Ik bij sommigen ook niet. Je kan ook naar de apps toegaan en dan updaten (bijvoorbeeld Facebook en Twitter).quote:
Doe via itunes, zo klaar!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Jezus, 7 uur wachten
edit: 9 uur.
Dat wilde ik eerst doen. Dat was 7 uur. Toen besloten om het via mijn iPhone te proberen. 9 uur.quote:
Dat is het snelste ja. Maar zou niet weten waar ik dat kan downloadenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:03 schreef DenS het volgende:
Of je download de .ipsw via een mirror en knalt het doormiddel van alt + update via ITunes op je IOS Devices. Klaaaar.
http://istheapplestoredown.com/iosquote:Op donderdag 19 september 2013 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst doen. Dat was 7 uur. Toen besloten om het via mijn iPhone te proberen. 9 uur.
[..]
Dat is het snelste ja. Maar zou niet weten waar ik dat kan downloaden
Dat had ik op mijn iPhone (4s) eerst ook. Daarna telefoon van de oplader gehaald, nog een keer geprobeerd, en toen ging het wel goed.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:03 schreef Adolecens het volgende:
Mijn iPhone 5 is zonder problemen ge-updated, net als één van de iPads, echter krijg ik op een andere iPad en iPhone de melding dat de update niet geïnstalleerd kan worden, terwijl deze wel zijn gedownload.
Heeft dat ook nog met de bandbreedte te maken, nee toch?
Op donderdag 19 september 2013 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Raar, downloadfase heb ik overal gehad, alleen die melding blijft komen..quote:Op donderdag 19 september 2013 00:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ik op mijn iPhone (4s) eerst ook. Daarna telefoon van de oplader gehaald, nog een keer geprobeerd, en toen ging het wel goed.
Mijn ipad4 bleef wel in de downloadfase hangen, dat doe ik morgen wel een keertje.
19 minuten. Maar welke moet ik hebben. Waar moet ik naar kijken?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://istheapplestoredown.com/ios
Maar is bij Apple, dus kutverbinding op het moment
Deze vlgs mijquote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
19 minuten. Maar welke moet ik hebben. Waar moet ik naar kijken?
Heb een iPhone 5.
nee gsm versiequote:Op donderdag 19 september 2013 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze vlgs mij
iPhone 5 (CDMA) (iPhone5,2)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |