SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Neen. Maar misschien zullen ze dat wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef JesseW het volgende:
Zijn apps als Twitter & Facebook eigenlijk ook aangepast aan de nieuwe vormgeving?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hij doet nog wel wat,binnen "instellingen" kan ik alles nog bedienen...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je iPhone helemaal niet meer reageert zal je wel iTunes moeten gebruiken, vrees ik.![]()
Dan moet je daar naar "iCloud" gaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Hij doet nog wel wat,binnen "instellingen" kan ik alles nog bedienen...![]()
Ik kan daar een reservekopie maken of verwijderen. Zie geen restore. Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je daar naar "iCloud" gaan.![]()
Dan heb je nooit een iCloud backup gemaakt vrees ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik kan daar een reservekopie maken of verwijderen. Zie geen restore. Wat bedoel je precies?
Ik denk dat je dan terugmoet naar de 'factory settings', een complete reset dus.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een iCloud backup gemaakt vrees ik.
Ik denk dat je dan terugmoet naar de 'factory settings', een complete reset dus.Jawel, vanmorgen om 5.44 uur laatste back-up. Maar ik probeer het toch maar via iTunesquote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een iCloud backup gemaakt vrees ik.
Ik denk dat je dan terugmoet naar de 'factory settings', een complete reset dus.![]()
Ah daar begint het gezeik met iTunes alweer...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
[..]
Jawel, vanmorgen om 5.44 uur laatste back-up. Maar ik probeer het toch maar via iTunes
Nieuwste reserve kopie vandaag 5.44, als ik die wil terugzetten staat in het volgende scherm Laatste reservekopie 9-11-2011 22:44![]()
![]()
bij mij welquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
oh toch niet
Moderator DIG
Heb al enige tijd het vermoeden dat ik een hack/trojan op m'n telefoon heb. Zo zijn er enkele processen actief waar je kennelijk een JB voor nodig hebt, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Klopt het dat wanneer je wilt updaten naar 7, dat er ook staat: functies voor China? Gevolgd met een aantal punten?![]()
http://appleinsider.com/a(...)t&utm_medium=twitterquote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef JesseW het volgende:
Zijn apps als Twitter & Facebook eigenlijk ook aangepast aan de nieuwe vormgeving?![]()
![]()
Download is binnen, maar controleren duurt ook lang en loopt ook niet door.
iPad is nu wel aan het installeren
heitieh![]()
Ziet er strak uit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Moet ik maar gewoon opnieuw beginnen als hij er zo verschrikkelijk lang over doet? Update staat nu al 2.5uur te downloaden :/"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
OTA kun je niet eens cancelen volgens mij.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
Moet ik maar gewoon opnieuw beginnen als hij er zo verschrikkelijk lang over doet? Update staat nu al 2.5uur te downloaden :/
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Iemand? Een ja of nee is voldoende.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef nikk het volgende:
Heb al enige tijd het vermoeden dat ik een hack/trojan op m'n telefoon heb. Zo zijn er enkele processen actief waar je kennelijk een JB voor nodig hebt, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Klopt het dat wanneer je wilt updaten naar 7, dat er ook staat: functies voor China? Gevolgd met een aantal punten?![]()
![]()
Dat staat er bij mij ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Iemand? Een ja of nee is voldoende.![]()
Ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef JesseW het volgende:
Zijn apps als Twitter & Facebook eigenlijk ook aangepast aan de nieuwe vormgeving?![]()
Thnx. Hopelijk zit het dan goed na de update.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij ook.![]()
Opnieuw begonnen en nu staat er ipv van 25 uur tenminste slechts 5 uurquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
Moet ik maar gewoon opnieuw beginnen als hij er zo verschrikkelijk lang over doet? Update staat nu al 2.5uur te downloaden :/
Ik denk dat ik het morgen nog maar eens probeer
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Marimba, wat doe je
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Tuurlijk stopt de download danquote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als ik mijn telefoon nu uitzet, stopt de download dan? Of verneuk ik mn telefoon dan?
Is de download ook weer te annuleren? Duurt nog 10 uren..
Als ik de wifi aan en uit zet, gaat hij gewoon weer verder.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als ik mijn telefoon nu uitzet, stopt de download dan? Of verneuk ik mn telefoon dan?vrouwen en technologie. Ik zou de installatie gewoon laten doorgaan
Moderator DIG
Is niet weg, maar je komt er wel achter hoe het zitquote:Op woensdag 18 september 2013 23:07 schreef Sunri5e het volgende:
Marimba weg? WTF? Wat is het alternatief?
Moderator DIG
Zijn ze wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neen. Maar misschien zullen ze dat wel.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Gelukt!
Wel even wennen, die nieuwe interface.
Morgen mijn iPad ook maar een update geven.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Lekker alles klaar kun je iOS 7 niet activeren pff...
Jezus apple had wel wat meer servers in kunnen zetten ze hebben toch genoeg knaken..Winner Winner, Chicken Dinner!![]()
Gewoon Godfather Theme als ringtone
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef xatlad het volgende:
Lekker alles klaar kun je iOS 7 niet activeren pff...
Jezus apple had wel wat meer servers in kunnen zetten ze hebben toch genoeg knaken..niet weten hoe ICT werkt.
![]()
Slaat toch nergens op... Die stomme servers kunnen het niet aan elk jaar weer, maar Apple leert er niet van naja wacht nog maar even geduldig... pff lange nacht zo,,quote:Winner Winner, Chicken Dinner!![]()
Hoe krijg ik nu die inactieve apps voortaan weg?
Oh wacht. Naar boven swipen.Curiosity cultured the cat
Zonde van hun geld om voor 1 nacht servers bij te boekenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:16 schreef xatlad het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op... Die stomme servers kunnen het niet aan elk jaar weer, maar Apple leert er niet van naja wacht nog maar even geduldig... pff lange nacht zo,,Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Huren wellicht?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde van hun geld om voor 1 nacht servers bij te boekenWinner Winner, Chicken Dinner!![]()
Dan nog onnodig geld weggooien, die mensen die willen updaten, updaten toch welquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bij mij niet.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Klopt het is alleen zo ontiegelijk irritant. Ben je klaar met de Download en Install kun je hem niet activeren, omdat de itunes store overbeladen is al 50x geprobeerd..
Wil slapen man nu heb ik geen wekker pff.Winner Winner, Chicken Dinner!![]()
Ik denk dat ik morgen pas ga updaten iigquote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan nog onnodig geld weggooien, die mensen die willen updaten, updaten toch wel
Nog steeds niet binnen -.-
Nog +/- 75min nu, maar t schommelt enorm...![]()
Kan ik mijn telefoon update uitzetten en het via de pc doen. Of gewoon ondertussen via mijn pc doen?![]()
Zo hij doet het. Wat een gedoe zeg... Ben er uiteindelijk wel blij mee
Winner Winner, Chicken Dinner!![]()
Ik ben er volgens mij op goed geluk snel doorheen gefietst. Duurde alles bij elkaar anderhalf uur.Curiosity cultured the cat
Ik bij sommigen ook niet. Je kan ook naar de apps toegaan en dan updaten (bijvoorbeeld Facebook en Twitter).quote:![]()
Mijn iPhone 5 is zonder problemen ge-updated, net als één van de iPads, echter krijg ik op een andere iPad en iPhone de melding dat de update niet geïnstalleerd kan worden, terwijl deze wel zijn gedownload.
Heeft dat ook nog met de bandbreedte te maken, nee toch?Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Doe via itunes, zo klaar!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Jezus, 7 uur wachten
edit: 9 uur.![]()
Of je download de .ipsw via een mirror en knalt het doormiddel van alt + update via ITunes op je IOS Devices. Klaaaar.![]()
Dat wilde ik eerst doen. Dat was 7 uur. Toen besloten om het via mijn iPhone te proberen. 9 uur.quote:Dat is het snelste ja. Maar zou niet weten waar ik dat kan downloadenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:03 schreef DenS het volgende:
Of je download de .ipsw via een mirror en knalt het doormiddel van alt + update via ITunes op je IOS Devices. Klaaaar.★★★![]()
http://istheapplestoredown.com/iosquote:Op donderdag 19 september 2013 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst doen. Dat was 7 uur. Toen besloten om het via mijn iPhone te proberen. 9 uur.
[..]
Dat is het snelste ja. Maar zou niet weten waar ik dat kan downloaden
Maar is bij Apple, dus kutverbinding op het momentNever regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Dat had ik op mijn iPhone (4s) eerst ook. Daarna telefoon van de oplader gehaald, nog een keer geprobeerd, en toen ging het wel goed.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:03 schreef Adolecens het volgende:
Mijn iPhone 5 is zonder problemen ge-updated, net als één van de iPads, echter krijg ik op een andere iPad en iPhone de melding dat de update niet geïnstalleerd kan worden, terwijl deze wel zijn gedownload.
Heeft dat ook nog met de bandbreedte te maken, nee toch?
Mijn ipad4 bleef wel in de downloadfase hangen, dat doe ik morgen wel een keertje.Curiosity cultured the cat
[quote]Op donderdag 19 september 2013 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst doen. Dat was 7 uur. Toen besloten om het via mijn iPhone te proberen. 9 uur.
[..]
Ja, ik ook, maar doe t nu ook via iTunes, of kan dat kwaad?![]()
Raar, downloadfase heb ik overal gehad, alleen die melding blijft komen..quote:Op donderdag 19 september 2013 00:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ik op mijn iPhone (4s) eerst ook. Daarna telefoon van de oplader gehaald, nog een keer geprobeerd, en toen ging het wel goed.
Mijn ipad4 bleef wel in de downloadfase hangen, dat doe ik morgen wel een keertje.
Heb al wel 20x opnieuw geprobeerd
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
19 minuten. Maar welke moet ik hebben. Waar moet ik naar kijken?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://istheapplestoredown.com/ios
Maar is bij Apple, dus kutverbinding op het moment
Heb een iPhone 5.
★★★![]()
Deze vlgs mijquote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
19 minuten. Maar welke moet ik hebben. Waar moet ik naar kijken?
Heb een iPhone 5.
iPhone 5 (CDMA) (iPhone5,2)Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
nee gsm versiequote:Op donderdag 19 september 2013 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze vlgs mij
iPhone 5 (CDMA) (iPhone5,2)![]()
19:07 aangezet, uurtje later klaar.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Trouwens, dit zijn restore.ipsw's. Houdt dit in dat je alles kwijt bent als je deze installeert? Of is het gewoon net als de normale update.
★★★![]()
Waarom niet gewoon via iTunes, ik had nog veel meer uren te gaan en ben nu al bezig met installeren van iOS7.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Trouwens, dit zijn restore.ipsw's. Houdt dit in dat je alles kwijt bent als je deze installeert? Of is het gewoon net als de normale update.![]()
Ow wauw, de Apple servers zijn weer up en running om rechtreeks te downloaden.
9MB/S nu
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Via iTunes duurt het bij mij rond de 7 uur.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:18 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon via iTunes, ik had nog veel meer uren te gaan en ben nu al bezig met installeren van iOS7.
★★★![]()
Bij mij is ie gedownload. Na 3uur. Maae zodra ik hem wil installeren zegtie dat dat niet mogelijk is.. Gewoon wachten tot morgen dan maar? Of heeft iemand andere tips om het werkend te krijgenWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
OTA hele avond bezig om een iPad bij te werken
iTunes 5 minuten..Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Dingen die mij tot nu toe zijn opgevallen tegenover beta 6:
- Betere registratie van het swipen naar de pagina terug. Je hoeft niet je vinger geheel buiten het scherm te plaatsen.
- drukken tijdens een grafische transitie werkt nu ook. Met beta 6 moest je wachten totdat de transitie gedaan was.![]()
Slaat toch nergens op...Die stomme gebruikers verbazen zich elk jaar weer, maar ze leren er niet van,quote:Op woensdag 18 september 2013 23:16 schreef xatlad het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op... Die stomme servers kunnen het niet aan elk jaar weer, maar Apple leert er niet van naja wacht nog maar even geduldig... pff lange nacht zo,,
Wacht nou geduldig af en probeer hem niet tegelijkertijd met 50 miljoen andere mensen tegelijk te downloaden
People assume too much.![]()
Idd, het is gewoon onmogelijk om alle verzoeken die tegelijkertijd binnenkomen af te handelen, er worden elk jaar tientallen miljoenen iPhones en iPads verkocht, het kan soms een dagje duren voor het lukt. So what?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Waar is in godennaam die optie om je scherm vast te zetten?
Laat maar, harde faal
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2013 00:53:39 ]![]()
Hoelang duurt voorbereiden als je OTA doet...?
Als ik het via iTunes deed, stopte de download op 1 minuut resterend...![]()
![]()
![]()
Ik mis de functie in de agenda waarbij je bij het klikken op een dag van de maand onderin de activiteiten te zien krijgt. En de agenda in het Berichtencentrum onder 'vandaag' is ook niet erg praktisch...![]()
![]()
Ik vind het op zich wel prima werken, alleen paar irritante dingen.
Waarom de standaard wekkertune verstoppen?
Waarom die vertraging waarmee het scherm aanspringt als je op de powerknop drukt?
Waarom staat hier Disney?
[ Bericht 33% gewijzigd door byah op 19-09-2013 07:38:38 ]![]()
Updaten ging prima. Vannacht OTA download aan laten staan en vanochtend in 10 minuten geïnstalleerd.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Eens. Hoop dat ze dit snel terugzettenquote:Op donderdag 19 september 2013 01:44 schreef Perquisite het volgende:
Ik mis de functie in de agenda waarbij je bij het klikken op een dag van de maand onderin de activiteiten te zien krijgt. En de agenda in het Berichtencentrum onder 'vandaag' is ook niet erg praktisch...
Had trouwens toen ik geupdate had iets van 40 apps te updaten in de applestore. Ik doe dit 1 voor 1 omdat ik sommige apps niet wil updaten. Na een stuk op 20 apps geupdate te hebben verdween het rode rondje met het getal, en lijkt het of alles up to date is. Is dit ook weer zo'n 'foefje' van apple?![]()
Is het verstandig om deze update uit te voeren op een Iphone 4 8GB?
Heb zo al weinig ruimte en de update vereist 2.9 GB vrije ruimte, die daarna niet meer te gebruiken is, of hoe moet ik dit zien?Abracadabra, tapate guarra!![]()
Vertel ik je zo. Bijna alle apps verwijderd voor installatie.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is het verstandig om deze update uit te voeren op een Iphone 4 8GB?
Heb zo al weinig ruimte en de update vereist 2.9 GB vrije ruimte, die daarna niet meer te gebruiken is, of hoe moet ik dit zien?Die zet ik wel weer terug via AppStore niet op deze iphone.
![]()
Alright! Let me knowquote:Op donderdag 19 september 2013 08:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vertel ik je zo. Bijna alle apps verwijderd voor installatie.Die zet ik wel weer terug via AppStore niet op deze iphone.
Abracadabra, tapate guarra!![]()
2 zaken die mij nog opvallen na een week gebruik:
Alle animaties zijn traag ingesteld, hadden best een tandje sneller gemogen. Opvallend echter is dat bij het verwijderen van een mail dit loei en loei snel gaat. Veel te snel voor het gevoel
Andere is wel heel positief, de camera op mijn i5 werkt echt bloed en bloed snel. Je raakt de knop aan en je hebt een foto. Niet zoals voorheen dat je dan echt moest wachten. Een grote vooruitgang wat mij betreft!![]()
Internetbookmark toevallig?quote:Op donderdag 19 september 2013 07:12 schreef byah het volgende:
Ik vind het op zich wel prima werken, alleen paar irritante dingen.
Waarom de standaard wekkertune verstoppen?
Waarom die vertraging waarmee het scherm aanspringt als je op de powerknop drukt?
Waarom staat hier Disney?
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: