En maakt gifjes, post in verschillende topics tegelijk en twittert ook nog tussendoor, het moet wel een vrouw zijn.quote:
twitter:awaydays_ twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:13:42Basel vs Schalke is temporarily halted, as protesters abseil from the stadium roof.
http://t.co/GlXSZoolaK reageer retweet
Wehehehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
twitter:awaydays_ twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:13:42Basel vs Schalke is temporarily halted, as protesters abseil from the stadium roof.[ afbeelding ] http://t.co/GlXSZoolaK reageer retweet
![]()
Ik dacht dat die lui allemaal in Rusland gevangen zaten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
twitter:awaydays_ twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 21:13:42Basel vs Schalke is temporarily halted, as protesters abseil from the stadium roof.[ afbeelding ] http://t.co/GlXSZoolaK reageer retweet
![]()
Greenpeacequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar ga je ook serieus naar kijken als je club speelt.
Atleti speelde ook heel goed tegen Madrid, die zie ik wel als outsider.quote:
quote:
Niemand. Was gewoon 100% rood.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Verrassend, wie heeft er wie nu weer een kaart aangenaaid?
Daar zullen ze bij Arsenal van schrikken.quote:
Neymar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Verrassend, wie heeft er wie nu weer een kaart aangenaaid?
Hij wordt een beetje laks, het viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Schiet eens op Stijn. Staat het 0-1 bij Barca?
Nee, want hij kijkt natuurlijk geen Barca......of tochquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd van Ajax is een apart topic.
Dat vroeg ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VBL / [NOS Voetbal] Ajax - AC Milan #4 Hup Ajax
Eens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:24 schreef inZanity het volgende:
Blijft toch triest dat het anti-voetbal van Barcelona zo vaak beloond wordt.
Je valt weer eens in herhaling met je haatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:24 schreef inZanity het volgende:
Blijft toch triest dat het anti-voetbal van Barcelona zo vaak beloond wordt.
Steaua Boekarest 0 - 3 Chelseaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.Geweldige combinatievoetbal van Chelsea zou eens beloond moeten worden.
Je valt weer eens in herhaling met je gefapquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef lionella het volgende:
[..]
Je valt weer eens in herhaling met je haatDit gaat zo vervelen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je valt weer eens in herhaling met je gefapDit gaat zo vervelen
Dit was wel heel sterk gekeept.quote:
Nooit meer opstellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef alors het volgende:
Ramsey eraf, geen 9 uit 9 dus. Dit valt me zwaar van hem tegen.
Was vorig jaar ook al zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef lionella het volgende:
Die Celtic keeper Forster is inderdaad sterk aan het keepen
Ze hebben ook met 10 man de kansen gehad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Grifte het volgende:
Jammer Celtic, had wel wat ingezeten met 11 man.
Klopt, grootste twee kansen ook. Maar toch was het verdedigend logischerwijs nu makkelijker voor Barca om er doorheen te komen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ze hebben ook met 10 man de kansen gehad.
Zelfs met 10 man waren ze gewoon beter. Maar ja, Barcelona scoort weer eens uit het niets.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Grifte het volgende:
Jammer Celtic, had wel wat ingezeten met 11 man.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zit wel wat in.
Spurs, Celtic, Napoli; dat zijn clubs waar je geen hekel aan kunt hebben. Wat mij betreft dan.
Ik wil net zeggen, Napoli heeft toch allemaal van die nazi's?quote:
Op Livorno na heb je dit gedrag helaas in alle Italiaanse stadions.quote:
Maar goed, Livorno is dan weer links-extremistisch en ik weet niet wat erger is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Op Livorno na heb je dit gedrag helaas in alle Italiaanse stadions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |