Eens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Die twee hebben allebei nooit de scheids tegen.
Spelen ze goed ja?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dan kun je nog zo goed spelen, als je je kansen niet afmaakt....
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een teringlelijke shirts heeft Real.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ja ze hebben net in de rust nieuwe aangedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het viel Gramulanion op dat ze wel op de shirts van Chelsea lijkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Verrassend zeg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het viel Gramulanion op dat ze wel op de shirts van Chelsea lijken
Ander soort blauw. Trekt meer op Schalleke.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je ons een blik gunt in je geweldige gedachtegang.,quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht even dat Galatasaray tegen Schalleke moest.
Vind het meer op Chelsea lijken, ook ivm Fly Emiratesquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht even dat Galatasaray tegen Schalleke moest.
Ik vind het mooi. Al begrijp ik niet waarom je het shirt van Chelsea zou kopiëren (De tint blauw in ieder geval)quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Schei uit. Die van Chelsea zijn prachtig blauwquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |