn die ook in maat 34 beschikbaar is volgens mij! Niet in alle H&M's maar in de grote wel..
Ik ben bij H&M geweest, maar het enige pak dat ik een beetje leuk vond stond niet echt leuk. Vandaag nog als laatste optie (nadat ik ongeveer in elke winkel ben geweest waar ze mogelijk nette kleding verkopen) naar NAN, waar je een godsvermogen neertelt voor een mooi pak, maar dan ben je voorlopig wel klaar, en daar hadden ze geen broeken in maat 34 op voorraad. En de jasjes zaten o zo mooi. Ik ben er een beetje verdrietig van. M'n bankrekening niet, die doet een dansje.
pi_131353627
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:33 schreef hatsaflats het volgende:
est, maar het enige pak dat ik een beetje leuk vond stond niet echt leuk. Vandaag nog als laatste optie (nadat ik ongeveer in elke winkel ben geweest waar ze mogelijk nette kleding verkopen) naar NAN, waar je een godsvermogen neertelt voor een mooi pak, maar dan ben je voorlopig wel klaar, en daar hadden ze geen broeken in maat 34 op voorraad. En de jasjes zaten o zo mooi. Ik ben er een beetje verdrietig van. M'n bankrekening niet, die doet een dansje.
Hmm ja zo gaat het altijd he, als je iets nodig hebt vind je niets, en als je 'alleen even de stad ingaat voor a of b' dan kom je thuis met hele tassen :P
pi_131354202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:
De krachttrainer van dinsdag vertelde dat hardlopers vaak te stijf zijn in hun bovenrug en daarom last kunnen krijgen :o
Yoga!

En lullig Hats. Je kan ook naar een maatkleding-winkel.. http://shesuit.com/index.php/contact-en
pi_131354288
Het ging toch over tonijn, niet al te lang geleden: http://www.volkskrant.nl/(...)-op-uitsterven.dhtml

quote:
Vijf van de acht soorten tonijn in onze oceanen staan op het punt uit te sterven. Als er geen onmiddellijk wereldwijd vangverbod komt, is hun lot nu al bezegeld. De drie andere soorten doen het niet veel beter.

De International Union for the Conservation of Nature (IUCN) schrijft dit in een rapport waarvan de resultaten zijn gepubliceerd in het gerenommeerde blad Science. De kans dat supermarkten in 2020 nog tonijn verkopen is, als er niet snel iets verandert, klein volgens de IUCN
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 18:13:21 #124
155227 crew  Guppy
dus
pi_131354708
I know ;( zo zonde van zo'n mooie vis...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 19 september 2013 @ 18:14:56 #125
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131354763
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:13 schreef Guppyfriend het volgende:
I know ;( zo zonde van zo'n lekkere vis...
Fixed. En klopt.
pi_131355083
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:57 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Yoga!

En lullig Hats. Je kan ook naar een maatkleding-winkel.. http://shesuit.com/index.php/contact-en
Vanaf 995eu en 4-6weken levertijd..
pi_131355098
Godver, garmin vergeten op te laden... Even wachten met lopen dus. Zit alweer op 8%, bij 20% ga ik :{
  donderdag 19 september 2013 @ 18:29:49 #128
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131355327
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:34 schreef Quoi het volgende:

Klinkt gek, maar bij mij gaan rugklachten vaak over tijdens het hardlopen. Bij rugklachten is nl vaak de belangrijkste remedie: bewegen. Als je nu eens zonder al teveel poeha een licht loopje doet, dan ben ik benieuwd. Ik kan totaal gebroken thuiskomen, en 9 van de 10x knapt dit op met hardlopen.

Natuurlijk geldt dit niet voor ernstige rugklachten (o.a. hernia).

Dus: proberen! :Y
Bedankt voor het medeleven, helaas zijn mijn rugklachten iets ernstiger dan dat. Ik heb al drie jaar rugklachten na een val van een paard. Het heeft niets met het hardlopen te maken.
Het wordt nog steeds onderzocht waar het aan ligt, maar sommige dagen zijn gewoon ondragelijk.
Ik ben bang dat vandaag zo'n dag is.

En ik ben nog maar 22 :')
Dus. Dat.
pi_131355977
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:23 schreef hatsaflats het volgende:
Vanaf 995eu en 4-6weken levertijd..
Ja, het is wat.. prijzig en tijdrovend..
pi_131356293
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:47 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ja, het is wat.. prijzig en tijdrovend..
Ik moet het dinsdag hebben hè, Slimpie ;)
Anders had ik ze ook wel iets kunnen laten bestellen, of ze hadden een broek voor me laten innemen.
pi_131356303
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:29 schreef GoWithIt het volgende:

[..]

Bedankt voor het medeleven, helaas zijn mijn rugklachten iets ernstiger dan dat. Ik heb al drie jaar rugklachten na een val van een paard. Het heeft niets met het hardlopen te maken.
Het wordt nog steeds onderzocht waar het aan ligt, maar sommige dagen zijn gewoon ondragelijk.
Ik ben bang dat vandaag zo'n dag is.

En ik ben nog maar 22 :')
Dat is echt onwijs balen zeg! Ik heb gene idee hoe je klachten voelen of wat er al allemaal geprobeerd is, maar ik heb in het verleden ook flink last van m'n rug gehad (er waren dagen dat ik er 5 minuten over deed voordat ik rechtop kon staan) als gevolg van paardrijden, en ik heb veel baat gehad bij chiropractie. Zo'n 5/6 behandelingen gehad met tussenpozen van 4-6 weken. Ik ben nu al tijden van de rugpijn af. Het zat bij mij vooral in m'n onderrug, de 1ste paar wervels.

Vandaag gelopen, het ging moeizaam, maar wel een bekertje gelopen op de 1km :D
SPOILER
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_131356323
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:57 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Anders had ik ze ook wel iets kunnen laten bestellen, of ze hadden een broek voor me laten innemen.
Zara had je ook al gehad, toch?
pi_131356619
Er zat vanmorgen geen snelheid in, ben ook geen ochtendmens, maar toch wel lekker gelopen. Ruim 10k, morgen rust en dan de Vredesloop. Hopelijk kom ik dan wel wat sneller vooruit, winnen doe ik toch niet maar ik probeer meestal wel de keuvelende groepjes enzo voor te blijven -O_

Voor de mannen van de Vredesloop, ik heb een wit mouwloos shirtje, maat L, via de weggeefwinkel. Kleine vlekjes, niet super opvallend, en hem 'm niet gebleekt ofzo om te zien of ze er uit gaan (ik krijg soms tassen vol kleding, boeken enz binnen om door te geven en alles wassen is onbegonnen werk) Wil iemand die hebben? Foto hier (sorry krijg 'm op ipad even niet rechtstreeks in het topic). https://www.facebook.com/(...)86739&type=3&theater
pi_131356630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:07 schreef Sheriam het volgende:
Er zat vanmorgen geen snelheid in, ben ook geen ochtendmens, maar toch wel lekker gelopen. Ruim 10k, morgen rust en dan de Vredesloop. Hopelijk kom ik dan wel wat sneller vooruit, winnen doe ik toch niet maar ik probeer meestal wel de keuvelende groepjes enzo voor te blijven _O-

Voor de mannen van de Vredesloop, ik heb een wit mouwloos shirtje, maat L, via de weggeefwinkel. Kleine vlekjes, niet super opvallend, en hem 'm niet gebleekt ofzo om te zien of ze er uit gaan (ik krijg soms tassen vol kleding, boeken enz binnen om door te geven en alles wassen is onbegonnen werk) Wil iemand die hebben? Foto hier (sorry krijg 'm op ipad even niet rechtstreeks in het topic). https://www.facebook.com/(...)86739&type=3&theater
(en nu aan het quoten ipv editen, ben weer lekker met m'n aandacht er niet bij.. oh well, beetje duf ofzo, gaat wel weer over)
  donderdag 19 september 2013 @ 19:09:44 #135
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131356691
quote:
17s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:58 schreef Debsterr het volgende:

Dat is echt onwijs balen zeg! Ik heb gene idee hoe je klachten voelen of wat er al allemaal geprobeerd is, maar ik heb in het verleden ook flink last van m'n rug gehad (er waren dagen dat ik er 5 minuten over deed voordat ik rechtop kon staan) als gevolg van paardrijden, en ik heb veel baat gehad bij chiropractie. Zo'n 5/6 behandelingen gehad met tussenpozen van 4-6 weken. Ik ben nu al tijden van de rugpijn af. Het zat bij mij vooral in m'n onderrug, de 1ste paar wervels.

Vandaag gelopen, het ging moeizaam, maar wel een bekertje gelopen op de 1km :D
SPOILER
Het is zeker balen, ik was ook dol op fietsen, maar ik kan nu echt niet langer dan tien minuten fietsen zonder de rest van de week erg last te hebben. Het zit bij mij ook in mijn onderrug.

Ik heb binnenkort de eerste afspraak bij de wervelkolom specialisten, die zullen nader bepalen waar het in zit. Ze hebben heel lang gedacht dat het in mijn botten zat, maar dat is niet zo.
Hardlopen gaat vaak wel goed, maar op zulke dagen heb ik al moeite met gewoon lopen.
Ik hoop dat de wervelkolom specialisten ook met iets fantastisch op de proppen komen en dat chiropractie ook iets voor mij is! :D
Dus. Dat.
pi_131359319
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:33 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik ben bij H&M geweest, maar het enige pak dat ik een beetje leuk vond stond niet echt leuk. Vandaag nog als laatste optie (nadat ik ongeveer in elke winkel ben geweest waar ze mogelijk nette kleding verkopen) naar NAN, waar je een godsvermogen neertelt voor een mooi pak, maar dan ben je voorlopig wel klaar, en daar hadden ze geen broeken in maat 34 op voorraad. En de jasjes zaten o zo mooi. Ik ben er een beetje verdrietig van. M'n bankrekening niet, die doet een dansje.
En iets Spaans zoals Zara, die hebben toch kleine kleding? Een vriendin van mij van vroeger had maat 32, die kwam o.a. bij Esprit en Mexx. Of online via H&M of Zalando? Dan kun je in ieder geval gewoon de goede maat bestellen. Ik zie nu dat je het dinsdag moet hebben.Zelf heb ik juist weer maat 44/46 en korte pootjes, dat schiet ook niet op. Moet het per se een pak zijn, mag een net jurkje niet of een rok met jasje? Dat is vaak wel makkelijker namelijk, dat komt gewoon net wat minder nauw dan een broek.

[ Bericht 2% gewijzigd door LadyOracle op 19-09-2013 20:21:03 ]
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_131359430
Welk beginnersschema is het beste? Schoeisel en kleding is binnen :)
pi_131359445
Hats in rok, dat moet ik zien. O+

Oh ja, treinen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_131359501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Levis het volgende:
Welk beginnersschema is het beste? Schoeisel en kleding is binnen :)
Ik ben begonnen met Evy 2011, maar er is nog veel meer te vinden. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131359736
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met Evy 2011, maar er is nog veel meer te vinden. :)
Thank you! Leuk zo'n mp3 bestand :)
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 20:24:14 #141
155227 crew  Guppy
dus
pi_131359771
Eens kijken, Vredesloop dus :) IJsdraakje, jij start om 14:00 uur. We moeten dan ook nog naar de start met de tram, die wel druk zal zijn.

Zullen we, voor de trammeet, tussen 12:00 en 12:30 uur op het station verzamelen? Voor degenen die willen that is. Dan kunnen we vanaf 12:30 uur naar tram 3 lopen. Die doet er ongeveer een kwartier over naar de halte Conradekade Zuid, en vanaf daar moeten we nog 6min lopen. We zijn dan iets voor één bij de start.

Tijd genoeg voor wat speling, om je tas te droppen, warm te lopen en naar de wc te gaan :+

Dus, tussen 12:00 en 12:30 uur verzamelen op CS voor de trammeet?

Ik ga in ieder geval die planning aanhouden :)
pi_131359892
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Eens kijken, Vredesloop dus :) IJsdraakje, jij start om 14:00 uur. We moeten dan ook nog naar de start met de tram, die wel druk zal zijn.

Zullen we, voor de trammeet, tussen 12:00 en 12:30 uur op het station verzamelen? Voor degenen die willen that is. Dan kunnen we vanaf 12:30 uur naar tram 3 lopen. Die doet er ongeveer een kwartier over naar de halte Conradekade Zuid, en vanaf daar moeten we nog 6min lopen. We zijn dan iets voor één bij de start.

Tijd genoeg voor wat speling, om je tas te droppen, warm te lopen en naar de wc te gaan :+

^O^
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131359960
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

En iets Spaans zoals Zara, die hebben toch kleine kleding? Een vriendin van mij van vroeger had maat 32, die kwam o.a. bij Esprit en Mexx. Of online via H&M of Zalando? Dan kun je in ieder geval gewoon de goede maat bestellen. Ik zie nu dat je het dinsdag moet hebben.Zelf heb ik juist weer maat 44/46 en korte pootjes, dat schiet ook niet op. Moet het per se een pak zijn, mag een net jurkje niet of een rok met jasje? Dat is vaak wel makkelijker namelijk, dat komt gewoon net wat minder nauw dan een broek.
Thanks voor het meedenken allemaal O+ Ik draag idd geen jurkjes/rokjes, nooit nimmer. En ja, ik wil per se een pak, maar ik geloof dat ik pech heb. Zara had alleen een knalroze pak, nette kleding van Esprit is te groot in maat 34, Mexx is Mexx niet meer en kan niet fatsoenlijk schouders naaien. Ik heb als noodoplossing een nette broek met een blouse. Ik ga morgen na m'n werk nog bij 2 winkels kijken en me ergens laten adviseren hoe ik met zo min mogelijk make-up nog iets fatsoenlijks van m'n moeie hoofd kan maken (bwuuuuh make-up). En dan is het klaar. Ofzo.
pi_131359991
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

^O^
Dus, hoe laat trein? We moeten via Sloterdijk want Slacker wil graag korting..
pi_131360178
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dus, hoe laat trein? We moeten via Sloterdijk want Slacker wil graag korting..
10.26, dan kan er nog rustig wat uitvallen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 20:33:55 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_131360256
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Thanks voor het meedenken allemaal O+ Ik draag idd geen jurkjes/rokjes, nooit nimmer. En ja, ik wil per se een pak, maar ik geloof dat ik pech heb. Zara had alleen een knalroze pak, nette kleding van Esprit is te groot in maat 34, Mexx is Mexx niet meer en kan niet fatsoenlijk schouders naaien. Ik heb als noodoplossing een nette broek met een blouse. Ik ga morgen na m'n werk nog bij 2 winkels kijken en me ergens laten adviseren hoe ik met zo min mogelijk make-up nog iets fatsoenlijks van m'n moeie hoofd kan maken (bwuuuuh make-up). En dan is het klaar. Ofzo.
Anders doe je die nette broek met het oh zo mooie jasje van NAN...?

Oh en BB-cream die bij je huid past en een knappe mascara ^O^
  FOK!fotograaf donderdag 19 september 2013 @ 20:35:56 #147
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_131360388
Ik doe niet mee met de meet. Ik kom met mijn zusje en een vriend van me en die hebben helemaal niks met Fok! en andere forae n vinden het al helemaal raar als ik ook nog eens met die mensen ga meeten ("Dus die mensen heb je nog helemaal nooit gezien??").

Ik zal hun er niet mee lastig gaan vallen, want we zouden hem met ons 3'en gaan lopen. Maar als jullie me zien lopen (Oranje Nike shirt. LAURENS met startnr: 2209). Zeg eventjes gedag :)
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_131360452
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:

Ik doe mee met de trammeet :)
Nog een specifiek plek op het grote boze DH CS?
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 20:38:48 #149
155227 crew  Guppy
dus
pi_131360545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik doe mee met de trammeet :)
Nog een specifiek plek op het grote boze DH CS?
Oh ja... euhm :@

Voor de Bruna maar doen? Ik kan me even niet meer herinneren of er zo'n meetingpoint-paal is, en als ie er is staan er vast al andere mensen bij :+
pi_131360550
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Mascleta het volgende:
Ik doe niet mee met de meet. Ik kom met mijn zusje en een vriend van me en die hebben helemaal niks met Fok! en andere forae n vinden het al helemaal raar als ik ook nog eens met die mensen ga meeten ("Dus die mensen heb je nog helemaal nooit gezien??").

Ik zal hun er niet mee lastig gaan vallen, want we zouden hem met ons 3'en gaan lopen. Maar als jullie me zien lopen (Oranje Nike shirt. LAURENS met startnr: 2209). Zeg eventjes gedag :)
Vinden ze het wel ok dan als wildvreemde mensen opeens dag gaan roepen? ;)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  donderdag 19 september 2013 @ 20:44:32 #151
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131360867
quote:

ik zou kijken naar een jack wat zowel wind als waterdicht is., deze zijn over het algemeen niet goedkoop maar zeker hu ngeld waard, en als je dan toch in de toekomst wilt investeren, kijk dan uit naar een jack met een capuchon
regen en harde wind zijn twee factoren die samen voor snelle afkoeling kunnen zorgen.
pi_131360934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oh ja... euhm :@

Voor de Bruna maar doen? Ik kan me even niet meer herinneren of er zo'n meetingpoint-paal is, en als ie er is staan er vast al andere mensen bij :+
ieuw, andere mensen :P
Bruna is prima
  donderdag 19 september 2013 @ 20:46:10 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131360944
Ik pas ook voor de meet. Ik ga het zo 'vroeg' niet redden.
Ik kijk wel of ik iemand zie lopen en zo niet wordt het een solo-ritje.
Ik heb wrsch een turqoise-blauwe hardloop-top aan. :s
pi_131360949
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Anders doe je die nette broek met het oh zo mooie jasje van NAN...?

Oh en BB-cream die bij je huid past en een knappe mascara ^O^
Daar heb ik ook over nagedacht, maar voor dat geld wil ik gewoon voorlopig klaar zijn en er wel ook een bijpassende broek bij.

En over welke kleur BB-cream bij m'n huid past ga ik me dan dus eventjes laten adviseren. Ik ben echt verschrikkelijk met dat soort dingen, en het is echt geen porum als het niet bij je huid past :) ik heb nog een bon voor Douglas die ik anders toch niet gebruik.

Trein/tram allesch is prima.
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 20:47:00 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_131360994
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Bruna is prima
Ja, dalijk loop je met de verkeerde mensen mee :D ik zie het al helemaal gebeuren!
  donderdag 19 september 2013 @ 20:47:25 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131361017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Bruna is prima
Daar zou ik de GWK van maken. Die zit op de plek waar de Bruna vroeger zat. ;) De Bruna zelf zit nu om een hoekje, dat is niet zo handig meeten. De hal zelf is best een puinhoop. Maar voor de GWK is wel goed te doen. :Y
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 20:48:36 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_131361084
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Daar zou ik de GWK van maken. Die zit op de plek waar de Bruna vroeger zat. ;) De Bruna zelf zit nu om een hoekje, dat is niet zo handig meeten. De hal zelf is best een puinhoop. Maar voor de GWK is wel goed te doen. :Y
Is dat handiger ja? Dan moeten we dat doen! Heb ik toch niet goed opgelet de laatste keer dat ik op CS was :D
pi_131361151
Ik pas ook voor de meet en zie jullie daar wel. Ga met de auto namelijk.
pi_131361203
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Daar heb ik ook over nagedacht, maar voor dat geld wil ik gewoon voorlopig klaar zijn en er wel ook een bijpassende broek bij.

En over welke kleur BB-cream bij m'n huid past ga ik me dan dus eventjes laten adviseren. Ik ben echt verschrikkelijk met dat soort dingen, en het is echt geen porum als het niet bij je huid past :) ik heb nog een bon voor Douglas die ik anders toch niet gebruik.

Trein/tram allesch is prima.
Getinte dagcrème doet ongeveer hetzelfde overigens. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 20:51:43 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_131361239
Omdat het in NZ al vrijdag is!! *O* allemaal hartelijk gefeliciteerd met RD !! :Y)
  donderdag 19 september 2013 @ 20:52:26 #161
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131361275
aaaawwwwwww!! *O*
pi_131361290
Keep Running les 9. Intervalletje in de regen

http://www.endomondo.com/workouts/247836345/4776103
pi_131361293
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, dalijk loop je met de verkeerde mensen mee :D ik zie het al helemaal gebeuren!
Ik heb misschien geen fotografisch geheugen, maar ik herken nog wel wat mensen waar ik niet nog niet zo heel lang geleden gezellig een middagje langs een atletiekbaan heb doorgebracht ;)

GWK ook goed...
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 20:53:44 #164
155227 crew  Guppy
dus
pi_131361346
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb misschien geen fotografisch geheugen, maar ik herken nog wel wat mensen waar ik niet nog niet zo heel lang geleden gezellig een middagje langs een atletiekbaan heb doorgebracht ;)

GWK ook goed...
GWK it is ^O^

En iedereen die later wil komen of met de auto/fiets/benenwagen zien we wel op het terrein :Y
pi_131361361
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
aaaawwwwwww!! *O*
U is jarig?
Een welgemeende gelukwens in dat geval, Proficiat!
  donderdag 19 september 2013 @ 20:55:08 #166
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131361424
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Guard het volgende:

[..]

U is jarig?
bij mij wel!!
pi_131361580
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Getinte dagcrème doet ongeveer hetzelfde overigens. :)
Dus, morgenmiddag pre-meeten bij de Etos in de Mare? Of ergens anders. Dan ma jij me adviseren :P Ik heb toch allemaal geen verstand van al dat vrouwengedoe.
pi_131361622
Gefeliciteerd RD! Heb je al iets moois hardloopgerelateerds van je vrouw gehad?
pi_131361668
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dus, morgenmiddag pre-meeten bij de Etos in de Mare? Of ergens anders. Dan ma jij me adviseren :P Ik heb toch allemaal geen verstand van al dat vrouwengedoe.
Prima. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 19 september 2013 @ 21:00:04 #170
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131361704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Gefeliciteerd RD! Heb je al iets moois hardloopgerelateerds van je vrouw gehad?
:Y ik heb haar verteld dat, toen ik er afgelopen woensdag mee thuis kwam, een paar nieuwe Brooks Pure Flow gegeven heeft
pi_131361809
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:Y ik heb haar verteld dat, toen ik er afgelopen woensdag mee thuis kwam, een paar nieuwe Brooks Pure Flow gegeven heeft
Dat is een mooi cadeau!

IJs: ik contact je morgen. Ik moet eerst nog even werken.
pi_131361951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Goed cadeau. :Y

En ik hoor het wel hats!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131361955
Ook hier dan nog maar even van harte gefeliciteerd RD!!!

Ik lekker op bed, onder dik dekbed aangezien er alweer voetbal op tv is...Leuk joh twee zonen :P
This whole world is wild at heart and weird on top
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 21:05:06 #174
155227 crew  Guppy
dus
pi_131362002
Ik zit lekker te Fok!ken, terwijl Mr. Guppy GTA V aan het spelen is. The life :D
pi_131362214
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit lekker te Fok!ken, terwijl Mr. Guppy GTA V aan het spelen is. The life :D
Ik ben Rango aan het kijken ipv GTA V spelen :o morgen maar.
  Moderator donderdag 19 september 2013 @ 21:09:44 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_131362309
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik ben Rango aan het kijken ipv GTA V spelen :o morgen maar.
Morgen weer werken ;( geen zin! Magoed, is voor een goed doel, zullen we maar denken.
pi_131362368
Gefeliciteerd RD!
  donderdag 19 september 2013 @ 21:11:01 #178
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131362375
niet het feit dat ik een jaartje ouder ben geworden maar het feit dat ik moest googlen wat GTA V is makes me feel old
pi_131362407
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Morgen weer werken ;( geen zin! Magoed, is voor een goed doel, zullen we maar denken.
Ik moet ook eerst werken hoor ;) alleen niet zo heel lang. Ik heb besloten om als m'n nieuwe stoel er is een week "vrij" te nemen en naast colleges te doen waar ik zin in heb. Klinkt nu al als een succesverhaal.
pi_131362447
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
niet het feit dat ik een jaartje ouder ben geworden maar het feit dat ik moest googlen wat GTA V is makes me feel old
Gta is al ook al heel oud, hoor!
  donderdag 19 september 2013 @ 21:14:15 #181
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131362520
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Gta is al ook al heel oud, hoor!
ik denk dat ik na pacman nooit meer gegamed heb Hatsie.... het doet echt niets voor me., erg mooi hoe ze die nieuwe spellen maken maar enjoyment for me :N
pi_131362588
WOW wat schrijven jullie veel!

Bietensap..mhm.. laat ik het er op houden dat dat voor mij nog niet aan de orde is;-)
Over die rally ongelukken..tja. Dingen gebeuren. Ik begrijp nooit waarom mensen op de meest gevaarlijke stukken gaan staan. Jaa, ik begrijp het wel.. het zijn de meest spectaculaire.
Zo is een race maatje van mij degene die 2 jaar geleden bij een demo-straten rally iemand doodreed.. Die vrouw stond op de baan terwijl ze daar nooit had mogen staan, bij de start/finish. heftig hoor..voor zowel familie als de coureur. Moet er niet aan denken. Daarom hou ik me wel bij circuits, dat is in dat opzicht nog redelijk veilig, zowel voor jezelf als voor anderen.

Vandaag naar het blessure spreekuur geweest. Fysio viel het meteen op dat ik een lengte verschil heb in mijn benen (ohja.. da's waar..1.5 cm..). Of eigenlijk, mijn bekken is zo scheef gesleten.
En dat, icm steeds aan dezelfde kant van de weg te lopen, heeft er voor gezorgd dat een aanhechting van een spier aan de knie wat geirriteerd is. Niets ernstigs, was er bijtijds bij, nu langzaam gaan opbouwen qua extra zooltjes (ik begin, op haar aanraden, met 5 mm; het verbaasde haar al dat ik geen pijn in mijn rug heb gekregen van het lopen zo), later naar de 8-10 mm. ) en kijken wat het uithaalt met wisselen van wegkant. Nog wel (minstens) een dagje wachten met lopen; na het paardrijden gisteren veel pijn, vandaag al stukken beter, maar na een rondleiding op vliegbasis Soesterberg (deels door het bos/zand) toch weer wat "ongemak".
Wel erg opgelucht dat mijn knie vooralsnog niets ernstigs blijkt te zijn.
pi_131362641
En RD, gefeliciteerd!
  donderdag 19 september 2013 @ 21:17:35 #184
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131362678
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef muish001 het volgende:

we schrijven veel maar zeggen weinig.... ;)
pi_131362827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

bij mij wel!!
Gefeliciteerd! *O*!

Rest van de verhalen komen later wel.. K** internet hier.. Bah.. Maar wel hoogtemeters! :D
pi_131362873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik denk dat ik na pacman nooit meer gegamed heb Hatsie.... het doet echt niets voor me., erg mooi hoe ze die nieuwe spellen maken maar enjoyment for me :N
Haha, het was maar een grapje :)

Iedereen heeft zo z'n eigen ding. Ik lees dan weer nauwelijks boeken.
  donderdag 19 september 2013 @ 21:28:22 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131363216
Gefeliciteerd RD!
pi_131363402
Gefeliciteerd RD! \o/

Meeten bij de GWK lijkt me leuk. Ben makkelijk te herkennen, m'n shirt kies ik morgen pas n.a.v. het laatste weerbericht, maar in geval van twijfel gewoon even naar omlaag kijken :) En ik ben ook vreselijk met gezichten & namen (zeker als er dan ook nog twee zijn om te onthouden, gewone naam & nick!) maar daarom erger ik me er ook niet aan als iemand mij vraagt hoe ik ook alweer heet, en ik luister ook naar 'hey jij' of 'hey eeeeeeeehhhhh....' :P
  donderdag 19 september 2013 @ 21:39:06 #189
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131363699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Mascleta het volgende:

Met al die foto's die altijd geplaatst worden heb je ze toch in ieder geval wel eens gezien! :P
  donderdag 19 september 2013 @ 21:39:37 #190
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131363725
En zij die vandaag gelopen hebben, jullie zijn weer goed bezig geweest! ^O^
pi_131364073
Ik luister heel goed naar m'n nickname. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131364227
Ik reageer vooral op bier.
pi_131364254
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*!

Rest van de verhalen komen later wel.. K** internet hier.. Bah.. Maar wel hoogtemeters! :D
Soms zijn hoogtemeters beter dan een werkende internetverbinding :)
  FOK!fotograaf donderdag 19 september 2013 @ 22:13:06 #194
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_131365325
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Ik reageer vooral op bier.
Hier nog één, mijn vader vroeg zich ook al af of er toch niet teveel cafés op route vredesloop zaten, want anders zou ik nooit binnen tijdslimiet finishen.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_131365683
Pff, ik was wel toe een een rustweek in m'n marathontrainingsschema. Normaalgesproken bouw ik 3 weken op en heb vervolgens een rustweek. Door enkele wedstrijden en een week speling in m'n schema heb ik nu 4 weken achterelkaar erg veel gelopen. M'n lange duurloop afgelopen weekend ging erg moeizaam. Erg zware benen.

Paar dagen rust gehad en het ging weer heerlijk! Nog even rustig aan deze week en ik kan aan het laatste trainingsblok beginnen. De marathon begint al aardig dichtbij te komen. Over twee weken al de Hoge Veluwe trail, ik benieuwd wat zwaarder gaat zijn, de trail of de marathon?

Training van vandaag:
http://www.endomondo.com/workouts/247888186/11291298
pi_131365733
Ik pak de RR3 naar de Conradkade, maar niet vanaf CS, maar vanaf Driemanspolder. Geen idee hoelaat. Wellicht schudden we ter plekke nog wel een paar klauwen, leuk.

Vanavond mijn laatste training gedaan. Regen. Borrelende darmen. Rechterkuitpijn. Vermoeid wakker geworden de laatste paar dagen. Maar desondanks erg tevreden. Sommige intervallen gingen eigenlijk zelfs te snel. Ik heb samen met een vriend gelopen die. ondanks dat hij eigenlijk wielrenner is, 18 minuten over 5 km doet. Voor hem was de 15x200 in mijn tempo dan ook zo langzaam dat hij af en toe vroeg of we nu aan het wandelen waren :{

SPOILER
Enfin, nu op naar zaterdag. Zin in!
pi_131365750
Gefeliciteerd RD! En hoe oud ben je nu geworden...?
pi_131365808
Gefeliciteerd RD! w/
pi_131365876
RD van harte!

Ik heb niet veel meegekregen vandaag, want vol schema. En toen ik thuis kwam stond de pakketbezorger bij de deur: boek binnen! (Chi running) Dus ik heb me vanavond door het eerste hoofdstuk heen gelezen in een bad met eucaliptus.

En ik heb een afspraak gemaakt bij een collega (tevens sportmasseur) voor morgenmiddag. Eens kijken of ze wat aan mijn harde kuiten kan doen :)

SPOILER
  donderdag 19 september 2013 @ 22:29:16 #200
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131366023
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Gefeliciteerd RD! En hoe oud ben je nu geworden...?
from the summer of '69 ;)
  donderdag 19 september 2013 @ 22:30:50 #201
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131366109
Van harte! w/
pi_131366116
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

from the summer of '69 ;)
En als een jonge god aan het rennen! Da's toch helemaal niet zo oud, toen speelde ik al met lego.
pi_131366871
Van harte gefeliciteerd RD en dat je nog vele gezonde loopdagen mag hebben.
pi_131367363
Ik denk dat ik komend jaar bij Phanos ga neuzen... Maar nu eerst vakantie! (nouja, nog een weekje werken en dan vakantie!)
pi_131367414
Ga je dan naar Aruba?
pi_131367640
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:57 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

I know, I know.. toen ik het zei wist ik het al, maar het zijn wel mooie outfits die ze hebben... (en freaking duur).
pi_131367659
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ga je dan naar Aruba?
JAAHHHHHHH
pi_131367679
Speelde jij ook op je gitaar totdat je vingers bloedde RD? ;)

Bedtijd :W
  donderdag 19 september 2013 @ 23:05:34 #209
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131367965
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:59 schreef Nirak het volgende:
Speelde jij ook op je gitaar totdat je vingers bloedde RD? ;)

Bedtijd :W
nee, nog iets wat op mijn bucket list staat...leren een instrument te bespelen
  donderdag 19 september 2013 @ 23:06:55 #210
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131368047
Triangel een optie?
pi_131369218
Hahaha, op Aruba op de 300km uitkomen. Het gaat toch niet de Vredesloop worden. 1km te weinig gelopen vandaag (ok, 300meter eigenlijk). Epicness. En dat omdat ik met de fiets naar de baan ben gegaan ipv hardlopen.
pi_131369463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nee, nog iets wat op mijn bucket list staat...leren een instrument te bespelen
Niet mee wachten: doen!
Ik heb een paar jaar geleden een drumstel gekocht en een paar lessen genomen. Achteraf had ik een gitaar moeten kopen, die neemt minder ruimte in en je kunt er ook na 19.00 uur op spelen zonder dat de buurkinderen wakker worden.
pi_131369504
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef slacker_nl het volgende:
Hahaha, op Aruba op de 300km uitkomen. Het gaat toch niet de Vredesloop worden. 1km te weinig gelopen vandaag (ok, 300meter eigenlijk). Epicness. En dat omdat ik met de fiets naar de baan ben gegaan ipv hardlopen.
Knap dat je daar gaat lopen! Ik had mijn hardloopspullen vorige week voor niks mee naar Curacao genomen. Terwijl ik echt heel goed tegen warmte kan, kon ik me er niet toe zetten. Kan ook aan de vakantiesfeer liggen en al steeds drukke dagprogramma's met allerlei dingen doen de hele dag. Aparte omgeving hoor die Antillen. Je bent zo ver van huis, het is heel exotisch en toch zo Nederlands. Er zijn zelfs kroketten en bitterballen. Tenminste op Curacao was dat, ik weet niet of Aruba helemaal vergelijkbaar is aangezien dat staatskundig ook weer anders is. En wat een mooie dieren overal, prachtige vogels, vissen, hagedissen, leguanen en zelfs wilde zeeschildpadden gezien!
pi_131369647
gefeliciteerd RD! *O* *O* *O*
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_131369783
Gefeliciteerd RD, dat je nog maar veel mooie kilometers mag maken :Y
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:03:29 #216
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131370165
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Knap dat je daar gaat lopen! Ik had mijn hardloopspullen vorige week voor niks mee naar Curacao genomen. Terwijl ik echt heel goed tegen warmte kan, kon ik me er niet toe zetten. Kan ook aan de vakantiesfeer liggen en al steeds drukke dagprogramma's met allerlei dingen doen de hele dag. Aparte omgeving hoor die Antillen. Je bent zo ver van huis, het is heel exotisch en toch zo Nederlands. Er zijn zelfs kroketten en bitterballen. Tenminste op Curacao was dat, ik weet niet of Aruba helemaal vergelijkbaar is aangezien dat staatskundig ook weer anders is. En wat een mooie dieren overal, prachtige vogels, vissen, hagedissen, leguanen en zelfs wilde zeeschildpadden gezien!
Dat heb je op Aruba ook. Alleen zijn de Arubaanse krokketten anders. Maar de horeca is zowat allemaal in handen van Nederlanders. Cafe Rembrandt o.a. verkoopt best wel wat Nederlandse meuk. En Palmpjes (voor echt mucho doekoe).

Staatkundig lijkt het nu erg op elkaar, ze hebben beide een Status Aparte. Aruba kent het alleen al sinds '86. Jij zit er een week en hebt een heel ander schema. Ik ga er naartoe en heb 3 weken de tijd om te lopen, 3 weken land rust en 3 weken lang een sportschool om te hoek, geen verplichtingen, ik ken de weg, ik weet nu al dat ik te weinig tijd heb om alles te doen wat ik wil doen en 3 weken lang dagelijks strand. Dus dan is het makkelijk om je sportdagen in te plannen :)
pi_131370357
Oh heerlijk! Wat een aardige, toffe mensen trouwens daar zeg, en dan niet de Makamba's maar de mensen die er echt horen. Zelden zo'n vrolijk volk meegemaakt.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:12:55 #218
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131370427
Ze moeten wel aardig zijn, want tourisme is een bron van inkomsten :P
pi_131370573
Ah, en ik maar denken dat ze het meenden.... Nee joh, was echt gemeend, heb zelfs salsa met ze gedanst. En gelukkig zijn daar geen filmpjes van.
pi_131371697
Heerlijk herstelloopje zonder nadenken gedaan!

RD gefeliciteerd!
  vrijdag 20 september 2013 @ 05:16:16 #221
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131372163
mijn verjaarag vordert al aardig, bij deze allemaal bedankt voor de gelukwensen!
pi_131372206
Dit was een kut nacht. De "last" die ik had bij mijn enkel is gisteren alleen maar toegenomen. Ik kan er nu amper op staan. Als ik mijn voet beweeg onder de dekens, ga ik door de grond van de pijn. Dadelijk maar naar de huisarts/internist bellen. -O-
SPOILER
/zieligdoen

Edit: goedemorgen trouwens ;) :W
pi_131372220
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 05:43 schreef streamnl het volgende:
Dit was een kut nacht. De "last" die ik had bij mijn enkel is gisteren alleen maar toegenomen. Ik kan er nu amper op staan. Als ik mijn voet beweeg onder de dekens, ga ik door de grond van de pijn. Dadelijk maar naar de huisarts/internist bellen. -O-
SPOILER
/zieligdoen

Dat is inderdaad mooi kut, al heb ik geen idee wat colitis ulcerosa is. -O-
pi_131372223
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 05:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

Dat is inderdaad mooi kut, al heb ik geen idee wat colitis ulcerosa is. -O-
Een vervelende rot ziekte (chronisch).
Alleen heb ik het geluk dat ik een milde vorm hiervan heb. Dus ik ben medicijn vrij en heb er weinig last van. De keer hiervoor (als het dit is) is al bijna 2 jaar geleden.
pi_131372234
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 05:43 schreef streamnl het volgende:
SPOILER
/zieligdoen

:{ -O- Zou inderdaad maar ff naar arts gaan.
En goedemorgen :W
pi_131372262
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 05:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
mijn verjaarag vordert al aardig, bij deze allemaal bedankt voor de gelukwensen!
Nog net op tijd dan.. gefeliciteerd RD ;)
pi_131372265
Ik ga de trammeeting ook niet redden. Een vriend van me gaat mee, komt pas om 12 uur aan met de trein in Alphen en dan door naar Den Haag.

Hoop mensen te herkennen, de manen van Guard zijn er af meen ik? ;)
Ik ben zelf vermoedelijk in het zelfde oranje shirt.. kan niet missen tussen al dat wit!
  vrijdag 20 september 2013 @ 07:03:10 #228
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131372355
RD w/

Stream -O- Shit zo net voor Schotland...

Een trammeet :) Zoals gezegd ga ik met tram 1, die voor mijn deur stopt. Hoop jullie wel allemaal te zien ergens zaterdag, though. Komt vast goe :Y

Korte nacht c_/ Samen met zuslief een mooi trouwfotoboek in elkaar gezet voor mijn ouders (40 jr huwelijk) tot in de late/vroege uurtjes.
  vrijdag 20 september 2013 @ 07:18:40 #229
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131372428
verdommme Stream, dat had je ook wel even beter kunnen timen.... in ieder geval van harte beterschap, ik hoop voor je dat het meevalt
  vrijdag 20 september 2013 @ 07:27:55 #230
387431 Frsh
pi_131372481
Stream, daar ben je mooi klaar mee. Kut zeg, zo vlak voor Schotland. Hopelijk gaat t mee vallen.

* Frsh colitis ulcerosa googelen gaat
pi_131372523
Neeeee, Stream -O-

Wat een klotetiming zeg..
pi_131372569
O+
Komt goed. :Y

Nu weer ontopic (bijv over dit weekend).
8 verschillende enementen. Ben nu al nieuwsgierig naar de verslagen!
pi_131372646
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:44 schreef streamnl het volgende:

Ik kom als laatste binnen in DH.. :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 07:57:03 #234
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_131372676
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:53 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik kom als laatste binnen in DH.. :P
Kun je wel het langst genieten.
pi_131372679
hehe..er zijn 2 "nazomer kom er maar in topics"..had bij de verkeerde gepost. Dus nog even copy paste hier:

Bietensap..mhm.. laat ik het er op houden dat dat voor mij nog niet aan de orde is;-)
Over die rally ongelukken..tja. Dingen gebeuren. Ik begrijp nooit waarom mensen op de meest gevaarlijke stukken gaan staan. Jaa, ik begrijp het wel.. het zijn de meest spectaculaire.
Zo is een race maatje van mij degene die 2 jaar geleden bij een demo-straten rally iemand doodreed.. Die vrouw stond op de baan terwijl ze daar nooit had mogen staan, bij de start/finish. heftig hoor..voor zowel familie als de coureur. Moet er niet aan denken. Daarom hou ik me wel bij circuits, dat is in dat opzicht nog redelijk veilig, zowel voor jezelf als voor anderen.

Vandaag naar het blessure spreekuur geweest. Fysio viel het meteen op dat ik een lengte verschil heb in mijn benen (ohja.. da's waar..1.5 cm..). Of eigenlijk, mijn bekken is zo scheef gesleten.
En dat, icm steeds aan dezelfde kant van de weg te lopen, heeft er voor gezorgd dat een aanhechting van een spier aan de knie wat geirriteerd is. Niets ernstigs, was er bijtijds bij, nu langzaam gaan opbouwen qua extra zooltjes (ik begin, op haar aanraden, met 5 mm; het verbaasde haar al dat ik geen pijn in mijn rug heb gekregen van het lopen zo), later naar de 8-10 mm. ) en kijken wat het uithaalt met wisselen van wegkant.
Ook kreeg ik het advies veel te rekken, zowel voor als na de training maar ook op rustdagen; er zat volgens de fysio nog veel spanning in mijn spieren, dat ik wel erg veel van mijn benen vergde met paardrijden+hardlopen in opbouw.
Nog wel (minstens) een dagje wachten met lopen; na het paardrijden gisteren veel pijn, vandaag al stukken beter, maar na een rondleiding op vliegbasis Soesterberg (deels door het bos/zand) toch weer wat "ongemak".
Wel erg opgelucht dat mijn knie vooralsnog niets ernstigs blijkt te zijn.
pi_131372685
Over goede timing gesproken: de verkoudheid die al weken een beetje op de achtergrond aan het sluimeren is komt eindelijk door. Het had van mij nog best 2 daagjes mogen wachten.
pi_131372697
of toch dezelfde topics..pff..snap er niets meer van.
pi_131372725
Je had hem in de goeie gepost hoor!

Gefeliciteerd RD!! *O*

En balen stream... hopelijk herstel je snel! -O-
  Moderator vrijdag 20 september 2013 @ 08:12:17 #239
155227 crew  Guppy
dus
pi_131372781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:58 schreef hatsaflats het volgende:
Over goede timing gesproken: de verkoudheid die al weken een beetje op de achtergrond aan het sluimeren is komt eindelijk door. Het had van mij nog best 2 daagjes mogen wachten.
Ik had gisteren de hele dag op hakken gehuppeld op het werk. Want belangrijke mensen op kantoor, dan moet je er wel een beetje leuk uitzien. Maar nu heb ik ontzettend spierpijn :') lekker getimed ook...
pi_131373009
Helemaal klaar voor de Dam tot Dam :)
pi_131373015
Mijn verkoudheid is vrijwel weg. Twijfel alleen of ik morgen al zonder Ventolin kan. Zonder als het niet kan is onnodig zwaar, maar wel gebruiken als het zonder kan is valsspelen. ;-)

Nog wel last van zware hoestbuien, zodra ik ook maar een spoortje rook of uitlaatgas oid binnen krijg, en dan heb ik het daarna wel benauwd.

Mijn achillespees zeurt ook nog wat en rechts zeurt de binnenkant van mijn onderbeen sinds gisteren, dus na zaterdag doe ik echt even rustig aan. Vraag me af of het misschien komt door mijn nieuwe schoenen, die ik sinds twee weken draag.
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:37:47 #242
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_131373036
Gefeliciteerd RD!!! *O*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_131373056
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 06:36 schreef De_kluizenaar het volgende:

Hoop mensen te herkennen, de manen van Guard zijn er af meen ik? ;)
Ik ben zelf vermoedelijk in het zelfde oranje shirt.. kan niet missen tussen al dat wit!
Die zijn alweer behoorlijk aangegroeid :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:43:21 #244
387431 Frsh
pi_131373105
Nog niet helemaal klaar voor Dam tot Dam.

Eerst nog volleyballen vanavond. Dan morgen nog 10k rondje Wijk aan Zee. En dan zondag Dam tot Damloop.
pi_131373270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Knap dat je daar gaat lopen! Ik had mijn hardloopspullen vorige week voor niks mee naar Curacao genomen. Terwijl ik echt heel goed tegen warmte kan, kon ik me er niet toe zetten.
Ik ga mijn spullen ook meenemen naar Aruba in november, als het goed zijn er wel wat mensen daar die toch minstens een paar keer gaan hardlopen, dus kan ik mooi mee. Heb er nu al zin in, lekker 's ochtends over het strand :)
pi_131373309
Fijn zo muis!

En :* gefeliciteerd voor RD!
Ja doei.
pi_131373368
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik had gisteren de hele dag op hakken gehuppeld op het werk. Want belangrijke mensen op kantoor, dan moet je er wel een beetje leuk uitzien. Maar nu heb ik ontzettend spierpijn :') lekker getimed ook...
Aww :*

Hakken vallen bij mij in dezelfde categorie als jurkjes en rokken :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:01:20 #248
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131373405
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik ga mijn spullen ook meenemen naar Aruba in november, als het goed zijn er wel wat mensen daar die toch minstens een paar keer gaan hardlopen, dus kan ik mooi mee. Heb er nu al zin in, lekker 's ochtends over het strand :)
Je bivakeert in Bubali? Want op Baby beach hardlopen, daar ben je snel klaar mee.

Ik wil in Arikok gaan hardlopen, even kijken hoe ik dat ga doen, want daar zijn een stel heuvels, om ziek van de worden.
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:01:48 #249
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131373410
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:59 schreef hatsaflats het volgende:
Never going to happen?
pi_131373550
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je bivakeert in Bubali? Want op Baby beach hardlopen, daar ben je snel klaar mee.

Ik wil in Arikok gaan hardlopen, even kijken hoe ik dat ga doen, want daar zijn een stel heuvels, om ziek van de worden.
Ik heb nog geen idee waar ik zit maar hoogstwaarschijnlijk Paradera / Tanki Leendert in die buurt worden, maar heb toch de beschikking over een auto. Denk dat het Eagle beach gaat worden om te hardlopen, of rondje in de buurt, al is dat minder aantrekkelijk natuurlijk...

Arikok lijkt me ook wel gaaf om te lopen.
Of even alle trappen van de Hooiberg oprennen :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:15:35 #251
387431 Frsh
pi_131373648
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:59 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Aww :*

:9 Blote vrouwenbenen in hakken onder een rokje
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:18:38 #252
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131373692
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:10 schreef Guard het volgende:
Ik heb nog geen idee waar ik zit maar hoogstwaarschijnlijk Paradera / Tanki Leendert in die buurt worden, maar heb toch de beschikking over een auto. Denk dat het Eagle beach gaat worden om te hardlopen, of rondje in de buurt, al is dat minder aantrekkelijk natuurlijk...

Arikok lijkt me ook wel gaaf om te lopen.
Of even alle trappen van de Hooiberg oprennen :P
Het is niet supergroot (30k) dus je kan overal komen, zelfs lopend :P.

Ik ga met ADRA lopen (All distance runners Aruba), dat lijkt me wel tof. En in de buurt van San Nicolas, ik wil gewoon overal op dat eiland gelopen hebben. Vorig jaar kon het niet omdat ik bezig was met Evy's. Nu zitten de km's in m'n benen en kan ik eindelijk lange afstanden lopen. Heb er echt zin in.
pi_131373720
Zo gelukkig zijn we op tijd aanwezig zaterdag:

quote:
Het startvak is vanaf 14.15 uur geopend, dus hoe eerder je bent, hoe meer je vooraan kunt starten.
Waarom heb je dan je verwachte eindtijd moeten opgeven, als er toch geen aparte startvakken zijn :?
pi_131373857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Never going to happen?
Zeg nooit nooit, maar ik voel me er buitengewoon onprettig in.
pi_131373881
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:18 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Het is niet supergroot (30k) dus je kan overal komen, zelfs lopend :P.

Ik ga met ADRA lopen (All distance runners Aruba), dat lijkt me wel tof. En in de buurt van San Nicolas, ik wil gewoon overal op dat eiland gelopen hebben. Vorig jaar kon het niet omdat ik bezig was met Evy's. Nu zitten de km's in m'n benen en kan ik eindelijk lange afstanden lopen. Heb er echt zin in.
Das waar, groot is het niet.
Nou ja ik zie wel
pi_131373945
Wat klote Stream! Is dat net zoiets als de ziekte van Crohn dan?
pi_131374048
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:15 schreef Frsh het volgende:

[..]

:9 Blote vrouwenbenen in hakken onder een rokje
Rokjesdag! ^O^

SPOILER
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:03:15 #258
387431 Frsh
pi_131374505
pi_131374816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:20 schreef Guard het volgende:

[..]

Waarom heb je dan je verwachte eindtijd moeten opgeven, als er toch geen aparte startvakken zijn :?
Dat vroeg ik me ook al af.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:23:21 #260
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131374845
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:44 schreef streamnl het volgende:
O+
Komt goed. :Y

Nu weer ontopic (bijv over dit weekend).
Het zijn er "slechts" 7. Mo gaat de Stocksbridge niet doen. Stond al een tijdje niet heel erg meer in de planning geloof ik. Sowieso best prijzig voor een 10k loopje en anders had het wel aan tijdsgebrek gelegen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:25:21 #261
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131374896
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:20 schreef Guard het volgende:

[..]

Is voor hun ook handig om alvast een idee te hebben vanaf wanneer (hoewel dat meestal niet zo wisselt), maar ook tot hoe laat ze mensen nodig zullen hebben. Als er senior mee doet die zegt anderhalf uur onderweg te zijn voor de 10k, is het wel handig dat men weet tot hoe laat ongeveer het een en ander afgesloten moet worden.
pi_131375171
Zondag om 18 uur op tvwest een samenvatting van de vredesloop.
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:36:53 #263
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_131375180
Zit te sniffen en te balen op de bank.

Zou vanavond helemaal kort gaan op de kermis in mn geboortedorp en zondag naar de dtd loop.

Nu kan ik kiezen: vanavond zuipen en zondag w/s niet lopen.
Niet zuipen en misschien niet lopen.
Wel naar de kermis en niet zuipen.

Moeilijk moeilijk

Marathon ik sowieso niet lopen. Afgelopen 2 weken niet gelopen door last van mn knie en een naar hoestje. Die 30 km was me niet in de koude kleren gaan zitten...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:38:24 #264
387431 Frsh
pi_131375230
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:36 schreef Jumparound het volgende:

Zou vanavond helemaal kort gaan op de kermis in mn geboortedorp en zondag naar de dtd loop.

Moeilijk moeilijk

Marathon ik sowieso niet lopen. Afgelopen 2 weken niet gelopen door last van mn knie en een naar hoestje. Die 30 km was me niet in de koude kleren gaan zitten...
Ik mis de optie Wel zuipen, Zaterdag miepen, Zondag lopen
pi_131375236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:25 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Is voor hun ook handig om alvast een idee te hebben vanaf wanneer (hoewel dat meestal niet zo wisselt), maar ook tot hoe laat ze mensen nodig zullen hebben. Als er senior mee doet die zegt anderhalf uur onderweg te zijn voor de 10k, is het wel handig dat men weet tot hoe laat ongeveer het een en ander afgesloten moet worden.
Ze hebben een limiet van 80 minuten. Dan loopt ie die senior dus gewoon tussen het nromale verkeer :P
pi_131375243
quote:

Moeilijk moeilijk

-O- Heel erg niet cool.

Lastige keuze. Ik zou zuipen, maar dat ben ik. Ik wil altijd zuipen als ik baal.

/edit: ik mag niet liegen van m'n moeder
pi_131375284
quote:

Moeilijk moeilijk

optie 3 zou voor mij geen optie zijn :P
Gezopen moet er worden :7
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:41:06 #268
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_131375300
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:38 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

-O- Heel erg niet cool.

Lastige keuze. Ik zou zuipen, maar dat ben ik. Ik wil altijd zuipen als ik baal.
dat is ook mijn natuurlijke reactie. Maar tot 3uur vannacht buiten hangen gaat niet helpen :)

Wat ik wel leuk vind is dat ik met een licht aangepast dieet opeens bijna 5 kilo kwijt ben in 2 weken :)
Ecosia
pi_131375336
Zo, ik meld me hier ook maar weer eens. Paar weken niet gelopen door een pijnlijke knie. De fysio (mijn vriendin overigens) achtte het plotseling te snel opbouwen van trainingsfrequentie en trainingsafstand de oorzaak. Paar weken dus gas terug. Wel 2 x per week blijven fietsen, daarmee heb ik geen last gelukkig.

Maandag en gisteren weer rustig een rondje van 3 km in 20 minuutjes (6:50/km ong.) gelopen. Maandag een klein beetje last en daarom een minuutje even gewandeld, daarna goed vol te houden. Gisteren eigenlijk weinig gevoeld. Kan wel merken dat voeten en pezen weer een beetje moeten wennen aan hardlopen. Ik hoop dat dit snel verbeterd en ik mn afstand kan gaan uitbouwen. Ik ga het dit keer héél rustig aanpakken, beter rustig en verantwoord dan wat sneller en binnenkort weer op de bank.

Iedereen alvast succes met de evenementen van aankomend weekend!!
pi_131375376
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:41 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dat is ook mijn natuurlijke reactie. Maar tot 3uur vannacht buiten hangen gaat niet helpen :)

Wat ik wel leuk vind is dat ik met een licht aangepast dieet opeens bijna 5 kilo kwijt ben in 2 weken :)
Verstandig verschmandig. Ik zou het enorm klote vinden als ik zo ver in training was om vervolgens de marathon te moeten opgeven. Dan maar even katjelam worden en verzuipen in zelfmedelijden.

Die DtD kun je toch ook eventueel gewoon lekker hobbelen ofzo? Nog half lam?
pi_131375420
quote:

Moeilijk moeilijk

Lastige keuze. Vanavond wel gaan en niet zuipen gaat niet leuk zijn en waarschijnlijk niet lukken (tenminste, zo gaat het bij mij altijd). Ook niet zeggen dat je een klein beetje gaat zuipen, na een paar wil je toch meer.

Aangezien je bij alle opties niet lopen of misschien/waarschijnlijk niet lopen hebt staan zou ik gaan zuipen. Morgen kijken hoe het gaat en als het je ontzettend meevalt kun je zondag altijd nog kijken of je kunt lopen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:45:54 #272
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131375428
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:38 schreef Guard het volgende:

[..]

Ze hebben een limiet van 80 minuten. Dan loopt ie die senior dus gewoon tussen het nromale verkeer :P
Oh, hmm...

Misschien om te leren van hoe mensen het inschatten en wat ze daarna ook daadwerkelijk lopen?
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:46:58 #273
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131375458
quote:
Daar zit toch nog een hele zaterdag tussen dan? :?
pi_131375483
Best coole medaille gaan wij morgen krijgen:

SPOILER

[ Bericht 27% gewijzigd door hatsaflats op 20-09-2013 11:15:52 ]
pi_131375516
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:41 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Balen, maar als het dan toch zo is, dan maar een avond lekker doorzakken! En de daarna de draad weer oppakken voor een nieuw training naar de Marathon.

Dat dieet schreeuwt om publicatie hier!
pi_131375522
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:23 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Het zijn er "slechts" 7. Mo gaat de Stocksbridge niet doen. Stond al een tijdje niet heel erg meer in de planning geloof ik. Sowieso best prijzig voor een 10k loopje en anders had het wel aan tijdsgebrek gelegen.
Dit. En al had ik 't geld er voor over, dan had ik er nu zeker de tijd niet voor gehad :')
Ja doei.
pi_131375588
Dat zijn hele mooie medallies!
pi_131375609
Leuk ook dat ze voor de afstanden verschillende medailles hebben :)
Ja doei.
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:53:06 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131375633
Zoals het er nu naar uitziet wordt zaterdag de enige echte vrije dag deze week. Ik ben weer een partijtje ballen omhoog aan het houden, niet normaal :o
Daarom heb ik er heul veul zin in!!! w/ Dat wordt ca 58 minuten genieten :)

en ja ja ik ga weer bezig, maar af en toe hier spieken is weleens leuk
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:57:10 #280
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_131375747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:46 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Daar zit toch nog een hele zaterdag tussen dan? :?
geen zin om het te forceren en zaterdag / zondag en brak en ziek te zijn. ..
Ecosia
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:58:34 #281
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_131375787
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Balen, maar als het dan toch zo is, dan maar een avond lekker doorzakken! En de daarna de draad weer oppakken voor een nieuw training naar de Marathon.

Dat dieet schreeuwt om publicatie hier!
geen brood alcohol en suiker ;)
Ecosia
pi_131375951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:47 schreef hatsaflats het volgende:

[ afbeelding ]
:Y
Erg mooi!
Wint bijna van Guppy's medaille ;)
pi_131376190
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:47 schreef hatsaflats het volgende:

[ afbeelding ]
He jammer, dat wilde ik nog niet weten :D
pi_131376288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

He jammer, dat wilde ik nog niet weten :D
Whoops, spoiler was leuk geweest :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:17:25 #285
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131376352
Jump, wat -O- van je marathon. Ik zou er ook een neut op nemen :Y
pi_131376435
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zondag om 18 uur op tvwest een samenvatting van de vredesloop.
Als er iemand zendtijd wil pakken: verkleed gaan lopen :P
pi_131376471
Hele week niet gelopen. Zondag DtD, komt wel goed hoop ik.
Gebrek aan lopen noem ik dan maar "taperen", klinkt beter dan "geen zin"... :+
pi_131376560
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:15 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Whoops, spoiler was leuk geweest :P
Ik unsee hem gewoon even nu.
pi_131376580
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Als er iemand zendtijd wil pakken: verkleed gaan lopen :P
Ik ben verkleed als hardloper 8-)

En ontzettend last zenuwen vandaag :X
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:27:31 #290
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131376636
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:24 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik unsee hem gewoon even nu.
pi_131376659
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:27 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zwarte katten O+
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:29:57 #292
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131376717
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zwarte katten O+
Dat lijkt de jouwtes wel :o
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:30:51 #293
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_131376744
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:17 schreef Quoi het volgende:
Jump, wat -O- van je marathon. Ik zou er ook een neut op nemen :Y
en neut of om 3 uur vannacht in de shoarmatheek met mn hoofd in een broodje pita-kaas in slaap vallen? ;)
Ecosia
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:31:39 #294
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_131376765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:21 schreef Miezziej het volgende:
Hele week niet gelopen. Zondag DtD, komt wel goed hoop ik.
Gebrek aan lopen noem ik dan maar "taperen", klinkt beter dan "geen zin"... :+
dat zeg ik ook al 2 weken ;)
Ecosia
pi_131376766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:29 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat lijkt de jouwtes wel :o
Welnee, de een is veel mooier en de ander veel lelijker.
pi_131376816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Welnee, de een is veel mooier en de ander veel lelijker.
Leuk hoe je het in het midden houdt wat welke betreft! :D
Ja doei.
pi_131376974
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:25 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik ben verkleed als hardloper 8-)

En ontzettend last zenuwen vandaag :X
-O- Weinig origineel, als hardloper verkleed gaan ;)
pi_131377049
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Leuk hoe je het in het midden houdt wat welke betreft! :D
O, niet met opzet hoor. Klaas is een mooie grote slanke meneer en Sjaak is mislukt. Sjaak is dan weer mijn dikke knuffelkater :D
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:43:12 #299
387431 Frsh
pi_131377051
Zondag bij DtD. Compleet bezweet aan de start staan, benen vol modder, trailschoenen aan, rugzak en hoofdlamp op. En dan tegen je buurman zeggen: "Gelukkig is het nog maar 50 kilometer"
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:43:29 #300
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131377063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:43 schreef Frsh het volgende:
Zondag bij DtD. Compleet bezweet aan de start staan, benen vol modder, trailschoenen aan, rugzak en hoofdlamp op. En dan tegen je buurman zeggen: "Gelukkig is het nog maar 50 kilometer"
:D _O-
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:43:41 #301
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131377070
Oh, vol...
pi_131377076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:43 schreef Frsh het volgende:
:D :'( :D
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')