Cerveza toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Les twee is: dos cerverca por favor.
Cerveza ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cerveza toch?
Het is tenminste bier dat ik wil.
Ah ze verstaan het welquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cerveza toch?
Het is tenminste bier dat ik wil.
Boeiend als ze er mee winnenquote:
Tijd voor Jessica Alba gifjes dus in de 2e helftquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga de 2e helft niet kijken. Have fun.
Adios. Hasta mañana.
Dit vind ik een groot verlies.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adios. Hasta mañana.
Drogbaquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Wie is die neger? Lijkt net Willems, maar dan een jaartje of 5 ouder.
Humberto Tanquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Stonden 3 man van GS voor, zelf schieten had een grotere kans van slagen.quote:
je moet je poep uit je oog halenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Moet je eens kijken, ze ballen wel leuk.
No! Por que?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adios. Hasta mañana.
Benzema liep goed vrijquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:37 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Stonden 3 man van GS voor, zelf schieten had een grotere kans van slagen.
watquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:37 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Stonden 3 man van GS voor, zelf schieten had een grotere kans van slagen.
Je mag het ook gewoon Ajax noemen hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je moet je poep uit je oog halen
Homo's zijn inderdaad ook wel van het terugploppen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef Morendo het volgende:
Ik heb ook weleens mijn schouder uit de kom gehad, gewoon terugploppen en doorgaan.
En dan zouden er geen homo's in het voetbal zijn.
Jack van Gelder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Zolang ze geen nee kan zeggen mag het.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ga ff met een chick spelen
Rooie Nol is uw vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze geen nee kan zeggen mag het.
Een Westlandse drugsdealer aldus google. Nee, Westlanders zijn mij wat te dwars.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Rooie Nol is uw vriend.
In mijn kringen wordt met Rooie Nol rohypnol bedoeld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Westlandse drugsdealer aldus google. Nee, Westlanders zijn mij wat te dwars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In mijn kringen wordt met Rooie Nol rohypnol bedoeld.Sorry. Ik ben nieuw op dit terrein binnen de Nederlandse grenzen. Ik heb nooit verder gedacht achter de bijnaam roofiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat het?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
WAT EEN LEUK BEELD ROOBIN KAPT 4X GEILGEILGEIL FAPFAP
Ik zie het niet als een beperking, maar als een uitdaging.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapiteintje komt aandacht te kort, dat is zijn beperking.
Uh, oké?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een beperking, maar als een uitdaging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Is dat wat je begeleider je aangepraat heeft?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een beperking, maar als een uitdaging.
Ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat wat je begeleider je aangepraat heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Grifte het volgende:
Verander één letter en je hebt door waarom Burak's zicht op doel zo slecht wasIk lig hier werkelijk te gieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Comic Sans als lettertype op de shirtjes.
twitter:kazanhans twitterde op zondag 15-09-2013 om 13:03:04Heb een nieuw lettertype ontworpen. Comic Hans. http://t.co/0e4f1ue2Ve reageer retweet
Je gebruikte in eerste instantie een verkeerde tag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:kazanhans twitterde op zondag 15-09-2013 om 13:03:04Heb een nieuw lettertype ontworpen. Comic Hans. http://t.co/0e4f1ue2Ve reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed gezien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gebruikte in eerste instantie een verkeerde tag.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef alors het volgende:
De tegenstander zou daar rood voor hebben gekregen. Maar het is Real.
En Barcelona wordt nooit bevoordeeld inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Grifte het volgende:
Verander één letter en je hebt door waarom Burak's zicht op doel zo slecht wasVerander één letter in Lopez en krijgt lopen. Je weet direct zijn favoriete trainingsonderdeel xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist je trouwens dat Lopez een trainingsbeest is omdat hij nooit stopt met trainen?
Net als die overduidelijke strafschop welke achterlijk genoeg niet werd gegeven?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef alors het volgende:
De tegenstander zou daar rood voor hebben gekregen. Maar het is Real.
gmtaquote:
Die twee hebben allebei nooit de scheids tegen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Barcelona wordt nooit bevoordeeld inderdaad.
Eens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Die twee hebben allebei nooit de scheids tegen.
Spelen ze goed ja?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dan kun je nog zo goed spelen, als je je kansen niet afmaakt....
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een teringlelijke shirts heeft Real.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ja ze hebben net in de rust nieuwe aangedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het viel Gramulanion op dat ze wel op de shirts van Chelsea lijkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Verrassend zeg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het viel Gramulanion op dat ze wel op de shirts van Chelsea lijken
Ander soort blauw. Trekt meer op Schalleke.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je ons een blik gunt in je geweldige gedachtegang.,quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht even dat Galatasaray tegen Schalleke moest.
Vind het meer op Chelsea lijken, ook ivm Fly Emiratesquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht even dat Galatasaray tegen Schalleke moest.
Ik vind het mooi. Al begrijp ik niet waarom je het shirt van Chelsea zou kopiëren (De tint blauw in ieder geval)quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Schei uit. Die van Chelsea zijn prachtig blauwquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
Fatih Terim kijkt alsof ze iets te weinig doner in zijn durum hebben gedaan.
verspeelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Vasion het volgende:
Melo verspeeld de bal.
Sneijder wint geen kopduels.
Immers mist een kans.
Strootman kijkt boos.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Vasion het volgende:
Melo verspeeld de bal.
Sneijder wint geen kopduels.
Immers mist een kans.
De tint blauw is totaal anders man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het mooi. Al begrijp ik niet waarom je het shirt van Chelsea zou kopiëren (De tint blauw in ieder geval)
Dat gezegd hebbende. Ik kocht vandaag bij Dijkzigt een Turkse pizza. Vraagt die Turk "Wil je er sla op?" Ik zeg als iemand welke op zijn gezondheid let uiteraard ja. Blijkt dat hele ding vol sla te zitten en amper vlees.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
Fatih Terim kijkt alsof ze iets te weinig doner in zijn durum hebben gedaan.
leuke illusie zoquote:
Terecht, met je bijdehante opmerking.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende. Ik kocht vandaag bij Dijkzigt een Turkse pizza. Vraagt die Turk "Wil je er sla op?" Ik zeg als iemand welke op zijn gezondheid let uiteraard ja. Blijkt dat hele ding vol sla te zitten en amper vlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het sla nergens op neequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende. Ik kocht vandaag bij Dijkzigt een Turkse pizza. Vraagt die Turk "Wil je er sla op?" Ik zeg als iemand welke op zijn gezondheid let uiteraard ja. Blijkt dat hele ding vol sla te zitten en amper vlees.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Witte shirtjes hebben ook Comic Sans als lettertype.![]()
Daarom op Zuid halen, waarde voor je geld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real Madrid staat voor.
Ik trek de ghetto toch niet in :Squote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom op Zuid halen, waarde voor je geld.
Ik zeg dan altijd ja en sla die Turk vol op zijn bakkes. Wordt nooit echt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real Madrid staat voor.
Messi ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had bijna voor Ajax gespeeld
Ik zal het proberen de volgende keer. Ik weet nog niet zo goed hoe die negers en Turken rollen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd ja en sla die Turk vol op zijn bakkes. Wordt nooit echt gewaardeerd.
Turken hebben geen humor blijkt hier wel uit.
johquote:
Blijf het bijhouden! Zeer interessant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en al eerder
Alleen jij 2seconden eerder
[ afbeelding ]
Wat goed van jullie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en al eerder
[ afbeelding ]
Ga in je eigen kots rollen of zo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf het bijhouden! Zeer interessant.
Zijn jullie toevallig tweeling?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en al eerder
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en al eerder
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf het bijhouden! Zeer interessant.
x2quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo gaat dit morgen ook met Ajax.
Wellicht nog wat harder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben een exhibitionist en wil het 't liefst in het openbaar doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef PSV1990- het volgende:
Wie van jullie wil stiekem GTA spelen ???
0-20quote:
GTAquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef PSV1990- het volgende:
Wie van jullie wil stiekem GTA spelen ???
Alleen bij Ajax is het extra leuk met hun grote bek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, zo zou het met elke andere Nederlandse ploeg gaan.
Psv1990. Hoe kan het dat je geestelijk en qua levenservaring zover op mij voorloopt terwijl wij uit hetzelfde jaar komen?quote:
Barca houdt zich meestal wel in en gaat dan kansloos rondtikken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
02-0 is niet echt een ernstige scorequote:
Mwah, dit keer is er geen grote bek hoor. Al laat ik je volledig in die waan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen bij Ajax is het extra leuk met hun grote bek.
Dan ga je hem bezoeken met al je neefjes en vriendjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef PSV1990- het volgende:
Jij bent Zondag aan de beurt ajacied422 ...
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef PSV1990- het volgende:
Zondag...wacht maar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, dit keer is er geen grote bek hoor. Al laat ik je volledig in die waan.
Ga je me opzoeken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef PSV1990- het volgende:
Waarom zijn dat soort kleuters altijd voor PSV?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Doe normaal en ga slapen. Morgen weer vroeg naar de peuterspeelzaal.
zondag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef PSV1990- het volgende:
Misschien komt het door de locatie. Zuid-Nederland.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort kleuters altijd voor PSV?
Behalve Kun dan.
Wacht jij zondag maar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we het weer over deze wedstrijd hebben? Thnx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |