Omdat de eerste 3 zich direct weten te plaatsen. De nummer 4 zal zich niet jaarlijks weten te kwalificeren nee, maar de kans zou dan alsnog groot zijn dat er vandaag 2 Nederlandse ploegen zouden spelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die gaan er niet uit in de voorrondes omdat?
Geen idee, bij mij is het op Sport1 golf.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Milan - Barca is gewoon te volgen via nos stream?
Nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Milan - Barca is gewoon te volgen via nos stream?
Ik dacht even te lezen dat Ozil niet speelde, mijn hart.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal team to play Borussia Dortmund: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Rosicky, Arteta, Wilshere, Ramsey, Ozil, Giroud
subs: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Jenkinson, Cazorla, Gnabry, Bendtner
Nederland 3 is te duur?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Nativism het volgende:
Spijtig genoeg enkel de beschikking tot Milan - Barcelona hier
En Kaka?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef TheFatLady het volgende:
Balotelli niet in de basis bij Milan, Nigel de Jong wel.
Messi en Neymar starten bij Barca.
Op Sport1quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:13 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kijk eigenlijk liever Barca-Milan..wordt dat ergens uitgezonden?
ik wil voor de tvquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Streampie. Niks mis mee Johannes.
Verdediging bij die goal was echt hopeloosquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef Tranquilize het volgende:
Doelpunt Dortmund, Arsenal speelt belachelijk slecht
Inderdaad. Sagna speelt de hele wedstrijd al slecht tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Verdediging bij die goal was echt hopeloos
Ze geven 'm de tijd wel hè jezus christusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Verdediging bij die goal was echt hopeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |