Volgens Sjek deed Ajax dat met Suurbier tegen Celtic ook al.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Leven de fluwelen revolutie. Wij zijn Ajax, we passen ons voor niemand aan. We willen overal ons eigen spel spelen, maar als puntje bij paaltje komt, zetten we een back neer als linksbuiten. Ajax.
Bakkali neukt Barcaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat een aandere nederlandse club daartegen had gespeeld.
Zelfde effectquote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Foto maken van het stadion.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef TLC het volgende:
wel schattig als die Ajax spelers op excursie
Jaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
Is dit ookmet commentaar van Sierd te kijken?
gelukkig hebben wij de boerquote:
dat zeker, dat hij een mindere dag mag hebben vandaag!quote:
Ik zou anders meer vertrouwen in psv hebben (niet dan hun wel kunnen winnen)quote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelf dan maakt hij al twee hattricks.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zeker, dat hij een mindere dag mag hebben vandaag!
Zullen het wel minder slecht doen idd maar dan nog steeds 5-0 ofzo.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zou anders meer vertrouwen in psv hebben (niet dan hun wel kunnen winnen)
ja, maar daar zijn ze bij de NOS niet zo enthousiast over, want het is geen Barcaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Tyron het volgende:
Vorig jaar werd er ook gespeeld tegen Madrid hoor![]()
Nee, dan scoort hij zelfs niet tegen de nummer 20 van de Primera Divisionquote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zelf dan maakt hij al twee hattricks.
Precies. Gewoon lekker kijken.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Stiggie het volgende:
Toch fantastisch tegen Barca spelen
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dan tegen PSV alles rechtzetten.
neequote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dan tegen PSV alles rechtzetten.
en na afloop limonade en koekjes in de kleedkamer, plus een shirtje met handtekeningen van de Barca spelersquote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Foto maken van het stadion.
''Excuse me sir, could you take a picture of me with my friend van rhijn?''
ik dacht al dat ik de enige was.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom op Barça !!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Mooi plaatjequote:Op woensdag 18 september 2013 20:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom op Barça !!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is de eerste minuut doorgekomen
Dit jaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef MagicIsland1 het volgende:
NOg steeds geen 1-0 voor Barca
nr 20 vd PD >>> ajaxquote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dan scoort hij zelfs niet tegen de nummer 20 van de Primera Division
Maar wat gebeurd er dan op zo'n moment? Word hij geteld of?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Ajax wil straks in de laatste minuut de winnende goal maken maar dan gebeurt ze dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |