Eens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Die twee hebben allebei nooit de scheids tegen.
Spelen ze goed ja?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dan kun je nog zo goed spelen, als je je kansen niet afmaakt....
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een teringlelijke shirts heeft Real.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ja ze hebben net in de rust nieuwe aangedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het viel Gramulanion op dat ze wel op de shirts van Chelsea lijkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Verrassend zeg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het viel Gramulanion op dat ze wel op de shirts van Chelsea lijken
Ander soort blauw. Trekt meer op Schalleke.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je ons een blik gunt in je geweldige gedachtegang.,quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht even dat Galatasaray tegen Schalleke moest.
Vind het meer op Chelsea lijken, ook ivm Fly Emiratesquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht even dat Galatasaray tegen Schalleke moest.
Ik vind het mooi. Al begrijp ik niet waarom je het shirt van Chelsea zou kopiëren (De tint blauw in ieder geval)quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Schei uit. Die van Chelsea zijn prachtig blauwquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
Fatih Terim kijkt alsof ze iets te weinig doner in zijn durum hebben gedaan.
verspeelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Vasion het volgende:
Melo verspeeld de bal.
Sneijder wint geen kopduels.
Immers mist een kans.
Strootman kijkt boos.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Vasion het volgende:
Melo verspeeld de bal.
Sneijder wint geen kopduels.
Immers mist een kans.
De tint blauw is totaal anders man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het mooi. Al begrijp ik niet waarom je het shirt van Chelsea zou kopiëren (De tint blauw in ieder geval)
Dat gezegd hebbende. Ik kocht vandaag bij Dijkzigt een Turkse pizza. Vraagt die Turk "Wil je er sla op?" Ik zeg als iemand welke op zijn gezondheid let uiteraard ja. Blijkt dat hele ding vol sla te zitten en amper vlees.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
Fatih Terim kijkt alsof ze iets te weinig doner in zijn durum hebben gedaan.
leuke illusie zoquote:
Terecht, met je bijdehante opmerking.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende. Ik kocht vandaag bij Dijkzigt een Turkse pizza. Vraagt die Turk "Wil je er sla op?" Ik zeg als iemand welke op zijn gezondheid let uiteraard ja. Blijkt dat hele ding vol sla te zitten en amper vlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het sla nergens op neequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende. Ik kocht vandaag bij Dijkzigt een Turkse pizza. Vraagt die Turk "Wil je er sla op?" Ik zeg als iemand welke op zijn gezondheid let uiteraard ja. Blijkt dat hele ding vol sla te zitten en amper vlees.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Witte shirtjes hebben ook Comic Sans als lettertype.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |