Zou leuk zijn als ze doorstoten, paar magische avondjes op Celtic Park in het verschietquote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef El_jefe07 het volgende:
Wow bijna een goal voor Celtic, wat een counterZie ze nog wel stunten hier.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef El_jefe07 het volgende:
Ja, Boerrigter er nu ook in bij Celtic
Moment van de avond is wel, misschien naast de hattrick van Messi, dit:
Die regel is veranderd volgens mij, het hoofdtoernooi staat nu los van de kwalificatie.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie dat Boateng voor Schalke een doelpunt heeft mogen maken. Sinds wanneer mogen spelers voor meerdere ploegen uitkomen in Europa binnen één seizoen?
Putin en Medvedev zijn fans.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:26 schreef TLC het volgende:
Wat speelt Zenit godsellendig belabberd, hoe kunnen die koploper in Rusland zijn ???
Doet helaas nie mee ,, niet op de bank en geen basis ,,, Pandev in de spits.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ook een leuke pot. Higuain toch in Noord-Londen.
Hey Benitez: are you mad bro?!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Doet helaas nie mee ,, niet op de bank en geen basis ,,, Pandev in de spits.
Geblesseerd misschien???quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Geblesseerd misschien???
Arsenal : Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Flamini, Arteta, Ramsey, Rosicky, Ozil, Giroud
Geen Wilshere en Gnabry.. Nog meer controle op het middenveld met Arteta en Rosicky
Wint Chelsea makkelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Steaua - Chelsea is ook een mooie, kans ook weer groot dat Mou verliest.
Onpasseerbaar. Ik voorspel dat Messi vanavond onzichtbaar zal zijn.quote:
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onpasseerbaar. Ik voorspel dat Messi vanavond onzichtbaar zal zijn.
Ja, maar ik denk dat hij rust krijgt omdat hij nogal blessuregevoelig is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef Morendo het volgende:
Heeft Wilshere eigenlijk een basisplaats wanneer iedereen fit is?
Als die prutser van een verdediger gewoon blijft staan is het dik buitenspelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 FC Porto
Wie anders dan Jackson Martinez
Stinho heeft 8 tv's.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
Je bent net zo snel als voetbaluitslagen.nl
En maakt gifjes, post in verschillende topics tegelijk en twittert ook nog tussendoor, het moet wel een vrouw zijn.quote:
twitter:awaydays_ twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:13:42Basel vs Schalke is temporarily halted, as protesters abseil from the stadium roof.
http://t.co/GlXSZoolaK reageer retweet
Wehehehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
twitter:awaydays_ twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:13:42Basel vs Schalke is temporarily halted, as protesters abseil from the stadium roof.[ afbeelding ] http://t.co/GlXSZoolaK reageer retweet
![]()
Ik dacht dat die lui allemaal in Rusland gevangen zaten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
twitter:awaydays_ twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:13:42Basel vs Schalke is temporarily halted, as protesters abseil from the stadium roof.[ afbeelding ] http://t.co/GlXSZoolaK reageer retweet
![]()
Greenpeacequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar ga je ook serieus naar kijken als je club speelt.
Atleti speelde ook heel goed tegen Madrid, die zie ik wel als outsider.quote:
quote:
Niemand. Was gewoon 100% rood.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Verrassend, wie heeft er wie nu weer een kaart aangenaaid?
Daar zullen ze bij Arsenal van schrikken.quote:
Neymar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Verrassend, wie heeft er wie nu weer een kaart aangenaaid?
Hij wordt een beetje laks, het viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Schiet eens op Stijn. Staat het 0-1 bij Barca?
Nee, want hij kijkt natuurlijk geen Barca......of tochquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd van Ajax is een apart topic.
Dat vroeg ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VBL / [NOS Voetbal] Ajax - AC Milan #4 Hup Ajax
Eens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:24 schreef inZanity het volgende:
Blijft toch triest dat het anti-voetbal van Barcelona zo vaak beloond wordt.
Je valt weer eens in herhaling met je haatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:24 schreef inZanity het volgende:
Blijft toch triest dat het anti-voetbal van Barcelona zo vaak beloond wordt.
Steaua Boekarest 0 - 3 Chelseaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.Geweldige combinatievoetbal van Chelsea zou eens beloond moeten worden.
Je valt weer eens in herhaling met je gefapquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef lionella het volgende:
[..]
Je valt weer eens in herhaling met je haatDit gaat zo vervelen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je valt weer eens in herhaling met je gefapDit gaat zo vervelen
Dit was wel heel sterk gekeept.quote:
Nooit meer opstellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef alors het volgende:
Ramsey eraf, geen 9 uit 9 dus. Dit valt me zwaar van hem tegen.
Was vorig jaar ook al zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef lionella het volgende:
Die Celtic keeper Forster is inderdaad sterk aan het keepen
Ze hebben ook met 10 man de kansen gehad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Grifte het volgende:
Jammer Celtic, had wel wat ingezeten met 11 man.
Klopt, grootste twee kansen ook. Maar toch was het verdedigend logischerwijs nu makkelijker voor Barca om er doorheen te komen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ze hebben ook met 10 man de kansen gehad.
Zelfs met 10 man waren ze gewoon beter. Maar ja, Barcelona scoort weer eens uit het niets.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Grifte het volgende:
Jammer Celtic, had wel wat ingezeten met 11 man.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zit wel wat in.
Spurs, Celtic, Napoli; dat zijn clubs waar je geen hekel aan kunt hebben. Wat mij betreft dan.
Ik wil net zeggen, Napoli heeft toch allemaal van die nazi's?quote:
Op Livorno na heb je dit gedrag helaas in alle Italiaanse stadions.quote:
Maar goed, Livorno is dan weer links-extremistisch en ik weet niet wat erger is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Op Livorno na heb je dit gedrag helaas in alle Italiaanse stadions.
Enkele clubs zijn massaal, verder valt het heel erg mee. Zijn nogal spookverhalen. In Zuid-Europa en Oost-Europa zie je dat helaas meer dan in West-Europa.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Op Livorno na heb je dit gedrag helaas in alle Italiaanse stadions.
En messentrekkers. Gisteren ook 30 Arsenal fans de vernieling in gemept. Geen confrontatie, een eettentje overvallen en in puin gemept.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, Napoli heeft toch allemaal van die nazi's?
Benfica is gewoon een erg matig elftal dit seizoen, laatste wedstrijd lieten ze bv ook Sulemani invallen, mijn God die ik aangekomen zegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:34 schreef Thas het volgende:
Kijkt iemand PSG? Is 3-0 een beetje representatief voor hoe de wedstrijd gaat?
Mijn Djuriquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Benfica is gewoon een erg matig elftal dit seizoen, laatste wedstrijd lieten ze bv ook Sulemani invallen, mijn God die ik aangekomen zeg![]()
en dat zegt eigenlijk wel genoeg denk ik
Kijk je nou of niet? Dit kan ik zelf ook nog wel verzinnenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Benfica is gewoon een erg matig elftal dit seizoen, laatste wedstrijd lieten ze bv ook Sulemani invallen, mijn God die ik aangekomen zeg![]()
en dat zegt eigenlijk wel genoeg denk ik
Plus een gemiste penalty toen het nog 0-1 stondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef BramKVO het volgende:
Anderlecht speelt olympiakos gewoon van de mat en staat 0-2 achter. Zelden zo veel gemiste kansen gezien in een CL match.
Vorige speelronde ook alquote:
CSKA gaat zeker door.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:19 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Beide clubs uit Manchester niet door.
Daar hebben Italiaanse clubs een handje van.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Juventus krijgt een gratis penalty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een pijnlijk slechte opstelling zeg. Van Persie moest aanvoer krijgen van Welbeck, Cleverly, Fellaini, Carrick en Valencia. Jezus.quote:
En nog even Giggs erin voor Fellaini, terwijl die constant aan het lopen was om verdedigende acties te maken. Ja, dan kan de wedstrijd wel een Giggs gebruiken jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een pijnlijk slechte opstelling zeg. Van Persie moest aanvoer krijgen van Welbeck, Cleverly, Fellaini, Carrick en Valencia. Jezus.
Die Moyes is echt een incapabele debiel.
In de winter waarschijnlijk Baines en die Herrera of zo halen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
En nog even Giggs erin voor Fellaini, terwijl die constant aan het lopen was om verdedigende acties te maken. Ja, dan kan de wedstrijd wel een Giggs gebruiken jaToen kwam Shaktar helemaal los.
2?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Met het bestaan van een BeneLiga hadden er ook vandaag twee Nederlands ploegen in de samenvatting gezeten
4 deelnemers. Ervan uitgaande dat de Belgische ploegen niet boven de Nederlandse zouden eindigen.quote:
En die gaan er niet uit in de voorrondes omdat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 deelnemers. Ervan uitgaande dat de Belgische ploegen niet boven de Nederlandse zouden eindigen.
Omdat de eerste 3 zich direct weten te plaatsen. De nummer 4 zal zich niet jaarlijks weten te kwalificeren nee, maar de kans zou dan alsnog groot zijn dat er vandaag 2 Nederlandse ploegen zouden spelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die gaan er niet uit in de voorrondes omdat?
Geen idee, bij mij is het op Sport1 golf.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Milan - Barca is gewoon te volgen via nos stream?
Nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Milan - Barca is gewoon te volgen via nos stream?
Ik dacht even te lezen dat Ozil niet speelde, mijn hart.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal team to play Borussia Dortmund: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Rosicky, Arteta, Wilshere, Ramsey, Ozil, Giroud
subs: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Jenkinson, Cazorla, Gnabry, Bendtner
Nederland 3 is te duur?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Nativism het volgende:
Spijtig genoeg enkel de beschikking tot Milan - Barcelona hier
En Kaka?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef TheFatLady het volgende:
Balotelli niet in de basis bij Milan, Nigel de Jong wel.
Messi en Neymar starten bij Barca.
Op Sport1quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:13 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kijk eigenlijk liever Barca-Milan..wordt dat ergens uitgezonden?
ik wil voor de tvquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Streampie. Niks mis mee Johannes.
Verdediging bij die goal was echt hopeloosquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef Tranquilize het volgende:
Doelpunt Dortmund, Arsenal speelt belachelijk slecht
Inderdaad. Sagna speelt de hele wedstrijd al slecht tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Verdediging bij die goal was echt hopeloos
Ze geven 'm de tijd wel hè jezus christusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Verdediging bij die goal was echt hopeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |