Cerveza toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Les twee is: dos cerverca por favor.
Cerveza ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cerveza toch?
Het is tenminste bier dat ik wil.
Ah ze verstaan het welquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cerveza toch?
Het is tenminste bier dat ik wil.
Boeiend als ze er mee winnenquote:
Tijd voor Jessica Alba gifjes dus in de 2e helftquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga de 2e helft niet kijken. Have fun.
Adios. Hasta maņana.
Dit vind ik een groot verlies.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adios. Hasta maņana.
Drogbaquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Wie is die neger? Lijkt net Willems, maar dan een jaartje of 5 ouder.
Humberto Tanquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Stonden 3 man van GS voor, zelf schieten had een grotere kans van slagen.quote:
je moet je poep uit je oog halenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Moet je eens kijken, ze ballen wel leuk.
No! Por que?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adios. Hasta maņana.
Benzema liep goed vrijquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:37 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Stonden 3 man van GS voor, zelf schieten had een grotere kans van slagen.
watquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:37 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Stonden 3 man van GS voor, zelf schieten had een grotere kans van slagen.
Je mag het ook gewoon Ajax noemen hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je moet je poep uit je oog halen
Homo's zijn inderdaad ook wel van het terugploppen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef Morendo het volgende:
Ik heb ook weleens mijn schouder uit de kom gehad, gewoon terugploppen en doorgaan.
En dan zouden er geen homo's in het voetbal zijn.
Jack van Gelder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Zolang ze geen nee kan zeggen mag het.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ga ff met een chick spelen
Rooie Nol is uw vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze geen nee kan zeggen mag het.
Een Westlandse drugsdealer aldus google. Nee, Westlanders zijn mij wat te dwars.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Rooie Nol is uw vriend.
In mijn kringen wordt met Rooie Nol rohypnol bedoeld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Westlandse drugsdealer aldus google. Nee, Westlanders zijn mij wat te dwars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In mijn kringen wordt met Rooie Nol rohypnol bedoeld.Sorry. Ik ben nieuw op dit terrein binnen de Nederlandse grenzen. Ik heb nooit verder gedacht achter de bijnaam roofiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat het?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
WAT EEN LEUK BEELD ROOBIN KAPT 4X GEILGEILGEIL FAPFAP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |