3-0quote:Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat verwacht jij qua uitslag? Hoeveel wordt het?
Al aangepast.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FC Barcelona - Ajax #1
Ik zie hier nergens Grueter staan.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu staat er wel Grueter in de TT.
geen plaatje van een Ajacied erinquote:Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu staat er wel Grueter in de TT.
Plaatjes passen niet in de TT.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geen plaatje van een Ajacied erin
Zei ik ook al bij het vorige topicquote:Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Plaatjes in de TT zouden dan ook gek zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Corrie!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zei ik ook al bij het vorige topicSchande!
In de OP he, sjongejonge.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Plaatjes in de TT zouden dan ook gek zijn
twitter:InfonadaSports twitterde op woensdag 18-09-2013 om 20:27:52Opvallend: het is Ajax gelukt Lionel Messi de gehele warming-up op zijn eigen helft te houden. Controle. reageer retweet
karina!!quote:
Nee joh, dat zal wel meevallen denk ik. En dan nog is het zo verschrikkelijk toch niet? Het is fucking Barcaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een 6-0 / 7-0 is helaas ook heel reëel. Daar is hij dus bang voor.
dynamischer systeem, je hebt nu 2 man op de flankenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:29 schreef marcodej het volgende:
Twee presentatoren. Waar slaat dat op?
Voor de hele wereld afgaan is nou niet zo fijn voor een trainer. Dus 'niet kunnen verliezen' gaat niet echt op in mijn ogen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, dat zal wel meevallen denk ik. En dan nog is het zo verschrikkelijk toch niet? Het is fucking Barca
Ligt eraan hoe je verliest toch? 2-0 en goed spelen is minder ergquote:Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor de hele wereld afgaan is nou niet zo fijn voor een trainer. Dus 'niet kunnen verliezen' gaat niet echt op in mijn ogen.
Ga je af als je als suffertje uit een, op clubniveau, onbetekenend landje met grote cijfers tegen (een van de) beste club ter wereld speelt?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor de hele wereld afgaan is nou niet zo fijn voor een trainer. Dus 'niet kunnen verliezen' gaat niet echt op in mijn ogen.
Kan PEC er alvast aan ruiken.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En wat nou als we PEC naar Barcelona hadden gestuurd? Zou het veel uitmaken?
Nee joh. Barca is 20 keer beter dan Ajax. Maakt het dan uit als ze 21 keer beter zijn dan PEC?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En wat nou als we PEC naar Barcelona hadden gestuurd? Zou het veel uitmaken?
Kan ik wel begrijpen, wat denk je dat het gaat worden?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
ha die GeoZweet staat in mijn handen jongen.
Ik HOOP 0-1, maar ik denk 3-0 zoietsquote:Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen, wat denk je dat het gaat worden?
Liever 1-0 dan 7-1quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HOOP 0-1, maar ik dank 3-0 zoietsTegengoal zou wel mooi meegenomen zijn natuurlijk.
Ruststand 3-0? En de eindstand?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HOOP 0-1, maar ik denk 3-0 zoietsTegengoal zou wel mooi meegenomen zijn natuurlijk.
Basel ed speelt ook gewoon CL man. Niet zo janken.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Nober het volgende:
Over een paar jaar speelt geen enkele Nederlandse club meer CL, hebben we dan ook niks te zoeken.
Allemaal door Feyenoord.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Nober het volgende:
Over een paar jaar speelt geen enkele Nederlandse club meer CL, hebben we dan ook niks te zoeken.
Ik zie het wel gebeuren dat ze met 7-0 zouden kunnen winnen maar het maar bij 3-0 houden ja omadt Cruijff omdat Ajax ..quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HOOP 0-1, maar ik denk 3-0 zoietsTegengoal zou wel mooi meegenomen zijn natuurlijk.
Ik zou het als ik Ajaxfan was liever andersom zien. Liever 7-1 en je hebt meegevoetbald dan met zijn allen voor de goal staanquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Nober het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HOOP 0-1, maar ik denk 3-0 zoiets
Bij 1-0 om 4-1 zou ik het met je eens zijn, maar 7-1 is echt kut.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het als ik Ajaxfan was liever andersom zien. Liever 7-1 en je hebt meegevoetbald dan met zijn allen voor de goal staan
Dit heb ik totaal niet. Liever afbraakvoetbal en een puntquote:Op woensdag 18 september 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het als ik Ajaxfan was liever andersom zien. Liever 7-1 en je hebt meegevoetbald dan met zijn allen voor de goal staan
Ik vrees ook dat Barca het makkelijk op gaat vatten vanavond.. 8-0 zou wel leuk zijn, maar dan moeten ze er wel zin in hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat ze met 7-0 zouden kunnen winnen maar het maar bij 3-0 houden ja omadt Cruijff omdat Ajax ..
Ik hoop 10-0
Klopt.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je verliest toch? 2-0 en goed spelen is minder ergAl ga ik ervan uit dat we winnen natuurlijk
Ligt natuurlijk aan de manier waarop, maar toch wel ja. 90% procent balbezit voor Barcelona en een 6-0 bijvoorbeeld .quote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga je af als je als suffertje uit een, op clubniveau, onbetekenend landje met grote cijfers tegen (een van de) beste club ter wereld speelt?
Doelsaldo kan zomaar van belang zijn in deze groeDquote:Op woensdag 18 september 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard, kans is ook groot dat Barcelona niet speelt zodat ze maar met 0-3 verliezen vanavond...quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
WERKT NIET in buitenland! Waarom denk je dat ik Sopcast vraag? Snap ook wel dat NOS het in Nederland uitzend.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/livestream/stream/49/
Holaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:38 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
WERKT NIET in buitenland! Waarom denk je dat ik Sopcast vraag? Snap ook wel dat NOS het in Nederland uitzend.
Hoe laat speel jij Fisher?quote:
quote:
Niet schreeuwen, dat is niet wat wij willen hierquote:Op woensdag 18 september 2013 20:38 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
WERKT NIET in buitenland! Waarom denk je dat ik Sopcast vraag? Snap ook wel dat NOS het in Nederland uitzend.
Toch wel speciaal toch jouw nieuwe club tegen jouw oude club?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
Dit. Minimaal met 3 doelpunten verschilquote:
Volgens Sjek deed Ajax dat met Suurbier tegen Celtic ook al.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Leven de fluwelen revolutie. Wij zijn Ajax, we passen ons voor niemand aan. We willen overal ons eigen spel spelen, maar als puntje bij paaltje komt, zetten we een back neer als linksbuiten. Ajax.
Bakkali neukt Barcaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat een aandere nederlandse club daartegen had gespeeld.
Zelfde effectquote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Foto maken van het stadion.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef TLC het volgende:
wel schattig als die Ajax spelers op excursie
Jaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
Is dit ookmet commentaar van Sierd te kijken?
gelukkig hebben wij de boerquote:
dat zeker, dat hij een mindere dag mag hebben vandaag!quote:
Ik zou anders meer vertrouwen in psv hebben (niet dan hun wel kunnen winnen)quote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelf dan maakt hij al twee hattricks.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zeker, dat hij een mindere dag mag hebben vandaag!
Zullen het wel minder slecht doen idd maar dan nog steeds 5-0 ofzo.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zou anders meer vertrouwen in psv hebben (niet dan hun wel kunnen winnen)
ja, maar daar zijn ze bij de NOS niet zo enthousiast over, want het is geen Barcaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Tyron het volgende:
Vorig jaar werd er ook gespeeld tegen Madrid hoor![]()
Nee, dan scoort hij zelfs niet tegen de nummer 20 van de Primera Divisionquote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zelf dan maakt hij al twee hattricks.
Precies. Gewoon lekker kijken.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Stiggie het volgende:
Toch fantastisch tegen Barca spelen
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dan tegen PSV alles rechtzetten.
neequote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dan tegen PSV alles rechtzetten.
en na afloop limonade en koekjes in de kleedkamer, plus een shirtje met handtekeningen van de Barca spelersquote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Foto maken van het stadion.
''Excuse me sir, could you take a picture of me with my friend van rhijn?''
ik dacht al dat ik de enige was.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom op Barça !!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Mooi plaatjequote:Op woensdag 18 september 2013 20:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom op Barça !!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is de eerste minuut doorgekomen
Dit jaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef MagicIsland1 het volgende:
NOg steeds geen 1-0 voor Barca
nr 20 vd PD >>> ajaxquote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dan scoort hij zelfs niet tegen de nummer 20 van de Primera Division
Maar wat gebeurd er dan op zo'n moment? Word hij geteld of?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Ajax wil straks in de laatste minuut de winnende goal maken maar dan gebeurt ze dit
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Ajax wil straks in de laatste minuut de winnende goal maken maar dan gebeurt ze dit
nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:47 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Maar wat gebeurd er dan op zo'n moment? Word hij geteld of?
Ik denk dat hij net als de scheidsrechter als dood object zal worden gezien. Maar ik heb geen ideequote:Op woensdag 18 september 2013 20:47 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Die was anders hoog de kruising ingevlogen, wat een redding!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:48 schreef Ironisch het volgende:
Legendarische redding geschiedenis is geschreven.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
Zo'n van Rhijn heeft toch maar mooi meer Champions League ervaring als Neymar. Dat zie je nu terug.
Verrekijker mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man van 200m hoogte de wedstrijd bekijken.
Mijn neef zit 600 - 700 meter van het veld vandaanquote:Op woensdag 18 september 2013 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man van 200m hoogte de wedstrijd bekijken.
Geblesseerdquote:
Je krijgt dan altijd die discussie of hij wel was geteld of niet. Dus hij zit er niet in en dus geen goalquote:Op woensdag 18 september 2013 20:47 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Tegen Barca spelen makkelijker, tegen Barca voetballen niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Tegen Barca spelen is makkelijker dan Real Madrid.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Barca spelen makkelijker, tegen Barca voetballen niet.
Heb je bij Celtic wel een beter uitvakquote:Op woensdag 18 september 2013 20:49 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Mijn neef zit 600 - 700 meter van het veld vandaan.
Die mis ik ook ja.quote:
Jessica Alba is in Los Angeles.quote:
Is geen Tsjechquote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?
Napoli - Dortmund op ZDF.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef inZanity het volgende:
Wel jammer dat ik uitgerekend deze week sport1 heb. Zit ik met deze saaie pot opgescheept.
Ja ik was ook richting celtic gegaan. Je dokt ook 45 euro voor 5de rings.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je bij Celtic wel een beter uitvak
Gezellig dat je toch kijktquote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef inZanity het volgende:
Wel jammer dat ik uitgerekend deze week sport1 heb. Zit ik met deze saaie pot opgescheept.
Geloof d'r niks van.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax teruggedrongen op de eigen helft
voor barca zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Vasion het volgende:
Barcelona gaat deze wedstrijd winnen #gewaagdeuitspraken
Dat is heel oud Mexicanoquote:Op woensdag 18 september 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tellen uitdoelpunten dubbel?
Ik weet het nog zo net nietquote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Vasion het volgende:
Barcelona gaat deze wedstrijd winnen #gewaagdeuitspraken
Praat eens als een vrouwquote:
Rondje 29.8quote:Op woensdag 18 september 2013 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Serieus wat een commentator hebben jullie zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |