Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
ik zeg doen Stream, ik vind het een goed blad als je het intresse heeft. Ik ben lid geworden omdat het hier in de winkel $NZ15.- kost en bij een abo zo'n NZ$7.- plus dat ik niet helemaal naar de stad hoef
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op donderdag 19 september 2013 07:46 schreef streamnl het volgende: Zover ik weet, verkopen ze het niet in NL. Dan zou ik het moeten laten bestellen via GB. Tenminste, dat was wat ik me meen te herinneren.
sommige engelstalige boekhandels in NL verkopen het maar met een abo hoef je in ieder geval niet te zoeken
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ook nog twee Nederlandse seizoensmedewerkers vertelt dat ze ook mee gaan doen, al hoewel ik ze de optie geef om de 10 of 15km te doen
Ik hobbel ook graag door bossen, parken en uiterwaarden, maar voor voorlopig zit ik doordeweeks weer vast aan de stad. Het wordt nu te snel donker voor het park
Op donderdag 19 september 2013 07:51 schreef Guppyfriend het volgende: Ik hobbel ook graag door bossen, parken en uiterwaarden, maar voor voorlopig zit ik doordeweeks weer vast aan de stad. Het wordt nu te snel donker voor het park
zoals al vaker hier gezegd., het zou niet moeten schelen, maar kortere dagen...het nadeel van een renmevrouw zijn
Op donderdag 19 september 2013 07:51 schreef Guppyfriend het volgende: Ik hobbel ook graag door bossen, parken en uiterwaarden, maar voor voorlopig zit ik doordeweeks weer vast aan de stad. Het wordt nu te snel donker voor het park
Bouwlamp op je hoofd!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Op donderdag 19 september 2013 07:51 schreef rechtsedirecte het volgende: Ook nog twee Nederlandse seizoensmedewerkers vertelt dat ze ook mee gaan doen, al hoewel ik ze de optie geef om de 10 of 15km te doen
Ik zie mijn baas dit al zeggen. How about no. Krijgen ze ook loon voor de uren dat ze lopen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
zoals al vaker hier gezegd., het zou niet moeten schelen, maar kortere dagen...het nadeel van een renmevrouw zijn
Denk dat het te maken heeft met de donkerheid, je kan nu ook niet meer trainen in het Amsterdamse bos, Spaarnwoude, Sloterplas, e.d. je ziet gewoon geen hand voor je ogen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik zie mijn baas dit al zeggen. How about no. Krijgen ze ook loon voor de uren dat ze lopen?
turlijk niet Slacker....!! ze mogen blij zijn dat ik aan hun lichaamlijk welzijn denk....vergeet niet dat het uitvloeisels zijn van de MacDonald-generatie!!
Denk dat het te maken heeft met de donkerheid, je kan nu ook niet meer trainen in het Amsterdamse bos of Spaarnwoude, je ziet gewoon geen hand voor je ogen.
volgens mij heeft Gup ooit eens iets gepost dat het toch niet helemaal veilig is en dat Mr.Gup zich ook niet helemaal op zijn gemak voelt als Guppie door het grote enge donkere park doolt....fair enough!
En Slacker, het mag dan zo zijn dat Nieuw-Zeeland vandaag precies 120 jaar geleden als eerste land ter wereld vrouwen stemrecht gaf, op de werkvloer heerst bij ons nog pure koloniale dictatuur
Op donderdag 19 september 2013 08:02 schreef rechtsedirecte het volgende: turlijk niet Slacker....!! ze mogen blij zijn dat ik aan hun lichaamlijk welzijn denk....vergeet niet dat het uitvloeisels zijn van de MacDonald-generatie!!
In dat geval kan je ze niet dwingen.
volgens mij heeft Gup ooit eens iets gepost dat het toch niet helemaal veilig is en dat Mr.Gup zich ook niet helemaal op zijn gemak voelt als Guppie door het grote enge donkere park doolt....fair enough!
Dat is ook mijn voornaamste reden om in het donker niet door het park te lopen.. Ben alleen iets eerder thuis dan Guppy volgens mij en loop gelijk uit mijn werk dus nu kan het nog wel. Een week of drie/vier gok ik zo.
Kun je dat eisen? En waarom zou je dat eisen? Ik zou je vet uitlachen. Raar land.
natuurlijk dwing ze nergens toe Mossel...maar het zijn bravourige jochies van 20 die het er over hebben dat ze die ouwe kerel (your truly) er wel even uit zullen lopen dus vandaar... bring it on
inderdaad, de zieltjes van die generatie zijn zo week als de burgerbroodjes
ze gaan het beiden wel redden hoor Guard, zeker de 10 of de 15! het mooie is nu dat ik nu niet meer het "streven" ben om te verslaan maar er nu een onderling haantjesgedrag is ontstaan wie de snelste zal zijn... En vergeet niet, in een sportgek land heeft het feit dat je je collega versla toch nog wel wat "hosselwaarde", nooit weg als je op "working holiday" bent
natuurlijk dwing ze nergens toe Mossel...maar het zijn bravourige jochies van 20 die het er over hebben dat ze die ouwe kerel (your truly) er wel even uit zullen lopen dus vandaar... bring it on
Oooow, dan zou ik het ook doen ja. Dan heb je gelijk, maar ik gok dat ze zullen afhaken
inderdaad, de zieltjes van die generatie zijn zo week als de burgerbroodjes
Daar heeft het niks mee te maken. Als jij me dwingt als werkgever iets te doen dan betaal je daarvoor. Dat heet een arbeidsrelatie. Je gaat me niet vertellen wat ik in mn vrije tijd wel/niet mag doen. Tenzij je betaalt.
Ik ben ook van generatie "geef het een naampje", no way dat mijn baas bepaalt dat ik met hem ga trailen, hardlopen of paintballen. Vrijwillig: ja. Moeten: dan heet het werk en zal ik nakijken of de functieomschrijving het van me verlangt.
What’s always amused me about this scene is how absolutely little sense Rocky’s route makes: South Philly becomes North Philly becomes the Italian Market becomes North Philly again, and so on. Obviously, the montage isn’t meant to be taken seriously as an actual workout; it’s just a few scenes strung together so “Gonna Fly Now” can play and Rocky can finish at the top of the Art Museum steps.
But, I wondered, what if this roadwork were treated as one actual run? How far would Rocky go? Well, I decided to find out. I pieced together the routes Rocky could have traveled from scene to scene in this training montage and calculated distance.
ze gaan het beiden wel redden hoor Guard, zeker de 10 of de 15! het mooie is nu dat ik nu niet meer het "streven" ben om te verslaan maar er nu een onderling haantjesgedrag is ontstaan wie de snelste zal zijn... En vergeet niet, in een sportgek land heeft het feit dat je je collega versla toch nog wel wat "hosselwaarde", nooit weg als je op "working holiday" bent
ja ik las daarna dat het twee van die jonge gastjes waren. Grappig dat er dan toch een competatief iets ontstaat (en jij lekker in de luwte kunt blijven en ze er lekker uitloopt op de dag zelf )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op donderdag 19 september 2013 08:57 schreef Guard het volgende: Gadver, die "burgers" van de Mac en BK zijn toch niet te vreten? Geef mij een Subway sub
Zo ik ben net even wezen hollen. GIng wel lekker, al vond ik dat ik de eerste drie kilometer veel te snel ging, met het oog op zaterdag. Gashendel dichtgetrokken en nog drie kilometer rustiger gedaan. Wat is het een mooi weer nu zeg! Ik zag toen ik nog in bed lag dat het 10 graden was, dus deed een longsleeve aan, maar door de zon was dat echt niet nodig. Was veel te warm
En ik mag van mezelf een nieuwe longsleeve, want deze kleurt niet bij m'n schoenen. Dit vloekt echt, tuquoise shirt met blauwe schoenen. Ja, ik ben een wijf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 19 september 2013 09:49 schreef Daywalk3r het volgende: Ik wil nog eens een burger van Burgermeester proberen. En anders als ik moest kiezen van die fastfood shit, doe dan maar KFC
Als ik moest kiezen, dan graag de pittige hap van de MOSburger (maar die hebben we hier niet).
Op donderdag 19 september 2013 09:49 schreef Daywalk3r het volgende: Ik wil nog eens een burger van Burgermeester proberen. En anders als ik moest kiezen van die fastfood shit, doe dan maar KFC
Gadver, KFC.
Kipnuggets en McKroket van de McD Friet van de Vlaamsche Reus in Haarlem Burgers van mezelf, of de Alohaburger bij strandtent Aloha Aardappelwedges van mw. Frsh
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Oh jum! In mijn low carb periode was ik verslaafd aan de hamburgers (het vlees alleen dus he) van de lidl, met idd gorgonzola eroverheen en met vers geroosterde paprika erbij! Het water loopt me serieus in de mond bij de gedachte alleen al! Binnenkort maar weer eens doen!
Bijzonder! Ik meestal met gegrilde paprika, bacon en avocado
Kipnuggets en McKroket van de McD Friet van de Vlaamsche Reus in Haarlem Burgers van mezelf, of de Alohaburger bij strandtent Aloha Aardappelwedges van mw. Frsh
Sja ik ben kipfan. McKroket is idd wel ok. Vooral de mosterd die erop zit.
Qua burgers liever BK dan MC.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Grappig is dan de achterzwaai van Bekele, die voet maakt een enorme hoek. Ik heb dat ook, alleen dan de andere kant op (is lelijk). Ik zou dat zo graag willen veranderen, maar volgens mij kan dat helemaal niet. Als ik stilsta en mijn been naar achteren zwaai zie ik het al gebeuren en ik kan het niet corrigeren.
Probeer het eens met lamsgehakt lamsgehakt met gorgonzola vind ik zó ultiem winning! Ook goed op een pizza trouwens
Lamsgehakt is hier helaas niet zo heel gemakkelijk te krijgen. Alleen de grote AH heeft het soms. De slager zal het ook wel hebben, ik zal eens vragen als ik weer voor m'n maandelijkse biefstukje en grillworst met kaas heen ga.
Lamsgehakt is hier helaas niet zo heel gemakkelijk te krijgen. Alleen de grote AH heeft het soms. De slager zal het ook wel hebben, ik zal eens vragen als ik weer voor m'n maandelijkse biefstukje en grillworst met kaas heen ga.
Geen internationale/halal-slager in de buurt? Ik haalde het in Nijmegen altijd bij de Internationale Supermarkt in Hatert waar een slager in zat: meerdere malen gehad dat 't gehakt vers voor me gedraaid werd