Enkele clubs zijn massaal, verder valt het heel erg mee. Zijn nogal spookverhalen. In Zuid-Europa en Oost-Europa zie je dat helaas meer dan in West-Europa.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Op Livorno na heb je dit gedrag helaas in alle Italiaanse stadions.
En messentrekkers. Gisteren ook 30 Arsenal fans de vernieling in gemept. Geen confrontatie, een eettentje overvallen en in puin gemept.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, Napoli heeft toch allemaal van die nazi's?
Benfica is gewoon een erg matig elftal dit seizoen, laatste wedstrijd lieten ze bv ook Sulemani invallen, mijn God die ik aangekomen zegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:34 schreef Thas het volgende:
Kijkt iemand PSG? Is 3-0 een beetje representatief voor hoe de wedstrijd gaat?
Mijn Djuriquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Benfica is gewoon een erg matig elftal dit seizoen, laatste wedstrijd lieten ze bv ook Sulemani invallen, mijn God die ik aangekomen zeg![]()
en dat zegt eigenlijk wel genoeg denk ik
Kijk je nou of niet? Dit kan ik zelf ook nog wel verzinnenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Benfica is gewoon een erg matig elftal dit seizoen, laatste wedstrijd lieten ze bv ook Sulemani invallen, mijn God die ik aangekomen zeg![]()
en dat zegt eigenlijk wel genoeg denk ik
Plus een gemiste penalty toen het nog 0-1 stondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef BramKVO het volgende:
Anderlecht speelt olympiakos gewoon van de mat en staat 0-2 achter. Zelden zo veel gemiste kansen gezien in een CL match.
Vorige speelronde ook alquote:
CSKA gaat zeker door.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:19 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Beide clubs uit Manchester niet door.
Daar hebben Italiaanse clubs een handje van.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Juventus krijgt een gratis penalty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een pijnlijk slechte opstelling zeg. Van Persie moest aanvoer krijgen van Welbeck, Cleverly, Fellaini, Carrick en Valencia. Jezus.quote:
En nog even Giggs erin voor Fellaini, terwijl die constant aan het lopen was om verdedigende acties te maken. Ja, dan kan de wedstrijd wel een Giggs gebruiken jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een pijnlijk slechte opstelling zeg. Van Persie moest aanvoer krijgen van Welbeck, Cleverly, Fellaini, Carrick en Valencia. Jezus.
Die Moyes is echt een incapabele debiel.
In de winter waarschijnlijk Baines en die Herrera of zo halen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
En nog even Giggs erin voor Fellaini, terwijl die constant aan het lopen was om verdedigende acties te maken. Ja, dan kan de wedstrijd wel een Giggs gebruiken jaToen kwam Shaktar helemaal los.
2?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Met het bestaan van een BeneLiga hadden er ook vandaag twee Nederlands ploegen in de samenvatting gezeten
4 deelnemers. Ervan uitgaande dat de Belgische ploegen niet boven de Nederlandse zouden eindigen.quote:
En die gaan er niet uit in de voorrondes omdat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 deelnemers. Ervan uitgaande dat de Belgische ploegen niet boven de Nederlandse zouden eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |